Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки схеми теплопостачання м. Переяслав-Хмельницький Київської області (Джерело фінансування - кошти обласного бюджету на умовах співфінансування з місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 499 000,00 UAH
UA-2019-08-12-001278-b ● 61210101174e49319a5ed2e65d7c4fb0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34695981 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Кончаківська Ірина Михайлівна +380442067481 2067481@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 499 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 499,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44970 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки схеми теплопостачання м. Переяслав-Хмельницький Київської області (Джерело фінансування - кошти обласного бюджету на умовах співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08400, Україна, Київська область, м. Переяслав-Хмельницький, м. Переяслав-Хмельницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості Послуг за Договором здійснюється поетапно в національній валюті України, на підставі підписаного уповноваженими представниками Замовника і Виконавця акту приймання-передачі наданих послуг, що підтверджує прийняття Замовником результатів виконання кожного відповідного етапу. Розрахунки за кожний етап здійснюються після завершення відповідного етапу надання Послуг згідно Календарного плану з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 17:25 |
Тендерна документація.pdf | |
12 серпня 2019 17:25 |
Додаток 3 Проект договору.pdf | |
12 серпня 2019 17:25 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf | |
12 серпня 2019 17:25 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 15 серпня 2019 17:40
Дата відповіді: 19 серпня 2019 09:40
При ознайомленні із вимогами тендерної документації було виявлено, що замовником встановлено кваліфікаційний критерій, а саме необхідність додатково подати учасником завірену, скановану копію наказу Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України про погодження схеми теплопостачання для аналогічного договору (п. 3 розділу 5 частини III Тендерної документації).
На сайті Мінрегіону у розділі, де оприлюднюються накази про погодження схем теплопостачання, знаходиться лише 6 Наказів про погодження схем теплопостачання для населених пунктів України.
Крім того, ініціатором погодження схеми теплопостачання виступає замовник, якому не завжди потрібне узгодження при наявності розробленої схеми теплопостачання. Тому відсутність погодження не нівелює технічний потенціал учасника при підтвердженні досвіду виконання аналогічного договору, а саме розробка схеми теплопостачання, яка була виконана у відповідності до положень «Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України», затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 року № 147.
Таким чином, вимога замовника про надання завіреної, сканованої копії наказу Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України про погодження схеми теплопостачання для аналогічного договору істотно обмежує конкуренцію учасників.
Підсумовуючи вказане вище просимо виключити із вимог (умов) тендерної документації вимогу про необхідність додатково подати учасником завірену, скановану копію наказу Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України про погодження схеми теплопостачання для аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
щодо умов тендерної документації:
Замовником розглянуто вимогу Учасника закупівлі UA-2019-08-12-001278-b
(далі – Вимога), відповідно до якої Учасник закупівлі вимагає внести зміни до тендерної документації.
Щодо встановлення замовником кваліфікаційного критерію, а саме необхідність додатково подати учасником завірену, скановану копію наказу Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України про погодження схеми теплопостачання для аналогічного договору (п. 3 розділу 5 частини III Тендерної документації) на думку Учасника обмежує конкуренцію учасників.
Проаналізувавши звернення Учасника, повідомляємо, що таке звернення є необґрунтованим та не підлягає до задоволення з наступних підстав.
Ураховуючи положення пункту 29 частини першої статті 1 Закону України про Публічні Закупівлі від 25.12.2015р. №922 - VIII, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України про Публічні Закупівлі від 25.12.2015р. №922 - VIII замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України про Публічні Закупівлі від 25.12.2015р. №922 - VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, у разі, якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяг та стислі терміни виконання Замовник вважає за необхідне встановити саме той спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що визначений Тендерною документацію (необхідність додатково подати учасником завірену, скановану копію наказу Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України про погодження схеми теплопостачання для аналогічного договору), який виконував Учасник.
Відповідно до Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 №147 та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08 серпня 2012 року № 403 «Про затвердження Порядку погодження Мінрегіоном схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання», такі схеми повинні бути погоджені в обов'язковому порядку Комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з погодження схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання (далі – Комісія).
