Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
медичні матеріали : 35017 марлева пов’язка, 13114 бавовняний рулон, 34655 марля неткана, 34831 лейкопластир, 48125 рулон марлевий (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Очікувана вартість
752 000,00 UAH
UA-2019-08-12-000464-a ● c7c5318c2a1344f8925b39c4b4d844a0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999106 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Наталія Нікітенко +380507686423 plan@okl.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 11:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 11:02 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 13:41 |
Очікувана вартість: | 752 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 752,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85500 упаковка
медичні матеріали (35017 марлева пов’язка, 13114 бавовняний рулон, 34655 марля неткана, 34831 лейкопластир, 48125 рулон марлевий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 11:07 |
ТД пер..docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000464-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Новосельчан Раїса Михайлівна, Код ЄДРПОУ:3151025629
Дата подання: 02 вересня 2019 13:47
Вимога
Шановний Замовнику! Тендерна пропозиція ТОВ "БАДМ-Б" не відповідає умовам тендерної документації. А саме:
1. Учасник не надав реєстр документів пропозиції (натомість Учасник надав два реєстри на дві частини пропозиції), що є порушенням умов ТД (У разі надання Учасником у складі тендерної пропозиції документа, який містить не всю інформацію, передбачену в Додатку 1 пропозиція відхиляється, як така, що не відповідає умовам тендерної документації)
2. Учасник у складі пропозиції вказав:
Одиниця виміру пункту 3 Відріз марлевий медичний нестерильний 1000 м х 90 см тип марлі 17 –штуки, не відповідає одиниці виміру Тендерної документації - погон.метр, що призведе до зміни загальної кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг: 85500 упаковка, а це є порушенням умов закупівлі згідно п.4 частини 1 ст.30 Закону.
3. Учасник у листі згоді на обробку персональних даних вказав не вірний код закупівлі (61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані. 47173 Припудрені,
оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні. 56286 Рукавички
оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні)
4. Учасник пропонує у складі пропозиції Паперовий хірургічний пластир 2.5 см х9.1 м, не підтверджуючи вимоги щодо гіпоалергенності, нетканної мікропористої основи, що не відповідає умовам ТД згідно п.4 частини 1 ст.30 Закону.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення про перемогу ТОВ "БАДМ-Б", та провести розгляд пропозицій, строк дії яких ще не минув
Розгорнути
Згорнути
1. Учасник не надав реєстр документів пропозиції (натомість Учасник надав два реєстри на дві частини пропозиції), що є порушенням умов ТД (У разі надання Учасником у складі тендерної пропозиції документа, який містить не всю інформацію, передбачену в Додатку 1 пропозиція відхиляється, як така, що не відповідає умовам тендерної документації)
2. Учасник у складі пропозиції вказав:
Одиниця виміру пункту 3 Відріз марлевий медичний нестерильний 1000 м х 90 см тип марлі 17 –штуки, не відповідає одиниці виміру Тендерної документації - погон.метр, що призведе до зміни загальної кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг: 85500 упаковка, а це є порушенням умов закупівлі згідно п.4 частини 1 ст.30 Закону.
3. Учасник у листі згоді на обробку персональних даних вказав не вірний код закупівлі (61217 Рукавички хірургічні з гваюлового латексу, непудровані. 47173 Припудрені,
оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні. 56286 Рукавички
оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні)
4. Учасник пропонує у складі пропозиції Паперовий хірургічний пластир 2.5 см х9.1 м, не підтверджуючи вимоги щодо гіпоалергенності, нетканної мікропористої основи, що не відповідає умовам ТД згідно п.4 частини 1 ст.30 Закону.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення про перемогу ТОВ "БАДМ-Б", та провести розгляд пропозицій, строк дії яких ще не минув
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 вересня 2019 12:08
1. Щодо реєстру документів:
В тендерній документації розділ III пункт 1 вказано: «Файли, завантажені до тендерної пропозиції, повинні містити: - реєстр наданих документів (Додаток 1)»;
2. Щодо одиниць виміру:
Учасник ТОВ «БАДМ-Б» в своїй тендерній пропозиції стор.6 надає довідку про еквівалентність товару.
3. В додатку 3 тендерної документації щодо технічних вимог пластиря медичного вказано : «Повинен бути виготовлений на паперовій основі з клейкою частиною. Повинен мати розмір ( 2,5см на 9 м). Повинен бути не стерильний».
4. Щодо листа про згоду на обробку персональних даних в тендерній документації була допущена технічна помилка. При періоді уточнень жоден з учасників не надав запиту про виправлення цієї помилки..
В тендерній документації розділ III пункт 1 вказано: «Файли, завантажені до тендерної пропозиції, повинні містити: - реєстр наданих документів (Додаток 1)»;
2. Щодо одиниць виміру:
Учасник ТОВ «БАДМ-Б» в своїй тендерній пропозиції стор.6 надає довідку про еквівалентність товару.
3. В додатку 3 тендерної документації щодо технічних вимог пластиря медичного вказано : «Повинен бути виготовлений на паперовій основі з клейкою частиною. Повинен мати розмір ( 2,5см на 9 м). Повинен бути не стерильний».
4. Щодо листа про згоду на обробку персональних даних в тендерній документації була допущена технічна помилка. При періоді уточнень жоден з учасників не надав запиту про виправлення цієї помилки..
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
486 934,60
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2022 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 14:39
|
дод.угода (медичні матеріали).pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:03
|
дод.угода № 1 до дог.№ 175.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 11:53
|
договір мед.матеріали.pdf | укладений |
19 вересня 2019 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | № 175/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | № 175/9 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |