Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

4451 Знаряддя (набори інструменту, ізоляційна стрічка)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000161-a 83856d3a633f42e0b81c91d6bca83cd7
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Бабій

+380577332694 kharkov2@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-Східна філія УДЦР
Код ЄДРПОУ: 23751625
Вебсайт: http://ps.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 61010, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Гольдбергівська, 63
Контактна особа: Сергій Миколайович Бабій
+380577332694
kharkov2@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 09:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 09:25
Початок аукціону: 22 серпня 2019 12:34
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
4451 Знаряддя (набори інструменту, ізоляційна стрічка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61010, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Гольдбергівська, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 09:26
заявка ЗЧ -44510000-3 20.03.2019.03.2019_ред.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 11:34
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовник допускає на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від наведеної у технічних вимогах, але за умови повної відповідності усіх технічних та інших характеристик, які наведені у Технічних вимогах. 2. Відповідно до пункту 10 розділу III тендерної документації учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат. Водночас, пунктом 1 розділу V тендерної документації встановлено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Таким чином участь у процедурі закупівлі можуть приймати учасники незалежно від категорії суб’єктів господарювання та системи оподаткування. При цьому, оцінка проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки встановлених у тендерній документації, незалежно від системи оподаткування учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-000161-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39803574
Дата подання: 27 серпня 2019 17:53
Щодо результатів кваліфікації
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА», як учасник тендеру на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015 – 44510000-8 – Знаряддя (Набір інструменту, ізоляційна стрічка) (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-13-000161-a), звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку № 2 до Інструкції учасникам закупівлі щодо підготовки та оформлення пропозицій «Технічне завдання на поставку товару» не визначено неможливість подання у пропозиції аналогів або те, що надані аналоги будуть відхилені.
Крім того, 14.08.2019 на майданчику розміщено відповідь на запитання стосовно надання у складі тендерної пропозиції аналогів, що Замовник допускає на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від наведеної у технічних вимогах, але за умови повної відповідності усіх технічних та інших характеристик, які наведені у Технічних вимогах.
У складі нашої пропозиції були запропоновані набори інструментів торгівельних марок STANDART, яка відмінно себе зарекомендувала, поєднав якість із доступною ціною, та TOPTUL, яка займається виробництвом професійного інструменту високої якості, що не має аналогів. Запропонований нами товар повністю відповідає заявленим технічним характеристикам замовника.
Як переможець аукціону за найменшою ціною вважаємо, що надана нами пропозиція відповідає всім визначеним вимогам тендерної документації. Просимо Вас повернути Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА» до кваліфікації, розглянути нашу пропозицію з наведеною ціною і приступити до акцепту тендерної пропозиції.
Сподіваємося на Ваше порозуміння та подальшу плідну співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 11:12
Північно-східна філія УДЦР дякує Товариству з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА» за участь в аукціоні на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя (Набір інструменту, ізоляційна стрічка). Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-13-000161-a.
Щодо Вашої Вимоги № UA-2019-08-13-000161-a.a1 про усунення порушення, а саме: повернення Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА» до кваліфікації, розгляду Вашої пропозиції з наведеною ціною та акцепту тендерної пропозиції, повідомляємо наступне.
Так, дійсно, Додатком № 2 до Інструкції учасникам закупівлі щодо підготовки та оформлення пропозицій «Технічне завдання на поставку товару» не визначено неможливість подання у пропозиції аналогів або того, що надані аналоги будуть відхилені. У відповіді від 14.08.2019 року, що розміщена в електронній системі закупівель, на запитання стосовно надання у складі тендерної пропозиції аналогів, повідомлено, що Замовник допускає на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від наведеної у технічних вимогах, але за умови повної відповідності усіх технічних та інших характеристик, які наведені у Технічних вимогах.
У складі Вашої пропозиції були запропоновані набори інструментів торгівельних марок STANDART та TOPTUL, а також ізоляційна автомобільна стрічка HPX Синя 19ммХ20м (пункти 1, 2, 3 Пропозиції). У Вашій Вимозі № UA-2019-08-13-000161-a.a1 вказано, що запропонований Вами товар повністю відповідає заявленим технічним характеристикам Замовника. Між тим в жодному документі у складі поданої Вами Пропозиції учасника закупівлі не вказано, що запропонований Вами товар повністю відповідає заявленим технічним характеристикам Замовника, вказаним у Додатку № 2 до Інструкції учасникам закупівлі щодо підготовки та оформлення пропозицій – «Технічне завдання на поставку товару». Ця інформація є обов’язковою відповідно п. 12 Інструкції учасникам закупівлі, де вказано: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf) документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, відповідно до Додатку № 2 до цієї Інструкції». В зв’язку відсутності такої інформації у складі Вашої пропозиції неможливо визначити чи є запропонований Вами товар аналогом за технічними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведену інформацію, вважаємо Вашу Вимогу № UA-2019-08-13-000161-a.a1 про усунення порушення недоцільною.
Одночасно, відповідно п. 2 підписаної Вами Пропозиції Учасника закупівлі, Ви погодились з умовами, що Замовник може відхилити Вашу чи всі пропозиції учасників аукціону згідно з умовами цієї документації, та розумієте, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для себе умовами.

Сподіваємося на Ваше порозуміння та подальшу плідну співпрацю.

Документи подані скаржником

27 серпня 2019 17:53
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 5 779,74
UAH з ПДВ
5 779,74
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 5 795,91
UAH з ПДВ
5 795,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 09:36
12_Сертифікат_TOPTUL.PDF
20 серпня 2019 09:36
11_Сертифікат_STANDART.pdf
20 серпня 2019 09:36
07_Довідка з банку.PDF
20 серпня 2019 09:36
06_Статут.PDF
20 серпня 2019 09:36
05_Довідка ЄДРПОУ.PDF
20 серпня 2019 09:36
04_Витяг ЄДР.PDF
20 серпня 2019 09:36
03_Виписка ЄДР.PDF
20 серпня 2019 09:36
02_Витяг ПДВ.PDF
20 серпня 2019 09:36
01_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 09:21
ID KOD.PDF
21 серпня 2019 09:21
Vipiska.PDF
21 серпня 2019 09:21
Vipiska2.PDF
21 серпня 2019 09:21
Витяг розширений.pdf
21 серпня 2019 09:21
Dovidka SCHET.PDF
21 серпня 2019 09:21
Pasport 12-13ST.PDF
21 серпня 2019 09:21
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
21 серпня 2019 09:21
Vityag.PDF
21 серпня 2019 09:21
ДОВІДКА документи.pdf
21 серпня 2019 09:21
Гарантія на документи.pdf
21 серпня 2019 09:21
Pasport 2ST.PDF
21 серпня 2019 09:21
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
21 серпня 2019 09:21
Pasport 1ST.PDF
21 серпня 2019 09:21
Технічне завдання .pdf
21 серпня 2019 09:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"
#39803574
Відхилено 5 779,74
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 16:58
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Переможець 5 795,91
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:04

Документи

27 серпня 2019 16:58
Електронний підпис

Документи

27 серпня 2019 17:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
5 795,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2019 17:04
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 вересня 2019 10:42
Коментар щодо відміни: Переможець відмовився укладати договір про закупівлю протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
Документи:
24 вересня 2019 10:42
Електронний підпис
24 вересня 2019 10:41
Висновок ДК 4451 Дискваліфікація переможця.pdf