Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Локальні мережі (Маршрутизатор Cisco Firewall ASA 5508-X with Cisco Firepower ASA5508-K9 з сервісним контрактом Cisco SMARTnet на технічну підтримку та гарантію на 1 рік)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-08-12-002048-a ● ec144fc06a2b4f659b063c3b90ab3ad4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108735 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Декабристів,5 |
Контактна особа: |
Оксана Сольська +380512531893 tender@mk.npu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Оплата здійснюється в безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця згідно наданої накладної та рахунку протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51001, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Декабристів,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 17:51 |
Оголош.doc | |
12 серпня 2019 17:51 |
додаток 1.docx | |
12 серпня 2019 17:51 |
додаток 2.docx | |
12 серпня 2019 17:51 |
додаток 3 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 09:50
Дата відповіді: 13 серпня 2019 11:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Умови проведення публічної закупівлі UA-2019-08-12-002048-a встановлені оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
У додатку 2 до оголошення Замовником вказано, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то він повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквівалента додається копія паспорту якості або іншого документа, що містить технічні характеристики товару. Під товаром з еквівалентними параметрами замовник мав на увазі параметри, прописані в технічній документації або кращі.
Щодо ціни пропозиції в оголошенні даної закупівлі вказано, що ціна повинна включати всі витрати з урахуванням витрат завантаження, розвантаження, транспортних витрат до місця поставки товару, сплату податків і зборів та інші витрати Учасника, пов’язанні з предметом закупівлі.
У додатку 2 до оголошення Замовником вказано, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то він повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквівалента додається копія паспорту якості або іншого документа, що містить технічні характеристики товару. Під товаром з еквівалентними параметрами замовник мав на увазі параметри, прописані в технічній документації або кращі.
Щодо ціни пропозиції в оголошенні даної закупівлі вказано, що ціна повинна включати всі витрати з урахуванням витрат завантаження, розвантаження, транспортних витрат до місця поставки товару, сплату податків і зборів та інші витрати Учасника, пов’язанні з предметом закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-12-002048-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП СТАНКЕВИЧ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3188713199
Дата подання: 02 вересня 2019 11:47
Пропозиція ФОП Онащук С.О. не відповідає вимогам тендерної документації
Добрий день! Шановний замовнику, вимагаємо Вас дискваліфікувати пропозицію ФОП Онащук Світлана Олександрівна, так як її пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) довідка про виконання аналогічного договору не містить реквізитів організацій, нема підтвердження виконання договорів у вигляді відгуків;
2) відсутній гарантійний лист щодо своєчасної поставки, розвантаження товару, що є предметом закупівлі, за місцем поставки;
3) відсутня інформація щодо відповідності вимогам чинного законодавства із захисту довкілля;
4) ФОП Онащук Світлана Олександрівна не підтверджує погодження проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
2) відсутній гарантійний лист щодо своєчасної поставки, розвантаження товару, що є предметом закупівлі, за місцем поставки;
3) відсутня інформація щодо відповідності вимогам чинного законодавства із захисту довкілля;
4) ФОП Онащук Світлана Олександрівна не підтверджує погодження проекту договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 17:45
Тендерним комітетом 30.08.2019 було розглянуто цінову пропозицію ФОП Онащук Світлана Олександрівна(код 3279512463) щодо допорогової закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 32410000-0 – Локальні мережі (Маршрутизатор CiscoFirewallASA 5508-XwithCiscoFirepowerASA5508-K9 з сервісним контрактом CiscoSMARTnet на технічну підтримку та гарантію на 1 рік)) та визначено ФОП Онащук Світлана Олександрівна(код 3279512463) переможцем. Рішення затверджене протоколом засідання тендерного комітету від 30.08.2019 № 235, протокол оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Вказане рішення було прийняте враховуючи значну економію та те, що інформація, яку повинні містити вказані у вимозі документи, опосередковано міститься в інших документах пропозиції, а тому їх відсутність не впливає на зміст пропозиції і є несуттєвим недоліком.
Разом з цим, повідомляємо, що інформація щодо підтвердження відповідності вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та погодження проекту договору при оголошенні даної допорогової закупівлі не вимагались.
Вказане рішення було прийняте враховуючи значну економію та те, що інформація, яку повинні містити вказані у вимозі документи, опосередковано міститься в інших документах пропозиції, а тому їх відсутність не впливає на зміст пропозиції і є несуттєвим недоліком.
Разом з цим, повідомляємо, що інформація щодо підтвердження відповідності вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та погодження проекту договору при оголошенні даної допорогової закупівлі не вимагались.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Онащук Світлана Олександрівна |
74 900,00
UAH з ПДВ
|
49 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТАНКЕВИЧ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ |
67 000,00
UAH з ПДВ
|
51 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" |
68 499,60
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
77 880,00
UAH з ПДВ
|
74 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Онащук Світлана Олександрівна #3279512463 |
Переможець |
49 700,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 20:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 14:19
|
договір 503 від 10.09.2019.PDF | укладений |
10 вересня 2019 14:19
|