Результати розгляду Комісією матеріалів оформлюються протоколом погодження схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання (далі - Протокол), який підписується секретарем і членами Комісії та подається на затвердження заступнику Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України - голові Комісії, а у разі його відсутності - заступнику голови Комісії. На підставі Протоколу Комісія готує проект наказу Мінрегіону щодо погодження схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання (Розділ 2 Наказу № 403 від 08 серпня 2012 року).
Замовник вважає, що відповідність учасника зазначеній вимозі Тендерної документації є ознакою компетентності, дисциплінованості, та передумовою надання якісних послуг Учасником і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань Учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності Учасника у виконанні аналогічних договорів та погодженні схем теплопостачання згідно із нормативними вимогами. Саме тому, Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих.
Рекомендуємо Учаснику звернутися до Замовника послуг аналогічних договорів Учасника, або через канцелярію Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та отримати завірену копію погодженої схеми теплопостачання у разі виконання аналогічного договору Учасником та погодження розробленої Учасником схеми теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб.
Замовник вважає, що скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі, встановивши вимогу відповідності саме тим вимогам Тендерної документації, які визначив за необхідне.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а тому підстави Учасника для внесення змін до тендерної документації є недоцільними та необґрунтованими.
щодо умов тендерної документації:
Замовником розглянуто вимогу Учасника закупівлі UA-2019-08-12-001278-b
(далі – Вимога), відповідно до якої Учасник закупівлі вимагає внести зміни до тендерної документації.
Щодо встановлення замовником кваліфікаційного критерію, а саме необхідність додатково подати учасником завірену, скановану копію наказу Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України про погодження схеми теплопостачання для аналогічного договору (п. 3 розділу 5 частини III Тендерної документації) на думку Учасника обмежує конкуренцію учасників.
Проаналізувавши звернення Учасника, повідомляємо, що таке звернення є необґрунтованим та не підлягає до задоволення з наступних підстав.
Ураховуючи положення пункту 29 частини першої статті 1 Закону України про Публічні Закупівлі від 25.12.2015р. №922 - VIII, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України про Публічні Закупівлі від 25.12.2015р. №922 - VIII замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України про Публічні Закупівлі від 25.12.2015р. №922 - VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, у разі, якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяг та стислі терміни виконання Замовник вважає за необхідне встановити саме той спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, що визначений Тендерною документацію (необхідність додатково подати учасником завірену, скановану копію наказу Міністерства регіонального розвитку та житлово-комунального господарства України про погодження схеми теплопостачання для аналогічного договору), який виконував Учасник.
Відповідно до Наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 №147 та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08 серпня 2012 року № 403 «Про затвердження Порядку погодження Мінрегіоном схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання», такі схеми повинні бути погоджені в обов'язковому порядку Комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з погодження схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання (далі – Комісія).
Результати розгляду Комісією матеріалів оформлюються протоколом погодження схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання (далі - Протокол), який підписується секретарем і членами Комісії та подається на затвердження заступнику Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України - голові Комісії, а у разі його відсутності - заступнику голови Комісії. На підставі Протоколу Комісія готує проект наказу Мінрегіону щодо погодження схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання (Розділ 2 Наказу № 403 від 08 серпня 2012 року).
Замовник вважає, що відповідність учасника зазначеній вимозі Тендерної документації є ознакою компетентності, дисциплінованості, та передумовою надання якісних послуг Учасником і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань Учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності Учасника у виконанні аналогічних договорів та погодженні схем теплопостачання згідно із нормативними вимогами. Саме тому, Замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих.
Рекомендуємо Учаснику звернутися до Замовника послуг аналогічних договорів Учасника, або через канцелярію Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та отримати завірену копію погодженої схеми теплопостачання у разі виконання аналогічного договору Учасником та погодження розробленої Учасником схеми теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб.
Замовник вважає, що скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі, встановивши вимогу відповідності саме тим вимогам Тендерної документації, які визначив за необхідне.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а тому підстави Учасника для внесення змін до тендерної документації є недоцільними та необґрунтованими.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" |
1 491 505,00
UAH з ПДВ
|
1 491 505,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
29 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій