Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари для Червоненського ДНЗ "Берізка"
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-08-12-001057-a f70290ceafd74e419914aaaad7abff69
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380983223738
+380679167735
upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380983223738,+380679167735
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 11:20
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
442 штука
Канцтовари для Червоненського ДНЗ "Берізка" (кошти сільської ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53010, Україна, Дніпропетровська область, с.Червоне, вул. Гагаріна буд.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 14:00
Специфікація до Договору.xls
12 серпня 2019 14:00
Канцелярські Товари.docx
12 серпня 2019 14:00
Проект ДОГОВОРУ на придбання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 11:06
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі, зокрема, інформацію про предмет, вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до пункту 6.4 Порядку, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Отже, зазначення аналогів та/або еквівалентів торговельної марки або виробника товару, який закуповується, при проведенні допорогових Закупівель є правом, а не обов’язком Замовника.
2.Дане положення не матиме реалізації в тендерній документаці, оскльки його втілення може порушувати принцип недискримінаційності.
3. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-12-001057-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 22 серпня 2019 17:00
оскарження рішення про обрання переможця
Пропозиція переможця "ТОВ Папірторг" не відповідає технічним вимогам документації та містить недостовірну ложну інформацію: степлер канцелярський вимагався №26/6 40аркуш - пропонується степлер ТМ SCHOLZ (під цією ТМ степлер с пробивною потужністю 40 арк не виготовляється), скобіи № 26/6 пропонуються ТМ AXENT - під цією ТМ скоби № 24/6 не виготовляється, замысть коректор -штрих запропоновано коректор-ручку (згідно артикулу), скріпки запропоновано AXENT4702 - скріпок з таким артікулом не існує, підставка під олівці "Сота" компанією Спектр не виготовляється, маркер водостійкий вимагався 0,6мм - запропонований має 1-3мм. Таким чином "ТОВ Папірторг" свідомо вводить в оману замовника, це шахрайськи дії. Вимагаємо відхилити пропозицію "ТОВ Папірторг".
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 9 825,80
UAH з ПДВ
9 186,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 9 938,88
UAH з ПДВ
9 186,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 12:25
Изображение0004.JPG
20 серпня 2019 12:25
Изображение0003.JPG
20 серпня 2019 12:25
Изображение0002.JPG
20 серпня 2019 12:25
Изображение0001.JPG
20 серпня 2019 12:25
Изображение.JPG
20 серпня 2019 12:25
Crystal PRO80 - C class- ТТХ.docx
20 серпня 2019 12:25
Изображение0027.JPG
20 серпня 2019 12:25
Изображение0028.JPG
20 серпня 2019 12:25
Изображение0029.JPG
20 серпня 2019 12:25
Изображение0001.JPG
20 серпня 2019 12:25
Изображение.JPG
20 серпня 2019 12:25
інформаційна довідка.JPG
20 серпня 2019 12:25
Паспорт керівника.rar
20 серпня 2019 12:25
Призначення керівника.rar
20 серпня 2019 12:25
Довідки.rar
20 серпня 2019 12:25
Document_USR_1005639178 (1).rtf
20 серпня 2019 12:25
Статут.rar

Публічні документи

20 серпня 2019 14:46
Додаток1.pdf
20 серпня 2019 14:42
_ручки Flair.pdf
20 серпня 2019 14:42
_Экономикс пластик.pdf
20 серпня 2019 14:42
_Папір Crystal Pro.pdf
20 серпня 2019 14:42
_cкотч Profi.pdf
20 серпня 2019 14:42
_Бум-бел ФОП Зибнев.pdf
20 серпня 2019 14:42
_бумага для записей.pdf
20 серпня 2019 14:42
ІНН_зав.pdf
20 серпня 2019 14:42
ЛГ надан сертифікатів.pdf
20 серпня 2019 14:42
Протокол.pdf
20 серпня 2019 14:42
Наказ.pdf
20 серпня 2019 14:42
_Довідка право підпису.pdf
20 серпня 2019 14:42
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 9 186,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 14:58

Документи

22 серпня 2019 14:58
Електронний підпис
22 серпня 2019 14:57
протокол 418.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
9 186,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2019 14:58
Електронний підпис
22 серпня 2019 14:57
протокол 418.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 14:26
496.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 14:25
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 14:36
496.pdf укладений
10 вересня 2019 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження сроку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 496
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 186,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 531,00 UAH)