Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля ДГ 13-100 мм.)
Очікувана вартість
137 400,00 UAH
UA-2019-08-12-000948-a 9203577c417c4d21ba26dc986f185b7f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лариса Дзюба

+380508562665 slavyansk.dsns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38177202
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, ПРОВУЛОК МАРТИНЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Лариса Дзюба
+380508562665
slavyansk.dsns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 13:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 13:29
Очікувана вартість: 137 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 374,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Джерело фінансування: спеціальний фонд державного бюджету
Місце поставки товару, надання послуг, виконання робіт:
Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева,54 - 12 т. ;
Донецька область, м.Слов’янськ, вул. Ясна, 44 – 29,600 т.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41.6 тонни
вугілля ДГ 13-100 мм (Джерело фінансування: спеціальний фонд державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється відповідно накладної в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця.. Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 30 днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок (Джерело фінансування - спеціальний фонд державного бюджету) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 12:00
Технічні вимоги 1 (зміни).docx
14 серпня 2019 15:02
Оголошення (зміни).doc
14 серпня 2019 14:37
Цінова пропозиція 2.docx
14 серпня 2019 14:37
Оголошення.doc
14 серпня 2019 14:37
Технічні вимоги 1.docx
14 серпня 2019 14:37
Проект договору 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація.
Дата подання: 12 серпня 2019 16:18
Дата відповіді: 14 серпня 2019 14:41
Шановний Замовнику! Будь-ласка, розмістіть тендерну документацію!
Відповідь: Доброго дня!!!
Документи були розміщені....непорозуміння.... пробачте.
Незаконні та дискримінаційні Вимоги
Дата подання: 14 серпня 2019 16:50
Дата відповіді: 15 серпня 2019 11:21
Відповідно до тендерної документації - Додаток 1, Замовником була встановлена вимога, щодо надання оригіналу висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Дана вимога є дискримінаційною, так як при реалізації вугілля це не передбачено Законодавством України, та обмежує коло потенційних учасників,оскільки відповідно до Законодавства цей висновок є документом суворої звітності та надається в той день коли товар відпускається зі складу,на кожну окрему партію. Підтверджуючим документом гарантованої якості та безпечності продукції( вугілля) є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик,згідно норм чинного Законодавства та ДСТУ 7146-2010 на яке посилається Замовник.Беспечність вугілля характеризується показниками сірки,хлору та миш`яку.Згідно частини 3ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже встановлені вимоги до учасників,щодо надання оригіналу висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на марку вугілля (до предмета закупівлі)є дискримінаційною. Просимо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. В іншому випадку,в разі не внесення змін Замовником,будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету щодо захисту свої прав.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!!!
Відповідно до вимог п.3 пп. 3.1, 3.2 Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» та абз 5 ст 11, абз 2 ст 7, п. 2 абз 2 ст 10 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає:
Визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення;
Встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм.
У випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції;
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей
Якість вугілля і продуктів збагачення визначається його фізичними та хімічними властивостями, зокрема, виходом легких речовин, питомою теплотою згоряння, вологістю, зольністю і вмістом сірки.
В результаті збагачення вугілля його зольність, вміст сірки та вологість можуть бути значно знижені і доведені до кондицій, що задовольняють відповідних споживачів.
Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в пожарних частинах, де одночасно тривалий час перебуває велика кількість особового складу та населення навколишніх районів, а також кількість вугілля, яку потрібно спалити для опалення пожарних частин, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки (ускладнення з боку органів дихання, загальна онкологічна ситуація, тощо).
Тому замовником у складі тендерної документації було висунуто дану вимогу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-12-000948-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ЛІВІАЛ", Код ЄДРПОУ:42424555
Дата подання: 16 серпня 2019 10:49
Дискримінація Учасників торгів
технічні умови
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 11:09
Доброго дня!!!! Відповідно до вимог п.3 пп. 3.1, 3.2 Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» та абз 5 ст 11, абз 2 ст 7, п. 2 абз 2 ст 10 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає: Визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення; Встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм. У випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції; Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей Якість вугілля і продуктів збагачення визначається його фізичними та хімічними властивостями, зокрема, виходом легких речовин, питомою теплотою згоряння, вологістю, зольністю і вмістом сірки. В результаті збагачення вугілля його зольність, вміст сірки та вологість можуть бути значно знижені і доведені до кондицій, що задовольняють відповідних споживачів. Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в пожарних частинах, де одночасно тривалий час перебуває велика кількість особового складу та населення навколишніх районів, а також кількість вугілля, яку потрібно спалити для опалення пожарних частин, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки (ускладнення з боку органів дихання, загальна онкологічна ситуація, тощо). Тому замовником у складі тендерної документації було висунуто дану вимогу.
