Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Господарського суду Сумської області, що розміщена в м.Суми по проспекту Шевченка, 18/1 (коригування)
Очікувана вартість
3 408 470,00 UAH
UA-2019-08-12-001061-b e00e20bc65a540e0b5266fb63aec0189
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трофанчук Ольга Миколаївна

380542250111 finviddil@su.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Сумської області
Код ЄДРПОУ: 03500016
Вебсайт: http://su.arbitr.gov.ua
Місцезнаходження: 40011, Україна , Сумська обл., Суми, проспект Шевченка, будинок 18/1
Контактна особа: Трофанчук Ольга Миколаївна
380542250111
finviddil@su.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 14:42
Очікувана вартість: 3 408 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 042,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов Договору виконання будівельних робіт - Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Господарського суду Сумської області, що розміщена в м.Суми по проспекту Шевченка, 18/1 (коригування) (ДК 021:2015 - 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація).Підрядник зобов’язаний достроково, а саме до 20.12.2019 року забезпечити завершення виконання всіх робіт згідно договору і здачу їх Замовнику, у разі направлення Замовником рекомендованим листом, або вручення особисто письмової вимоги не пізніше ніж 01.10.2019 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Господарського суду Сумської області, що розміщена в м.Суми по проспекту Шевченка, 18/1 (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, буд.18/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 16:15
Додаток 6 (проект договору).doc
12 серпня 2019 16:15
Додаток 5 Календарний план.docx
12 серпня 2019 16:15
Додаток 4.1 Технічні вимоги.xlsx
12 серпня 2019 16:14
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
12 серпня 2019 16:14
Додаток 3 (кваліфікац. крит).docx
12 серпня 2019 16:14
Додаток 2(загальні вимоги).docx
12 серпня 2019 16:13
Додаток 1(ст. 17).docx
12 серпня 2019 16:12
Р-ТД - відкриті торги оригінал.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-16-000020 ● 8853286f88ca4351a150e6e811f3b962
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.09.2019 № 32

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.09.2019 № 32

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-12-001061-b 12.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-04 15:58:18

Запит на роз'яснення змісту висновку та зобов'язань

2 жовтня 2019 року Господарський суд Сумської області в системі електронних публічних закупівель ПроЗорро отримав Висновок про результати моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту покрівлі адміністративної будівлі Господарського суду Сумської області, що розміщена в м.Суми по проспекту Шевченка, 18/1 (коригування).
Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) звертаємось за роз'ясненнями змісту висновку та визначених у ньому зобов'язань.
1. За результатами моніторингу органом державного фінансового контролю встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 затверджено форми документів у сфері публічних закупівель. Форма оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір дійсно має пункт джерело фінансування закупівлі. Але формою подачі документів у сфері публічних закупівель є не паперовий документ, а заповнення відповідних шаблонів на електронному майданчику. Господарський суд використовує один з офіційних майданчиків - E-tender.UA в шаблоні якого були заповнені всі обов'язкові поля, але який не має відповідного поля для інформації про джерело фінансування (знімок екрану додається).
- Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-08-12-001061-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-12-001061-b/print/open/pdf
- Повідомлення про намір укласти договір https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-12-001061-b/print/active-awards/pdf/e00e20bc65a540e0b5266fb63aec0189
З огляду на технічну неможливість заповнення оголошення та повідомлення відповідно до затвердженої наказом від 22 березня 2016 р. №490 форми просимо роз'яснити порядок усунення цього порушення та інформуємо про готовність вчинити необхідні для цього дії.
2. Щодо встановлених в ході моніторингу порушень законодавства в частині складання тендерної документації повідомляємо таке.
Ч. 3 Ст. 17 Закону передбачає, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно, наявність відомостей про юридичну особу, яка є учасником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п.2 ч.1 ст. 17 Закону) була перевірена безпосередньо в реєстрі https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, як і відсутність у цьому реєстрі інформації про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (п.3 ч.1 ст. 17 Закону). Відповідно до статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
Відомості про визнання учаснику у встановленому законом порядку банкрутом та відкритті стосовно нього ліквідаційна процедури (п.8 ч.1 ст. 17 Закону) безпосередньо перевірялись у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Відповідний реєстр знаходиться на офіційному сайті Міністерства юстиції України – за посиланням http://kap.minjust.gov.ua/services/registry, про що було зазначено у тендерній документації.
Передбачена п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань перевірялась безпосередньо у цьому реєстрі на офіційному сайті Міністерства юстиції України – за посиланням http://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Наявність чи відсутність цієї інформації від учасника у довільній формі не могла вплинути на перебіг процедури закупівлі чи визначення переможця. Інформація від учасника є похідною порівняно з первинною інформацією, яка міститься у відкритих державних реєстрах і досліджувалась замовником. Але будемо вдячні за рекомендації з оптимізації цього блоку інформації.

Додаток: знімок екрану шаблону оголошення з електронного майданчику E-tender (в електронному вигляді). Оголошення.png

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-10-07 15:03:41

Відповідь на звернення щодо висновку

Щодо виявлених порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель роз’яснюємо, що відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.05.2019 №3304-04/22177-06 «Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490» інформація про джерело фінансування закупівлі повинна бути відображена у полі «Конкретна назва предмета закупівлі».
Щодо порушень законодавства в частині складання тендерної документації.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку 1. Найменування замовника: Господарський суд Сумської області 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03500016 3. Місцезнаходження замовника: Україна, м. Суми, проспект Шевченка, будинок 18/1 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-08-12-001061-b 5. Пояснення: 2 жовтня 2019 року Господарський суд Сумської області в системі електронних публічних закупівель ПроЗорро отримав Висновок про результати моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту покрівлі адміністративної будівлі Господарського суду Сумської області, що розміщена в м.Суми по проспекту Шевченка, 18/1 (коригування). Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) надаємо аргументовані заперечення до висновку. Щодо твердження про порушень законодавства в частині складання тендерної документації, повідомляємо, що воно не має правової підстави з таких причин. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону орган державного фінансового контролю стверджує про порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Ч. 3 Ст. 17 Закону містить пряму норму, яка передбачає, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таке ж правило передбачено тендерною документацією замовника. Відповідно, наявність відомостей про юридичну особу, яка є учасником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п.2 ч.1 ст. 17 Закону) була перевірена безпосередньо в реєстрі https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, як і відсутність у цьому реєстрі інформації про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (п.3 ч.1 ст. 17 Закону). Відповідно до статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції. Відомості про визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкритті стосовно нього ліквідаційна процедури (п.8 ч.1 ст. 17 Закону) безпосередньо перевірялись у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Відповідний реєстр знаходиться на офіційному сайті Міністерства юстиції України – за посиланням http://kap.minjust.gov.ua/services/registry, про що було зазначено у тендерній документації. Передбачена п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань перевірялась безпосередньо у цьому реєстрі на офіційному сайті Міністерства юстиції України – за посиланням http://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Наявність чи відсутність цієї інформації від учасника у довільній формі не могла вплинути на перебіг процедури закупівлі чи визначення переможця. Інформація від учасника є похідною порівняно з первинною інформацією, яка міститься у відкритих державних реєстрах і досліджувалась замовником. Термін "конкурсних торгів" вжитий у додатку №2 до тендерної документації у листі-згоді для фізичних осіб на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель", який діяв до 01.08.2016. Але, цей документ не належить до тих, які обов'язково повинна містити тендерна документація, він взагалі не використовувався у проведеній закупівлі у зв’язку з відсутністю учасників – фізичних осіб, і навіть у випадку їх участі зазначена описка не змінила б змісту заяви про згоду на обробку, використання та доступ до персональних даних . Отже, тендерна документація відповідає вимогам частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Безпідставним також є твердження висновку про порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Відповідно до ч.1 ст.30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Господарський суд Сумської області, як замовник закупівлі, не мав законних підстав відхилити тендерну пропозицію учасника, який подав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ». Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі орган фінансового контролю вбачає такі невідповідності вимогам тендерної документації пропозиції учасника ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ». - Відсутність трудових книжок або інших документів, що підтверджують роботу на підприємстві працівників Гончаренка Д.О.Бейгула І.С., Конопленка І.М., Безпалого С.М., Скляра С.О. та Буйвала В.Ф., чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 додатку 3 тендерної документації Замовника. Підпункт 1 пункту 1 додатку 3 тендерної документації на Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Господарського суду Сумської області, що розміщена в м.Суми по проспекту Шевченка, 18/1 (коригування) містить вимоги щодо інформації про обладнання і матеріально-технічну базу учасника, яка була надана. Що стосується інформації про працівників, передбаченої п.2 Додатку 3 тендерної документації, то учасник ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначені у висновку працівники оформлені на підприємстві за договорами цивільно-правового характеру, реквізити яких вказані у довідці. Відповідно до ст. 19 Конституції України замовник як орган державної влади зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю не належить до повноважень Господарського суду Сумської області. - Порушення вимог тендерної документації щодо наявності у складі тендерної пропозиції копій документів про освіту працівників інженерно-технічного складу. Вказаним у висновку підпунктом 2 пункту 1 додатку 3 тендерної документації передбачені питання пов'язані з обладнанням та матеріально-технічною базою. Пунктом 2 додатку 3 передбачено, що учасник має подати інформацію щодо працівників інженерно-технічного складу кількість яких повинна бути не менша двох, які мають вищу освіту у сфері будівництва. Як зазначено у висновку, у завантаженій пропозиції учасника містилась копія диплому одного працівника Бурика В.В. Крім того, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід міститься інформація про кваліфікацію (як зазначено в документі про освіту). За даними довідки кваліфікацію інженер-будівельник мали ще шість працівників учасника. Замовником було перевірено інформацію про наявність документів про вищу освіту у сфері будівництва та отримано оригінали документів про освіту інших працівників учасника. Щодо відсутності їх копій у завантажених документах, представник ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕК» пояснив, що ним, як учасником процедури закупівлі було вжито всіх необхідних заходів щодо вчасного завантаження документів про освіту працівників інженерно-технічного складу до електронної системи проведення торгів, проте, як було встановлено пізніше внаслідок технічних проблем в роботі комп’ютерних систем та мереж файл «дипломи.pdf» не був завантажений до електронної системи проведення торгів. Після встановлення відповідальними службовими особами учасника вищезазначених обставин, 02.09.2019 о 09 год. 03 хв.файл «дипломи.pdf» було повторно завантажено до електронної системи проведення торгів не з метою зміни тендерної пропозиції, а з метою виконання вимог тендерної документації замовника. Вимога щодо наявності дипломованих спеціалістів включена до тендерної документації з метою недопущення учасників, які не мають відповідної професійної бази. Маючи беззаперечне підтвердження наявності документів про освіту у сфері будівництва у керівника та інженерно-технічного складу ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕК» замовник не міг прийняти рішення про не відповідність з цих підстав тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. - Відповідно до Висновку про результати моніторингу закупівлі, учасником ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в частині надання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність власного обладнання, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, а саме: інформація, зазначена учасником у бухгалтерській довідці від 26.08.2019 №0015, не підтверджує в повному обсязі перебування на балансі всього власного обладнання у той кількості та тих найменувань, що вказані учасником у довідці від 26.08.2019 №0008 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, не підтверджується наявність мобільних побутових приміщень, 12 перфораторів, 3-х тур будівельних-15 м, 6-ти зварювальних апаратів, 3-х бетонозмішувачів та ін. (згідно бухгалтерської довідки їх кількість є меншою). Проте, подана учасником бухгалтерська довідка від 26.08.2019 №0015 засвідчує наявність відповідного обладнання на балансі підприємства, тобто обладнання, право власності на яке належить безпосередньо ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ». Разом з тим, в роботі підприємства використовується не лише обладнання, що перебуває на балансі підприємства, а й, зокрема, обладнання, передане в користування учасниками Товариства. Так, у довідці учасника ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ»від 26.08.2019 №0008 зазначене все обладнання, що використовується у роботі підприємства, як те, що безпосередньо належить учаснику, так і те, що передане у користування Товариству. - Як зазначено у Висновку про результати моніторингу закупівлі учасником ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» надано локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1, обсяги робіт в якому відрізняються від обсягів робіт, зазначених у додатку 4 до тендерної документації Замовника, а саме: пунктом 28 технічних вимог додатку 4 «Улаштування прокладної пароізоляції в один шар» визначено обсяг робіт - 1468 м2, локальним кошторисом, наданим учасником, даний вид робіт визначено в обсязі1465 м2; пунктом 45 технічних вимог додатку 4 передбачено гладкий лист в обсязі 136,59 м2, тоді як в локальному кошторисі учасника визначено обсяг - 71,15 м2. Учасник має право здійснити виїзд безпосередньо на об’єктта вивчити проектно-кошторисну документацію , а також провести контрольні вимірювання об’ємів плануємих до виконання робіт , і ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» при фактичному обмірі об’ємів робіт , виявило фактично більший об’єм робіт , та запропонувало в своїй пропозиції фактичний об’єм робіт до виконання без збільшення загальної вартості пропозиції. - У Висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що учасником ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, чим не дотримано вимоги пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника, яким вимагалось надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Проте, інформація,що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є відкритою та може бути перевірена будь-якою особою. Разом з тим, ч. 3 ст. 17 Закону передбачає, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Виписка чи Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є лише документарною формою отримання інформації з Єдиного державного реєстру. Подання учасником процедури закупівлі Виписки чи Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не може впливати на обсяг інформації, що міститься в самому реєстрі відносно конкретної юридичної особи – учасника. Критерієм визначення переможця, відповідно до ст. 28 Закону було визначено виключно ціновий критерій. Отже, у замовника не було передбачених Законом підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ». Тому 02.09.2019 цього учасника було визнано переможцем процедури закупівлі та з ним 19.09.2019 укладено договір на виконання робіт. Що стосується порушення в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, то дійсно органом державного фінансового контролю встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 затверджено форми документів у сфері публічних закупівель. Форма оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір дійсно має пункт джерело фінансування закупівлі. Формою затверджено обов'язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Тобто, формою подачі документів у сфері публічних закупівель є не паперовий документ, а заповнення відповідних шаблонів на електронному майданчику. Господарський суд Сумської області використовує один з офіційних майданчиків - E-tender.UA в шаблоні якого були заповнені всі обов'язкові поля, але який не має відповідного поля для інформації про джерело фінансування. Господарський суд Сумської області з цього приводу у зверненні за роз'ясненням щодо висновку просив роз'яснити порядок усунення цього порушення та інформував про готовність вчинити необхідні для цього дії. Але у відповіді на звернення орган державного фінансового контролю лише констатував порушення. Також з цього приводу нами направлено запит до адміністратора торговельного майданчику E-tender.UA. Отже, така невідповідність між оприлюдненими документами та формами затвердженими наказом №490 від 22 березня 2016 року існує, але обумовлена вона технічними причинами і не може бути усунута на цьому етапі закупівлі. Інформуємо, що результати закупівлі не оскаржувались іншими учасниками у передбаченому Законом порядку. Повідомляємо, що результати проведеного моніторингу прийняті до уваги та будуть враховані при проведенні наступних процедур закупівлі.

