ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу C з обладнанням
DK 021:2015 – 34110000-1 the Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid) the sanitary transport of urgent medicare of type C is Specialized In with an equipment
Очікувана вартість
69 000 000,00 UAH
UA-2019-08-12-000490-c 85b57e6662cb483c9295f8165dc8ae16
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Об'єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров'я Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 22548359
Місцезнаходження замовника: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Коцюбинського, 7
Контактна особа замовника: Медведєв Юрій Іванович
+380532563441
oagguoz@i.ua
Official name: United Motor Transport Fleet of Health Care Establishments and Institutions of Poltava Region
National ID: 22548359
Contact point: Denysko Victor Anatolievich
+380532563441
oagguoz@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 15:35
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 15:35
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:39
Очікувана вартість: 69 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 12 серпня 2019 15:30
Enquiries until: 07 вересня 2019 15:35
Complaints submission until: до 13 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 вересня 2019 15:35

Information

Estimated total value: 69 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 345 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу C з обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Коцюбинського,7
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

DK 021:2015 – 34110000-1 the Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid) the sanitary transport of urgent medicare of type C is Specialized In with an equipment
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 23 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 вересня 2019 15:31
Електронний цифровий підпис
06 вересня 2019 15:27
протокол 99.pdf
06 вересня 2019 15:27
2 перелік змін С.docx
06 вересня 2019 15:27
2 ЗМІНИ ТД С.doc
29 серпня 2019 15:37
Протокол Зміни ТД тип С.pdf
29 серпня 2019 15:37
перелік змін.docx
06 вересня 2019 15:31
Електронний цифровий підпис
29 серпня 2019 15:47
Електронний цифровий підпис
12 серпня 2019 15:34
Електронний цифровий підпис
06 вересня 2019 15:27
протокол 99.pdf
06 вересня 2019 15:27
2 перелік змін С.docx
06 вересня 2019 15:27
2 ЗМІНИ ТД С.doc
29 серпня 2019 15:37
ЗМІНИ ТД тип С.doc
12 серпня 2019 15:31
Тендерна документація тип С.doc
29 серпня 2019 15:37
Протокол Зміни ТД тип С.pdf
29 серпня 2019 15:37
перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності кріплення 10G у дефібриляторі –моніторі із записом показників пацієнта
Дата подання: 24 серпня 2019 09:51
Дата відповіді: 29 серпня 2019 14:48
Щодо наявності кріплення 10G у дефібриляторі –моніторі із записом показників пацієнта Замовником у пункті 3.4. Додатку 2 до тендерної документації встановлено до дефібрилятора-монітора із записом показників пацієнта вимогу щодо наявності кріплення 10G. Разом з цим, ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD), а саме пунктом 4.5.9. встановлено, що усі особи та предмети без винятку, такі як медичні інструменти, устатковання та предмети, які звичайно розміщені в автомобілі швидкої медичної допомоги, повинні обмежуватися, встановлюватися або вкладатися, щоб запобігати їх неконтрольованому руху у напрямку вперед, назад, в поперечному та вертикальному напрямках, коли прискорення/гальмування об'єкта дорівнює 10 G. Пунктом 5.3 ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD) передбачено, що необхідно провести перевірку відповідності 4.5.9, при цьому ноші, медичні пристрої, стаціонарне устатковання повинні бути встановлені в серединному положенні з усіх можливих положень. Потрібно провести відповідну перевірку, її можна провести методом підрахунків, статичного чи динамічного випробовування залежно від конкретного технічного завдання. Метод перевірки повинен бути підтверджений уповноваженою особою. Примітка. Уповноважена особа, яка має підтверджувати відповідність згідно з 4.5.9 EN 1789, повинна: a) бути визнаною урядовими установами згідно зі статтею 14 Директиви 70/156/ЕЕС та компетентною у трьох сферах: статичних випробовувань, динамічних випробовувань та обчислюваннях для того, щоб оцінити, який метод придатний для перевірки цієї технічної проблеми; b) мати підтвердження для Директив 77/54/ЕЕС та 74/408/ЕЕС, у разі випробовувань на ударостійкість також для Директиви 96/79/ЕС. Чи правильно ми розуміємо, враховуючи вказані правила, встановлені ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD), що наявність сертифікату відповідності дефібрилятора EN 1789, виданого уповноваженою особою, є підтвердженням вимоги щодо наявності кріплення 10G?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію.
На сайті було розміщено запитання до Замовника щодо медичного обладнання від 24.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що наявність кріплення 10 G для дефібрилятора обумовлена правилами, встановленими ДСТУ 7032:2009, а тому зазначена умова у тендерній документації залишається незмінною і поставці підлягає дефібрилятор-монітор із записом показників пацієнта при наявності кріплення 10 G.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-12-000490-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 20 серпня 2019 18:55
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до п. 6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням повинен мати Привід: передній або повний (2×4 з приводом на передню вісь або такий, що включається примусово з 2×4 на 4×4 примусово водієм за кермом). Встановлена замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодним іншим стандартом не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції: Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням повинен мати привід передній, задній або повний.).
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 17:49
Дякуємо за питання, Ваше звернення розглянуто.
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000490-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 23 серпня 2019 11:35
UA-2019-08-12-000490-c
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні умови до учасників стосовно вимог медичного обладнання.

