Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна техніка
Очікувана вартість
3 453 084,00 UAH
UA-2019-08-12-001336-b 515795d3f77140be845caf2144b8f52b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Ніна Миколаївна

380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: виконавчий комітет Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084813
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59
Контактна особа: Мельник Ніна Миколаївна
380432595367
melnyk4@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:47
Очікувана вартість: 3 453 084,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,45%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 штуки
Комп'ютерна техніка (системні блоки, сканери книжні, планшети, ноутбуки, персональні комп'ютери, документ- сканери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 1 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 12:25
Тендерна документація з.docx
22 серпня 2019 12:24
Зміни до ТД.PDF
22 серпня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 18:18
Додаток 6 (Договір).docx
12 серпня 2019 18:18
Додаток 5 (ТВ).docx
12 серпня 2019 18:18
Тендерна документація.docx
22 серпня 2019 12:25
Тендерна документація з.docx
22 серпня 2019 12:24
Зміни до ТД.PDF
22 серпня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 18:18
Додаток 6 (Договір).docx
12 серпня 2019 18:18
Додаток 5 (ТВ).docx
12 серпня 2019 18:18
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 09:49
Дата відповіді: 13 серпня 2019 15:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: 1) Так, в разі наявності в технічних вимогах вказівок на конкретну торгову марку, фірму, модель, до торгів допускаються еквіваленти такого обладнання в разі відповідності їх технічних характеристик зазначеним технічним вимогам.
2) У п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації вказані всі необхідні вимоги до предмету закупівлі.
3) Для нас немає різниці чи учасник є платником ПДВ чи ні. Ми будемо розглядати ціну учасника як остаточну, нічого до ціни додавати не будемо і порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ не будемо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС" 3 446 496,00
UAH з ПДВ
3 296 496,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" 3 452 950,00
UAH з ПДВ
3 302 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 18:41
Довідка про несудимість.pdf
30 серпня 2019 11:33
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:20
2.1.4 Єдиний кол-центр.pdf
30 серпня 2019 11:20
4.3.6 Паспорт.pdf
30 серпня 2019 11:20
2.1.2 Договір оренди.pdf
30 серпня 2019 11:20
4.3.5 Протокол 24.pdf
30 серпня 2019 11:20
2.1.3 Сервісні центри.pdf
30 серпня 2019 11:20
4.3.3 Протокол 6.pdf
30 серпня 2019 11:20
2.1.1 матеріальна база.pdf
30 серпня 2019 11:20
4.1.2 Статут.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 14:11
Електронний підпис
29 серпня 2019 14:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКІФ-СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС"
#32129059
Переможець 3 296 496,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС"
#32129059
3 296 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:10
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 13:05
Додаткова угода №.PDF зміни до договору
23 вересня 2019 13:04
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 12:50
Договір (КТ).PDF укладений
23 вересня 2019 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 5 ч. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сума договору після внесення змін становить 3286446 грн. 00 коп., кількість обладнання після внесення змін 108 .
Номер договору про закупівлю: № 01/190919
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 286 446,00
UAH (в тому числі ПДВ 547 741,00 UAH)