2019-10-09 15:57:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Господарським судом Сумської області оскаржено до Харківського окружного адміністративного суду (справа №520/11092/19) висновок Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати моніторингу закупівлі, який проводився відповідно до наказу від 16.09.2019 №32.
Дата публікації: 23 жовтня 2019

Документи:

23 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:27
Позов моніторинг.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" 3 095 249,59
UAH з ПДВ
2 979 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАКСИ-БУД 3 325 143,00
UAH з ПДВ
2 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сумипрестиж" 3 335 985,60
UAH з ПДВ
3 025 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД"" 3 386 180,57
UAH з ПДВ
3 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 15:14
Довідка-судимість.PDF
06 вересня 2019 15:14
Довідка-податки.PDF
05 вересня 2019 09:09
Договірна ціна-2979000.pdf
02 вересня 2019 09:03
дипломи.pdf
28 серпня 2019 13:14
Електронний підпис
28 серпня 2019 13:12
Ліцензія 2019.pdf
28 серпня 2019 13:12
Довіреність 108.PDF
28 серпня 2019 13:12
гарантія 12602.PDF
28 серпня 2019 13:12
Ліцензія 2019.zip
28 серпня 2019 13:12
Довіреність 108.zip
28 серпня 2019 13:12
гарантія 12602.7z
28 серпня 2019 13:12
трудові книжки.PDF
28 серпня 2019 13:12
статут.PDF
28 серпня 2019 13:12
ст.17 все вместе.pdf
28 серпня 2019 13:12
Сертификат-Хенкель.pdf
28 серпня 2019 13:12
Рішення - директор.PDF
28 серпня 2019 13:12
Реквізити.pdf
28 серпня 2019 13:12
протокол-пояса.PDF
28 серпня 2019 13:12
посвідч-охорона праці.PDF
28 серпня 2019 13:12
посвідчення-1.PDF
28 серпня 2019 13:12
Персонал.pdf
28 серпня 2019 13:12
Переклад трудових.PDF
28 серпня 2019 13:12
паспорта-техніка.PDF
28 серпня 2019 13:12
Паспорт риштування.PDF
28 серпня 2019 13:12
ООН- Дякуємо .pdf
28 серпня 2019 13:12
Обладнання.pdf
28 серпня 2019 13:12
Обладнання — бух.pdf
28 серпня 2019 13:12
Ліцензія.PDF
28 серпня 2019 13:12
Лист-Хенкель.pdf
28 серпня 2019 13:12
лист-субпідрядники.pdf
28 серпня 2019 13:12
корочки-прораб.PDF
28 серпня 2019 13:12
Календарний план.pdf
28 серпня 2019 13:12
екологія.pdf
28 серпня 2019 13:12
Досвід роботи.pdf
28 серпня 2019 13:12
Додаток№4.pdf
28 серпня 2019 13:12
Додаток№4.1.pdf
28 серпня 2019 13:12
дог-техніка-2.PDF
28 серпня 2019 13:12
Дог-техника.PDF
28 серпня 2019 13:12
дог-склад.PDF
28 серпня 2019 13:12
Дог-оренда-офіс.PDF
28 серпня 2019 13:12
договір-Ромни-1.PDF
28 серпня 2019 13:12
договір-Конотоп.PDF
28 серпня 2019 13:12
Договір.pdf
28 серпня 2019 13:12
Договір - Комиші.PDF
28 серпня 2019 13:12
дипломи-р.pdf
28 серпня 2019 13:12
дипломи.pdf
28 серпня 2019 13:12
Відгук-СумДУ.PDF
28 серпня 2019 13:12
Відгук-Ромни-1.PDF
28 серпня 2019 13:12
Відгук Липова долина.PDF
28 серпня 2019 13:12
витяг-ПДВ.PDF
28 серпня 2019 13:12
виписка.PDF
28 серпня 2019 13:12
антикорупційна.pdf
28 серпня 2019 13:12
акти-Ромни-1-досвід.PDF
28 серпня 2019 13:12
акти-Конотоп.PDF

Публічні документи

28 серпня 2019 10:58
макси-буд.PDF
28 серпня 2019 10:58
Изображение0001.PDF
28 серпня 2019 10:58
Изображение.PDF
28 серпня 2019 10:58
Додаток10093.PDF
28 серпня 2019 10:58
Додаток10092.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10091.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10090.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10089.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10088.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10087.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10086.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10085.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10084.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10083.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10082.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10081.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10080.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10079.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10078.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10077.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10076.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10075.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10074.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10073.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10072.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10071.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10070.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10069.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10068.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10067.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10066.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10065.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10064.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10063.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10062.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10061.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10060.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10059.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10058.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10057.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10056.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10055.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10054.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10053.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10052.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10051.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10050.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10028.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10027.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10049.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10026.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10025.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10048.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10024.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10047.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10023.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10046.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10022.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10045.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10021.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10044.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10043.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10042.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10041.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10040.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10039.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10038.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10037.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10020.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10036.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10019.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10035.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10018.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10034.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10033.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10032.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10017.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10031.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10016.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10030.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10015.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10029.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10014.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10013.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10012.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10011.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10010.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10009.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10008.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10007.PDF
28 серпня 2019 10:57
Додаток10006.PDF
28 серпня 2019 10:56
Додаток10005.PDF
28 серпня 2019 10:56
Додаток10004.PDF
28 серпня 2019 10:56
Додаток10003.PDF
28 серпня 2019 10:56
Додаток10002.PDF
28 серпня 2019 10:56
Додаток10001.PDF
28 серпня 2019 10:56
Додаток1.PDF
28 серпня 2019 10:56
довідка банк.PDF

Публічні документи

28 серпня 2019 12:30
Електронний підпис
28 серпня 2019 11:05
сумипрестиж.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10039.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10038.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10037.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10036.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10035.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10034.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10033.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10032.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10031.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10030.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10029.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10028.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10027.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10026.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10025.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10024.PDF
28 серпня 2019 11:05
Додаток10023.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10022.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10021.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10020.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10019.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10018.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10017.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10016.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10015.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10014.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10013.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10012.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10011.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10010.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10009.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10008.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10007.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10006.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10005.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10004.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10003.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10002.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток10001.PDF
28 серпня 2019 11:04
Додаток1.PDF

Публічні документи

28 серпня 2019 14:54
Електронний підпис
28 серпня 2019 14:52
Проект договору.pdf
28 серпня 2019 14:52
Технічні вимоги.pdf
28 серпня 2019 14:52
Довідка по статті 17.pdf
28 серпня 2019 14:52
БУК - ЕЦП Гарантия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ"

ТОВ МАКСИ-БУД

ТОВ "Сумипрестиж"

ПАТ "ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ"
#38523149
Переможець 2 979 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ"
#38523149
2 979 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 12:23
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
02 січня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 16:11
додатки.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 16:07
Додаткова угода.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 16:06
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 15:19
додаткова угода.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 14:43
додатки.pdf укладений
20 вересня 2019 14:35
договір підряду.pdf укладений
20 вересня 2019 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність в повному обсязі асигнувань згідно кошторису на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 01/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку дії договору, в зв'язку з надходженням коштів у 2019 році, які були заплановані на 2020 рік. Договір підряду діє до 31.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 01/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з виявленням непередбачених додаткових технічних робіт
Номер договору про закупівлю: 01/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 979 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 496 500,00 UAH)