Щодо поясу для іммобілізації тазу
Замовником пунктом 5.9. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо комплектації автомобіля швидкої допомоги поясом для іммобілізації тазу. Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, на виконання якої закуповується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, встановлено, що устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101, яким не передбачено комплектування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги поясом для іммобілізації тазу.
Виходячи із зазначеного, вказана вимога є неправомірною, такою, що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425 та повинна бути виключена.
У зв’язку із цим, просимо роз’яснити, що це за медичний виріб та для яких цілей планується використовувати його в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, враховуючи те, що Примірним табелем (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги не передбачено комплектування вказаним виробом, або видалити вказану вимогу.

Щодо вимог до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги
Замовником пунктом 8.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, серед яких вимога щодо наявності «коліс з телескопічними ручками для транспортування». Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію, виходячи із наступного:
1) сумки-візки призначені для переміщення на значні відстані по рівній поверхні, в першу чергу – для аеропортів. У практиці швидкої допомоги таке трапляється рідко;
2) стандартні колеса розраховані для дуже рівної підлоги/поверхні, а "позашляхові" колеса значно збільшать вагу порожньої сумки;
3) при наявності коліс сумка використовуватиметься по непризначеній для цього поверхні (земля, дорожні поверхні тощо), що швидко виведе їх з ладу, призведе до швидкого зносу та псування;
4) отвір для складання ручки і зазори у коліс будуть накопичувати бруд, в т.ч. біологічні забруднення, а очищати і обробляти ці порожнини неможливо.
Саме тому, ми вбачаємо у встановлені такої вимоги навмисне обмеження конкуренції на погіршення функціональних характеристик сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги.
За нашими даними таку концепцію сумок/рюкзаків випускає тільки дуже мала кількість компаній з низькою якістю, наприклад російський «Медплант».
Крім того, слід зазначити, що стандарти, які застосовуються виробниками сумок/рюкзаків для укладки невідкладної допомоги та постачаються для військово-медичних структур НАТО, американської армії та до європейських центрів невідкладної допомоги передбачають перенесення сумки/рюкзака на спині, що є достатнім для забезпечення функціональності даного виробу.
Виходячи із зазначеного, вважаємо, що Замовник повинен привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін в медико-технічні вимоги, а саме до пункту 8.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наявності «коліс з телескопічними ручками для транспортування».
Запропоновані нами зміни не погіршать функціональні характеристики сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, при цьому розширять коло учасників, які зможуть запропонувати якісний товар провідних виробників.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
27 серпня 2019 16:06
Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію (UA-2019-08-12-000490-С.С1).
На сайті було розміщено вимога до Замовника щодо усунення дискримінаційних вимог щодо медичного обладнання від 23.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що умова заявника стосовно комплектації автомобіля поясом для іммобілізації тазу та наявності у сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги коліс з телескопічними ручками для транспортування є недоцільними, а тому вимоги заявника про виключення цього медобладнання з Додатку 2 до тендерної документації підлягає задоволенню.
В доповнення до відповіді на вимогу від 20.08.2019 повідомляємо, що тендерний комітет замовника вважає, що умова заявника стосовно зазначення переднього або повного приводу у спеціалізованому санітарному транспорті типу В не є дискримінаційною, а вимога заявника про визнання цієї умови такою не підлягає задоволенню з огляду на нижченаведене.
Предметом вказаної закупівлі є легкові автомобілі спеціального призначення типу «екстрена медична допомога», з передбаченням їх використання у екстрених випадках по області, територія обслуговування якої на 90 відсотків є сільською місцевістю, дорожнє покриття доріг якої та їх стан є неналежними, особливо з урахуванням критичних погодних умов тощо. Автомобілі з переднім або повним приводом більш передбачувані у керуванні в екстремальних умовах та мають більші всюдипрохідні можливості
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000490-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 28 серпня 2019 11:17
Зміни до тендерної документації
Шановний Замовнику, Ви розглянули наші вимоги 27.08.2019 о 16:08. І Вами було зазначено. що будуть внесені зміни. Наразі змін немає. Просимо внести зміни до Тендерної документації.
customer_decision: Вимога задоволена
02 вересня 2019 13:41
Зміни внесено, просимо дивитися на сайті. Дякуємо за співпрацю!
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000490-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "РОКМЕД", Код ЄДРПОУ:41488340
