Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Хрипта Ростислав Михайлович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 12:27 |
Очікувана вартість: | 4 541 015,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 705,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 17:06 |
Тендерна_документацiя.docx |
14 серпня 2019 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2019 17:06 |
Тендерна_документацiя.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000060 ● 3df04403202146f3a2cb9de9314fa19d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 10:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 № 200
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-12-001961-a 12.08.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
На предмет порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2 Джерело фінансування закупівлі», тендерний комітет повідомляє, що джерелом фінансування об’єкту будівництва є кошти місцевого бюджету. Проте, у зв’язку з укладенням договору, що призвело до завершення процедури закупівлі, замовник на даний час не може відобразити відповідну інформацію на порталі PROZORRO з технічних причин. Тендерний комітет погоджується із фактом невідповідності вимог Додатку №1 тендерної документації вимогам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», проте у зв’язку із завершенням процедури закупівлі внести зміни до цього Додатку неможливо з технічних причин. Разом з тим тендерний комітет просить звернути увагу на той факт, що жоден учасник закупівлі не звертався до замовника щодо внесення змін до тендерної документації у зв’язку з невідповідністю Додатку 1 тендерної документації вимогам вищевказаного Закону, що свідчить про прийняття такими учасниками встановлених вимог. На предмет неподання документів ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» про освіту на АндріївВ.М., тендерний комітет повідомляє наступне. Даним учасником подано довідку «Наявність, кваліфікація та досвід працівників» (файл «КК працівники досві.pdf»), згідно з якою Андріїв В.М. перебуває у трудових відносинах з ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» на посаді інженера з охорони праці. Учасником подано документи про освіту Широкіх В.О. - головного інженера (інженер в галузі будівництва згідно документа про освіту) та Голуб Г.І. (дівоче прізвище «Стефанська») - начальника виробничо-технічного відділу (спеціальність «Автомобільні шляхи» згідно документу про освіту). Відповідно до пп.2.2 п.2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що на підтвердження кваліфікації/спеціальності працівників Учасник зобов’язаний надати: - документи про освіту, що підтверджують спеціальність інженера (головного інженера) в сфері будівництва; - документи про освіту, що підтверджують спеціальність інженера (головного інженера) в сфері будівництва доріг. Враховуючи викладене вище, ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» виконав вимоги пп. 2.2. та не зобов’язаний був надавати документи про освіту інженера з охорони праці Андріїв В.М., а тому підстав для відхилення тендерної пропозиції ДП ЕКРАНБУД ТзОВ «Екран» у замовника не було.
2019-12-02 11:20:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення норм статті 25 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" |
4 096 430,40
UAH з ПДВ
|
4 096 430,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" |
4 296 196,80
UAH з ПДВ
|
4 248 196,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран" #32562004 |
Переможець |
4 096 430,40
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 14:38
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 15:51
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2020 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 12:30
|
додатки до договору | укладений |
25 вересня 2019 12:29
|
договір | укладений |
25 вересня 2019 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення обсягу бюджетного асигнування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/480 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/216 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення обсягу бюджетного асигнування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/480 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/489-6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |