Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням
DK 021:2015 – 34110000-1 the Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid) the sanitary transport of urgent medicare of type B is Specialized In with an equipment
DK 021:2015 – 34110000-1 the Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid) the sanitary transport of urgent medicare of type B is Specialized In with an equipment
Очікувана вартість
158 700 000,00 UAH
UA-2019-08-12-000442-c ● 13d89eeb52c947888bd35214d93216b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Об'єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров'я Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 22548359 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Коцюбинського, 7 |
Контактна особа: |
Медведєв Юрій Іванович +380532563441 oagguoz@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | United Motor Transport Fleet of Health Care Establishments and Institutions of Poltava Region |
National ID: | 22548359 |
Contact point: |
Denysko Victor Anatolievich +380532563441 oagguoz@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2019 15:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2019 15:07 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 158 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 793 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 12 серпня 2019 15:03 |
Enquiries until: | 07 вересня 2019 15:07 |
Complaints submission until: | до 13 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 вересня 2019 15:07 |
Information
Estimated total value: | 158 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 793 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 шт
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Коцюбинського,7
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
DK 021:2015 – 34110000-1 the Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid) the sanitary transport of urgent medicare of type B is Specialized In with an equipment
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 23 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 16:38 |
протокол 100.pdf | |
06 вересня 2019 16:38 |
2 перелік змін.docx | |
06 вересня 2019 16:38 |
2 Зміни ТД В.doc | |
29 серпня 2019 15:45 |
Протокол Зміни ТД тип В.pdf | |
29 серпня 2019 15:45 |
перелік змін.docx |
06 вересня 2019 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 вересня 2019 16:38 |
протокол 100.pdf
|
||||||
06 вересня 2019 16:38 |
2 перелік змін.docx
|
||||||
06 вересня 2019 16:38 |
2 Зміни ТД В.doc
|
||||||
29 серпня 2019 15:45 |
Протокол Зміни ТД тип В.pdf
|
||||||
29 серпня 2019 15:45 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності кріплення 10G у дефібриляторі –моніторі із записом показників пацієнта
Дата подання: 24 серпня 2019 09:51
Дата відповіді: 29 серпня 2019 14:27
Щодо наявності кріплення 10G у дефібриляторі –моніторі із записом показників пацієнта
Замовником у пункті 3.4. Додатку 2 до тендерної документації встановлено до дефібрилятора-монітора із записом показників пацієнта вимогу щодо наявності кріплення 10G.
Разом з цим, ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD), а саме пунктом 4.5.9. встановлено, що усі особи та предмети без винятку, такі як медичні інструменти, устатковання та предмети, які звичайно розміщені в автомобілі швидкої медичної допомоги, повинні обмежуватися, встановлюватися або вкладатися, щоб запобігати їх неконтрольованому руху у напрямку вперед, назад, в поперечному та вертикальному напрямках, коли прискорення/гальмування об'єкта дорівнює 10 G. Пунктом 5.3 ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD) передбачено, що необхідно провести перевірку відповідності 4.5.9, при цьому ноші, медичні пристрої, стаціонарне устатковання повинні бути встановлені в серединному положенні з усіх можливих положень. Потрібно провести відповідну перевірку, її можна провести методом підрахунків, статичного чи динамічного випробовування залежно від конкретного технічного завдання. Метод перевірки повинен бути підтверджений уповноваженою особою. Примітка. Уповноважена особа, яка має підтверджувати відповідність згідно з 4.5.9 EN 1789, повинна: a) бути визнаною урядовими установами згідно зі статтею 14 Директиви 70/156/ЕЕС та компетентною у трьох сферах: статичних випробовувань, динамічних випробовувань та обчислюваннях для того, щоб оцінити, який метод придатний для перевірки цієї технічної проблеми; b) мати підтвердження для Директив 77/54/ЕЕС та 74/408/ЕЕС, у разі випробовувань на ударостійкість також для Директиви 96/79/ЕС.
Чи правильно ми розуміємо, враховуючи вказані правила, встановлені ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD), що наявність сертифікату відповідності дефібрилятора EN 1789, виданого уповноваженою особою, є підтвердженням вимоги щодо наявності кріплення 10G?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію.
На сайті було розміщено запитання до Замовника щодо медичного обладнання від 24.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що наявність кріплення 10 G для дефібрилятора обумовлена правилами, встановленими ДСТУ 7032:2009, а тому зазначена умова у тендерній документації залишається незмінною і поставці підлягає дефібрилятор-монітор із записом показників пацієнта при наявності кріплення 10 G.
На сайті було розміщено запитання до Замовника щодо медичного обладнання від 24.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що наявність кріплення 10 G для дефібрилятора обумовлена правилами, встановленими ДСТУ 7032:2009, а тому зазначена умова у тендерній документації залишається незмінною і поставці підлягає дефібрилятор-монітор із записом показників пацієнта при наявності кріплення 10 G.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000442-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 20 серпня 2019 18:46
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до п. 6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням повинен мати Привід: передній або повний (2×4 з приводом на передню вісь або такий, що включається примусово з 2×4 на 4×4 примусово водієм за кермом). Встановлена замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодним іншим стандартом не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції між виробниками АШМД просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції: Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням повинен мати привід передній, задній або повний.).
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 17:58
Дякуємо за запитання, Ваше звернення розглянуто.
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000442-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 23 серпня 2019 11:39
Дискримінаційні вимоги щодо медичного обладнання
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні умови до учасників стосовно вимог медичного обладнання.
Щодо поясу для іммобілізації тазу
Замовником пунктом 5.9. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо комплектації автомобіля поясом для іммобілізації тазу. Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, на виконання якої закуповується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, встановлено, що устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101, яким не передбачено комплектування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги поясом для іммобілізації тазу.
Виходячи із зазначеного, вказана вимога є неправомірною, такою, що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425 та повинна бути виключена.
У зв’язку із цим, просимо роз’яснити, що це за медичний виріб та для яких цілей планується використовувати його в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, враховуючи те, що Примірним табелем (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги не передбачено комплектування вказаним виробом, або видалити вказану вимогу.
Щодо вимог до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги
Замовником пунктом 8.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, серед яких вимога щодо наявності «коліс з телескопічними ручками для транспортування». Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію, виходячи із наступного:
1) сумки-візки призначені для переміщення на значні відстані по рівній поверхні, в першу чергу – для аеропортів. У практиці швидкої допомоги таке трапляється рідко;
2) стандартні колеса розраховані для дуже рівної підлоги/поверхні, а "позашляхові" колеса значно збільшать вагу порожньої сумки;
3) при наявності коліс сумка використовуватиметься по непризначеній для цього поверхні (земля, дорожні поверхні тощо), що швидко виведе їх з ладу, призведе до швидкого зносу та псування;
4) отвір для складання ручки і зазори у коліс будуть накопичувати бруд, в т.ч. біологічні забруднення, а очищати і обробляти ці порожнини неможливо.
Саме тому, ми вбачаємо у встановлені такої вимоги навмисне обмеження конкуренції на погіршення функціональних характеристик сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги.
За нашими даними таку концепцію сумок/рюкзаків випускає тільки дуже мала кількість компаній з низькою якістю, наприклад російський «Медплант».
Крім того, слід зазначити, що стандарти, які застосовуються виробниками сумок/рюкзаків для укладки невідкладної допомоги та постачаються для військово-медичних структур НАТО, американської армії та до європейських центрів невідкладної допомоги передбачають перенесення сумки/рюкзака на спині, що є достатнім для забезпечення функціональності даного виробу.
Виходячи із зазначеного, вважаємо, що Замовник повинен привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін в медико-технічні вимоги, а саме до пункту 8.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наявності «коліс з телескопічними ручками для транспортування».
Запропоновані нами зміни не погіршать функціональні характеристики сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, при цьому розширять коло учасників, які зможуть запропонувати якісний товар провідних виробників.
Розгорнути
Згорнути
Щодо поясу для іммобілізації тазу
Замовником пунктом 5.9. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо комплектації автомобіля поясом для іммобілізації тазу. Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, на виконання якої закуповується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, встановлено, що устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101, яким не передбачено комплектування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги поясом для іммобілізації тазу.
Виходячи із зазначеного, вказана вимога є неправомірною, такою, що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425 та повинна бути виключена.
У зв’язку із цим, просимо роз’яснити, що це за медичний виріб та для яких цілей планується використовувати його в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, враховуючи те, що Примірним табелем (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги не передбачено комплектування вказаним виробом, або видалити вказану вимогу.
Щодо вимог до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги
Замовником пунктом 8.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, серед яких вимога щодо наявності «коліс з телескопічними ручками для транспортування». Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію, виходячи із наступного:
1) сумки-візки призначені для переміщення на значні відстані по рівній поверхні, в першу чергу – для аеропортів. У практиці швидкої допомоги таке трапляється рідко;
2) стандартні колеса розраховані для дуже рівної підлоги/поверхні, а "позашляхові" колеса значно збільшать вагу порожньої сумки;
3) при наявності коліс сумка використовуватиметься по непризначеній для цього поверхні (земля, дорожні поверхні тощо), що швидко виведе їх з ладу, призведе до швидкого зносу та псування;
4) отвір для складання ручки і зазори у коліс будуть накопичувати бруд, в т.ч. біологічні забруднення, а очищати і обробляти ці порожнини неможливо.
Саме тому, ми вбачаємо у встановлені такої вимоги навмисне обмеження конкуренції на погіршення функціональних характеристик сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги.
За нашими даними таку концепцію сумок/рюкзаків випускає тільки дуже мала кількість компаній з низькою якістю, наприклад російський «Медплант».
Крім того, слід зазначити, що стандарти, які застосовуються виробниками сумок/рюкзаків для укладки невідкладної допомоги та постачаються для військово-медичних структур НАТО, американської армії та до європейських центрів невідкладної допомоги передбачають перенесення сумки/рюкзака на спині, що є достатнім для забезпечення функціональності даного виробу.
Виходячи із зазначеного, вважаємо, що Замовник повинен привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін в медико-технічні вимоги, а саме до пункту 8.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наявності «коліс з телескопічними ручками для транспортування».
Запропоновані нами зміни не погіршать функціональні характеристики сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, при цьому розширять коло учасників, які зможуть запропонувати якісний товар провідних виробників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2019 16:08
Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію (UA-2019-08-12-000442-С.С1).
На сайті було розміщено вимога до Замовника щодо усунення дискримінаційних вимог щодо медичного обладнання від 23.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що умова заявника стосовно комплектації автомобіля поясом для іммобілізації тазу та наявності у сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги коліс з телескопічними ручками для транспортування є недоцільними, а тому вимоги заявника про виключення цього медобладнання з Додатку 2 до тендерної документації підлягає задоволенню.
В доповнення до відповіді на вимогу від 20.08.2019 повідомляємо, що тендерний комітет замовника вважає, що умова заявника стосовно зазначення переднього або повного приводу у спеціалізованому санітарному транспорті типу В не є дискримінаційною, а вимога заявника про визнання цієї умови такою не підлягає задоволенню з огляду на нижченаведене.
Предметом вказаної закупівлі є легкові автомобілі спеціального призначення типу «екстрена медична допомога», з передбаченням їх використання у екстрених випадках по області, територія обслуговування якої на 90 відсотків є сільською місцевістю, дорожнє покриття доріг якої та їх стан є неналежними, особливо з урахуванням критичних погодних умов тощо. Автомобілі з переднім або повним приводом більш передбачувані у керуванні в екстремальних умовах та мають більші всюдипрохідні можливості.
