Персональний комп'ютер в зборі; ноутбук
Очікувана вартість
61 500,00 UAH
UA-2019-08-13-000023-c ea06a4e49020455b9f47658ee4bbd5dc
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження замовника: 76008, Україна, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Контактна особа замовника: Бойчук Василь Михайлович
+380342583756
dkp1983@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:51
Очікувана вартість: 61 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Персональний комп'ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 серпня 2019 09:16
Електронний цифровий підпис
13 серпня 2019 08:49
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 11:36
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щиро вдячні за Ваші запитання.Стосовно Ваших запитань повідомляємо наступне: доучасті допускаються всі учасники, які зареєструють свою пропозицію в прозоро відповідно до вимог тендерної документації. Товар який буде запропонований повинен відповідати технічному завданню ТД незалежно від марки.

Актуальні тендери

До пошуку