Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління(надання консультаційних послуг з проведення тендерних закупівель (за міжнародними правилами)) (фонд розвитку)
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2019-08-12-001971-a 525644d3e81d4083b0799e8f0085084e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Паньків

+380343326647
+380955398191
tender-lesya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Коломийської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143442
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10
Контактна особа: Леся Паньків
+380343326647,+380955398191
tender-lesya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання консультаційних послуг з проведення тендерних закупівель (за міжнародними правилами)) (фонд розвитку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия , Кобринського ,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 50% від суми договору- протягом 10 днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг першого етапу, який оформлюється після погодження НЕФКО пакету тендерної документації Пiсляоплата 10 Робочі 50
Iнша подія 50% від суми договору- протягом 10 днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг другого етапу, який оформлюється після погодження НЕФКО Звіту з оцінки тендерної пропозиції Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

12 серпня 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Долежал Анастасія Андріївна
#3598308744
Переможець 197 000,00
UAH
12 серпня 2019 17:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 16:46
ду нефко.pdf укладений
16 вересня 2019 16:45
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 17:12
договір послуги НЕФКО.pdf укладений
12 серпня 2019 17:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони з урахуванням власних інтересів дійшли взаємної згоди щодо розірвання Договору