Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки ДГО (25-50),ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
134 810,00 UAH
UA-2019-08-12-001446-a 57d657bd9f7d4cf2b384de2b3ee3bc0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрченко Аліна

+380665569156 alina.prozorro.2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СЛОВ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37643758
Місцезнаходження: 84182, Україна , Донецька обл., Слов'янський р-н, с. Рай-Олександрівка, вул. Шкільна, 61А
Контактна особа: Юрченко Аліна
+380665569156
alina.prozorro.2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 15:26
Очікувана вартість: 134 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 348,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1163 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 тонни
Вугілля кам'яне марки ДГО (25-50),ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84182, Україна, Донецька область, м. Миколаївка, вул. Миру, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 09:22
Зміни до ТД.PDF
29 серпня 2019 09:22
Тендерна документація вугілля серпень 2019.doc
29 серпня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 09:22
Зміни до ТД.PDF
29 серпня 2019 09:22
Тендерна документація вугілля серпень 2019.doc
12 серпня 2019 15:25
ТД Вугілля серпень 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-12-001446-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП", Код ЄДРПОУ:40031673
Дата подання: 19 серпня 2019 14:50
Вимога щодо усунення порушень законодавства
На підставі ч.1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємося до Замовника з вимогою надати роз’яснення стосовно тендерної документації на закупівлю Вугілля кам'яне марки ДГО (25-50),ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (кошти місцевого бюджету) і усунути порушення.
Згідно з п.2 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі «Гарантії страхової компанії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП від СК-гаранта».
Оскільки згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, то поясніть згідно якого законодавчого акту України Замовником обрано надання забезпечення тендерної пропозиції саме у формі гарантії страхової компанії? Чому Замовник не передбачив надання забезпечення тендерної пропозиції в іншій формі, наприклад у вигляді банківської гарантії, як це передбачено постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
З огляду на вищенаведене вважаємо, що Замовник встановив дискримінаційні вимоги до учасників, порушивши тим самим вимоги ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно п.2 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист про термін дії його тендерної пропозиції. Але інформація про термін дії пропозиції вже міститься у п.2 Додатку 1 «Пропозиція» до тендерної документації. Навіщо і на якій законодавчій підставі Замовник вимагає надання двох окремих документів на підтвердження одного факту?
Згідно пп.1.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надання «у разі використання орендованих Приміщень, тощо, - обов’язково надаються копії договорів оренди завірені підписом та печаткою обох сторін». Навіщо і на якій законодавчій підставі Замовник вимагає надання копії договору оренди приміщення, яка завірена обома сторонами договору?
Згідно п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надання копії договору про співпрацю, яка має бути завірена підписом та печаткою обох сторін. Повідомляємо, що між продавцями вугільної продукції і виробниками вугільної продукції укладаються не тільки договори про співпрацю, а й договори купівлі-продажу, договори про переробку вугільної продукції тощо. Навіщо і на якій законодавчій підставі Замовник вимагає надання саме копії договору про співпрацю учасника з виробником, яка завірена обома сторонами договору?
З огляду на вищенаведене вважаємо, що Замовник встановив дискримінаційні вимоги до учасників, порушивши тим самим вимоги ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» і ст. 19 Конституції України.
Згідно пп.2.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати «Довідка, що містить інформацію про осіб, які мають необхідні знання та досвід, та будуть безпосередньо приймати участь у поставці товару, передбаченого у тендерній документації (у довільній формі) з доданням копій документів, підтверджуючих відповідну кваліфікацію цих осіб, з підтвердженням наявності не менше одного фахівця зі спеціальністю гірничий інженер або гірничий інженер-економіст, а також документ підтверджуючий працевлаштування у учасника (трудова книжка, тощо)».
Якщо Учасник не є виробником вугілля, то згідно норм діючого законодавства він не зобов’язаний мати в штаті ні гірничого інженера, ні гірничого інженера-економіста. Навіщо і на якій законодавчій підставі Замовник вимагає від учасників наявність в їх штаті працівників вищевказаних спеціальностей?
Згідно п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає, що «якість товару, який поставляється постачальником, повинна відповідати сертифікату, ДСТУ 7146-2010, або іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до його якості. Для підтвердження якості учасник надає паспорт якості на товар та копію засвічену належним чином ДСТУ 7146-2010?»
Поясніть, яким нормативно-правовим актом встановлена наявність паспорту якості на вугілля і його форма? Адже згідно ДСТУ 7146:2010 на кожну партію вугілля складається посвідчення якості? На якій підставі Замовник вимагає від учасників надання неіснуючого документа «паспорт якості» і копії цього непередбаченого законодавством документу?
Згідно п. 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати «завірена учасником копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (виданого у 2019 році) (для учасників - платників єдиного податку)) або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (виданого у 2019 році)».
Відповідно до пункту 183.13 статті 183 розділу V Кодексу з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна фіскальна служба України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та власному офіційному веб-сайті: дані з Реєстру із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ; інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.
Згідно з ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тому вимагаємо пояснити на якій законодавчій підставі Замовник вимагає надати вищевказані документи про реєстрацію учасника платником єдиного податку чи ПДВ, які мають бути видані саме у 2019 р.?
Також згідно п. 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати «Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих торгів».
Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), на запит користувача з ЄДРПОУ надаються відомості за такими категоріями даних:
- ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта;
- класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить юридична особа, яка діє на основі державної власності, тощо, а також класифікаційні коди відповідно до державних класифікаторів;
- довідкові - місцезнаходження, прізвище керівника, телефон, факс, адреса електронної пошти;
- реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них.
Але вимогу щодо надання абсолютно аналогічної інформації Замовник вже встановив у п. 1 Додатку 2 до тендерної документації – «завірена учасником копія розширеного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».
Згідно з ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно з листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 і Міністерства юстиції України від 19.12.2018 № 50858/23886-26-18/8.4.4 Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим.
На підставі вищевикладеного вимагаємо пояснити, на якій підставі Замовником при складанні тендерної документації порушені положення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині вимагання від учасників інформації, яка міститься у відкритих державних реєстрах і доступ до яких є вільним?
Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо що Замовник в тендерній документації порушив цілу низку законів.
Крім того, аналіз минулих закупівель вугільної продукції Замовником дає підстави вважати, що тендерна документація Замовника містить багато дискримінаційних та протизаконних вимог і складена з метою забезпечення перемоги в торгах ФОП Зайцев Р.В.
Вимагаємо негайно усунити вказані порушення в тендерній документації!
В протилежному випадку будемо змушені звернутися до Органу оскарження і Суду.
Також, з огляду на недолугість тендерної документації, радимо Замовнику переглянути свої відносини з Виконавцем, який готує тендерну документацію для Замовника і про якого йде мова у п.2 розділу V тендерної документації.
При підготовці відповіді на вимогу просимо не посилатися на ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки вказані у вимозі факти не підпадають під «іншу інформацію відповідно до законодавства», яка може бути включена до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 серпня 2019 09:08
Причина: Помилково подана

