Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцтовари для Червоненського ДНЗ "Берізка"
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-08-12-001057-a ● f70290ceafd74e419914aaaad7abff69
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41597964 |
Місцезнаходження: | 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Хорольська +380983223738,+380679167735 upravlinnya.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
442 штука
Канцтовари для Червоненського ДНЗ "Берізка" (кошти сільської ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53010, Україна, Дніпропетровська область, с.Червоне, вул. Гагаріна буд.10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 14:00 |
Специфікація до Договору.xls | |
12 серпня 2019 14:00 |
Канцелярські Товари.docx | |
12 серпня 2019 14:00 |
Проект ДОГОВОРУ на придбання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 11:06
Дата відповіді: 13 серпня 2019 13:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі, зокрема, інформацію про предмет, вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до пункту 6.4 Порядку, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Отже, зазначення аналогів та/або еквівалентів торговельної марки або виробника товару, який закуповується, при проведенні допорогових Закупівель є правом, а не обов’язком Замовника.
2.Дане положення не матиме реалізації в тендерній документаці, оскльки його втілення може порушувати принцип недискримінаційності.
3. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Згідно з пунктом 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі, зокрема, інформацію про предмет, вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Відповідно до пункту 6.4 Порядку, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Отже, зазначення аналогів та/або еквівалентів торговельної марки або виробника товару, який закуповується, при проведенні допорогових Закупівель є правом, а не обов’язком Замовника.
2.Дане положення не матиме реалізації в тендерній документаці, оскльки його втілення може порушувати принцип недискримінаційності.
3. До участі в закупівлі допускається ФО-П, які не є платниками ПДВ. Ціна буде врахова, як остаточна, така, яка відповідає сумі, яку запропонував учасник. Тобто якщо він не є платником ПДВ, то ціна буде розглядатись без ПДВ. Поставити запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-12-001057-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 22 серпня 2019 17:00
оскарження рішення про обрання переможця
Пропозиція переможця "ТОВ Папірторг" не відповідає технічним вимогам документації та містить недостовірну ложну інформацію: степлер канцелярський вимагався №26/6 40аркуш - пропонується степлер ТМ SCHOLZ (під цією ТМ степлер с пробивною потужністю 40 арк не виготовляється), скобіи № 26/6 пропонуються ТМ AXENT - під цією ТМ скоби № 24/6 не виготовляється, замысть коректор -штрих запропоновано коректор-ручку (згідно артикулу), скріпки запропоновано AXENT4702 - скріпок з таким артікулом не існує, підставка під олівці "Сота" компанією Спектр не виготовляється, маркер водостійкий вимагався 0,6мм - запропонований має 1-3мм. Таким чином "ТОВ Папірторг" свідомо вводить в оману замовника, це шахрайськи дії. Вимагаємо відхилити пропозицію "ТОВ Папірторг".
Розгорнути
Згорнути
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
9 186,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2019 14:26
|
496.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2019 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 14:36
|
496.pdf | укладений |
10 вересня 2019 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження сроку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 496 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |