Персональний комп'ютер в зборі; ноутбук
Очікувана вартість
61 500,00 UAH
UA-2019-08-13-000023-c ea06a4e49020455b9f47658ee4bbd5dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження замовника: 76008, Україна, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Контактна особа замовника: Бойчук Василь Михайлович
+380342583756
dkp1983@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:51
Очікувана вартість: 61 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Персональний комп'ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 серпня 2019 09:16
Електронний цифровий підпис
13 серпня 2019 08:49
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 серпня 2019 11:36
Дата відповіді: 16 серпня 2019 09:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щиро вдячні за Ваші запитання.Стосовно Ваших запитань повідомляємо наступне: доучасті допускаються всі учасники, які зареєструють свою пропозицію в прозоро відповідно до вимог тендерної документації. Товар який буде запропонований повинен відповідати технічному завданню ТД незалежно від марки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-13-000023-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3231003275
Дата подання: 05 вересня 2019 12:03
невідповідність запропонованого товару
Дата: 05.09.2019р
Вих. № 01-05-09-19

Тендерному комітету
КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
UA-2019-08-13-000023-c
СКАРГА
Довожу до Вашого відома, про невідповідність запропонованого товару учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" за торгами UA-2019-08-13-000023-c, технічним вимогам Замовника, які викладено у Додатку 1 до тендерної документації, а саме:

1. ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", у своїй тендерній пропозиції не зазначив:
1.1 Конкретну модель жорсткого диску, чим самим замовник не може перевірити чи відповідає запропонований жорсткий диск вимогам замовника, а саме швидкість обертання шпинделя та кешу пам'яті.
1.2 Конкретну модель ноутбук, лініка ноутбуків Lenovo IdeaPad 330-15 складається з понад 200 моделей, а отже не маючи інформації про конкретну модель запропоновану учасником торгів, тендерний комітет не може перевірити чи технічні характеристики ноутбука відповідають вимогам замовника. Крім того слід зазначити, що жодна з 200 моделей не відповідає технічним характеристикам, що зазначив учасник в складі своєї тендерної пропозиції

2. В документі «Вiдповiднiсть вимогам тендерної документацiї.pdf», учасник торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" зазначив, що діагональ екрана ноутбука складає від 15,0 до 15,6 (1920 x 1080), а отже надав недостовірну інформацію, оскільки не існує ноутбуків із діагоналлю екрану що змінюється;
3. У Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати ноутбук з VGA портом, не менше ніж 1 x USB 2.0 та 2 x USB 3.0, сумарно 3 порта USB тип А. У своїй пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надав ноутбук, у якому відсутній VGA порт, а також тільки 3 порти USB тип А, запропонований учасником порт USB 3.1 Type-С, не відповідає вимогам Додатку 1, оскільки це інший тип USB;
4. Материнська плата Asus Prime H310M-A R2.0, яку запропонував учасник відповідно до цінової пропозиції, не відповідає вимогам замовника зазначеним в Додатку 1. Замовником вимагалось надати материнську плату з USB портами в кількості: 4 x USB 2.0 та 2 x USB 3.0 (загальна кількість USB портів 6 штук). Учасником надано материнську плату з меншою кількістю USB порті (4 штуки) Asus Prime H310M-A R2.0 має 2 х USB 2.0 та 2 x USB 3.1 Gen 1 Type-A (5 Гбіт/сек), а в технічній характеристиці учасник зазначив 4 x USB 2.0 2 x USB 3.0, чим самим ввів в оману членів тендерного комітету;

На запитання від 14 серпня 2019 о 11:36, Замовником торгів надана відповідь 16 серпня 2019 о 09:30 про наступне: Доброго дня. Щиро вдячні за Ваші запитання. Стосовно Ваших запитань повідомляємо наступне: до участі допускаються всі учасники, які зареєструють свою пропозицію в прозоро відповідно до вимог тендерної документації. Товар який буде запропонований повинен відповідати технічному завданню ТД незалежно від марки.

Враховуючи все вище перечислене, прошу скасувати протокол про рішення тендерного комітету, про визнання учасника переможцем торгів, а також скасувати повідомлення про намір укласти договір від 04 вересня 2019 з ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" переможцем по Закупівлі, та перейти до розгляду наступного учасника.
Матвіїв В.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 16:00
Доброго дня. Ваше звернення розглянуто та детально вивчено. Стосовно Ваших зауважень, повідомляємо наступне, що вказані вами відхилення параметрів тендерної пропозиції від технічних вимог тендерної документації не несуть великої загрози, тому і було прийнято рішення про визначення даного учасника переможцем. Мив свою чергу щиро вдячні Вам за Вашу уважність і повідомляємо, що всі ваші зауваження та побажання будуть нами в подальшому прийняті до уваги.
Номер вимоги: UA-2019-08-13-000023-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3231003275
Дата подання: 10 вересня 2019 15:38
Порушення статті 17 Закону
Довожу до Вашого відома, про порушення статті 17 Закону учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" за торгами UA-2019-08-13-000023-c
Відповідно до “Таблиця 3 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону ”, Переможець торгів на виконання вимоги 17 повинен надати таку інформацію:

Переможець торгів на виконання вимоги 17 повинен надати таку інформацію:
1) інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. **
Оригінал або нотаріально завірена копія документу виданого відповідним територіальним управлінням Міністерства юстиції України про відсутність службової (посадової) особи переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі в єдиній базі даних осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
Документ повинен бути виданий не пізніше ніж за тридцять днів до дати прийняття рішення про укладення договору.**
Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУНП України з інформацією про те, що фізичну особу переможця до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває.
Документ повинен бути виданий не пізніше ніж за тридцять днів до дати прийняття рішення про укладення договору.
Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУНП України з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває.
Документ повинен бути виданий не пізніше ніж за тридцять днів до дати прийняття рішення про укладення договору.**
Оригінал або копія повної інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Документ повинен бути виданий не пізніше ніж за тридцять днів до дати прийняття рішення про укладення договору (переможець має право надавати документи видані в паперовому вигляді або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) у відповідності до законодавства). **

1) копія антикорупційної програми переможця*;
2) копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи *.
* Зазначені документи переможець подає у випадку, якщо необхідність їх наявності та затвердження в переможця передбачена ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції». У разі якщо переможець відповідно до норм чинного законодавства або переможець-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів.
**
Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною фіскальною службою, що діє станом на дату подання документа**


Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надав протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір наступні документи:
- оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною фіскальною службою, що діє станом на дату подання документа
- інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
- Оригінал або копія повної інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до інформації зазначеної в “Таблиця 3 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону ”:

Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону.

Враховуючи порушення ст. 17 Закону, та вимог тендерної документації і у відповідності до умов тендерної документації прошу скасувати протокол про рішення тендерного комітету, про визнання учасника переможцем торгів, а також скасувати повідомлення про намір укласти договір від 04 вересня 2019 з ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" переможцем по Закупівлі, та перейти до розгляду наступного учасника. Матвіїв В.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2019 16:02
Доброго дня. Щиро вдячні за Ваше звернення. Стосовно Ваших вимог повідомляємо наступне, що даного учасника буде відхилено за відсутність документів по ст. 17 та прийнято до розгляду наступного учасника.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 53 730,00
UAH з ПДВ
53 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ 60 343,75
UAH з ПДВ
60 343,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 12:11
sign.p7s
13 вересня 2019 12:08
Банкрутство.pdf
13 вересня 2019 12:08
Антикорупція .pdf
13 вересня 2019 12:08
МВС.pdf
13 вересня 2019 12:08
Довідка корупція.pdf
13 вересня 2019 12:08
Заборгованість 5-9.pdf
13 вересня 2019 12:08
Заборгованість 11-09.pdf
13 вересня 2019 12:08
Корупція 2.pdf
13 вересня 2019 12:08
Додаток 3 3й раунд.pdf
30 серпня 2019 09:24
sign.p7s
30 серпня 2019 09:23
Додаток 3.pdf
30 серпня 2019 00:20
sign.p7s
30 серпня 2019 00:13
ст_17.pdf
30 серпня 2019 00:13
ЛИСТ ВІДГУК.pdf
30 серпня 2019 00:13
ЄДР.pdf
30 серпня 2019 00:13
Право підпису.pdf
30 серпня 2019 00:13
Додаток 1.pdf
30 серпня 2019 00:13
Тендерному комітету.pdf
30 серпня 2019 00:13
Аналогічні договори.pdf
30 серпня 2019 00:13
лист відгук ІАЦ.jpg
30 серпня 2019 00:13
2-8 Згода.pdf
30 серпня 2019 00:13
Згода.pdf
30 серпня 2019 00:13
Завірені документи.pdf
30 серпня 2019 00:13
Лист- санкції.pdf
30 серпня 2019 00:13
2-1.pdf
30 серпня 2019 00:13
Сертифікат ноутбук.pdf
30 серпня 2019 00:13
2-2.pdf
30 серпня 2019 00:13
Договір.pdf
30 серпня 2019 00:13
HP сертифікат.pdf
30 серпня 2019 00:13
Сервісний центр.pdf
30 серпня 2019 00:13
Витяг.pdf
30 серпня 2019 00:13
30210000-4 Видаткова ПК - 13.PDF
30 серпня 2019 00:13
Додаток 3.pdf
30 серпня 2019 00:13
30210000-4 Видаткова ПК.PDF
30 серпня 2019 00:13
30210000-4 - досвід - дог.pdf
30 серпня 2019 00:13
Довкілля.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 53 730,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:05
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 53 730,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:11
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ
#3231003275
Переможець 60 343,75
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 11:45

Документи

11 вересня 2019 16:10
sign.p7s
11 вересня 2019 16:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ
#3231003275
60 343,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 жовтня 2019 14:19
Договір укладений
02 жовтня 2019 14:07

Актуальні тендери

До пошуку