На сайті було розміщено вимога до Замовника щодо усунення дискримінаційних вимог щодо медичного обладнання від 23.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що умова заявника стосовно комплектації автомобіля поясом для іммобілізації тазу та наявності у сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги коліс з телескопічними ручками для транспортування є недоцільними, а тому вимоги заявника про виключення цього медобладнання з Додатку 2 до тендерної документації підлягає задоволенню.
В доповнення до відповіді на вимогу від 20.08.2019 повідомляємо, що тендерний комітет замовника вважає, що умова заявника стосовно зазначення переднього або повного приводу у спеціалізованому санітарному транспорті типу В не є дискримінаційною, а вимога заявника про визнання цієї умови такою не підлягає задоволенню з огляду на нижченаведене.
Предметом вказаної закупівлі є легкові автомобілі спеціального призначення типу «екстрена медична допомога», з передбаченням їх використання у екстрених випадках по області, територія обслуговування якої на 90 відсотків є сільською місцевістю, дорожнє покриття доріг якої та їх стан є неналежними, особливо з урахуванням критичних погодних умов тощо. Автомобілі з переднім або повним приводом більш передбачувані у керуванні в екстремальних умовах та мають більші всюдипрохідні можливості.
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000442-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 28 серпня 2019 11:12
Зміни до ТД
Шановний Замовнику, Ви розглянули наші вимоги 27.08.2019 о 16:08. І Вами було зазначено. що будуть внесені зміни. Наразі змін немає. Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2019 08:12
Відповідні зміни було внесено, просимо дивитися на сайті. Дякуємо за співпрацюю!
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000442-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 03 вересня 2019 14:39
Зауваження по документації
Шановний Замовнику, у Вашій документації встановлено дискримінаційні вимоги. А саме:
1. Щодо пункту 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Замовником у пункті 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до Ларингоскопу з клинками різних розмірів (можуть бути у наборі) з рукояткою та клинками багаторазового користування. Комплектація вказаного приладу повинна включати, зокрема: рукоятку ларингоскопу; клинки багаторазового використання; клинки одноразового використання.
Слід зазначити, що на ринку відсутні універсальної рукоятки ларингоскопу, яка б підходила, як до багаторазових, так і до одноразових клинків усіх типів. Таким чином, якщо використовується одноразовий клинок, то і рукоятка має бути одноразова, те саме стосується використання багаторазових клинків. Одноразовий клинок не може використовуватися повторно. Таким чином, вважаємо, доцільно закуповувати ларингоскоп багаторазового використання.
У зв’язку з цим, просимо видалити із пункту 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та пункту 6.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) вимогу щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками.
2. Щодо пункту 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Пунктом 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до нош з нетканого матеріалу, серед яких є вимога щодо місць кріплень ручок, фіксуючих строп тощо, що мають бути посиленні металевими люверсами або іншими засобами, що виготовлені з нержавіючої сталі або іншого металу, що витримує аналогічне навантаження та має антикорозійну стійкість та/або антикорозійне покриття. Разом з тим, дана вимога є дискримінаційною, по відношенню до нас, як Учасника, що має намір запропонувати ноші з нетканого матеріалу, кріплення ручок та фіксуючих строп, тощо, яких не містять вказаних металевих посилень, що жодним чином не впливає на міцність виробу.
У зв’язку з цим, просимо видалити вказану дискримінаційну вимогу з пункту 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та пункту 5.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), а саме:
«5. Місця кріплень ручок, фіксуючих строп тощо, що мають бути посиленні металевими люверсами або іншими засобами, що виготовлені з нержавіючої сталі або іншого металу, що витримує аналогічне навантаження та має антикорозійну стійкість та/або антикорозійне покриття».