Дата подання: 29 серпня 2019 10:31
Запит на внесення змін до документації
Шановний замовнику!
Наша компанія висловлює Вам свою повагу та повідомляє про зацікавленість в участі у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2019-08-12-000490-c, яка оголошена Вами у системі публічних закупівель «Прозорро».
Медико-технічними вимогами тендерної документації зазначеної закупівлі встановлений наступний параметр до приймального пристрою для нош (п.п. 7 п. 1.2 таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування Додатку 2 до Тендерної документації, а також відповідні вимоги Проекту договору – Таблиця 2 додатку 4 до проекту договору): «7. Повинен забезпечувати положення тренделенбурга та антитренделенбурга не менше 15º».
Для розширення кола потенційних учасників, та керуючись принципом максимальної економії під час проведення публічних закупівель, пропонуємо вам змінити вимогу щодо кута нахилу, встановивши цей параметр у 14º. Таке коригування є зовсім незначним та жодним чином не впливає на проведення медичних маніпуляцій з пацієнтом. Окрім того, ДСТУ 7032:2009 не містить жодних обмежень до Приймального пристрою нош (п.4.4.6.1), що стосувалися б можливого кута нахилу у положенні тренделенбурга та антитренделенбурга.
Просимо Вас викласти зазначений параметр у такій редакції: «7. Повинен забезпечувати положення тренделенбурга та антитренделенбурга не менше 14º».
При прийнятті рішення просимо врахувати, що товар, який ми маємо намір запропонувати, є одним із лідерів на ринку подібного устаткування, відповідає всім стандартам і вимогам щодо якості. Внесення незначних змін до медико-технічних вимог розширить конкуренцію у даній закупівлі та надасть Вам можливість закупити якісний товар за економічно вигідною ціною, продемонструє вашу зацікавленість у більшій кількості учасників та відсутність корупційної складової в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
29 серпня 2019 14:25
Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію.
На сайті було розміщено запитання до Замовника щодо медичного обладнання від 24.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що наявність кріплення 10 G для дефібрилятора обумовлена правилами, встановленими ДСТУ 7032:2009, а тому зазначена умова у тендерній документації залишається незмінною і поставці підлягає дефібрилятор-монітор із записом показників пацієнта при наявності кріплення 10 G.
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000490-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РОКМЕД", Код ЄДРПОУ:41488340
Дата подання: 29 серпня 2019 14:32
Запит на внесення змін до документації
Шановний замовнику!
Наша компанія висловлює Вам свою повагу та повідомляє про зацікавленість в участі у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2019-08-12-000490-c, яка оголошена Вами у системі публічних закупівель «Прозорро».
Медико-технічними вимогами тендерної документації зазначеної закупівлі встановлений наступний параметр до приймального пристрою для нош (п.п. 7 п. 1.2 таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування Додатку 2 до Тендерної документації, а також відповідні вимоги Проекту договору – Таблиця 2 додатку 4 до проекту договору): «7. Повинен забезпечувати положення тренделенбурга та антитренделенбурга не менше 15º».
Для розширення кола потенційних учасників, та керуючись принципом максимальної економії під час проведення публічних закупівель, пропонуємо вам змінити вимогу щодо кута нахилу, встановивши цей параметр у 14º. Таке коригування є зовсім незначним та жодним чином не впливає на проведення медичних маніпуляцій з пацієнтом. Окрім того, ДСТУ 7032:2009 не містить жодних обмежень до Приймального пристрою нош (п.4.4.6.1), що стосувалися б можливого кута нахилу у положенні тренделенбурга та антитренделенбурга.
Просимо Вас викласти зазначений параметр у такій редакції: «7. Повинен забезпечувати положення тренделенбурга та антитренделенбурга не менше 14º».
При прийнятті рішення просимо врахувати, що товар, який ми маємо намір запропонувати, є одним із лідерів на ринку подібного устаткування, відповідає всім стандартам і вимогам щодо якості. Внесення незначних змін до медико-технічних вимог розширить конкуренцію у даній закупівлі та надасть Вам можливість закупити якісний товар за економічно вигідною ціною, продемонструє вашу зацікавленість у більшій кількості учасників та відсутність корупційної складової в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
29 серпня 2019 15:08
Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію.
На сайті було розміщено вимогу до Замовника щодо медичного обладнання від 29.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що оскільки в ДСТУ 7032:2009 не містяться обмеження щодо кута нахилу у положенні тренделенбурга та анти тренделенбурга, а тому можливе внесення відповідних змін до тендерної документації щодо зміни кута нахилу з 15 до 14 градусів.
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000490-c.c7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 03 вересня 2019 15:05
Щодо дискримінаційних вимог в тендерній докумнтації
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ

1. Щодо пункту 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Пунктом 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до матрацу вакуумного, серед яких вимога щодо: «1. Доступ до окремих частин тіла дає можливість виконувати необхідні маніпуляції у пацієнта: венозні доступи тощо (опційно)». Разом з цим, на ринку відсутні вакуумні матраци, в які можна додати опційно венозний доступ, так як це не окремий опційний прилад (функція), а дана функція обумовлена конструкцією виробу.
У зв’язку з цим, у підпункті 1 пункту 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та підпункті 1 пункту 5.6. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) просимо видалити із вказаної вимоги слово «(опційно)».
2. Щодо пункту 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Замовником у пункті 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до Ларингоскопу з клинками різних розмірів (можуть бути у наборі) з рукояткою та клинками багаторазового користування. Комплектація вказаного приладу повинна включати, зокрема: рукоятку ларингоскопу; клинки багаторазового використання.
Разом з тим, у проекті Договору (Додаток 4 до тендерної документації), а саме пунктом 6.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору, встановлені інші вимоги до комплектації ларингоскопу, зокрема комплектація клинками одноразового використання.
Також, слід зазначити, що на ринку відсутня універсальна рукоятка ларингоскопу, яка б підходила, як до багаторазових, так і до одноразових клинків усіх типів. Таким чином, якщо використовується одноразовий клинок, то і рукоятка має бути одноразова, те саме стосується використання багаторазових клинків. Одноразовий клинок не може використовуватися повторно. Таким чином, доцільно закуповувати ларингоскоп багаторазового використання.
Така суперечність вимог, встановлена Замовником у Додатку 2 (медико-технічні вимоги) та Додатку 4 (проект договору) до тендерної документації вводить нас, як потенційного Учасника в оману, оскільки встановлення різних технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) та до Товару, що постачається за результатами проведеної процедури закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації), та право Замовника не приймати Товар або повернути його, у разі виявлення невідповідності Товару, зокрема, окремо кожної його складової вимогам Договору, є порушенням наших прав, охоронюваних законом інтересів та порушенням статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим, вимагаємо привести вимоги, встановлені до устаткування, у Додатку 2 до тендерної документації, та вимоги, встановлені пунктом 6.2. у Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), видаливши вимогу щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками.
3. Щодо пункту 3.7. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Пунктом 3.7. Медико-технічних вимог до устаткування, викладених у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу до капнографу, який повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIAT, ЕКГ, SpO2, ЧД.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника даної Процедури закупівлі. Таблицею 1 (Додаток 2 до тендерної документації) встановлено, що медичне обладнання (вироби медичної техніки: прилади, апарати, пристрої та устаткування, що розміщено та закріплено в АШМД стаціонарно, або може використовуватись автономно поза АШМД) (відповідно до: ДСТУ 7032:2009, EN 1789:2007).
Таблицею 15 «Типи устаткування для пацієнтів, стан яких загрожує життю» пункту 6.5. ДСТУ 7032:2009, визначено перелік обладнання яким, зокрема комплектується АШМД. Приміткою під цією Таблицею визначено, функції якого устаткування за необхідності можуть поєднуватися в одному приладі. Таку примітку має лише три найменування устаткування, серед якого відсутній капнометр (капнограф). Крім того, Примірний табель (перелік) оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги, затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 06.02.2014 № 101, також не передбачає такої можливості, оскільки містить вичерпний перелік устаткування, пунктом 1.6.7. якого передбачено оснащення АШМД капнометром у кількості - 1 шт., а не оснащення ним у складі додаткового устаткування (мультифункціонального портативного монітору), який є окремим медичним приладом. При цьому, Таблиця 1 Додатку 2 до тендерної документації вже містить вимоги до дефібрилятора-монітора біфазного, до складу якого входить кардіомонітор, як це дозволено Примірним табелем (переліком) оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги, затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 06.02.2014 № 101 та відповідно ДСТУ 7032:2009. Зазначеним Табелем передбачено комплектування АШМД однією одиницею кардіомонітору, в той час як медико-технічні вимоги, викладені у Таблиці 1 (Додаток 2 до тендерної документації) містять вимоги щодо комплектування двома одиницями кардіомоніторів (дефібрилятор-монітором біфазний, капнограф у складі мультифункціонального портативного монітору).
Крім того, вимір HIAT, ЕКГ, SpO2, ЧД передбачено іншими медичними приладами, якими комплектується предмет закупівлі (АШМД), а саме: вимір SpO2 та ЧД здійснюється пульсоксиметром портативним+елементи живлення; вимір артеріального тиску (HIAT) здійснюється монітором тиску крові ручним з манжетами різних розмірів; вимір ЕКГ здійснюється електрокардіографом з функцією дистанційної передачі ЕКГ та дефібрилятором-монітором біфазним. Будь-яких інших технічних вимог до мультифункціонального портативного монітору не встановлено тендерною документацією.
Отже, комплектація спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги додатковим мультифункціональним портативним монітором, в рамках реалізації пілотного проекту щодо розвитку системи екстреної медичної допомоги у Вінницькій, Донецькій, Одеській, Полтавській, Тернопільській областях та м. Києві та створення оперативно-диспетчерських служб не передбачено, оскільки устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги, що закуповується, повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101 «Про затвердження Примірного табеля (переліку) оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги».
Разом з тим, Замовник в порушення вимог ДСТУ 7032:2009 та наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06.02.2014 № 101, встановив вимогу до капнографу, який повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIAT, ЕКГ, SpO2, ЧД, тобто під технічними характеристиками до капнографу Замовником вимагається зовсім інша одиниця медичного устаткування, а саме мультифункціональний портативний монітор з функцією капнографії та можливістю виміру HIAT, ЕКГ, SpO2, ЧД, можливість виміру яких передбачена іншими медичними приладами, якими комплектується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, що закуповується.
Виходячи із зазначеного, такі вимоги дискримінують нас як Учасника, оскільки не дають можливості запропонувати портативний капнограф, який відповідатиме постанові Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, ДСТУ 7032:2009 та меті його використання в умовах експлуатації в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги та не дублюватиме функції, які здійснюють інші прилади, якими комплектується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, що є предметом цієї Процедури закупівлі. Крім того, такі дії Замовника вводять в оману нас, як Учасника, оскільки під закупівлею капнографу, Замовником закуповується мультифункціональний портативний монітор з функцією капнографії, а також такі дії Замовника порушують один із основних принципів здійснення закупівлі – максимальна економія та ефективність.
У зв’язку з цим, просимо усунути дискримінаційні вимоги, виключивши з пункту 3.7. Таблиці 1 (Додаток 2 до тендерної документації) та пункту 3.7. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) вимогу «4. Повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIAT, ЕКГ, SpO2, ЧД».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
05 вересня 2019 09:15
На Ваше звернення Тендерний комітет частково задовільнив Ваші вимоги, а саме :
- стосовно виключення із п.5.6 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.5.6. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог щодо матрацу вакуумного та «опційно» - відмовити, оскільки дані вимоги грунтуються на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, висновків з медичної практиці персоналу при використанні матраців та з метою уникнення додаткових витрат замовника тощо;
- стосовно виключення із п.6.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.6.2 Таблиці 2 Додатку №4 до проекту договору Додатку 4 до тендерної документації вимоги щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками – задовільнити та внести зміни у зазначені пункти ТД;
- стосовно виключення із п.3.7. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.3.7. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог до капнографу ,який «повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру НІАТ, ЕКГ, Sр02, ЧД» - відмовити, оскільки дана вимога грунтується на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, висновків з медичної практики персоналу, екстренної необхідності тощо.
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000490-c.c8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 03 вересня 2019 15:17
Дискримінаційні вимоги, продовження
4. Щодо пункту 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Пунктом 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до нош з нетканого матеріалу, серед яких є вимога щодо місць кріплень ручок, фіксуючих строп тощо, що мають бути посиленні металевими люверсами або іншими засобами, що виготовлені з нержавіючої сталі або іншого металу, що витримує аналогічне навантаження та має антикорозійну стійкість та/або антикорозійне покриття. Разом з тим, дана вимога є дискримінаційною, по відношенню до нас, як Учасника, що має намір запропонувати ноші з нетканого матеріалу, кріплення ручок та фіксуючих строп, тощо, яких не містять вказаних металевих посилень, що жодним чином не впливає на міцність виробу.
У зв’язку з цим, просимо видалити вказану дискримінаційну вимогу з пункту 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та пункту 5.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), а саме:
«5. Місця кріплень ручок, фіксуючих строп тощо, що мають бути посиленні металевими люверсами або іншими засобами, що виготовлені з нержавіючої сталі або іншого металу, що витримує аналогічне навантаження та має антикорозійну стійкість та/або антикорозійне покриття».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
05 вересня 2019 09:19
ТК замовника стосовно виключення із п.5.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.5.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог щодо нош з нетканого матеріалу місця кріплення ручок, фіксуючих строп тощо яких мають бути посиленими металевими люверсами або іншими засобами з нержавіючої сталі або іншого металу - відмовив, оскільки дана вимога грунтується на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, наявності скарг медичного персоналу на недовготривалість використання нош без зазначених вимог та з метою уникнення додаткових витрат замовника на укріплення нош, а також з метою запобігання можливих травм пацієнтів при переміщенні на неукріплених ношах тощо

