Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» Канцелярські товари (папір офісний А4 80 грам, 500 аркушів; папір кольоровий А4 5 кольорів; файли, папка сегрегаторна 5 см, папка сегрегаторна 7 см, папка-куточок, пружина для європереплетіння 16 мм, пружина для європереплетіння 22 мм, пластикова папка-швидкозшивач, плівка для ламінування, скріпка 25 мм, скріпка 50 мм, скоби для степлера, клей ПВА, клей-олівець, степлер, фарба штемпельна).
Очікувана вартість
18 268,00 UAH
UA-2019-08-12-001551-a ● f2bb3465aa7f44609a599cdd1b0fb072
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20201798 |
Місцезнаходження: | 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Кропивницького, 13 |
Контактна особа: |
Світлана Миколаївна Новіцька +380968748706 internat@pretcher.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 13:18 |
Очікувана вартість: | 18 268,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
Папір офісний А4 80 грам, 500 аркушів (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пачка
Папір кольоровий А4 інтенсив 5 кольорів, 250 аркушів (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упаковка
Файл А4 (100 шт/уп.) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Папка сегрегаторна 5 см (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Папка сегрегаторна 7 см (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Папка-куточок А4 пластикова (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Пружина для європереплетіння А4 16 мм (100шт/уп) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Пружина для європереплетіння А4 22 мм (50шт/уп) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Пластикова папка-швидкозшивач А4 (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
Плівка для ламінування А4 (216х303) (100 шт/уп) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Скріпка (100 шт/уп) 25 мм (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Скріпка (100 шт/уп) 50 мм (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Скоби для степлера (1000шт/уп)(Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штука
Клей ПВА (200 мл) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штука
Клей-олівець (8г) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Степлер (24/6) (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Фарба штемпельна 30 мл (Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
—
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 15:43 |
Оголощення канцелярські вироби.doc | |
12 серпня 2019 15:43 |
Договір канцелярські вироби.doc | |
12 серпня 2019 15:43 |
Пропозиція (додаток1).doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
12 024,42
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 14:22
|
Договір канцел.pdf | укладений |
03 вересня 2019 14:21
|