Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лінія роздачі готових страв
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2019-08-12-001297-b ● 70511698535046ee8a0d131afa0fe0a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2019 17:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2019 17:40 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Лінія роздачі готових страв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2019 11:22 |
ТД лінія роздачі готових страв 2019 зміни від 14.08.2019.doc | |
12 серпня 2019 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2019 11:22 |
ТД лінія роздачі готових страв 2019 зміни від 14.08.2019.doc
|
||
12 серпня 2019 17:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 13 серпня 2019 07:49
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:29
Добрий день.
Шановний Замовнику, вимоги тендерної документації про необхідність подачі учасником у складі тендерної пропозиції документів: "7. Наявність копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», або довідку УкрСЕПРО про проходження такої сертифікації, виданих на ім’я виробника/постачальника продукції. 8. Наявність копії сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», або довідку УкрСЕПРО про проходження такої сертифікації, виданих на ім’я виробника/постачальника продукції." чітко свідчать про ваш намір свідомо обмежити коло учасників з метою розкрадання коштів місцевого бюджету.
Дуже просимо виключити зазначені вимоги з тендерної документації. В іншому випадку будемо змушені звернутися до ЗМІ, правоохоронних органів та Офісу Президента України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Сертифікат ISO9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Сертифікат ISO14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Таким чином, обидва стандарти є частиною законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким Учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Конструктив
Дата подання: 13 серпня 2019 15:53
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:41
Подскажите пожалуйста
- в позиции 1.4 «нейтральный элемент», какого плана дверки распашные или раздвижные и нужна ли разделительная полка в этой тумбе?
- не указан материал изготовления всех модулей, пищевая нержавеющая сталь или черная сталь с порошковым покрытием, или комбинация нержавеющей стали и черной стали ?
Длагодарим за ответ
Відповідь: Характеристики до товару: стільниця, облицювання, полки, стійки полиць, направляючі для розносів - нержавіюча сталь. В нейтральному елементі дверцята розсувні без полиці, яка розділяє на відділення.
Срок постачання
Дата подання: 15 серпня 2019 10:36
Дата відповіді: 16 серпня 2019 16:48
Доброго дня. В оголошенні Ви вказали срок постачання до 05 жовтня, але з огляду на те, що аукціон проходитиме 28 серпня, кваліфікація учасника-переможця буде тривати приблизно до 04 вересня (5 робочих днів, що дається Замовнику на визначення переможця), керуючись законом "Про публічні закупівлі" договір не може бути підписано раніше ніж за 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто в найкоротший срок в який може бути укладено договір є дата 16.09.2019р., з огляду на те, що договір не буде підписано у вихідний день. Виходячи з вище вказаного Ви даєте срок на виконання замовлення трохи більше двох тижнів. Підприємства, що виготовляють якісну продукцію, та користуються попитом на ринку, не можуть відкладати поточні замовлення інших клієнтів. Ця ситуація призведе до значного зменшення кола учасників, що може вплинути на недостатньо конкурентні торги обладнання за кошти Државного бюджету. Тому враховуючи це прошу переглянути свою вимогу щодо кінечної дати постачання, та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Терміни визначені відповідно до потреб закладів освіти, та не можуть бути подовжені у зв'язку із забезпеченням безперебійного процесу харчування дітей в закладах освіти.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" #41525633 |
Переможець |
831 005,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2020 22:53
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 14:47
|
Договір № 135 (лінія роздачі).pdf | укладений |
12 вересня 2019 14:46
|