Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка та комплектувальні вироби і деталі для її ремонту, оргтехніка та витратні матеріали до неї
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-08-09-002349-a ed01689e4aed4e7780c504331976700d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлєв Георгій Анатолійович

0503015657 egor_yakovlev@kipt.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний науковий центр "Харківський фізико-технічний інститут"
Код ЄДРПОУ: 14312223
Вебсайт: http://www.kipt.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61108, Україна , Харківська обл., Харків, м.Харків, вул. Академічна 1
Контактна особа: Яковлєв Георгій Анатолійович
0503015657
egor_yakovlev@kipt.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 19:36
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 15:49
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерна техніка та комплектувальні вироби і деталі для її ремонту, оргтехніка та витратні матеріали до неї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
323 шт
Комп’ютерна техніка та комплектувальні вироби і деталі для її ремонту, оргтехніка та витратні матеріали до неї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61108, Україна, Харківська обл., Харків, Академічна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України. Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 19:33
Додаток 1 Техн_вимоги.doc
09 серпня 2019 19:33
Додаток 2 Проект договору.doc
09 серпня 2019 19:33
Додаток 3 Тендерна пропозиц_я.doc
09 серпня 2019 19:33
Додаток 4 - _нформац__на дов_дка.doc
09 серпня 2019 19:33
Додаток 5 аналог договора.doc
09 серпня 2019 19:33
Додаток 6 наявн_сть прац_вник_в.doc
09 серпня 2019 19:33
Додаток 7 Перел_к документ_в.doc
09 серпня 2019 19:33
Специф_кац_я (за п 3 Додатку 7 до ТД).xls
09 серпня 2019 19:33
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 08:46
Дата відповіді: 12 серпня 2019 13:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо аналогів. В Додатку 1 «Технічні вимоги» до ТД, передбачено, що предмет закупівлі буде використовуватися в якості доповнення до вже існуючого комп’ютерного обладнання та оргтехніки. Тому дуже важливо, для сумісності з вже існуючим комплексом, чітко дотримуватись зазначених технічних вимог.
2. Щодо визначення конкретних торгових марок або моделей. Номенклатура та асортимент Товару, що постачається здійснюється відповідно до вимог визначених у Додатку 1 до ТД. Точну ідентифікацію і пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника можна зробити завдяки окрему файлу у форматі Excel, що повинен містити заповнену Учасником таблицю з цінами та сумою товару наведеному у додатку 1 (п. 3 «Перелік документів» Додатку 7 до ТД).
3. Щодо участі ФОП та оцінки ПДВ. Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ). Крім цього , відповідно до умов ч. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону; якщо учасники є платниками податку на додану вартість або якщо предмет закупівлі обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються з урахування ПДВ, та інших платежів і зборів, які учасники сплачують відповідно до вимог чинного законодавства; якщо учасники не є платниками податку на додану вартість та якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, але з урахуванням усіх інших платежів і зборів, які учасники сплачують відповідно до вимог чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК" 540 379,82
UAH з ПДВ
537 628,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 545 157,42
UAH з ПДВ
540 374,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 18:06
довідка ДФС.pdf
06 вересня 2019 18:05
Довідка МВС.pdf
06 вересня 2019 18:05
Витяг_ЕДРПОУ_USR_1004628759.pdf
06 вересня 2019 18:05
Довідки Евертек.pdf
23 серпня 2019 18:32
7-Авторизація учасника.pdf
23 серпня 2019 18:01
Інші документи.pdf
23 серпня 2019 18:01
13-Статут та опис.pdf
23 серпня 2019 18:01
7-Авторизація учасника.pdf
23 серпня 2019 18:01
2-Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 серпня 2019 14:50
Електронний підпис
23 серпня 2019 14:47
16 Авторизаційний лист.pdf
23 серпня 2019 14:47
13 Установчі документи.pdf
23 серпня 2019 14:47
3 Проект Договору.pdf
23 серпня 2019 14:47
1 Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК"

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК"
#41922095
Переможець 537 628,98
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК"
#41922095
537 628,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 12:19
ДУ 1 Евертек ( 537 628,98 ) (1).pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 17:25
Догов_р 12пз в_д 23,09,2019 р..pdf укладений
23 вересня 2019 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості Товару за позиціями 1, 12, 15, 29, 30, 31, 32, 33, 36, 38, 40, 51, 69, 84, 141, 174, 175 Специфікації
Номер договору про закупівлю: 12пз
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 537 628,98
UAH (в тому числі ПДВ 89 604,83 UAH)