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Закіров Шаміль Анасійович" 102 000,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець ЗАЙЦЕВ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 134 130,00
UAH з ПДВ
134 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 11:08
2.pdf
04 вересня 2019 11:08
1.pdf
04 вересня 2019 10:41
2.pdf
04 вересня 2019 10:41
1.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 21:36
Електронний підпис
20 вересня 2019 21:33
Dovidka_19236441390350464470.pdf.p7s
20 вересня 2019 21:33
Dovidka_19236441390350464470.pdf
05 вересня 2019 01:42
Електронний підпис
05 вересня 2019 01:41
Вих 22.1.PDF
05 вересня 2019 01:29
Електронний підпис
05 вересня 2019 01:27
Част№1_Тендер.pdf
05 вересня 2019 01:13
АтестаціяЛабораторії.pdf
05 вересня 2019 01:13
СертифікатЯкостіДГО2019.pdf
05 вересня 2019 01:13
ТК-92 ДГ 25-50 Імлор.pdf
05 вересня 2019 01:13
ЄДР_24.02.2019.pdf
05 вересня 2019 01:13
Garantiya 23604.rar
05 вересня 2019 01:12
ТрудоваКнижкаДиплом.pdf
05 вересня 2019 01:12
ДоговориОрендиКопії2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Закіров Шаміль Анасійович"

ФОП Зайцев Ростислав Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Закіров Шаміль Анасійович"
#2096313471
Відхилено 102 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 13:16
Фізична особа - підприємець ЗАЙЦЕВ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2520901573
Переможець 134 130,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець ЗАЙЦЕВ РОСТИСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2520901573
134 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:20
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 14:25
Договір вугілля.pdf укладений
25 вересня 2019 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 134 130,00
UAH