Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання багатофункціональних пристроїв
Очікувана вартість
60 700,00 UAH
UA-2019-08-12-000707-a ee31ababa8b64bcc9823f052b10158d4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Єгор Сергійович

+380562360942
+380562338928
tender_don@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 25927519
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Контактна особа: Єгор Сергійович
+380562360942,+380562338928
tender_don@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 13:21
Очікувана вартість: 60 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


усі вимоги зазначені в Додатку 1 до цього оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
придбання багатофункціональних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70, кабінет 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України та розпорядження голови облдержадміністрації від 22.03.2019 №.Р-137/0-3-19 «Про реалізацію у 2019 році заходів Програми впровадження державної політики органами виконавчої влади у Дніпропетровській області на 2016-2020 роки» лише за наявності відповідного бюджетного призначення протягом 10 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленими Постачальником відповідних накладних документів та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Фінансування здійснюється за кошти державного бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 12:03
оголошення товар.docx
12 серпня 2019 12:03
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 11:11
Дата відповіді: 13 серпня 2019 11:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає аналог вищезазначеного товару, але він повинен відповідати якісним показникам вказаного виробника. У разі не відповідності співпраця буде не можливою, а переможець торгів з товаром не відповідної якості дискваліфікований. Пропозиція учасника повинна відповідати технічним та інші вимоги до предмету закупівлі в додатку 1 до оголошення. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 12 частини 1 ст.1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників при розгляді та оцінці пропозицій. Тобто до оцінки беруться остаточні пропозиції учасників, подані ними для участі у закупівлі. учасник повинен надати документи відповідно до Додатку 2 до оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-12-000707-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ", Код ЄДРПОУ:42783747
Дата подання: 21 серпня 2019 14:56
Невідповідність поданої переможцем аукціону пропозиції вимогам закупівлі
Подана учасником-переможцем аукціону первісна пропозиція і остаточна не містить примірної специфікації (додаток до Договору), що є суттєвим порушенням вимог закупівлі. Пропозиція має бути дискваліфікована
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2019 15:46
Учасник (Фізична Особа – Підприємець Карабанов Євгеній Валерійович) у своїй пропозиції (БФП Canon i-SENSYS MF 264 dw укомплектовані картриджами Canon 051H) надав модель БФУ та додаткового картриджу Canon 051H
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 51 700,00
UAH з ПДВ
50 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ" 55 000,00
UAH з ПДВ
50 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 10:01
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:00
Certificate Canon MF-264.pdf
20 серпня 2019 10:00
ІПН.pdf
20 серпня 2019 10:00
Довідка право підпису.pdf
20 серпня 2019 10:00
СЕС Canon 2019.pdf
20 серпня 2019 10:00
Certificate-Canon 052 Black.pdf
20 серпня 2019 10:00
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2019 10:00
ПАСПОРТ.pdf
20 серпня 2019 10:00
Інформаційна довідка.pdf
20 серпня 2019 10:00
ВипискаЄДР.pdf
20 серпня 2019 10:00
ВИТЯГрозшир.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 17:56
Витяг_ЄДРПОУ_03_2019.pdf
20 серпня 2019 17:56
Пропозиц1_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3142304474
Переможець 50 880,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 16:03

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3142304474
50 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір БФП ФІН.pdf укладений
29 серпня 2019 10:08