Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнаня (планшет)
Очікувана вартість
17 202,00 UAH
UA-2019-08-12-002068-a ● c6198601c30d46558122ad247dd8f774
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25946540 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Набережна Перемоги, 26 |
Контактна особа: |
Олена Миколаївна Бутенко +380992091424,+380562684313 korennaja@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 17 202,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість:1 од.
Фінансування здійснюється за кошти обласного бюджету за спеціальним фондом. (за рахунок економії)
Фінансування здійснюється за кошти обласного бюджету за спеціальним фондом. (за рахунок економії)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Мультимедійне обладнаня (планшет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49094, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Набережна Перемоги,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 серпня 2019
—
09 вересня 2019
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться шляхом перерахування грошових коштів протягом 20 банківських днів згідно Договору, у безготівковій формі у національній валюті України шляхом переведення Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за кожну партію товару після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару та видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 18:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 18:04 |
вимоги до учасників Планшет.doc | |
12 серпня 2019 18:04 |
Технічні вимоги_планшет.doc | |
12 серпня 2019 18:04 |
Проект договору_планшет.docx | |
12 серпня 2019 18:04 |
форма пропозиції планшет.doc | |
12 серпня 2019 18:04 |
оголошення планшет.DOC |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 09:50
Дата відповіді: 13 серпня 2019 14:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ) Допускаємо на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, якщо вони відповідають усім технічним вимогам зазначені замовником у Додатку №1 "Технічні (якісні) вимоги до товар" .2.З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника -внесені у Додатку 1 .3) Допускаємо до участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Оцінювання пропозиції ФО-П неплатника ПДВ розглядатимеметься ціна як остаточна. Платники ПДВ або не платники ПДВ, подають свою ціну в електронному аукціонні, як остаточну.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА #2372221549 |
Переможець |
16 880,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 18:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 18:19
|
Договор №61_2019.PDF | укладений |
12 вересня 2019 18:18
|