Машини для обробки даних (апаратна частина) 30210000-4 (ноутбуки та системний блок)
Очікувана вартість
63 789,00 UAH
UA-2019-08-12-000558-b 3216c1c4ee334e1c9759069c5ad5ede2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 05416923
Вебсайт замовника: http://www.paton.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 03680, Україна, Київська обл., Київ, вул. Каземира Малевича, 11, м. Київ
Контактна особа замовника: Сабіщенко Володимир Віталійови
0442052268
SABI197031@UKR.NET

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 13:45
Очікувана вартість: 63 789,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 638,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


(ноутбуки та системний блок) 4 ноутбука 1 системний блок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
ноутбуки та системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська обл., Київ, Антоновича, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 серпня 2019 12:58
Електронний цифровий підпис
12 серпня 2019 12:57
ТД ІЕЗ ім Є О Патона ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 11:09
Дата відповіді: 13 серпня 2019 11:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, допускається, це викладено у тендерної документації у Додаток 3 до тендерної документації
2) Є технічні характеристики товару (Додаток 3 до тендерної документації) і всі учасники мають надати товар який відповідає цим технічним вимогам або кращі (марка, модель, модифікація і так мають бути вказані – щоб можна було розуміти з чого складеться та чи інша модель (приклад: ноутбук ASUS X540MA-GQ008))
3) У закупівлі приймають участь усі юридичні і фізичні особи, так і ФОП, буде розглядатися найбільш економічно вигідна пропозиція за системою електронних торгів. Відповідно до ЗУ “Про публічні закупівлі”, стаття 28 розгляд та оцінка тендерних пропозицій частина 1 “Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 59 396,00
UAH з ПДВ
59 396,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 63 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 11:35
sign.p7s
28 серпня 2019 11:30
Сертифікати Lenovo.pdf
28 серпня 2019 11:30
Acer ноут N 15.pdf
28 серпня 2019 11:30
Dell 3580, 3581, 3582.pdf
28 серпня 2019 11:30
Довідка .pdf
28 серпня 2019 11:30
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 15:45
sign.p7s
03 вересня 2019 15:43
Довідка з податкової.pdf
03 вересня 2019 15:43
Довідка з МВС.pdf
28 серпня 2019 10:28
sign.p7s
28 серпня 2019 10:27
5_Згода з договором.pdf
28 серпня 2019 10:27
11_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2019 10:27
12_Виписка ТОВ ТКК ФРАЙ.pdf
28 серпня 2019 10:27
10_Витяг платника ПДВ.pdf
28 серпня 2019 10:27
4.2_Порівняльна таблиця.pdf
28 серпня 2019 10:27
4.3_Лист про товар.pdf
28 серпня 2019 10:27
1_Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 59 396,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 12:04
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 63 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 12:49

Документи

30 серпня 2019 12:04
sign.p7s

Документи

02 вересня 2019 12:49
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2019 12:49
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 вересня 2019 09:37
Дог 65-52.pdf укладений
13 вересня 2019 09:36

Актуальні тендери

До пошуку