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000948-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМЕРТОН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40244541
Дата подання: 16 серпня 2019 12:47
Тверде паливо -вимоги Замовника
Шановний Замовнику! Згідно додатку 1 до Тендерної документації в п1.1.1.Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання, як легального виробника, шляхом надання копій дозволів, виданих Держгірпромнаглядом України або Управлінням Держпраці України, завірені виробником, також в п. 2.11. Копію технічних умов, завірену власником.
Виходячи з цих вимог виникає питання, навіщо Замовнику ці документи третіх осіб, які взагалі не впливають на якість та поставку товару(вугілля) до замовника. До уваги Замовника, шахта є виробником вугільної продукції, а торгівельну марку,що до предмету закупівлі вугілля кам`яне ДГ 13-100 виробляє – збагачувальна фабрика ,яка працює згідно ДСТУ 7146:2010 вугілля кам`яне та антрацит для побутових потреб,але в вищевказаному ДСТУ 7146:2010 вказаної марки,що вимагає Замовник немає. Документи які засвідчують якість вугілля передбачені у ДСТУ 7146:2010 вугілля кам`яне та антрацит для побутових потреб, згідно норм чинного Законодавства України, та до того, такі документи у фабрик взагалі відсутні
Наведені вимоги дають чітко зрозуміти, що Замовник підігруєте конкретному учаснику,який підготував та прописав ці Вимоги,а саме ( ПП «Лідер Актив», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"» ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО") в особі Лебединського Є.М. Тим самим Замовник дискримінує інших учасників торгів.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, які відповідають ДСТУ 7146:2010 та Законодавству України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2019 11:32
«Шановний учаснику!!! Відповідно п.2 Наказу №10 від 19.03.2019 року «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Наказ №10) замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії, проект договору та іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Відповідно п.12 Наказу №10 розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі, так як дана закупівля UA-2019-08-12-000948-a оголошена як допорогова закупівля, яка не підпадає під дію Закону № 922 (частина 1 статті 12).
По суті вимоги Замовник надає відповідь:
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д,ДГ,Г,П,А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242.
Вказані вимоги допорогової закупівлі відповідають чинному ДСТУ 7146-2010 так як максимальні показники по зольності згідно ДСТУ 7146-2010 для вугілля кам’яного марки ДГ ( ДГКОМ ) 13-100 можуть становити не більше 14 % та по вологості не більше 14%.
Зауваження цього потенційного учасника є хибним, за зазначеною маркою вугілля державними замовниками тільки спочатку року проведена значна кількість торгів, то б то вугілля за маркою встановленою у оголошенні допорогової закупівлі існує та виробляється.
Єдиним нормативним документом, який регламентує відвантаження побутового палива , є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови (далі ДСТУ 7146:2010), який введено вдію з 01.07.2011 року.
По суті Вимоги скаржника відповідно надання документів (п.1.1.1 та п.2.11 Додатку 1) Замовник зазначає, що виробники вугільної промисловості здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів безпосередньо, а також через систему офіційних представників та партнерів. Отримати статус представника чи партнера може будь-яка юридична особа чи фізична особа підприємець (далі – ФОП), за умови виконання договору. Крім того, виробник вугілля надає зазначеним контрагентам на їх запити гарантійні листи щодо поставки вугілля необхідної якості та кількості, а також іншу необхідну документацію на вугілля. Тому будь-яка юридична особа , чи ФОП , за умови виконання договору з виробником вугілля може запропонувати в своїй пропозиції необхідну продукцію. Крім того, за таких умов виробник вугілля (офіційний представник,чи партнер) надає контрагентам на їх запити гарантійні листи щодо поставки вугілля необхідної якості та кількості, а також усю необхідну документацію, зокрема й таку , що вимагається згідно Додатку 1 ( п.1.1.1 та п.2.11) до оголошення допорогової закупівлі.
Такі гарантійні листи Замовник вимагає з метою отримання гарантії того що переможець торгів дійсно матиме змогу поставити якісне вугілля для забезпечення безперебійної роботи частин 6 державного пожежно - рятувального загону ГУ ДСНС України у Донецькій області.
Наголошуємо на тому, що запропонувати вугілля в рамках цих торгів має можливість будь-яка юридична особа , чи ФОП за умови відповідного звернення до виробника товару, зокрема й Скаржник.
Основна мета тендерного комітету в допороговій закупівлі отримати якісне вугілля в межах суворої економії бюджетних коштів.»

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 137 280,00
UAH з ПДВ
137 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Переможець 137 280,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 11:10

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
137 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 10:15
ДОГОВІР 116 (вугілля).pdf укладений
05 вересня 2019 10:13