Документи

22 серпня 2019 17:48
ВІДПОВІДЬ

Документи

27 серпня 2019 16:06
Відповідь на вимоги
27 серпня 2019 16:06
Відповідь на вимоги

Документи

29 серпня 2019 14:25
Відповідь на вимоги
29 серпня 2019 14:25
Відповідь на вимоги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-12-000490-c.a6
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 02 вересня 2019 12:21
Скарга щодо порушенн законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
1. Відповідно п.6 Додатку 2 тендерної документації, таблиці - «Експлуатаційні властивості», Замовником встановлено вимогу: Привід: передній або повний (2×4 з приводом на передню вісь або такий, що включається примусово з 2×4 на 4×4 примусово водієм за кермом). Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад. Колеса зі сталевими дисками. ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування, та жодним іншим національним стандартом не встановлено жодних вимог щодо типу приводу Спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням. Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги, які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту, бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: «Конструкція трансмісії автомобіля Привід передній, задній або повний. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.» 2. Відповідно п.1.2 Таблиця 1. Медико-технічних вимог до устаткування. Додатку 2 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: 1. Сертифікат 10 G. 2. Переміщення поздовжнє, поперечне (у відповідності до п.4.5.1.4 ДСТУ 7032:2009). 3. Навантаження не менше 200 кг. 4. Конструкція приймального пристрою повинна забезпечувати легкість та надійність фіксації та відокремлення нош. 5. Амортизаційна функція. 6. Функції, що регулюються з пульту керування (електропривід): - переміщення у вертикальній площині; - забезпечення положення тренделенбурга та антитренделенбурга. 7. Повинен забезпечувати положення тренделенбурга та антитренделенбурга не менше 15º. 8. Довжина приймального пристрою повинна підходити до основних нош. 9. Пристрій повинен бути виконаний із матеріалу, що забезпечує простоту та легкість при очищенні та дезинфекції. ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування, стандартами EN1789:2007, EN 1865 не встановлюється дискримінаційна вимога щодо приймального пристрою, а саме п.1.2 Таблиці 1 - Медико-технічні вимоги до устаткування встановлено вимогу, що приймальний пристрій для нош повинен забезпечувати положення тренденленбурга та антитренделенбурга не гірше 15°. Вважаємо дану вимогу надто завищеною та дискримінаційною для участників, відповідно вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та викласти в настпній редакції: «Приймальний пристрій для нош повинен забезпечувати положення тренденленбурга та антитренделенбурга не гірше 10°».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 22:01
Рішення від 04.09.2019 №12348 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 22:00
Рішення від 20.09.2019 №13372.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 23:12
Номер скарги: UA-2019-08-12-000490-c.c10
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36449624
Дата подання: 07 жовтня 2019 15:14
Скарга не напромірні дії Замовника в чистині відхилення пропозицій учасників
Скарга не напромірні дії Замовника в чистині відхилення пропозицій учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 10 жовтня 2019 13:47
рішення від 09.10.2019 14514 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 13:47
рішення від 28.10.2019 № 15507.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2019 21:45

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 12:21
ПД UA-2019-08-12-000490-c.pdf

Документи подані скаржником

07 жовтня 2019 15:14
Платіжне доручення.pdf
07 жовтня 2019 15:14
Скарга Полтава С.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2019
UA-2019-08-12-000490-c85b57e6662cb483c9295f8165dc8ae16
Найменування замовника: Об'єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров'я Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 22548359
Місцезнаходження замовника: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Коцюбинського, 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" Документи
Відхилено
Документи

Документи

25 вересня 2019 23:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 вересня 2019 16:59
Рішення Гончаренко.pdf
12 вересня 2019 16:59
Протокол250618.pdf
12 вересня 2019 16:59
Протокол 18 від 04.07.2019.pdf
12 вересня 2019 16:59
Паспорт Гончаренко.pdf
12 вересня 2019 16:59
Наказ директор.pdf
12 вересня 2019 16:59
Довідкап6 ч1 ст17.PDF
12 вересня 2019 16:59
Довідка ч2 ст17.PDF
12 вересня 2019 16:59
Довідка ст 17.PDF
12 вересня 2019 16:59
Довідка п10 ч1 ст17.PDF
12 вересня 2019 16:59
Довідка п8 ч1 ст17.PDF
12 вересня 2019 16:59
Довідка п6 ч1 ст17.pdf
12 вересня 2019 16:59
Довідка п5 ч1 ст17.PDF
12 вересня 2019 16:59
Довідка п4 ч1 ст17.PDF
12 вересня 2019 16:59
Довідка п3 ч1 ст17.PDF
12 вересня 2019 16:59
Довідка п2 ч1 ст17.PDF
12 вересня 2019 16:59
3.1.3. Відгук.pdf

Документи

25 вересня 2019 23:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2019 14:55
sign.p7s
18 листопада 2019 14:55
sign.p7s
18 листопада 2019 14:52
Банківська гарантія (490).pdf
08 листопада 2019 12:55
sign.p7s
08 листопада 2019 12:55
sign.p7s
08 листопада 2019 12:53
Документи переможця.pdf
08 листопада 2019 12:48
Документи переможця.pdf
04 листопада 2019 14:17
sign.p7s
04 листопада 2019 14:17
sign.p7s
17 вересня 2019 12:53
sign.p7s
17 вересня 2019 12:53
sign.p7s
17 вересня 2019 12:49
п.6 Технічний опис.pdf
17 вересня 2019 12:48
п.4 Стаття 17 Закону.pdf
17 вересня 2019 12:48
п.1 Повноваження.pdf
17 вересня 2019 12:48
Банківська гарантія 490.rar

Документи

25 вересня 2019 23:20
Звіт з ЄДР (припинено)
25 вересня 2019 23:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2019 13:42
sign.p7s
17 вересня 2019 13:42
sign.p7s
17 вересня 2019 13:39
27. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

25 вересня 2019 23:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2019 15:29
sign.p7s
17 вересня 2019 15:27
Медичне обладнання п.4.1.pdf
17 вересня 2019 15:27
Медичне обладнання п.3.7.pdf
17 вересня 2019 15:27
Медичне обладнання п.3.7.1.pdf
17 вересня 2019 15:27
Медичне обладнання п.3.6.pdf
17 вересня 2019 15:27
Медичне обладнання п.3.6.1.pdf
17 вересня 2019 15:27
Медичне обладнання п.3.4.pdf
17 вересня 2019 15:27
Медичне обладнання п.3.4.2.pdf
17 вересня 2019 15:27
Медичне обладнання п.3.4.1.pdf
17 вересня 2019 15:27
Медичне обладнання п.3.3.pdf
17 вересня 2019 15:26
Статут (оригінал).pdf
17 вересня 2019 15:26
Паспорт+код директора.pdf
17 вересня 2019 15:26
Договір 39АС18 від 30.10.2018.pdf
17 вересня 2019 15:26
Договір 39АС17 від 07.08.2017.pdf
17 вересня 2019 15:26
Довідки ст.17.pdf
17 вересня 2019 15:26
15403 С-К-С p7s.7z

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 66 470 000,01
UAH з ПДВ
65 551 196,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС 68 885 851,00
UAH з ПДВ
66 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 14:55
sign.p7s
18 листопада 2019 14:55
sign.p7s
18 листопада 2019 14:52
Банківська гарантія (490).pdf
08 листопада 2019 12:55
sign.p7s
08 листопада 2019 12:55
sign.p7s
08 листопада 2019 12:53
Документи переможця.pdf
08 листопада 2019 12:48
Документи переможця.pdf
04 листопада 2019 14:17
sign.p7s
04 листопада 2019 14:17
sign.p7s
17 вересня 2019 12:53
sign.p7s
17 вересня 2019 12:53
sign.p7s
17 вересня 2019 12:49
п.6 Технічний опис.pdf
17 вересня 2019 12:48
п.4 Стаття 17 Закону.pdf
17 вересня 2019 12:48
п.1 Повноваження.pdf
17 вересня 2019 12:48
Банківська гарантія 490.rar

Публічні документи

17 вересня 2019 13:42
sign.p7s
17 вересня 2019 13:42
sign.p7s
17 вересня 2019 13:39
27. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
Переможець 65 551 196,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 11:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
65 551 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 листопада 2019 09:09
Договір укладений
27 листопада 2019 09:07
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 11:29
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2019 08:48
Додаткова угода _ 3 ТОВ АВТОСПЕЦПРОМ автомобілі типу С.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 08:47
sign.p7s зміни до договору
02 грудня 2019 15:09
Додаткова угода _ 2 ТОВ АВТОСПЕЦПРОМ автомобілі типу С.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:08
sign.p7s зміни до договору
28 листопада 2019 12:46
Додаткова угода _ 1 ТОВ АВТОСПЕЦПРОМ автомобілі типу С.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 441
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення доповнень до Договору без зміни істотних умов
Номер договору про закупівлю: 441
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 441
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 65 551 196,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 288 396,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку