Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерна техніка та комплектувальні вироби і деталі для її ремонту, оргтехніка та витратні матеріали до неї
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-08-09-002349-a ● ed01689e4aed4e7780c504331976700d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний науковий центр "Харківський фізико-технічний інститут" |
Код ЄДРПОУ: | 14312223 |
Вебсайт: | http://www.kipt.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61108, Україна , Харківська обл., Харків, м.Харків, вул. Академічна 1 |
Контактна особа: |
Яковлєв Георгій Анатолійович 0503015657 egor_yakovlev@kipt.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 15:49 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комп’ютерна техніка та комплектувальні вироби і деталі для її ремонту, оргтехніка та витратні матеріали до неї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
323 шт
Комп’ютерна техніка та комплектувальні вироби і деталі для її ремонту, оргтехніка та витратні матеріали до неї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61108, Україна, Харківська обл., Харків, Академічна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України. Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 19:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 19:33 |
Додаток 1 Техн_вимоги.doc | |
09 серпня 2019 19:33 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
09 серпня 2019 19:33 |
Додаток 3 Тендерна пропозиц_я.doc | |
09 серпня 2019 19:33 |
Додаток 4 - _нформац__на дов_дка.doc | |
09 серпня 2019 19:33 |
Додаток 5 аналог договора.doc | |
09 серпня 2019 19:33 |
Додаток 6 наявн_сть прац_вник_в.doc | |
09 серпня 2019 19:33 |
Додаток 7 Перел_к документ_в.doc | |
09 серпня 2019 19:33 |
Специф_кац_я (за п 3 Додатку 7 до ТД).xls | |
09 серпня 2019 19:33 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 08:46
Дата відповіді: 12 серпня 2019 13:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Щодо аналогів. В Додатку 1 «Технічні вимоги» до ТД, передбачено, що предмет закупівлі буде використовуватися в якості доповнення до вже існуючого комп’ютерного обладнання та оргтехніки. Тому дуже важливо, для сумісності з вже існуючим комплексом, чітко дотримуватись зазначених технічних вимог.
2. Щодо визначення конкретних торгових марок або моделей. Номенклатура та асортимент Товару, що постачається здійснюється відповідно до вимог визначених у Додатку 1 до ТД. Точну ідентифікацію і пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника можна зробити завдяки окрему файлу у форматі Excel, що повинен містити заповнену Учасником таблицю з цінами та сумою товару наведеному у додатку 1 (п. 3 «Перелік документів» Додатку 7 до ТД).
3. Щодо участі ФОП та оцінки ПДВ. Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ). Крім цього , відповідно до умов ч. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; якщо учасники є платниками податку на додану вартість або якщо предмет закупівлі обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються з урахування ПДВ, та інших платежів і зборів, які учасники сплачують відповідно до вимог чинного законодавства; якщо учасники не є платниками податку на додану вартість та якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, але з урахуванням усіх інших платежів і зборів, які учасники сплачують відповідно до вимог чинного законодавства.
2. Щодо визначення конкретних торгових марок або моделей. Номенклатура та асортимент Товару, що постачається здійснюється відповідно до вимог визначених у Додатку 1 до ТД. Точну ідентифікацію і пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника можна зробити завдяки окрему файлу у форматі Excel, що повинен містити заповнену Учасником таблицю з цінами та сумою товару наведеному у додатку 1 (п. 3 «Перелік документів» Додатку 7 до ТД).
3. Щодо участі ФОП та оцінки ПДВ. Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ). Крім цього , відповідно до умов ч. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; якщо учасники є платниками податку на додану вартість або якщо предмет закупівлі обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються з урахування ПДВ, та інших платежів і зборів, які учасники сплачують відповідно до вимог чинного законодавства; якщо учасники не є платниками податку на додану вартість та якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, але з урахуванням усіх інших платежів і зборів, які учасники сплачують відповідно до вимог чинного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК" #41922095 |
Переможець |
537 628,98
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 12:19
|
ДУ 1 Евертек ( 537 628,98 ) (1).pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 17:25
|
Догов_р 12пз в_д 23,09,2019 р..pdf | укладений |
23 вересня 2019 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості Товару за позиціями 1, 12, 15, 29, 30, 31, 32, 33, 36, 38, 40, 51, 69, 84, 141, 174, 175 Специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 12пз |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |