Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектори з кріпленням за кодом ДК 021:2015 38650000-6 - Фотографічне обладнання
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-08-12-002031-a a2d619a1e8b34feb84c7bfd81ce4ddfa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Баранюк

+380674160072
+380978839456
mariupol_school_52@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №52 Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 23031368
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Троїцька 57
Контактна особа: Олена Баранюк
+380674160072,+380978839456
mariupol_school_52@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 20:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Проектори з кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Троїцька,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 09:51
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.В тендерній документації торгові маркі не вказані. 2.Учасникі закупівлі вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, згідно Додатку ТД до закупівлі чітко прописоно, що постачальник повинен вказати назву моделі, щоб ми (і всі) могли перевірити відповідність запропонованого товару технічним вимогам. 3. У разі відсутності ПДВ у складі вартості пропозиції, учасник зазначає відповідну інформацію у складі пропозиції (формі «Тендерної пропозиції») з відповідними поясненнями. Ціна є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 99 990,00
UAH з ПДВ
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 13:57
Електронний підпис
19 серпня 2019 13:51
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 13:51
Статут.pdf
19 серпня 2019 13:51
Стаття 17.pdf
19 серпня 2019 13:51
Сертифікати.pdf
19 серпня 2019 13:51
Протокол.pdf
19 серпня 2019 13:51
Проект договору.pdf
19 серпня 2019 13:51
Паспорт та Код.pdf
19 серпня 2019 13:51
Наказ.pdf
19 серпня 2019 13:51
Захист довк_лля.pdf
19 серпня 2019 13:51
Довідка ТОВ ЕЛСІКО.pdf
19 серпня 2019 13:51
Довідка з банку.pdf
19 серпня 2019 13:51
Дов_дка про МТБ.pdf
19 серпня 2019 13:51
Відомості з ЄДР.pdf
19 серпня 2019 13:51
Витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2019 13:51
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 99 990,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 16:01

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SCAN_доп2 проектор з кріпленням.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 13:49
SCAN_доп.угода проектор з кріпленням.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 11:27
SCAN_техпомилка проектор.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 09:36
SCAN_проектор з кріпленням.pdf укладений
18 вересня 2019 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін поставки до 30.09.2019р.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): включення додатку 2 до договору з росписом комплекту поставки
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML