Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Шашкевича в смт. Славське Сколівського району Львівської області. Ділянка від вул. Архангельського до тягової підстанції (вул. Шашкевича, 6Б). Коригування
Очікувана вартість
4 541 015,00 UAH
UA-2019-08-12-001961-a 5a6b01fd5c9f4c7aa67f1e8db0c0bce6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хрипта Ростислав Михайлович

+380325142534 slavske_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Славська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04370314
Місцезнаходження: 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24
Контактна особа: Хрипта Ростислав Михайлович
+380325142534
slavske_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 23:59
Початок аукціону: 29 серпня 2019 12:27
Очікувана вартість: 4 541 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 705,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Шашкевича в смт. Славське Сколівського району Львівської області. Ділянка від вул. Архангельського до тягової підстанції (вул. Шашкевича, 6Б). Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82660, Україна, Львівська область, смт.Славське, вул. Архангельського, вул. Шашкевича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2019 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 17:06
Тендерна_документацiя.docx
14 серпня 2019 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 17:06
Тендерна_документацiя.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000060 ● 3df04403202146f3a2cb9de9314fa19d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019 10:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 200

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-12-001961-a 12.08.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На предмет порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2 Джерело фінансування закупівлі», тендерний комітет повідомляє, що джерелом фінансування об’єкту будівництва є кошти місцевого бюджету. Проте, у зв’язку з укладенням договору, що призвело до завершення процедури закупівлі, замовник на даний час не може відобразити відповідну інформацію на порталі PROZORRO з технічних причин. Тендерний комітет погоджується із фактом невідповідності вимог Додатку №1 тендерної документації вимогам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», проте у зв’язку із завершенням процедури закупівлі внести зміни до цього Додатку неможливо з технічних причин. Разом з тим тендерний комітет просить звернути увагу на той факт, що жоден учасник закупівлі не звертався до замовника щодо внесення змін до тендерної документації у зв’язку з невідповідністю Додатку 1 тендерної документації вимогам вищевказаного Закону, що свідчить про прийняття такими учасниками встановлених вимог. На предмет неподання документів ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» про освіту на АндріївВ.М., тендерний комітет повідомляє наступне. Даним учасником подано довідку «Наявність, кваліфікація та досвід працівників» (файл «КК працівники досві.pdf»), згідно з якою Андріїв В.М. перебуває у трудових відносинах з ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» на посаді інженера з охорони праці. Учасником подано документи про освіту Широкіх В.О. - головного інженера (інженер в галузі будівництва згідно документа про освіту) та Голуб Г.І. (дівоче прізвище «Стефанська») - начальника виробничо-технічного відділу (спеціальність «Автомобільні шляхи» згідно документу про освіту). Відповідно до пп.2.2 п.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що на підтвердження кваліфікації/спеціальності працівників Учасник зобов’язаний надати: - документи про освіту, що підтверджують спеціальність інженера (головного інженера) в сфері будівництва; - документи про освіту, що підтверджують спеціальність інженера (головного інженера) в сфері будівництва доріг. Враховуючи викладене вище, ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» виконав вимоги пп. 2.2. та не зобов’язаний був надавати документи про освіту інженера з охорони праці Андріїв В.М., а тому підстав для відхилення тендерної пропозиції ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» у замовника не було.

2019-12-02 11:20:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення норм статті 25 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" 4 096 430,40
UAH з ПДВ
4 096 430,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" 4 296 196,80
UAH з ПДВ
4 248 196,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 10:16
довідки переможця
06 вересня 2019 10:16
довідка МВС
28 серпня 2019 16:37
Електронний підпис
28 серпня 2019 16:33
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2019 16:33
ТЧ.pdf
28 серпня 2019 16:33
Технічна частина.pdf
28 серпня 2019 16:33
проект договору.pdf
28 серпня 2019 16:33
ІД.pdf
28 серпня 2019 16:33
ВПВ 17.pdf
28 серпня 2019 16:33
КК відгуки.pdf
28 серпня 2019 16:33
КК поставка.pdf
28 серпня 2019 16:33
КК працівники досвід.pdf
28 серпня 2019 16:32
КК техніка.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 15:28
ТЧ Календарний графік.pdf
28 серпня 2019 15:28
ТЧ Локальний кошторис.pdf
28 серпня 2019 15:28
ТЧ Договірна ціна.pdf
28 серпня 2019 14:07
FW_ Банківська гарантія.zip
28 серпня 2019 14:07
ТЧ Витяг Document_USR_1005683404.rtf
28 серпня 2019 14:07
ТЧ ліцензія.pdf
28 серпня 2019 14:07
ТЧ Гарантія на роботи.pdf
28 серпня 2019 14:07
ТЧ Технічне завдання.pdf
28 серпня 2019 14:07
проект договору.pdf
28 серпня 2019 14:07
ІД Баланс 01.07.19р.pdf
28 серпня 2019 14:07
ІД Баланс 2018р.pdf
28 серпня 2019 14:07
ІД.витяг ПДВ.PDF
28 серпня 2019 14:07
ІД Витяг Document_USR_1005683362.rtf
28 серпня 2019 14:07
ІД Статут.pdf
28 серпня 2019 14:07
ВПВ 17.pdf
28 серпня 2019 14:07
КК відгук Славське.pdf
28 серпня 2019 14:07
КК Відгук Кавська ср.pdf
28 серпня 2019 14:07
КК Акти №1,2 Кавсько.pdf
28 серпня 2019 14:07
КК 19.17 договір і акт.pdf
28 серпня 2019 14:07
КК 18.15. договір і акт.pdf
28 серпня 2019 14:07
КК 1-ПВ. Звіт з праці.pdf
28 серпня 2019 14:07
КК дипломи ІТР...pdf
28 серпня 2019 14:07
КК сертифікат ЩПС.pdf
28 серпня 2019 14:07
КК сертифікат Щебінь.pdf
28 серпня 2019 14:07
КК Техпаспорти.pdf
28 серпня 2019 14:07
КК Договір оренди кран.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"

ТзОВ "Агрошляхбудсервіс-Стрий"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"
#32562004
Переможець 4 096 430,40
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран"
#32562004
4 096 430,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:38
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:51
додаткова угода.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 12:30
додатки до договору укладений
25 вересня 2019 12:29
договір укладений
25 вересня 2019 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу бюджетного асигнування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 01/480
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/216
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу бюджетного асигнування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 01/480
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/489-6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML