Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук для вчителя)
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000073-a ● c6e111fe865f4d588c3b8d3b7623e6b5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Краснопільської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41778123 |
Місцезнаходження: | 42400, Україна , Сумська обл., смт. Краснопілля, вул. Мезенівська, буд. 4 |
Контактна особа: |
Владислава Сахно +380962363689 oskr.otg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2019 08:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 15:50 |
Очікувана вартість: | 39 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Ноутбук для вчителя
(Джерело фінансування - кошти місцевого та державного бюджетів)
(Джерело фінансування - кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти місцевого та державного бюджетів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 08:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 08:49 |
Зміни до ТД Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук для вчителя) .docx | |
15 серпня 2019 08:49 |
ТД Ноутбук для вчителя (15.08.2019).docx |
15 серпня 2019 08:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 серпня 2019 08:49 |
Зміни до ТД Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук для вчителя) .docx
|
|||
15 серпня 2019 08:49 |
ТД Ноутбук для вчителя (15.08.2019).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 11:35
Дата відповіді: 15 серпня 2019 08:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1.Відповідно до умов тендерної документації викладених у Додатку 1 «Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом "або еквівалент".». 2. Відповідно до умов тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-13-000073-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА", Код ЄДРПОУ:42826827
Дата подання: 13 серпня 2019 15:04
Вимога
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 3 статті 5 того ж Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 того ж Закону передбачено. Що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В додатку 1 до тендерної документації в Загальних вимогах вказано, що: 1) Учасники процедури закупівлі повинні надати копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: ноутбук, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;
2) Учасники повинні надати копію листа, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками або з офіційними представниками виробника.
Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі і до нашої організації, які не мають безпосередніх стосунків із виробником чи його офіційним представником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі, та порушують вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 статті 22 того ж Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Дана позиція підтверджується багатьма рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Рішення №1207-р/пк-пз від 14.03.2017, Рішення №4277-р/пк-пз від 30.06.2017
Враховуючи вище викладене, просимо виключити з тендерної документації вимогу проте, що 1) Учасники процедури закупівлі повинні надати копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: ноутбук, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;
2) Учасники повинні надати копію листа, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
Розгорнути
Згорнути
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 3 статті 5 того ж Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 того ж Закону передбачено. Що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В додатку 1 до тендерної документації в Загальних вимогах вказано, що: 1) Учасники процедури закупівлі повинні надати копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: ноутбук, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;
2) Учасники повинні надати копію листа, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками або з офіційними представниками виробника.
Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі і до нашої організації, які не мають безпосередніх стосунків із виробником чи його офіційним представником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі, та порушують вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 статті 22 того ж Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Дана позиція підтверджується багатьма рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Рішення №1207-р/пк-пз від 14.03.2017, Рішення №4277-р/пк-пз від 30.06.2017
Враховуючи вище викладене, просимо виключити з тендерної документації вимогу проте, що 1) Учасники процедури закупівлі повинні надати копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: ноутбук, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;
2) Учасники повинні надати копію листа, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 08:45
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції програмного забезпечення Замовник вимагає Авторизаційний лист для підтвердження ліцензійності.
Лист-авторизація від виробника чи його преставника на території України у вимогах Документації перш за все, як документальне підтвердження щодо надання Учасником Процедури закупівлі гарантій поставки офіційно ввезеного до України обладнання.
Така вимога встановлена з метою уникнення постачання не офіційно ввезеного на територію України обладнання та запобігає можливим поставкам не якісного обладнання чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки обладнання.
Лист-авторизація від виробника чи його преставника на території України у вимогах Документації перш за все, як документальне підтвердження щодо надання Учасником Процедури закупівлі гарантій поставки офіційно ввезеного до України обладнання.
Така вимога встановлена з метою уникнення постачання не офіційно ввезеного на територію України обладнання та запобігає можливим поставкам не якісного обладнання чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки обладнання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
36 990,00
UAH з ПДВ
|
36 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
38 100,00
UAH з ПДВ
|
38 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ В-ІНВЕСТ |
39 000,00
UAH з ПДВ
|
39 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
36 990,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 14:51
|
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #2479304276 |
Відхилено |
38 100,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 16:14
|
ТОВ В-ІНВЕСТ #39930039 |
Переможець |
39 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 16:46
|
Договір з ТОВ В-Інвест від 19.09.2019.pdf | укладений |
19 вересня 2019 16:45
|