Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення та встановлення ліхтарів в м. Нікополь, Дніпропетровської області (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-08-12-001571-a 6a7a6525a6b74d68bedd76502de28eaa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 13:05
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 13:05
Початок аукціону: 29 серпня 2019 11:47
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення та встановлення ліхтарів в м. Нікополь, Дніпропетровської області (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Електрометалургів 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 16:31
Тендерна Документація.doc
12 серпня 2019 15:48
Договір послуг.doc
12 серпня 2019 15:48
Додаток 4.docx
12 серпня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 16:31
Тендерна Документація.doc
12 серпня 2019 15:48
Тендерна Документація.doc
12 серпня 2019 15:48
Договір послуг.doc
12 серпня 2019 15:48
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 10:04
Дата відповіді: 13 серпня 2019 10:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар повинен відповідати усім наведеним у додатку № 4 до тендерної документації вимогам та характеристикам або аналогам.
2. КОМЕРЦІЙНОЮ ПРОПОЗИЦІЄЮ» передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 1 тендерної документації у формі таблиці за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка має містити: назву виробника, конкретну марку (модель, назву, артикул виробника тощо для можливості ідентифікації запропонованого товару) та опис (якісні та технічні характеристики) товару, який повинен поставити учасник; підтвердження, що запропонований товар відповідає вимогам замовника.
3. Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, в тому числі незалежно від обраної системи оподаткування
Методика оцінки тендерних пропозицій викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно якої єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-15-000015 ● 2e5ee893fcbf4cf48c7e73d78c67659c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 червня 2021 08:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.06.2021 № 313

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.06.2021 № 313
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

13 UA-2019-08-12-001571-a 12.08.2019 Управління Благоустрою Інфраструктури та Комунального Господарства Нікопольської міської ради (код ЄДРПОУ 26136719) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-17 11:38:34

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Виготовлення та встановлення ліхтарів в м. Нікополь, Дніпропетровської області (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)» ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура, за номером ID: UA-2019-08-12-001571-a , очікуваною вартістю 350 000,00 грн, яку проведено УПРАВЛІННЯМ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника торгів-переможця ФОП Ляшенко К.Я. оприлюднене Технічне завдання № 318 від 27 серпня 2019 р. (файл: Довідки.rar 28 серпня 2019 11:04), в якому зазначено найменування робіт (демонтаж трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм; прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм; під`єднання нових ділянок трубопроводу до існуючих мереж водопостачання чи опалення діаметром 20 мм та інші роботи пов’язані з демонтажем та монтажем водоводів, колін, патрубків тощо), що не відповідає предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура «Виготовлення та встановлення ліхтарів в м. Нікополь, Дніпропетровської області» та кількості, обсягу робіт, які визначені у Додатку 4 «Технічне завдання» до Тендерної документації Замовника, що суперечить абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та згідно із пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону підлягала відхиленню.
2. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що умови укладеного Договору № 560/19 від 17.09.2019 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі - ФОП Ляшенко К.Я., чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Зокрема, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ляшенко К.Я. надано завірений та підписаний проект Договору (файл: Довідки.rar 28 серпня 2019 11:04) в якому пункти 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., відсутні, які додано до змісту Договору № 405/19 від 31.07.2019. Окрім того, умовами пункту 5.1. проекту Договору передбачено, що «Строк надання послуг визначається датою їх початку та закінчується не пізніше ніж 31.12.2019 року», в той час як у пункті 5.1. Договору № 405/19 від 31.07.2019 зазначено, що «Строк виконання до 31.12.2019 року.», аналогічно у пункті 5.2. проекту Договору зазначено, що «Надані послуги оформляються актом виконаних робіт.», в той час як у пункті 5.2. Договору № 405/19 від 31.07.2019 зазначено, що «Надані послуги оформляються актом виконаних робіт протягом п'яти робочих днів з моменту повідомлення «ВИКОНАВЦЕМ» про готовність предмету Договору до прийому». Тотожні невідповідності встановлені і в інших пунктах та підпунктах Договору № 405/19 від 31.07.2019. Отже, моніторингом установлено укладання з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що суперечить вимогам частини четвертої статті 36 Закону. Згідно із частиною першою статті 37 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
3. Окрім того, відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до пункту 5.1 договору № 560/19 від 17.09.2019 строк виконання до 31.12.2019 року, пунктом 10.1 цього договору визначено, що договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2019 року, але не припиняє дії до повного виконання Сторонами всіх зобов'язань. Згідно із даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) оплата за договором № № 560/19 від 17.09.2019 проведена Замовником у повному обсязі у 2019 році. Інформація щодо продовження терміну дії договору в електронній системі закупівель відсутня. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник протягом трьохденного строку з дня закінчення терміну дії договору не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
З приводу вказаного просимо надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-22 08:37:23

Пояснення

Під час накладання кваліфікованого електронного підпису був збій в мережі інтернет, тим саме договір не перейшов на стадію виконаний.
Усі технічні характеристики були виконані в повному обсязі та перевірені технічним наглядом.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ляшенко К.Я. 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ" 350 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 15:28
Довідка з МВС
09 вересня 2019 14:56
Довідка з налогової
02 вересня 2019 10:15
Технічна документація
28 серпня 2019 11:04
сертифікат.rar
28 серпня 2019 11:04
паспорт к.я.rar
28 серпня 2019 11:04
Довідки.rar
28 серпня 2019 11:04
витяги.rar

Публічні документи

28 серпня 2019 12:28
копія паспорту 6.jpeg
28 серпня 2019 12:28
копія паспорту 5.jpeg
28 серпня 2019 12:28
копия паспорта 9.jpeg
28 серпня 2019 12:28
копия паспорта 8.jpeg
28 серпня 2019 12:28
копия пасорта 7.jpeg
28 серпня 2019 12:28
копія_паспорту_4[1].pdf
28 серпня 2019 12:28
копія_паспорту_3[1].pdf
28 серпня 2019 12:28
копія_паспорту_2[1].pdf
28 серпня 2019 12:28
копія_паспорту_1[1].pdf
28 серпня 2019 12:28
ІПН.jpeg
28 серпня 2019 12:28
витяг4.jpeg
28 серпня 2019 12:28
витяг3.jpeg
28 серпня 2019 12:28
витяг2.jpeg
28 серпня 2019 12:28
витяг1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ляшенко К.Я.

ФОП "НІКІТЮК ІЛЛЯ ЄВГЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ляшенко К.Я.
#2195127502
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 09:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ляшенко К.Я.
#2195127502
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 08:34
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 10:20
17092019101516.pdf укладений
17 вересня 2019 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 350 000,00
UAH