3. Щодо пункту 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Пунктом 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до матрацу вакуумного, серед яких вимога щодо: «1. Доступ до окремих частин тіла дає можливість виконувати необхідні маніпуляції у пацієнта: венозні доступи тощо (опційно)». Разом з цим, на ринку відсутні вакуумні матраци, в які можна додати опційно венозний доступ, так як це не окремий опційний прилад (функція), а дана функція обумовлена конструкцією виробу.
У зв’язку з цим, у підпункті 1 пункту 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та підпункті 1 пункту 5.6. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) просимо видалити слово «(опційно)».
Розгорнути
Згорнути
1. Щодо пункту 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Замовником у пункті 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до Ларингоскопу з клинками різних розмірів (можуть бути у наборі) з рукояткою та клинками багаторазового користування. Комплектація вказаного приладу повинна включати, зокрема: рукоятку ларингоскопу; клинки багаторазового використання; клинки одноразового використання.
Слід зазначити, що на ринку відсутні універсальної рукоятки ларингоскопу, яка б підходила, як до багаторазових, так і до одноразових клинків усіх типів. Таким чином, якщо використовується одноразовий клинок, то і рукоятка має бути одноразова, те саме стосується використання багаторазових клинків. Одноразовий клинок не може використовуватися повторно. Таким чином, вважаємо, доцільно закуповувати ларингоскоп багаторазового використання.
У зв’язку з цим, просимо видалити із пункту 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та пункту 6.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) вимогу щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками.
2. Щодо пункту 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Пунктом 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до нош з нетканого матеріалу, серед яких є вимога щодо місць кріплень ручок, фіксуючих строп тощо, що мають бути посиленні металевими люверсами або іншими засобами, що виготовлені з нержавіючої сталі або іншого металу, що витримує аналогічне навантаження та має антикорозійну стійкість та/або антикорозійне покриття. Разом з тим, дана вимога є дискримінаційною, по відношенню до нас, як Учасника, що має намір запропонувати ноші з нетканого матеріалу, кріплення ручок та фіксуючих строп, тощо, яких не містять вказаних металевих посилень, що жодним чином не впливає на міцність виробу.
У зв’язку з цим, просимо видалити вказану дискримінаційну вимогу з пункту 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та пункту 5.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), а саме:
«5. Місця кріплень ручок, фіксуючих строп тощо, що мають бути посиленні металевими люверсами або іншими засобами, що виготовлені з нержавіючої сталі або іншого металу, що витримує аналогічне навантаження та має антикорозійну стійкість та/або антикорозійне покриття».
3. Щодо пункту 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Пунктом 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до матрацу вакуумного, серед яких вимога щодо: «1. Доступ до окремих частин тіла дає можливість виконувати необхідні маніпуляції у пацієнта: венозні доступи тощо (опційно)». Разом з цим, на ринку відсутні вакуумні матраци, в які можна додати опційно венозний доступ, так як це не окремий опційний прилад (функція), а дана функція обумовлена конструкцією виробу.
У зв’язку з цим, у підпункті 1 пункту 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та підпункті 1 пункту 5.6. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) просимо видалити слово «(опційно)».
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2019 09:24
На Ваше звернення за роз’ясненнями щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації по процедурі закупівлі UA-2019-08-12-000442-с роз’яснюємо:
Тендерний комітет частково задовільнив Ваші вимоги, а саме :
- стосовно виключення із п.6.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимоги щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками - відмовити, оскільки у названому пункті тендерної документації передбачено клинки багаторазового використання ;
- стосовно виключення із п.6.2 Таблиці 2 Додатку №4 до проекту договору Додатку 4 до тендерної документації до тендерної документації вимоги щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками – задовільнити та внести зміни у зазначені пункти ТД;
- стосовно виключення із п.5.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.5.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог щодо нош з нетканого матеріалу місця кріплення ручок, фіксуючих строп тощо яких мають бути посиленими металевими люверсами або іншими засобами з нержавіючої сталі або іншого металу - відмовити, оскільки дана вимога грунтується на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, наявності скарг медичного персоналу на недовготривалість використання нош без зазначених вимог та з метою уникнення додаткових витрат замовника на укріплення нош, а також з метою запобігання можливих травм пацієнтів при переміщенні на неукріплених ношах тощо;
- стосовно виключення із п.5.6 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.5.6. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог щодо матрацу вакуумного та «опційно» - відмовити, оскільки дані вимоги грунтуються на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, висновків з медичної практики персоналу при використанні матраців та з метою уникнення додаткових витрат замовника тощо.
Тендерний комітет частково задовільнив Ваші вимоги, а саме :
- стосовно виключення із п.6.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимоги щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками - відмовити, оскільки у названому пункті тендерної документації передбачено клинки багаторазового використання ;
- стосовно виключення із п.6.2 Таблиці 2 Додатку №4 до проекту договору Додатку 4 до тендерної документації до тендерної документації вимоги щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками – задовільнити та внести зміни у зазначені пункти ТД;
- стосовно виключення із п.5.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.5.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог щодо нош з нетканого матеріалу місця кріплення ручок, фіксуючих строп тощо яких мають бути посиленими металевими люверсами або іншими засобами з нержавіючої сталі або іншого металу - відмовити, оскільки дана вимога грунтується на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, наявності скарг медичного персоналу на недовготривалість використання нош без зазначених вимог та з метою уникнення додаткових витрат замовника на укріплення нош, а також з метою запобігання можливих травм пацієнтів при переміщенні на неукріплених ношах тощо;
- стосовно виключення із п.5.6 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.5.6. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог щодо матрацу вакуумного та «опційно» - відмовити, оскільки дані вимоги грунтуються на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, висновків з медичної практики персоналу при використанні матраців та з метою уникнення додаткових витрат замовника тощо.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-12-000442-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 02 вересня 2019 12:08
Дата подання: 02 вересня 2019 12:08
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
1. Відповідно п.6 Додатку 2 тендерної документації, таблиці - «Експлуатаційні властивості», Замовником встановлено вимогу:
Привід: передній або повний (2×4 з приводом на передню вісь або такий, що включається примусово з 2×4 на 4×4 примусово водієм за кермом). Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад. Колеса зі сталевими дисками.
ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування, та жодним іншим національним стандартом не встановлено жодних вимог щодо типу приводу Спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням.
Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги, які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту, бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами:
«Конструкція трансмісії автомобіля Привід передній, задній або повний. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 21:34
рішення від 04.09.2019 № 12345 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 21:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2019 № 13373.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 14:45
рішення від 20.09.2019 № 13373 .pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 21:47
Номер скарги: UA-2019-08-12-000442-c.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36449624
Дата подання: 04 жовтня 2019 14:28
Дата подання: 04 жовтня 2019 14:28
Скарга не напромірні дії Замовника в чистині відхилення пропозицій учасників
Скарга не напромірні дії Замовника в чистині відхилення пропозицій учасників
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2019 11:16
Рішення від 08.10.2019 № 14437 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 11:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.10.2019 №15328.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 18:31
рішення від 23.10.2019 № 15328.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 19:54
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 жовтня 2019
Найменування: | Об'єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров'я Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 22548359 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Коцюбинського, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
137 931 000,00
UAH з ПДВ
|
135 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС |
146 965 998,00
UAH з ПДВ
|
135 707 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» #38183310 |
Переможець |
135 240 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 15:58
|
Додаткова угода _ 2 ТОВ АВТОСПЕЦПРОМ.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 09:43
|
Додаткова угода _ 1 ТОВ АВТОСПЕЦПРОМ.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2019 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 09:28
|
Договір | укладений |
15 листопада 2019 09:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 433 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення банківських реквізитів Покупця |
Номер договору про закупівлю: | 433 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |