Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби примусового зниження швидкості
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-08-13-000043-b 5e017a5a57b346a48270ea7e5df9510d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спірідончук Віктор Миколайович

+380965105294 tender.ugkh.mlt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25490034
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вул. Чернишевського, буд. 26, каб. 1
Контактна особа: Спірідончук Віктор Миколайович
+380965105294
tender.ugkh.mlt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 09:07
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 09:07
Початок аукціону: 29 серпня 2019 12:14
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Засоби примусового зниження швидкості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
412 шт
Засоби примусового зниження швидкості (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Чернишевського. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Покупець зобов’язаний здійснити оплату згідно рахунку Постачальника в повному обсязі, яка повинна бути проведена у гривнях банківським переказом на банківський рахунок Постачальника, що вказується у даному Договорі, протягом 15 п’ятнадцяти календарних днів з моменту передачі товару, згідно видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік поставки ППЗШ
Дата подання: 14 серпня 2019 11:06
Дата відповіді: 14 серпня 2019 13:21
Просимо повідомити кількість партій, якими планується поставка ППЗШ, та орієнтовна кількість ППЗШ у кожній партії, оскільки це суттєво впливає на розмір витрат по поставці
Відповідь: Весь обсяг засобів примусового зниження швидкості необхідно поставити однією партією.
щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 15 серпня 2019 09:23
Дата відповіді: 15 серпня 2019 14:10
Який договір потрібно привести у складі тендерної пропозиції, щоб підтвердити свій досвід роботи. Договір на продаж засобів примусового зниження швидкості, чи договір виконання робіт (надання послуг) по установці таких засобів. Чи достатньо буде надати скан копію договору на поставку аналогічної продукції.
Відповідь: Договір поставки товару, а саме засобів примусового зниження швидкості. вимоги вказані у п.5.2. Скановані копії укладеного та/або укладених аналогічного та/або аналогічних договорів про поставку аналогічного товару (не менше 1-го договору який попадає в термін 2017-2019 р.) з додатками, а саме: копії актів прийому-передачі або видаткових накладних або специфікацій або інших документів, які є невідʼємною частиною договору, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі.
Укажіть період протягом якого потрібно встановити (виконати роботи) "лежачі поліцейські".
Дата подання: 15 серпня 2019 09:26
Дата відповіді: 15 серпня 2019 14:17
Укажіть період протягом якого потрібно встановити (виконати роботи) "лежачі поліцейські". Це буде разово, чи потрібно приїзджати в ваше мість декілька разів. Дані потрібні для прорахунку витрат на відрядження працівників та витрати на транспортування товару
Відповідь: Разовий монтаж поставленого товару, за заявкою замовника, протягом місяця з моменту укладення договору!
Щодо внесених змін
Дата подання: 16 серпня 2019 15:04
Дата відповіді: 19 серпня 2019 11:33
Рішенням тендерного комітету було затверджено нову редакцію п.5.2. Розділу 5. Додатку 2, дана вимога визначена для юридичних осіб резидентів України, проте аналогічні вимоги для нерезидентів України (п.4.2. Розділу 4. Додатку 2), та суб’ектів підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців (п.4.2. Розділу 4. Додатку 2), залишились без змін. Чи не буде вважатись порушенням, якщо нерезидент України або суб’екті підприємницької діяльності фізична особа-підприємєць подасть аналогічний договір який попадає в термін 2017-2019 р?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням тендерного комітету від 19.08.2019р. затверджено у новій редакції пункт 4.2. розділу 4. Додатку 2 до тендерної документації на оголошену закупівлю від 13.08.2019 року з процедурою закупівлі - відкриті торги за № UA-2019-08-13-000043-b 34920000-2 Дорожнє обладнання (Засоби примусового зниження швидкості).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-000043-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПИЛИПЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:3031632246
Дата подання: 14 серпня 2019 17:31
Щодо встановлення вимоги в тендерній документації відносно періоду, за який учасник повинен мати аналогічний договір.
Згідно п. 5.2 додатку 2 тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу: «Скановані копії укладеного та/або укладених аналогічного та/або аналогічних договорів про поставку аналогічного товару (не менше 1-го договору який попадає в термін 2014-2017 р.) з додатками, а саме: копії актів прийому-передачі або видаткових накладних або специфікацій або інших документів, які є невід’ємною частиною договору, що підтверджують факт поставки товару в повному обсязі.» Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності договір, укладений та попадає у термін з 2014-2017 роки (що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників створених в 2018-2019 рр., але вже мають в 2018-2019 рр. виконані договори). Замовник в своїй тендерній документації не довів та документально не підтвердив необхідності вимоги щодо обов’язковості наявності в учасника аналогічного договору, укладеного саме в термін 2014-2017р. Така вимога не тільки суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі», але також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції». Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (аналогічна позиція: рішення АМКУ №9941-р/пк-пз від 26.09.2018). Враховуючи наведене, прошу Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 серпня 2019 15:58
Затвердити у новій редакції пункт 5.2. розділу 5. Додатку 2 до тендерної документації на оголошену закупівлю від 13.08.2019 року з процедурою закупівлі - відкриті торги за № UA-2019-08-13-000043-b
34920000-2 Дорожнє обладнання (Засоби примусового зниження швидкості).

Документи

15 серпня 2019 15:58
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Радік Анатолій Юрійович 217 000,00
UAH з ПДВ
207 775,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Київдорпостач 218 418,96
UAH з ПДВ
207 777,77
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПИЛИПЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 218 993,00
UAH з ПДВ
218 993,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 16:08
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:08
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:07
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:56
Dovidka про несудимість.pdf
05 вересня 2019 11:56
Довідка.pdf
27 серпня 2019 18:22
Електронний підпис
27 серпня 2019 18:21
Електронний підпис
27 серпня 2019 18:17
Цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2019 18:17
Паспорт і код.pdf
27 серпня 2019 18:17
Договір та видакова.pdf
27 серпня 2019 18:17
Довідка до ст.17.pdf
27 серпня 2019 18:17
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 серпня 2019 18:17
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 00:11
Електронний підпис
28 серпня 2019 00:04
видаткова.pdf
27 серпня 2019 22:48
Електронний підпис
27 серпня 2019 22:31
нежин4.jpg
27 серпня 2019 22:31
нежин3.jpg
27 серпня 2019 22:31
нежин2.jpg
27 серпня 2019 22:31
існуючий договір
27 серпня 2019 22:31
Технічний опис.zip
27 серпня 2019 22:31
Відповідність вимогам.zip
27 серпня 2019 22:31
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 10:46
Електронний підпис
27 серпня 2019 10:43
СЕС на ППЗШ від 13.05.15р..pdf
27 серпня 2019 10:43
Виписка з ЄДР ФОП.pdf
27 серпня 2019 10:43
14 Аналог договір копія.pdf
27 серпня 2019 10:43
12 Проект договору.pdf
27 серпня 2019 10:43
03 Лист щодо ПДВ.pdf
27 серпня 2019 10:43
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Радік Анатолій Юрійович

ТОВ Київдорпостач

ФОП "ПИЛИПЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Радік Анатолій Юрійович
#2430500372
Переможець 207 775,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 11:05

Документи

03 вересня 2019 11:05
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:02
Протокол № 64 від 03.09.2019

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Радік Анатолій Юрійович
#2430500372
207 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2019 11:05
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:02
Протокол № 64 від 03.09.2019

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:42
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 08:28
102-19 від 23.09.2020.pdf укладений
25 вересня 2019 08:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 207 775,00
UAH