Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне приладдя та обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів (математика, фізика, хімія, біологія, географія) для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ» (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі.( ДК 021:2015 - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів))
Очікувана вартість
1 114 160,39 UAH
UA-2019-08-12-000105-a f6a24a568ce24f6fafb8788959ebe49d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Павлова

+380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142419
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Дніпровська, 56
Контактна особа: Юлія Павлова
+380565860023
zakupki.vovrda56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2019 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 12:34
Очікувана вартість: 1 114 160,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 141,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


1 - комплект
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальне приладдя та обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів (математика, фізика, хімія, біологія, географія) для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ» (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі.( ДК 021:2015 - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхньодніпровський район, м.Верхівцеве, вул. Садова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:46
зміни_ТД (додатки 16.08.2019).doc
16 серпня 2019 16:46
Додатки_Договір 16.08.2019.doc
12 серпня 2019 09:25
ТД.doc
16 серпня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:46
зміни_ТД (додатки 16.08.2019).doc
16 серпня 2019 16:46
Додатки_Договір 16.08.2019.doc
12 серпня 2019 09:25
Додатки_Договір.doc
12 серпня 2019 09:25
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-26-000035 ● b6a7a03e9cf449bba743c6fda33013e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019 17:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

26.09.2019 № 171

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.09.2019 № 171

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2019-08-12-000105-а

12.08.2019

Відділ освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації (02142419)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-26 18:25:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Навчальне приладдя та обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів (математика, фізика, хімія, біологія, географія)» для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ» (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі.( ДК 021:2015 - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)) за номером ID: UA-2019-08-12-000105-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 4 cтатті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено невідповідність строку поставки товару, визначеного у пункту 4.1 проекту договору - до 31.08.2019 та договору, укладеного за результатами торгів - до 31.11.2019.
Чому умови договору за результатами закупівлі за UA-2019-08-12-000105-a відрізняються від проекту договору, наданого у пропозиції визначеного переможця?
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-30 15:28:44

Про надання пояснень у межах проведення моніторигу

Тендерний комітет відділу освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації надає пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі, щодо можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури відкритих торгів закупівлі: Навчальне приладдя та обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів (математика, фізика, хімія, біологія, географія) для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ» (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі.( ДК 021:2015 - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)). Номер оголошення UA-2019-08-12-000105-a, повідомляє наступне:

- лист Східного офісу Держаудитслужби «Про надання пояснень у межах проведення моніторигу» детально проаналізовано;

- із членами тендерного комітету проведено нараду, щодо проведеної процедури закупівлі на відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII;

- при підготовці тендерної документації закупівлі відкритих торгів було допущено технічна описка у Додатку №3 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» п.4 пп4.1 «Строк поставки товару – до 31.08.2019 року.» - треба 31.11.2019 року;

- членам тендерного комітету вказано на необхідність чіткого і не ухильного дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель (наказ відділу освіти від 30.09.2019 року № 187 «Про попередження та недопущення недоліків під час проведення процедур закупівель»)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет відділу освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації надає пояснення у межах проведення ІД моніторингу UA-M-2019-09-26-000033 від 08 жовтня 2019 року Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) щодо можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури відкритих торгів закупівлі: Навчальне приладдя та обладнання для кабінетів природничо-математичних предметів (математика, фізика, хімія, біологія, географія) для КЗ Верхівцевський НВК «СЗШ №1-ДНЗ» (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі.( ДК 021:2015 - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)), номер оголошення UA-2019-08-12-000105-a. Повідомляємо наступне: відповідно до ч.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалося надати інформацію (у вигляді довідки в довільній формі), що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником. Оскільки проект договору — це майбутній договір, то вже в проекті мають бути зазначені всі істотні умови для договорів такого виду (зокрема, договорів купівлі-продажу, поставки, підряду тощо), щоб такі істотні умови «перейшли» потім у сам договір. Аналізом умов договору, затверджених в тендерній документації з умовами укладеного договору встановлено наступне: (таблиця відповідності) Викладено у Проекті договору Викладено у Договорі № 190 від 17.09.2019 року 4.1. Строк поставки товару – до 31.08.2019 року. 4.1. Строк поставки товару – до 31.11.2019 року. ТОВом «ЕДВАНС КОМПАНІ» був наданий Лист – Згода з проектом договору зі змінами, у зв'язку з механічною опискою в пункті 4.1 проекту договору щодо терміну поставки товару, після даних вчинених дій був підписаний Договорі № 190 від 17.09.2019 року. Також, аналізом питання правильності заповнення форм документів, виявлено порушення вимог п.2 наказу № 490 зі змінами, внесеними наказом № 463 від 22 березня 2019 року Міністерство економічного розвитку і торгівлі України - оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі. У зв'язку зі змінами МЕРТ рекомендує – поки у системі ProZorro немає відповідних окремих полів для обов'язкового заповнення про джерело фінансування, вказувати джерело фінансування у полі “Конкретна назва предмету закупівлі” у дужках після назви. Членам тендерного комітету вказано на необхідність чіткого і не ухильного дотримання вимог діючого законодавства у сфері публічних закупівель, про попередження та недопущення недоліків під час проведення процедур закупівель щодо заповнення форм документів у сфері публічних закупівель.

2019-10-15 16:11:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ" 1 101 000,00
UAH з ПДВ
1 077 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 1 113 140,00
UAH з ПДВ
1 088 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 15:34
Довідка ст.17.pdf
03 вересня 2019 15:34
Довідка податкова.pdf
03 вересня 2019 15:34
Довідка МВС 21.08.19.pdf
23 серпня 2019 13:50
Електронний підпис
23 серпня 2019 13:48
Договір Київ біологія.pdf
23 серпня 2019 13:48
Тендерна пропозиція.pdf
23 серпня 2019 13:48
Витяг новий.PDF
23 серпня 2019 13:48
Договір оренди авто.pdf
23 серпня 2019 13:48
Технічна частина.pdf
23 серпня 2019 13:48
Кваліфікація 2.pdf
23 серпня 2019 13:48
Сангігієна.pdf
23 серпня 2019 13:48
Статут 06.09.18.pdf
23 серпня 2019 13:48
Порівняльна таблиця.pdf
23 серпня 2019 13:48
Лист-гарантия Ст.17.pdf
23 серпня 2019 13:48
Відомості.pdf
23 серпня 2019 13:48
Проект договору.pdf
23 серпня 2019 13:48
Кваліфікація 1.pdf
23 серпня 2019 13:48
Св-во ПДВ.pdf
23 серпня 2019 13:48
Довідки Укрсиббанк 2019.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 15:41
Паспорт код.pdf
23 серпня 2019 15:41
Опис документів.pdf
23 серпня 2019 15:41
Кваліфікація.pdf
23 серпня 2019 15:41
Довідки до пропозиції.pdf
23 серпня 2019 15:41
Витяг ЄДР.pdf
23 серпня 2019 15:41
Витяг Єдиний податок.pdf
23 серпня 2019 15:41
Виписка ЄДР.pdf
23 серпня 2019 15:41
Аналогічний договір 2.pdf
23 серпня 2019 15:41
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ"

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ"
#34044831
Переможець 1 077 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС КОМПАНІ"
#34044831
1 077 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 19:10
Договір № 190 від 17.09.2019 (1077 000.00).docx укладений
17 вересня 2019 19:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 077 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 179 500,00 UAH)