Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук для вчителя)
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000073-a c6e111fe865f4d588c3b8d3b7623e6b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислава Сахно

+380962363689 oskr.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснопільської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41778123
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., смт. Краснопілля, вул. Мезенівська, буд. 4
Контактна особа: Владислава Сахно
+380962363689
oskr.otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 08:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 15:50
Очікувана вартість: 39 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Ноутбук для вчителя
(Джерело фінансування - кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого та державного бюджетів Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 11:35
Дата відповіді: 15 серпня 2019 08:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! 1.Відповідно до умов тендерної документації викладених у Додатку 1 «Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом "або еквівалент".». 2. Відповідно до умов тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то він зазначає ціну без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-000073-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА", Код ЄДРПОУ:42826827
Дата подання: 13 серпня 2019 15:04
Вимога
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 3 статті 5 того ж Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 того ж Закону передбачено. Що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В додатку 1 до тендерної документації в Загальних вимогах вказано, що: 1) Учасники процедури закупівлі повинні надати копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: ноутбук, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;
2) Учасники повинні надати копію листа, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.

Дана вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками або з офіційними представниками виробника.
Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі і до нашої організації, які не мають безпосередніх стосунків із виробником чи його офіційним представником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі, та порушують вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 статті 22 того ж Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Дана позиція підтверджується багатьма рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Рішення №1207-р/пк-пз від 14.03.2017, Рішення №4277-р/пк-пз від 30.06.2017
Враховуючи вище викладене, просимо виключити з тендерної документації вимогу проте, що 1) Учасники процедури закупівлі повинні надати копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: ноутбук, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій;
2) Учасники повинні надати копію листа, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 08:45
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції програмного забезпечення Замовник вимагає Авторизаційний лист для підтвердження ліцензійності.
Лист-авторизація від виробника чи його преставника на території України у вимогах Документації перш за все, як документальне підтвердження щодо надання Учасником Процедури закупівлі гарантій поставки офіційно ввезеного до України обладнання.
Така вимога встановлена з метою уникнення постачання не офіційно ввезеного на територію України обладнання та запобігає можливим поставкам не якісного обладнання чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 36 990,00
UAH з ПДВ
36 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 38 100,00
UAH з ПДВ
38 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ В-ІНВЕСТ 39 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 12:57
Електронний підпис
28 серпня 2019 12:54
наказ.pdf
28 серпня 2019 12:54
заходи довкілля.pdf
28 серпня 2019 12:54
Договір.pdf
28 серпня 2019 12:54
довідка.pdf
28 серпня 2019 12:54
довідка ст.17.pdf
28 серпня 2019 12:54
Витяг.jpg
28 серпня 2019 12:54
Витяг із статуту.pdf
28 серпня 2019 12:54
Виписка.pdf
28 серпня 2019 12:54
Автор.лист.pdf
28 серпня 2019 12:54
UA.032.СТ.0184-19.pdf
28 серпня 2019 12:54
Lenovo-ISO14001-Certificates.pdf
28 серпня 2019 12:54
Lenovo-ISO9001-Certificates.pdf
28 серпня 2019 12:54
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 12:54
Протокол.pdf
28 серпня 2019 12:54
2019.06.12-12.2-18-3_13213.pdf
28 серпня 2019 12:54
13_04_2018 СЭС_602-123-20-3_16277.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ В-ІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 36 990,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 14:51
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
Відхилено 38 100,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 16:14
ТОВ В-ІНВЕСТ
#39930039
Переможець 39 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ В-ІНВЕСТ
#39930039
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:38
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 16:46
Договір з ТОВ В-Інвест від 19.09.2019.pdf укладений
19 вересня 2019 16:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 500,00 UAH)