Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лінія роздачі готових страв
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2019-08-12-001297-b 70511698535046ee8a0d131afa0fe0a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 17:40
Початок аукціону: 28 серпня 2019 14:38
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Лінія роздачі готових страв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 13 серпня 2019 07:49
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:29
Добрий день. Шановний Замовнику, вимоги тендерної документації про необхідність подачі учасником у складі тендерної пропозиції документів: "7. Наявність копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», або довідку УкрСЕПРО про проходження такої сертифікації, виданих на ім’я виробника/постачальника продукції. 8. Наявність копії сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», або довідку УкрСЕПРО про проходження такої сертифікації, виданих на ім’я виробника/постачальника продукції." чітко свідчать про ваш намір свідомо обмежити коло учасників з метою розкрадання коштів місцевого бюджету. Дуже просимо виключити зазначені вимоги з тендерної документації. В іншому випадку будемо змушені звернутися до ЗМІ, правоохоронних органів та Офісу Президента України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Сертифікат ISO9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Сертифікат ISO14001:2015 – це сертифікат на систему екологічного менеджменту, отже стосується безпосередньо захисту довкілля. Таким чином, обидва стандарти є частиною законодавства України та їх дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та сертифікату екологічного менеджменту ISO 14001:2015 повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким Учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Конструктив
Дата подання: 13 серпня 2019 15:53
Дата відповіді: 14 серпня 2019 11:41
Подскажите пожалуйста - в позиции 1.4 «нейтральный элемент», какого плана дверки распашные или раздвижные и нужна ли разделительная полка в этой тумбе? - не указан материал изготовления всех модулей, пищевая нержавеющая сталь или черная сталь с порошковым покрытием, или комбинация нержавеющей стали и черной стали ? Длагодарим за ответ
Відповідь: Характеристики до товару: стільниця, облицювання, полки, стійки полиць, направляючі для розносів - нержавіюча сталь. В нейтральному елементі дверцята розсувні без полиці, яка розділяє на відділення.
Срок постачання
Дата подання: 15 серпня 2019 10:36
Дата відповіді: 16 серпня 2019 16:48
Доброго дня. В оголошенні Ви вказали срок постачання до 05 жовтня, але з огляду на те, що аукціон проходитиме 28 серпня, кваліфікація учасника-переможця буде тривати приблизно до 04 вересня (5 робочих днів, що дається Замовнику на визначення переможця), керуючись законом "Про публічні закупівлі" договір не може бути підписано раніше ніж за 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто в найкоротший срок в який може бути укладено договір є дата 16.09.2019р., з огляду на те, що договір не буде підписано у вихідний день. Виходячи з вище вказаного Ви даєте срок на виконання замовлення трохи більше двох тижнів. Підприємства, що виготовляють якісну продукцію, та користуються попитом на ринку, не можуть відкладати поточні замовлення інших клієнтів. Ця ситуація призведе до значного зменшення кола учасників, що може вплинути на недостатньо конкурентні торги обладнання за кошти Државного бюджету. Тому враховуючи це прошу переглянути свою вимогу щодо кінечної дати постачання, та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Терміни визначені відповідно до потреб закладів освіти, та не можуть бути подовжені у зв'язку із забезпеченням безперебійного процесу харчування дітей в закладах освіти.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" 831 005,00
UAH з ПДВ
831 005,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МТП "Укрмлин" 837 998,00
UAH з ПДВ
837 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 16:44
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:38
ДФС.pdf
03 вересня 2019 15:04
Dovidka_19221443210940085061.pdf
03 вересня 2019 15:04
Dovidka_19221443210940085061.pdf.p7s
03 вересня 2019 15:03
Переможець030919.pdf
28 серпня 2019 15:18
Електронний підпис
27 серпня 2019 17:06
Електронний підпис
26 серпня 2019 23:01
Ліцензія 2019.zip
26 серпня 2019 23:01
Довіреність 108.zip
26 серпня 2019 23:01
Гарантия 12622.zip

Публічні документи

27 серпня 2019 13:43
Лист-згода.pdf
27 серпня 2019 13:43
Проект договору.pdf
27 серпня 2019 13:43
Довидка.pdf
27 серпня 2019 13:43
Гарантійний лист 3.pdf
27 серпня 2019 13:43
Щодо сертифікації.pdf
27 серпня 2019 13:43
Висновок СЕС (нерж).pdf
27 серпня 2019 13:43
Гарантійний лист 2.pdf
27 серпня 2019 13:43
Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2019 13:43
Технічна специфікація.pdf
27 серпня 2019 13:43
Лист щодо помилок.pdf
27 серпня 2019 13:43
Лист-погодження.pdf
27 серпня 2019 13:43
Копія наказу.pdf
27 серпня 2019 13:43
Виписка з протоколу.pdf
27 серпня 2019 13:43
Лист гарантія.pdf
27 серпня 2019 13:43
Копія св.ПДВ.pdf
27 серпня 2019 13:43
Копія Статуту.pdf
27 серпня 2019 13:43
Посвідчення Бурий Д.С..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"

ТОВ "МТП "Укрмлин"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
Переможець 831 005,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1"
#41525633
831 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 22:53
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 14:47
Договір № 135 (лінія роздачі).pdf укладений
12 вересня 2019 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 831 005,00
UAH (в тому числі ПДВ 138 500,83 UAH)