Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" |
Код ЄДРПОУ: | 03341701 |
Місцезнаходження: | 51905, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64 |
Контактна особа: |
Буденкова Наталія Вікторівна +380569568935 katp042802@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 18:31 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець, при наявності відповідних коштів, може здійснити оплату (протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Покупцем призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на придбання основних засобів, які мають бути придбані за Договором, на умовах попередньої оплати у розмірі, який не перевищує 75 відсотків від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, на строк визначений Постановою Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23 квітня 2014 року №117. Постачальник зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. | Аванс | 10 | Календарні | 75 |
Поставка товару | У разі затримки фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 10 днів з дати отримання Покупцем призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 25 |
Тендерна документація
12 серпня 2019 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 18:13 |
SCAN0053.PDF | |
12 серпня 2019 18:13 |
Запрошення на участь у торгах.pdf | |
12 серпня 2019 18:13 |
Відпідь на лист від заводу.jpg | |
12 серпня 2019 18:13 |
Лист на завод.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-10-000058 ● 3e556bd44728456c9d0e4516da3ce79f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.09.2019 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2019-08-12-002075-а 12.08.2019 Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (03341701) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-13 08:53:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів, 30 штук)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-12-002075-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
В обґрунтуванні про застосування переговорної процедури замовник повідомив, що умовою застосування переговорної процедури закупівлі є пункт 2 статті 35 Закону (відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи). Крім цього, замовник повідомив, що 07.08.2019р. відбулось сьоме позачергове засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке стосувалося значної кількості скарг мешканців на технічний стан автобусів. Комісія вирішила «для усунення монополії в місті» створити муніципальний автобусний парк на базі КП «КАТП 042802» та визначила технічні характеристики для закупівлі автобусів.
Уповноваженою особою було проведено вивчення ринку автобусів малого класу (Еталон А081, Богдан А22, ЗАЗ А10, МАЗ, АTAMAN А092Н6) на відповідність протокольно затвердженим технічним характеристикам. Згідно проведеного аналізу уповноважена особа визначила, що всім протокольно затвердженим характеристикам відповідає тільки автобус АTAMAN А092Н6 виробником якого є АТ «Черкаський автобус».
Відповідно до сайту ПАТ «ЧЕРКАСЬКИЙ АВТОБУС» (http://www.bus.ck.ua) офіційними дистриб'юторами автомобілів ISUZU та автобусів ATAMAN є ПрАТ «ІСУЗУ-АТАМАН Україна» та ТОВ «КОМТРАНСКОМПЛЕКТ».
З урахуванням положень Закону замовник не відноситься до суб’єктів господарювання, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання та відповідно до Статуту ПАТ «ЧЕРКАСЬКИЙ АВТОБУС», затвердженого протокольним рішенням №2 від 26.12.2018, товариство не є афілійованим підприємством замовника.
Отже застосування переговорної процедури щодо закупівлі автобусів є порушенням норми частини першої статті 12 та пункту другого частини другої статті 35 Закону.
Крім того, Законом не встановлено права замовника придбавати товар лише у виробника чи офіційного дистриб’ютора виробника. Водночас факт того, що ПАТ «ЧЕРКАСЬКИЙ АВТОБУС» має декількох офіційних дистриб’юторів, некоректно роботи висновок щодо відсутності конкуренції (у тому числі з технічних) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником.
Слід зауважити, що очікувана вартість закупівлі товару становить понад 64 млн. грн, що у свою чергу є підставою для оголошення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Питання до пояснення: чому не дотримано частини першої статті 12, пункту другого частини другої статті 35 Закону?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-17 21:37:38
пояснення на запитання
Прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівлі (із-за відсутності конкуренції (у тому числі з технічних) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником) є цілком правомірне. Також, слід зауважити, що Замовником дотримано частину першу статті 12, пункт другий частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-17 21:38:40
Пояснення з власної ініціативи
Прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівлі (із-за відсутності конкуренції (у тому числі з технічних) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником) є цілком правомірне. Також, слід зауважити, що Замовником дотримано частину першу статті 12, пункт другий частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вважаємо безпідставними та неправомірними висновки про те, що при проведенні цієї закупівлі Замовником порушено п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону і що торги повинні бути відмінені.
2019-09-24 16:37:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Визнати протиправним та скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 вересня 2019 року, про результати моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2019-09-10-000058) закупівлі товару за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-12-002075-a. |
Дата публікації: | 02 жовтня 2019 |
Документи:
02 жовтня 2019 13:10
|
Електронний підпис |
02 жовтня 2019 13:06
|
SCAN0004.PDF |
02 жовтня 2019 13:06
|
Untitled.FR11.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМТРАНСКОМПЛЕКТ" #37639207 |
Переможець |
64 800 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 18:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 21:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 21:35
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 12:02
|
договор автобуси.PDF | укладений |
23 серпня 2019 11:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів) | 30 | шт |
2 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, вирішили зменшити загальну суму договору на 21 600 000,00 грн. (двадцять один мільйон шістсот тисяч грн.), в тому числі 3 600 000,00 грн. (три мільйони шістсот тисяч грн.) ПДВ. 2. Пункт 3.3. викласти в наступній редакції: загальна сума Договору становить 43 200 000,00 грн. (сорок три мільйони двісті тисяч грн.), в тому числі 7 200 000,00 грн. (сім мільйонів двісті тисяч грн) ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 23-19 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів) | 20 | шт |
2 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
43 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 200 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Постачальник і Покупець у зв'язку з виконанням умов Договору № 23-19 від 23.08.2019 дійшли згоди розірвати його за взаємною згодою Сторін (надалі іменується "Договір"). |