Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
CPV Code: 33110000-4 – Imaging equipment for medical, dental and veterinary use (GMDN Code: 37618 – Full-body CT system)
Очікувана вартість
8 200 000,00 UAH
UA-2019-08-12-002122-a ae4db3fcfb1348faaa0998f19ffea639
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська область обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MUNICIPAL ENTERPRISE "LUTSK CENTRAL DISTRICT HOSPITAL OF LUTSK DISTRICT COUNCIL"
National ID: 01983134
Contact point: Yuliia Lewchenko
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 12:25
Очікувана вартість: 8 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 серпня 2019 20:39
Enquiries until: 02 вересня 2019 00:00
Complaints submission until: до 08 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 вересня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 8 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код НК 024:2019: 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла
(бюджетні кошти; власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

GMDN Code: 37618 – Full-body CT system
(fund of the budgetary; own funds of the enterprise)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами документів, які відповідно до чинного законодавства України та умов Договору підтверджують приймання товару Замовником. Замовник може здійснювати оплату поставленого Обладнання частинами (поетапно) в межах строків, визначених Договором. Випадки та порядок продовження строку оплати – відповідно до умов Договору Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-25-000017 ● 5cfcdf40a79c4a48b4e260f0235e1211
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2020 11:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.02.2020 № 08-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.02.2020 № 08-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-08-12-002122-a від 12.08.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-03 16:45:21

Запит замовнику на надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «код ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2019: 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-12-002122-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) чому при проведенні цієї закупівлі оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2) з яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-05 13:54:59

Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в межах здійснення моніторингу закупівлі ID UA-2019-08-12-002122-a

Відповідно до частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство «ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» (далі – Замовник) надає пояснення щодо питань, зазначених у запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 03.03.2020 р. в межах здійснення моніторингу закупівлі ID UA-2019-08-12-002122-a. Відповідь міститься у прикріпленому файлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство «ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» (далі – Замовник) здійснює заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель - звіт про виконання договору, ID моніторингу:UA-M-2020-02-25-000017. Звіт про виконання договору - у прикріпленому файлі.

2020-03-17 12:19:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 вересня 2019
UA-2019-08-12-002122-aae4db3fcfb1348faaa0998f19ffea639
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Місцезнаходження: 45601, Україна, Волинська область обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Учасник Документи Рішення
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 вересня 2019 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 вересня 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП 8 189 300,00
UAH з ПДВ
8 189 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 8 198 000,00
UAH з ПДВ
8 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП
#38606078
Переможець 8 189 300,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 20:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 20:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП
#38606078
8 189 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 14:44
Договір на томограф від 11.10.2019.pdf укладений
11 жовтня 2019 14:42
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 12:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 189 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 535 748,60 UAH)