Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Струменеві принтери для вчителів 1-х класів Нової української школи закладів загальної середньої освіти Маневицького району Волинської області
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-08-12-000288-b ● fb5e638da42c41ab81b3c0525db83172
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Маневицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141621 |
Вебсайт: | http://man-osvita.org.ua |
Місцезнаходження: | 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул.Горького,4 |
Контактна особа: |
Козачук Володимир Микитович +380337622278 manevtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2019 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
код ЄЗС ДК 021:2015 - 30230000-0 – комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Струменеві принтери для вчителів 1-х класів Нової української школи закладів загальної середньої освіти Маневицького району Волинської області – код ЄЗС ДК 021:2015 - 30230000-0 – комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44600, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Горького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Струменеві принтери для вчителів 1-х класів Нової української школи закладів загальної середньої освіти Маневицького району Волинської області | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не відповідність предмету закупівлі до технічних харакстеристик
Дата подання: 12 серпня 2019 17:53
Дата відповіді: 13 серпня 2019 08:21
Змініть будь ласка технічний опис.
Ви пишете характеристики та модель принтера, а просите БФП!
Відповідь: Дивіться Додаток 2 до ТД.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 серпня 2019 11:14
Дата відповіді: 13 серпня 2019 14:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповіді на всі ці питання є у тендерній документації Замовника. Уважно читайте тендерну документацію та додатки до неї.
Не відповідність предмету закупівлі до технічних харакстеристик
Дата подання: 13 серпня 2019 14:55
Дата відповіді: 13 серпня 2019 15:16
Ви як завжди даєте не чітку відповідь. В додатку 2 ви пишите Струменевий принтер Epson L805 (C11CE86403) із світлостійкими чорнилами INKSYSTEM та додатковим набором чорнил для фотодруку 100 мл (6 кольорів) (або еквівалент), а вимагаєте БФП.
Відповідь: До Додатку 2 до тендерної документації внесено зміни. Документ зі змінами та ПЕРЕЛІК внесених змін завантажено на майданчик.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000288-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 13 серпня 2019 12:24
Вимога прибрати дискримінаційну умову про надання тестових зразків
Шановний Замовник, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дискримінаціну вимогу, а саме:
" На підтвердження характеристик замовник вправі запросити в учасника надати тестовий зразок товару, який має бути наданий протягом трьох днів з моменту надання такого запиту Замовником."
Звертаємо Вашу увагу на те, що до розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням і укладанням договору. Зазначені витрати сплачуються учасником за його рахунок.
Разом з тим, вимога надання зразків товару не входить до предмету закупівлі.
Подібні дії порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У звязку з цим, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дану вимогу, оскільки Законом не передбачено як підставу для відхилення тендерної пропозиції ненадання або несвоєчасне надання зразків, а також невідповідність наданих зразків умовам документації.
Розгорнути
Згорнути
" На підтвердження характеристик замовник вправі запросити в учасника надати тестовий зразок товару, який має бути наданий протягом трьох днів з моменту надання такого запиту Замовником."
Звертаємо Вашу увагу на те, що до розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням і укладанням договору. Зазначені витрати сплачуються учасником за його рахунок.
Разом з тим, вимога надання зразків товару не входить до предмету закупівлі.
Подібні дії порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У звязку з цим, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дану вимогу, оскільки Законом не передбачено як підставу для відхилення тендерної пропозиції ненадання або несвоєчасне надання зразків, а також невідповідність наданих зразків умовам документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2019 14:54
В тендерній документації зазначено, що “на підтвердження характеристик замовник має право запросити в учасника надати тестовий зразок товару…".
Ця умова може бути застосована Замовником у виключних випадках. І це не є вимогою при наданні тендерної пропозиції.
Зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Ця умова може бути застосована Замовником у виключних випадках. І це не є вимогою при наданні тендерної пропозиції.
Зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2019-08-12-000288-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Тарасов Олександр Олегович, Код ЄДРПОУ:2989009351
Дата подання: 13 серпня 2019 16:18
Порушення наказу
В даному наказі чітко вказано, що на початкову школу потрібен "Багатофункціональний пристрій", а Ви вже в новому додатку 2 зі змінами, пишете в замовлення принтер. Це є пряме порушення наказу МОНУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2019 09:34
Дякую за зауваження-пропозицію!
До додатків №1; №2 та №5 тендерної документації внесено зміни.
До додатків №1; №2 та №5 тендерної документації внесено зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" #41860186 |
Переможець |
278 997,60
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2019 08:53
|
Договір | укладений |
13 вересня 2019 08:52
|