Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
придбання флеш-накопичувачів
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2019-08-12-002060-a ● 2343dcb364b3426081933ecc267791c3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 25927519 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70 |
Контактна особа: |
Єгор Сергійович +380562360942,+380562338928 tender_don@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 12:55 |
Очікувана вартість: | 7 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
усі вимоги зазначені в Додатку 1 до цього оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штука
флеш-накопичувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70, кабінет 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення протягом 10 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленими Постачальником відповідних накладних документів та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 10:29 |
оголошення товар.docx |
12 серпня 2019 17:57 |
проект договору.doc |
15 серпня 2019 10:29 |
оголошення товар.docx
|
||||
12 серпня 2019 17:57 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 09:50
Дата відповіді: 13 серпня 2019 11:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає аналог вищезазначеного товару, але він повинен відповідати якісним показникам вказаного виробника. У разі не відповідності співпраця буде не можливою, а переможець торгів з товаром не відповідної якості дискваліфікований. Пропозиція учасника повинна відповідати технічним та інші вимоги до предмету закупівлі в додатку 1 до оголошення. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 12 частини 1 ст.1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників при розгляді та оцінці пропозицій. Тобто до оцінки беруться остаточні пропозиції учасників, подані ними для участі у закупівлі. учасник повинен надати документи відповідно до Додатку 2 до оголошення.
з покращенними характеристиками
Дата подання: 14 серпня 2019 22:17
Дата відповіді: 15 серпня 2019 09:07
Шановний замовник? Чи можливо надати пропозицію з покращеними характеристиками? Наприклад, юсб не 2.0, а 3.1 ?
Відповідь: Замовник розглядає аналог вищезазначеного товару (товар повинен бути не гірше за вказані характеристики в оголошенні)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-12-002060-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ТАРАН ОЛЕНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2178615920
Дата подання: 21 серпня 2019 16:04
Шановний Замовник!
Шановний Замовник! Просимо вас звернути увагу, що у пропозиції Фізичної особи-підприємця ОСАДЧОГО ЮРІЯ ГРИГОРОВИЧА, було виявлено неможливість встановити модель запропонованого товару.
У складі пропозиції САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ – у документі «Витяг з реєстру платників єдиного податку» відсутня печатка відповідного органу, який надає цей документ; копія паспорту завірена неналежним чином.
У складі пропозиції ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" присутня довідка щодо використання в своєї діяльності модельного статуту Але в разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб […]» учасник надає лист, в якому обов`язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Просимо вас розглянути учасників та дискваліфікувати у разі порушень, та перейти до розгляду наступних.
Розгорнути
Згорнути
У складі пропозиції САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ – у документі «Витяг з реєстру платників єдиного податку» відсутня печатка відповідного органу, який надає цей документ; копія паспорту завірена неналежним чином.
У складі пропозиції ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" присутня довідка щодо використання в своєї діяльності модельного статуту Але в разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб […]» учасник надає лист, в якому обов`язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Просимо вас розглянути учасників та дискваліфікувати у разі порушень, та перейти до розгляду наступних.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 17:10
в пропозиції відсутня модель товару
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
7 120,00
UAH з ПДВ
|
4 188,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
4 725,00
UAH з ПДВ
|
4 617,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" |
6 750,00
UAH з ПДВ
|
4 652,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТАРАН ОЛЕНА ВАСИЛІВНА" |
5 805,00
UAH з ПДВ
|
4 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" |
6 988,00
UAH з ПДВ
|
5 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БІЛЯКОВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
6 300,00
UAH з ПДВ
|
6 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
6 615,00
UAH з ПДВ
|
6 524,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДОДІЧ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" |
6 795,00
UAH з ПДВ
|
6 525,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" |
6 675,00
UAH з ПДВ
|
6 675,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ #1672003619 |
Відхилено |
4 188,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 19:43
|
САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #1962607894 |
Відхилено |
4 617,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 19:44
|
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" #41111906 |
Відхилено |
4 652,55
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 19:46
|
ФОП "ТАРАН ОЛЕНА ВАСИЛІВНА" #2178615920 |
Відхилено |
4 680,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 19:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" #43139923 |
Відхилено |
5 300,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 19:50
|
ФОП "БІЛЯКОВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2669511555 |
Переможець |
6 300,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 19:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
флешки.pdf | укладений |
13 вересня 2019 16:16
|