Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 13:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 13:05 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 11:47 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету) | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 16:31 |
Тендерна Документація.doc | |
12 серпня 2019 15:48 |
Договір послуг.doc | |
12 серпня 2019 15:48 |
Додаток 4.docx |
12 серпня 2019 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2019 16:31 |
Тендерна Документація.doc
|
|||
12 серпня 2019 15:48 |
Договір послуг.doc
|
|||
12 серпня 2019 15:48 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. КОМЕРЦІЙНОЮ ПРОПОЗИЦІЄЮ» передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 1 тендерної документації у формі таблиці за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка має містити: назву виробника, конкретну марку (модель, назву, артикул виробника тощо для можливості ідентифікації запропонованого товару) та опис (якісні та технічні характеристики) товару, який повинен поставити учасник; підтвердження, що запропонований товар відповідає вимогам замовника.
3. Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, в тому числі незалежно від обраної системи оподаткування
Методика оцінки тендерних пропозицій викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно якої єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-15-000015 ● 2e5ee893fcbf4cf48c7e73d78c67659c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 червня 2021 08:40 |
15.06.2021 № 313
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.06.2021 № 313
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2019-08-12-001571-a 12.08.2019 Управління Благоустрою Інфраструктури та Комунального Господарства Нікопольської міської ради (код ЄДРПОУ 26136719) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-17 11:38:34
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Виготовлення та встановлення ліхтарів в м. Нікополь, Дніпропетровської області (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)» ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура, за номером ID: UA-2019-08-12-001571-a , очікуваною вартістю 350 000,00 грн, яку проведено УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника торгів-переможця ФОП Ляшенко К.Я. оприлюднене Технічне завдання № 318 від 27 серпня 2019 р. (файл: Довідки.rar 28 серпня 2019 11:04), в якому зазначено найменування робіт (демонтаж трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм; прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм; під`єднання нових ділянок трубопроводу до існуючих мереж водопостачання чи опалення діаметром 20 мм та інші роботи пов’язані з демонтажем та монтажем водоводів, колін, патрубків тощо), що не відповідає предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура «Виготовлення та встановлення ліхтарів в м. Нікополь, Дніпропетровської області» та кількості, обсягу робіт, які визначені у Додатку 4 «Технічне завдання» до Тендерної документації Замовника, що суперечить абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та згідно із пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону підлягала відхиленню.
2. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що умови укладеного Договору № 560/19 від 17.09.2019 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі - ФОП Ляшенко К.Я., чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Зокрема, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ляшенко К.Я. надано завірений та підписаний проект Договору (файл: Довідки.rar 28 серпня 2019 11:04) в якому пункти 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., відсутні, які додано до змісту Договору № 405/19 від 31.07.2019. Окрім того, умовами пункту 5.1. проекту Договору передбачено, що «Строк надання послуг визначається датою їх початку та закінчується не пізніше ніж 31.12.2019 року», в той час як у пункті 5.1. Договору № 405/19 від 31.07.2019 зазначено, що «Строк виконання до 31.12.2019 року.», аналогічно у пункті 5.2. проекту Договору зазначено, що «Надані послуги оформляються актом виконаних робіт.», в той час як у пункті 5.2. Договору № 405/19 від 31.07.2019 зазначено, що «Надані послуги оформляються актом виконаних робіт протягом п'яти робочих днів з моменту повідомлення «ВИКОНАВЦЕМ» про готовність предмету Договору до прийому». Тотожні невідповідності встановлені і в інших пунктах та підпунктах Договору № 405/19 від 31.07.2019. Отже, моніторингом установлено укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що суперечить вимогам частини четвертої статті 36 Закону. Згідно із частиною першою статті 37 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
3. Окрім того, відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до пункту 5.1 договору № 560/19 від 17.09.2019 строк виконання до 31.12.2019 року, пунктом 10.1 цього договору визначено, що договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2019 року, але не припиняє дії до повного виконання Сторонами всіх зобов'язань. Згідно із даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) оплата за договором № № 560/19 від 17.09.2019 проведена Замовником у повному обсязі у 2019 році. Інформація щодо продовження терміну дії договору в електронній системі закупівель відсутня. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник протягом трьохденного строку з дня закінчення терміну дії договору не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
З приводу вказаного просимо надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-22 08:37:23
Пояснення
Під час накладання кваліфікованого електронного підпису був збій в мережі інтернет, тим саме договір не перейшов на стадію виконаний.
Усі технічні характеристики були виконані в повному обсязі та перевірені технічним наглядом.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ляшенко К.Я. #2195127502 |
Переможець |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 10:20
|
17092019101516.pdf | укладений |
17 вересня 2019 10:18
|