Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокітне Новоселицького району Чернівецької області» ( ДК 021:2015 – 45210000-2).
Очікувана вартість
11 553 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000246-c bf58d9a8c12740d7b37edfa3dd7dc2f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Арсеній Сергій Васильович

+380373321564 novmeria@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоселицька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062050
Вебсайт: http://novoselica.cv.ua/
Місцезнаходження: 60300, Україна , Чернівецька обл., місто Новоселиця, вул. Чкалова, 3
Контактна особа: Арсеній Сергій Васильович
+380373321564
novmeria@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 13:45
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 13:45
Початок аукціону: 29 серпня 2019 13:49
Очікувана вартість: 11 553 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 776,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокітне Новоселицького району Чернівецької області» ( ДК 021:2015 – 45210000-2).(джерело фінансування кошти місцевого бюджету та державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60320, Україна, Чернівецька область, с.Рокітне вулиця Головна №10, с.Рокітне вулиця Головна №10 Новоселицького району Чернівецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 08:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 17:12
ТД (5) (з змінами).docx
13 серпня 2019 13:12
Проект договору .docx
13 серпня 2019 13:12
ТЗ (2).docx
13 серпня 2019 13:12
ТД (4).docx
20 серпня 2019 08:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 17:12
ТД (5) (з змінами).docx
13 серпня 2019 13:12
Проект договору .docx
13 серпня 2019 13:12
ТЗ (2).docx
13 серпня 2019 13:12
ТД (4).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-13-000246-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Мале колективне підприємтсво "Світанок", Код ЄДРПОУ:21412600
Дата подання: 04 вересня 2019 23:41
Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17
Скарга стосується прийняття рішення замовником його бездіяльність, що відбулися на етапі кваліфікації після оцінки тендерної пропозиції учасника ПП "УКРбБУД.ДОР"на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів згідно наданого договору підряду на капітальне будівництво №1 від 28.02.2019 року на будівництво ангару - СТО вантажних автомобілів за адресою: 60313 Чернівецької області Новоселицький район с. Магала , вул. Комунальників,8. Доводим до Вашого відома за наданної адреси: 60313 Чернівецької області Новоселицький район с. Магала , вул. Комунальників,8 відстунє виконання робіт з будівництво ангара-СТО для вантажних автомобілів що виконанні за березень-травень 2019 року згідно довідки фКБ3.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: задоволлення скарги повністю
Дата: 05 вересня 2019 14:35
Рішення від 09.09.2019 №12553.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 17:22

Документи Органу Оскарження

09 вересня 2019 17:22
Рішення від 09.09.2019 №12553.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000033 ● acfeffb323de4aa9a9a3a989c3804f68
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
19.08.2019 № 35

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 серпня 2019 року №35

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-08-13-000246-c від 13.08.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-19 15:13:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокітне Новоселицького району Чернівецької області» за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-13-000246-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до даної форми, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-19 16:07:18

Пояснення з власної ініціативи

В ході проведення закупівлі "Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокітне Новоселицького району Чернівецької області" за кодом ДК021:2015:45210000-2 -Будівництво будівель, не внесено дані які вимагаються змінами до норм документів у сфері публічних закупівлень згідно наказу Міністерства економічного розвитку України від 21.03.2019 №463 "Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торговлі України від 22 березня 2016 року № 290 а саме: відсутні пункти 9.1. та в умовах оплати договору (порядок розрахунків" -2.10 відсутне Джерело фінансування. Зазначені не враховані дані будуть внесення в ході редагування закупівлі "Будівництво залу для фізкультурно-оздоровчих занять Новоселицької ОТГ по вулиці Головній №10-а с. Рокітне Новоселицького району Чернівецької області" за кодом ДК021:2015:45210000-2 -Будівництво будівель

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник 19.08.2019 вніс зміни до форми оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації, чим усунув виявлені порушення.

2019-09-06 13:11:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-09-16 10:15:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП УКР.БУД.ДОР 8 811 075,40
UAH з ПДВ
8 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале колективне підприємтсво "Світанок" 8 844 566,00
UAH з ПДВ
8 138 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД 9 421 857,00
UAH з ПДВ
9 421 857,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА" 10 645 777,20
UAH з ПДВ
10 645 777,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 14:08
Розрахунок 5
02 вересня 2019 14:08
Розрахунок 4
02 вересня 2019 14:08
Розрахунок 3
02 вересня 2019 14:08
Розрахунок 2
02 вересня 2019 14:08
розрахунок 1
02 вересня 2019 14:08
МВС
02 вересня 2019 14:08
податкова
02 вересня 2019 14:08
ЄДР
02 вересня 2019 14:08
пропозиця
02 вересня 2019 14:08
лист
28 серпня 2019 10:47
Електронний підпис
28 серпня 2019 10:44
проект договору.pdf
28 серпня 2019 10:44
ліцензія.pdf
28 серпня 2019 10:44
лист відгук.jpg
28 серпня 2019 10:44
ДОДАТОК 8.jpg
28 серпня 2019 10:44
додаток 7.pdf
28 серпня 2019 10:43
договір суборенди тз.pdf
28 серпня 2019 10:43
договір оренди тз 2.pdf
28 серпня 2019 10:43
договір оренди тз 1.pdf
28 серпня 2019 10:43
довідка про хабар.jpg
28 серпня 2019 10:43
довідка про судимість.jpg
28 серпня 2019 10:43
тендерна пропозиція.jpg
28 серпня 2019 10:43
статут.pdf
28 серпня 2019 10:43
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 11:49
tmpC1F0.pdf
26 серпня 2019 10:46
36 Договірна ціна.pdf
26 серпня 2019 10:46
13 Виписка з ЄДР.pdf
26 серпня 2019 10:46
22 Проект-договору.pdf
26 серпня 2019 10:46
8 Відгуки.pdf
26 серпня 2019 10:46
1 Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2019 10:46
10 Ліцензія.pdf
26 серпня 2019 10:46
23 Довідка про АП.pdf
26 серпня 2019 10:46
12 Довідка ЄДР.pdf
26 серпня 2019 10:46
39 Технічне завдання.pdf
26 серпня 2019 10:46
9 Копія статуту.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 13:41
Електронний підпис
28 серпня 2019 13:40
Гарантії.pdf
28 серпня 2019 13:36
Електронний підпис
28 серпня 2019 13:35
6.1_Право підпису.pdf
28 серпня 2019 13:12
Електронний підпис
28 серпня 2019 10:54
Електронний підпис
28 серпня 2019 10:53
техніка.pdf
28 серпня 2019 10:53
тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 10:53
субпідрядники.pdf
28 серпня 2019 10:53
Проект договору .pdf
28 серпня 2019 10:53
персонал і досвід.pdf
28 серпня 2019 10:53
Мигове 2.pdf
28 серпня 2019 10:53
Договір Мигове № 78.pdf
28 серпня 2019 10:53
Договір Мигове № 73.pdf
28 серпня 2019 10:53
Договір Мигове № 40.pdf
28 серпня 2019 10:53
анкета.pdf
28 серпня 2019 10:53
54.imd
28 серпня 2019 10:53
3.9_Прибуток та АВ.pdf
28 серпня 2019 10:53
3.7_Загальновиробничі.pdf
28 серпня 2019 10:53
3.6_Експлуатація машин.pdf
28 серпня 2019 10:53
3.5_Розрахунок ЗП.pdf
28 серпня 2019 10:53
3.4_Відомість ресурсів.pdf
28 серпня 2019 10:53
3.3_Локальні кошториси.pdf
28 серпня 2019 10:53
3.2_Договірна ціна.pdf
28 серпня 2019 10:53
3.10_Графік.pdf
28 серпня 2019 10:53
2.3.2_КБ 3.pdf
28 серпня 2019 10:53
2.3.1_Договір Грейп.pdf
28 серпня 2019 10:53
17 і антикорупційна.pdf
28 серпня 2019 10:53
10_ Копія ін коду.pdf
28 серпня 2019 10:53
1_Копія Статуту (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП УКР.БУД.ДОР

МКП Світанок

ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП УКР.БУД.ДОР
#42740090
Переможець 8 130 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП УКР.БУД.ДОР
#42740090
8 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 10:25
11.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 09:59
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 09:25
додаткова угода 10 виправлена зміни до договору
27 грудня 2023 09:20
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 16:21
додаткова угода 11 (спортзал в Рокитному).docx зміни до договору
26 грудня 2023 16:20
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 11:38
дод 10.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 11:16
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 19:18
Додаткова угода Рокитне.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:59
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 09:56
Додаткова угода Рокитне.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:31
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 11:11
додаткова угода 9.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 11:07
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:05
7 рокитне.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 09:51
дод5.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 09:16
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 15:30
дод.4.pdf зміни до договору
13 березня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 15:09
рок 3.pdf зміни до договору
10 березня 2020 09:21
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 15:19
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 15:15
Протокол від 07.10.2019.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 18:13
протокол по додатковій угоді.docx зміни до договору
01 жовтня 2019 18:10
додаткова угода.docx зміни до договору
01 жовтня 2019 18:10
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 15:22
договір укладений
25 вересня 2019 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування на 2019 рік (233,15 тис.грн)
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактичного фінансування на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 234
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в календарний плпн -графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в календарний план -графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до календарного плану виконання робіт відповідно до фактичного фінансування
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до календарного плану виконання робіт для реєстрації в органах Державного казначейства з метою здійснення розрахунків за виконані роботи в 2021 році
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 234
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в календарний плпн -графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в календарний план -графік виконання робіт та коригування сум
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в календарний план -графік виконання робіт та коригування сум
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML