Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» Канцелярські товари (папір офісний А4 80 грам, 500 аркушів; папір кольоровий А4 5 кольорів; файли, папка сегрегаторна 5 см, папка сегрегаторна 7 см, папка-куточок, пружина для європереплетіння 16 мм, пружина для європереплетіння 22 мм, пластикова папка-швидкозшивач, плівка для ламінування, скріпка 25 мм, скріпка 50 мм, скоби для степлера, клей ПВА, клей-олівець, степлер, фарба штемпельна).
Очікувана вартість
18 268,00 UAH
UA-2019-08-12-001551-a f2bb3465aa7f44609a599cdd1b0fb072
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Новіцька

+380968748706 internat@pretcher.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20201798
Місцезнаходження: 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Кропивницького, 13
Контактна особа: Світлана Миколаївна Новіцька
+380968748706
internat@pretcher.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 13:18
Очікувана вартість: 18 268,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
Папір офісний А4 80 грам, 500 аркушів (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Папір кольоровий А4 інтенсив 5 кольорів, 250 аркушів (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упаковка
Файл А4 (100 шт/уп.) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Папка сегрегаторна 5 см (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Папка сегрегаторна 7 см (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Папка-куточок А4 пластикова (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Пружина для європереплетіння А4 16 мм (100шт/уп) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Пружина для європереплетіння А4 22 мм (50шт/уп) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Пластикова папка-швидкозшивач А4 (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Плівка для ламінування А4 (216х303) (100 шт/уп) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Скріпка (100 шт/уп) 25 мм (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Скріпка (100 шт/уп) 50 мм (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Скоби для степлера (1000шт/уп)(Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штука
Клей ПВА (200 мл) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штука
Клей-олівець (8г) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Степлер (24/6) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Фарба штемпельна 30 мл (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Кропивницького, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50029, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 12 024,42
UAH з ПДВ
12 024,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 13 298,84
UAH з ПДВ
13 298,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 12:01
Лист__Папірус.pdf
22 серпня 2019 11:28
scan_0004.pdf
22 серпня 2019 11:28
scan_0003.pdf
21 серпня 2019 17:01
Документи.pdf
21 серпня 2019 17:01
_Довідка право підпису.pdf
20 серпня 2019 16:57
scan_0011.pdf
20 серпня 2019 16:57
scan_0010.pdf
20 серпня 2019 16:53
_клей Buromax.pdf
20 серпня 2019 16:51
ЦП1.pdf
20 серпня 2019 16:51
_Экономикс пластик.pdf
20 серпня 2019 16:51
_Папір Crystal Pro.pdf
20 серпня 2019 16:34
Лист- згода.pdf
20 серпня 2019 16:34
ЛГ надан сертифікатів.pdf
20 серпня 2019 16:34
Довідка учасника.pdf
20 серпня 2019 16:34
Протокол.pdf
20 серпня 2019 16:34
Наказ.pdf
20 серпня 2019 16:34
Статут.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 14:19
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 12 024,42
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
12 024,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 14:22
Договір канцел.pdf укладений
03 вересня 2019 14:21