Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 - Конверти, коректори, розріджувачі для коректора, ручки, стрижні, маркери, фарба штемпельна, фломастери, олівці, набори олівців, папір для нотаток, скоби, канцелярські скріпки, блокноти, скотч, степлери, діроколи, антистеплери, біндери, папки, портфелі, стенди для фліпчартів; лот 2 - Календарі квартальні, календарі перекидні
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-08-12-001384-a 3e72edaa125d4d63a7e2671da4307082
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Гетман

+380442553182 hetman@v.rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління справами Апарату Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 20064120
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Владислав Гетман
+380442553182
hetman@v.rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 14:15
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 14:15
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

28 серпня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 14:17
2 Нова ТД 30190000-7.doc
28 серпня 2019 14:17
Зміни2.docx
28 серпня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 14:17
2 Нова ТД 30190000-7.doc
21 серпня 2019 17:46
Нова ТД 30190000-7.doc
12 серпня 2019 15:11
ТД 30190000-7.doc
28 серпня 2019 14:17
Зміни2.docx
21 серпня 2019 17:46
Зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо документації
Дата подання: 13 серпня 2019 10:03
Дата відповіді: 13 серпня 2019 14:45
Добрий день! Ваша документація ТД 30190000-7.doc, яка прикріплена не відкривається та не завантажується (не читабельна!) !!! Прошу вирішити дане питання
Відповідь: Інформую, даний файл немає захисту від відкриття, копіювання його вмісту або друку. Питання що надходять від учасників торгів свідчать про те, що документація відкривається та читається. Для вирішення даного питання зверніться до уповноваженої особи з організаційних питань (тел. (044) 255-31-82).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-12-001384-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 14 серпня 2019 11:07
дискримінайіні вимоги
Доброго дня! Маємо намір брати участь у закупівлі, але вимога: "Учасник торгів, пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, повинен надати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання у строк не пізніше 2-х робочих днів з дати проведення аукціону" є дискримінаційною по відношеню до учасників, які не мали змоги поставити продукцію для УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ в минулих періодах, за позиціями №6,№17,№29,№38,№39,№40,№54,№56,№57,№58, оскільки продукція за вказаними позиціями є продукцією, яка виготовляється під індивідуальне замовлення Замовника та для виготовлення такої продукції учасники мають бути проінфоромовані щодо: макетів (кольори макетів, зображення макетів та інше) та така продукція має бути погоджена із Замовником, що неможливо в період подання пропозиції Учасниками.. На підтвердження вищесказаного наводимо приклад позиції № 58 - Портфелі з логотипом (Портфель на 2 відділення, розмір 450 х 300 х 155 мм. Матеріал портфеля поліестер. З логотипом відповідного заходу (повнокольорове нанесення 210 х 297 мм). Розробка макету логотипу та колір портфеля після узгодження з замовником.). Отже, просимо Вас видалити вимогу щодо надання зразків за позиціями: №6,№17,№29,№38,№39,№40,№54,№56,№57,№58 для дотримання вимог чинного законодавства України та прийнятті в участі в закупівлі якнайбільшої кількості учасників та отримання Вами найбільш вигідної цінової пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 15:47
Учасники торгів проінформовані щодо: макетів (кольори макетів, зображення макетів та інше) відповідно до опису в додатку 6 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі).
Учасники мають час для погодження із Замовником, в період подання пропозиції учасниками, щоб після перемоги на аукціоні надати зразки продукції протягом 2-х днів.
Наприклад :
17 Ручки з логотипом Ручки кулькові автоматичні. Напис логотипу синім кольором «Верховна Рада України». Корпус – пластиковий, жовто-блакитного кольору. Гарантійний термін придатності товару один рік з моменту його придбання. Рік виготовлення 2019 рік. В упаковці по 50 шт.






Номер вимоги: UA-2019-08-12-001384-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 серпня 2019 20:54
вимога
Управлінню справами Апарату Верховної Ради України

Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-08-12-001384-а на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
(Лот 1 - Конверти, коректори, розріджувачі для коректора, ручки, стрижні, маркери, фарба штемпельна, фломастери, олівці, набори олівців, папір для нотаток, скоби, канцелярські скріпки, блокноти, скотч, степлери, діроколи, антистеплери, біндери, папки, портфелі, стенди для фліпчартів; лот 2 - Календарі квартальні, календарі перекидні)

Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2019-08-12-001384-а нами було встановлено, що технічні вимоги до деякого товару вказані невірно та наявні дискримінаційні вимоги, а саме:
1.Позиція №3 Конверт С5 з віконечком. В колонці «Назва» ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Додатку6) до Лоту 1 на дану позицію невірно вказана назва конверту «С5», оскільки в описі даного товару вказаний розмір 110*220мм, що відповідає конверту Е65 або DL. Просимо внести відповідні зміни до даної позиції;
2. Позиція № 45 Степлер (Лот1). Не вірно вказані технічні параметри степлеру Kangaro LE-35. За сукупністю технічних характеристик аналог запропонувати неможливо, так як один або декілька параметрів не будуть співпадати. Тому просимо змінити опис технічних характеристик даного товару на:
Степлер на 30 аркушів, kangaro LE-35. або еквівалент. Степлер пробиває до 30 аркушів, вміщає в себе одночасно 100 скоб, номер скоби №24/6 ( 50 скоб в магазині) або 26/6 (100 скоб в магазині). Довжина степлера 110 мм., глибина скріплення 52 мм. Виготовлений із міцного металу і високоякісного ABS пластика. Встроєний антистеплер з протилежної сторони.


3. На позиції № 11, 12,13,14,20,21,22,23,24,25,26,27,28 просимо Вас змінити рік виготовлення товару з 2019 на рік виготовлення 2018-2019рр., так як даний товар має достатній термін придатності та в наявності у прямих імпортерів може бути як товар 2018 року виготовлення, так і товар 2019 року виготовлення з достатнім терміном придатності для такого виду товару;

4. Просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання Учасником торгів, пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовнику зразків товару згідно технічного завдання у строк не пізніше 2-х робочих днів з дати проведення аукціону. Адже, позиції № 6, 16, 17, 38, 39, 40, 54, 56, 57, 58 (до Лоту1) та позиції №1,2 (до Лоту2) є такими, що виготовляються за індивідуальним замовленням, на це потрібен час. Більше того потребують узгодження макетів із самим Замовником. Тому в наявності на складі даного товару не може бути у потенційних Учасників аукціону.

ТОВ «Український папір» просить Вас внести відповідні зміни до вищевказаних позицій та прибрати наявні дискримінаційні вимоги для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 12:26
Додаток 1
до протоколу засідання тендерного комітету
від «___» __________ № ___.



Надаємо роз’яснення відповідно до питань, зазначених у вимозі.
1-3. На засіданні тендерного комітету буде розглянуто питання внесення змін в технічні вимоги до предмета закупівлі (додаток 6 до тендерної документації), в пункти 3 та 45 в наступній редакції:

3 Конверти С5
з віконечком Конверт поштовий, розмір 162 х 229 мм. (0+0) з віконечком справа внизу. Папір: офсет, щільність 80 г/м.кв. Спосіб заклеювання : самоклеючий з силіконовою стрічкою (для заклеювання конверта знімають захисну стрічку та притискають клапан до конверту). Вікно 45 х 90 мм. — це прозора вставка, яка дає можливість частково бачити (адрес, рекламу) конверта. Упаковка 500 шт. шт. 20 000


45 Степлери Степлери від 30 аркушів, kangaro LE-35. або еквівалент, який повинен відповідати або мати кращі технічні характеристики,. Степлер пробиває до 30 аркушів, вміщає в себе одночасно 100 скоб, номер скоби №24/6 ( 50 скоб в магазині) або 26/6 (100 скоб в магазині). Довжина степлера 110 мм., глибина скріплення 52 мм. Виготовлений із міцного металу і високоякісного ABS пластика. З антистеплером в єдиному корпусі з протилежної сторони. шт. 20


В пункти № 11,12,13,14,20,21,22,23,24,25,26,27,28 - рік виготовлення товару 2018 – 2019 роки.

4. Учасники торгів проінформовані щодо: макетів (кольори макетів, зображення макетів та інше) відповідно до опису в додатку 6 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі).
Учасники мають час для погодження із Замовником, в період подання пропозиції учасниками, щоб після перемоги на аукціоні надати зразки продукції протягом 2-х днів. І як показує попередній досвіт проведення торгів ця вимога не обмежує і не створює ускладнень для учасників.
З аналізу закупівель в попередні роки на відкритих торгах було достатня кількість учасників для конкурентних торгів.

Документи

16 серпня 2019 15:47
79 додаток.docx

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Конверти, коректори, розріджувачі для коректора, ручки, стрижні, маркери, фарба штемпельна, фломастери, олівці, набори олівців, папір для нотаток, скоби, канцелярські скріпки, блокноти, скотч, степлери, діроколи, антистеплери, біндери, папки, портфелі, стенди для фліпчартів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 790 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 900,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 вересня 2019 14:00
Закінчення: 06 вересня 2019 14:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

180549 шт
Лот 1 - Конверти, коректори, розріджувачі для коректора, ручки, стрижні, маркери, фарба штемпельна, фломастери, олівці, набори олівців, папір для нотаток, скоби, канцелярські скріпки, блокноти, скотч, степлери, діроколи, антистеплери, біндери, папки, портфелі, стенди для фліпчартів (Джерело фінансування - кошти державного бюджету України)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, вул. Банкова 6-8
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 10:08
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь надає відділ управління матеріальними ресурсами: "Запитання до процедури Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Так допускаємо.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Запропонований альтернативний товар повинен відповідати технічним характеристикам, з наведеною порівняльною таблицею.
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- ФОП допускається, його ціна остаточна."
Також інформую, що для більш оперативного вирішення питань що виникають з приводу даних відкритих торгів пропоную звертатись за номерами телефонів посадових осіб вказаних в тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-12-001384-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 14 серпня 2019 11:07
дискримінайіні вимоги
Доброго дня! Маємо намір брати участь у закупівлі, але вимога: "Учасник торгів, пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, повинен надати Замовнику зразки товару згідно технічного завдання у строк не пізніше 2-х робочих днів з дати проведення аукціону" є дискримінаційною по відношеню до учасників, які не мали змоги поставити продукцію для УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ в минулих періодах, за позиціями №6,№17,№29,№38,№39,№40,№54,№56,№57,№58, оскільки продукція за вказаними позиціями є продукцією, яка виготовляється під індивідуальне замовлення Замовника та для виготовлення такої продукції учасники мають бути проінфоромовані щодо: макетів (кольори макетів, зображення макетів та інше) та така продукція має бути погоджена із Замовником, що неможливо в період подання пропозиції Учасниками.. На підтвердження вищесказаного наводимо приклад позиції № 58 - Портфелі з логотипом (Портфель на 2 відділення, розмір 450 х 300 х 155 мм. Матеріал портфеля поліестер. З логотипом відповідного заходу (повнокольорове нанесення 210 х 297 мм). Розробка макету логотипу та колір портфеля після узгодження з замовником.). Отже, просимо Вас видалити вимогу щодо надання зразків за позиціями: №6,№17,№29,№38,№39,№40,№54,№56,№57,№58 для дотримання вимог чинного законодавства України та прийнятті в участі в закупівлі якнайбільшої кількості учасників та отримання Вами найбільш вигідної цінової пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 15:47
Учасники торгів проінформовані щодо: макетів (кольори макетів, зображення макетів та інше) відповідно до опису в додатку 6 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі).
Учасники мають час для погодження із Замовником, в період подання пропозиції учасниками, щоб після перемоги на аукціоні надати зразки продукції протягом 2-х днів.
Наприклад :
17 Ручки з логотипом Ручки кулькові автоматичні. Напис логотипу синім кольором «Верховна Рада України». Корпус – пластиковий, жовто-блакитного кольору. Гарантійний термін придатності товару один рік з моменту його придбання. Рік виготовлення 2019 рік. В упаковці по 50 шт.






Номер вимоги: UA-2019-08-12-001384-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 16 серпня 2019 20:54
вимога
Управлінню справами Апарату Верховної Ради України

Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-08-12-001384-а на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
(Лот 1 - Конверти, коректори, розріджувачі для коректора, ручки, стрижні, маркери, фарба штемпельна, фломастери, олівці, набори олівців, папір для нотаток, скоби, канцелярські скріпки, блокноти, скотч, степлери, діроколи, антистеплери, біндери, папки, портфелі, стенди для фліпчартів; лот 2 - Календарі квартальні, календарі перекидні)

Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2019-08-12-001384-а нами було встановлено, що технічні вимоги до деякого товару вказані невірно та наявні дискримінаційні вимоги, а саме:
1.Позиція №3 Конверт С5 з віконечком. В колонці «Назва» ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ (Додатку6) до Лоту 1 на дану позицію невірно вказана назва конверту «С5», оскільки в описі даного товару вказаний розмір 110*220мм, що відповідає конверту Е65 або DL. Просимо внести відповідні зміни до даної позиції;
2. Позиція № 45 Степлер (Лот1). Не вірно вказані технічні параметри степлеру Kangaro LE-35. За сукупністю технічних характеристик аналог запропонувати неможливо, так як один або декілька параметрів не будуть співпадати. Тому просимо змінити опис технічних характеристик даного товару на:
Степлер на 30 аркушів, kangaro LE-35. або еквівалент. Степлер пробиває до 30 аркушів, вміщає в себе одночасно 100 скоб, номер скоби №24/6 ( 50 скоб в магазині) або 26/6 (100 скоб в магазині). Довжина степлера 110 мм., глибина скріплення 52 мм. Виготовлений із міцного металу і високоякісного ABS пластика. Встроєний антистеплер з протилежної сторони.


3. На позиції № 11, 12,13,14,20,21,22,23,24,25,26,27,28 просимо Вас змінити рік виготовлення товару з 2019 на рік виготовлення 2018-2019рр., так як даний товар має достатній термін придатності та в наявності у прямих імпортерів може бути як товар 2018 року виготовлення, так і товар 2019 року виготовлення з достатнім терміном придатності для такого виду товару;

4. Просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання Учасником торгів, пропозиція якого була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовнику зразків товару згідно технічного завдання у строк не пізніше 2-х робочих днів з дати проведення аукціону. Адже, позиції № 6, 16, 17, 38, 39, 40, 54, 56, 57, 58 (до Лоту1) та позиції №1,2 (до Лоту2) є такими, що виготовляються за індивідуальним замовленням, на це потрібен час. Більше того потребують узгодження макетів із самим Замовником. Тому в наявності на складі даного товару не може бути у потенційних Учасників аукціону.

ТОВ «Український папір» просить Вас внести відповідні зміни до вищевказаних позицій та прибрати наявні дискримінаційні вимоги для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 12:26
Додаток 1
до протоколу засідання тендерного комітету
від «___» __________ № ___.



Надаємо роз’яснення відповідно до питань, зазначених у вимозі.
1-3. На засіданні тендерного комітету буде розглянуто питання внесення змін в технічні вимоги до предмета закупівлі (додаток 6 до тендерної документації), в пункти 3 та 45 в наступній редакції:

3 Конверти С5
з віконечком Конверт поштовий, розмір 162 х 229 мм. (0+0) з віконечком справа внизу. Папір: офсет, щільність 80 г/м.кв. Спосіб заклеювання : самоклеючий з силіконовою стрічкою (для заклеювання конверта знімають захисну стрічку та притискають клапан до конверту). Вікно 45 х 90 мм. — це прозора вставка, яка дає можливість частково бачити (адрес, рекламу) конверта. Упаковка 500 шт. шт. 20 000


45 Степлери Степлери від 30 аркушів, kangaro LE-35. або еквівалент, який повинен відповідати або мати кращі технічні характеристики,. Степлер пробиває до 30 аркушів, вміщає в себе одночасно 100 скоб, номер скоби №24/6 ( 50 скоб в магазині) або 26/6 (100 скоб в магазині). Довжина степлера 110 мм., глибина скріплення 52 мм. Виготовлений із міцного металу і високоякісного ABS пластика. З антистеплером в єдиному корпусі з протилежної сторони. шт. 20


В пункти № 11,12,13,14,20,21,22,23,24,25,26,27,28 - рік виготовлення товару 2018 – 2019 роки.

4. Учасники торгів проінформовані щодо: макетів (кольори макетів, зображення макетів та інше) відповідно до опису в додатку 6 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі).
Учасники мають час для погодження із Замовником, в період подання пропозиції учасниками, щоб після перемоги на аукціоні надати зразки продукції протягом 2-х днів. І як показує попередній досвіт проведення торгів ця вимога не обмежує і не створює ускладнень для учасників.
З аналізу закупівель в попередні роки на відкритих торгах було достатня кількість учасників для конкурентних торгів.

Документи

16 серпня 2019 15:47
79 додаток.docx

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 778 555,20
UAH з ПДВ
778 555,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 785 724,60
UAH з ПДВ
785 724,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 18:16
Електронний підпис
16 вересня 2019 18:14
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 12:49
Електронний підпис
04 вересня 2019 12:46
Технічні вимоги.pdf
04 вересня 2019 12:46
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 12:46
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 12:46
Порівняльна таблиця.pdf
04 вересня 2019 12:46
Інформація про учасника.pdf
04 вересня 2019 12:46
Д-ка про надання зразків.pdf
04 вересня 2019 12:46
Д-ка про ліцензування.pdf
04 вересня 2019 12:46
Баланс та фін звіт.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 11:58
Електронний підпис
27 серпня 2019 13:13
Електронний підпис
27 серпня 2019 13:12
Витяг ПДВ загальний.pdf
27 серпня 2019 13:12
ВИТЯГ з ЄДР 27.06.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 778 555,20
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 10:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
778 555,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 14:59
150.pdf укладений
25 вересня 2019 14:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 778 555,20
UAH (в тому числі ПДВ 129 759,20 UAH)