Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Народного Ополчення, ПВ-6224, ПВ-6461, 6537, у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 799 561,20 UAH
UA-2019-08-13-000101-b 7680a870767449b487c9766fffe5e416
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 15:17
Очікувана вартість: 6 799 561,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Народного Ополчення, ПВ-6224, ПВ-6461, 6537, у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013(10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Народного Ополчення, ПВ-6224, ПВ-6461, 6537, у Солом'янському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 6 592 268,91
UAH з ПДВ
6 592 268,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДМЕТАЛ2017 6 799 561,20
UAH з ПДВ
6 799 561,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 13:31
sign.p7s
27 серпня 2019 18:24
sign.p7s
27 серпня 2019 18:23
362_Цінова_пропозиція.pdf
27 серпня 2019 18:23
361_ТЗ.pdf
27 серпня 2019 18:23
356_Лист_згода_ДП.pdf
27 серпня 2019 18:23
351_Гарант_лист_90_дн.pdf
27 серпня 2019 18:23
349_Гарант_лист_роботи.pdf
27 серпня 2019 18:23
354_Лист_Осн_мат.pdf
27 серпня 2019 18:23
315 Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2019 18:23
359_Лист_не_АТ.pdf
27 серпня 2019 18:23
320 Лист про санкції.pdf
27 серпня 2019 18:23
360_Розясн_щодо_ліценз.pdf
27 серпня 2019 18:23
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 серпня 2019 18:23
353_Дов_правомочн_ТП_ДП.pdf
27 серпня 2019 18:23
Витяг з протоколу ЗЗЗ.pdf
27 серпня 2019 18:23
Протокол _ 1.pdf
27 серпня 2019 18:23
323 Довідка ст. 17.pdf
27 серпня 2019 18:23
322 Довідка ст. 17.pdf
27 серпня 2019 18:23
Договір_оренди_БМ.pdf
27 серпня 2019 18:23
Договор_оренди_29-05_19-БК.pdf
27 серпня 2019 18:23
Дог_субаренди_5_база.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

ТОВ БУДМЕТАЛ2017

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
Переможець 6 592 268,91
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
6 592 268,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 вересня 2019 13:26
Договір №114-КР від 17.09.2019.pdf укладений
18 вересня 2019 13:25
sign.p7s укладений
22 травня 2020 15:51
ЗВІТ про виконання договору 114-КР.pdf укладений
22 травня 2020 15:46
sign.p7s зміни до договору
14 травня 2020 18:18
ДУ№4 до дог №114-КР від 17.09.2019.pdf зміни до договору
14 травня 2020 18:17
sign.p7s зміни до договору
09 квітня 2020 18:39
ДУ№3_вiд_09.04.2020_р._до_Дог.№114-КР.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 18:38
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 19:43
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
02 січня 2020 19:42
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 15:09
ДУ №1 до Дог. №114-КР.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 6159471,73 (Шість мільйонів сто п'ятдесят дев'ять тисяч чотириста сімдесят один грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1026578,62 (Один мільйон двадцять шість тисяч п'ятсот сімдесят вісім грн. 62 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 6159471,73 (Шість мільйонів сто п'ятдесят дев'ять тисяч чотириста сімдесят один грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1026578,62 (Один мільйон двадцять шість тисяч п'ятсот сімдесят вісім грн. 62 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 114-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи. Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період. Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
Номер договору про закупівлю: 114-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника та Замовника, в новій редакції, а саме: Замовник: КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» Код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA798201720344321002100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 свідоцтво платника ПДВ 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Підрядник : ТОВ "БК "БАК УКРАЇНА" Код ЄДРПОУ 42079874 03115, м. Київ, вул. Генерала Вітрука,12 п/р UA963805260000026001001068341 в ПАТ "КБ "ГЛОБУС" у м. Києві Код банку 380526 ІПН 420798726592 Витяг з реєстру платників ПДВ №1826594501674 тел. (044)227-75-78 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 6 159 471,73 (Шість мільйонів сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят одна грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1 026 578,62 (Один мільйон двадцять шість тисяч п’ятсот сімдесят вісім грн. 62 коп.) гривень.з яких: - 3 955 585,83 (Три мільйони дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч пятсот вісімдесят п’ять грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 659 264,31 (Шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят чотири грн. 31 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 2 203 885,90 (Два мільйони двісті три тисячі вісімсот вісімдесят п’ять грн. 90 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 367 314,32 (Триста шістдесят сім тисяч триста чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 року №441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»». 3. Доповнити Розділ 13 Договору пунктом 13.2, а саме: «13.2. Зобов'язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва, який є Додатком 3 до цього Договору». 4. Доповнити Договір Додатком 3 «План фінансування будівництва», в редакції , яка додається. 5. Внести зміни до Розділу 23 «Додатки до Договору» виклавши його в новій редакції, а саме: «23.1. Додаток 1 - Календарний графік виконання Робіт. 23.2. Додаток 2 - Договірна ціна з кошторисними розрахунками Підрядника. 23.3. Додаток 3 - План фінансування будівництва.»
Номер договору про закупівлю: 114-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторонами досягнуто згоди і визнається, що: 1.1. Договірні зобов’язання Підрядника з виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи): «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Народного Ополчення, ПВ-6224, ПВ-6461, 6537, у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» виконані зі сторони Підрядника в повному обсязі, що підтверджується даними Акта звірки взаємних розрахунків між Замовником і Підрядником, а саме на суму 6159471,73 (Шість мільйонів сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят одна грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1 026 578,62 (Один мільйон двадцять шість тисяч п’ятсот сімдесят вісім грн. 62 коп.) гривень. 1.2. Виконані Підрядником Роботи по Договору в сумі 3955585,83 (Три мільйони дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч пятсот вісімдесят п’ять грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 659 264,31 (Шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят чотири грн. 31 коп.) гривень, профінансовані і оплачені Замовником з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року № 427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями»; 1.3. Замовником у 2020 році підлягають оплаті Роботи, виконані Підрядником у 2019 році, на суму 2203885,90 (Два мільйони двісті три тисячі вісімсот вісімдесят п’ять грн. 90 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 367 314,32 (Триста шістдесят сім тисяч триста чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень, фінансування яких з міського бюджету в 2020 році передбачено рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»; 1.4. Договір є пролонгованим на 2020 рік; 1.5. Оплата Робіт, виконаних Підрядником у 2019 році, в сумі 2203885,90 (Два мільйони двісті три тисячі вісімсот вісімдесят п’ять грн. 90 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 367 314,32 (Триста шістдесят сім тисяч триста чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень, здійснюється у 2020 році в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на 2020 рік на підставі даних Акта звірки взаємних розрахунків №1/114-КР від 14.05.2020 року між Замовником та Підрядником (далі - Акт звірки взаємних розрахунків), що додається до цієї Угоди. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 6159 471,73 (Шість мільйонів сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят одна грн. 73 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1 026 578,62 (Один мільйон двадцять шість тисяч п’ятсот сімдесят вісім грн. 62 коп.) гривень., з яких: - 3955585,83 (Три мільйони дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч пятсот вісімдесят п’ять грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 659 264,31 (Шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят чотири грн. 31 коп.) гривень фінансується і оплачується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 2 203885,90 (Два мільйони двісті три тисячі вісімсот вісімдесят п’ять грн. 90 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ – 367 314,32 (Триста шістдесят сім тисяч триста чотирнадцять грн. 32 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2020 році згідно з рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)». 4. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 114-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 159 471,73
UAH (в тому числі ПДВ 1 026 578,62 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку