Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерний клас
Очікувана вартість
261 000,00 UAH
UA-2019-08-09-002208-a 7fca652d7e3043ca9141171392f7b182
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іовиця Віоріка Михайлівна

+380374021449 kmm1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЕРЦАЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 21423791
Вебсайт: http://www.osvitagerca.com
Місцезнаходження: 60500, Україна , Чернівецька обл., місто Герца, ВУЛ. ШИКУЛИ, будинок 4
Контактна особа: Іовиця Віоріка Михайлівна
+380374021449
kmm1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 17:17
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 17:17
Початок аукціону: 05 вересня 2019 13:12
Очікувана вартість: 261 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Комп’ютерний клас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60500, Україна, Чернівецька область, загальноосвітні навчальні заклади Герцаївського району Чернівецької області, а саме: - Петрашівська ЗОШ I-III ст. - Байраківська ЗОШ I-III ст.,, згідно умов Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної за кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:22
Таблиця ЗМІН ДО ТД 27.08.2019.doc
27 серпня 2019 17:22
ЗТД Комп.обладн 27.08.2019 на оприл.docx
09 серпня 2019 17:13
ТД Комп.обладн 2019 на оприл.docx
27 серпня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:22
Таблиця ЗМІН ДО ТД 27.08.2019.doc
27 серпня 2019 17:22
ЗТД Комп.обладн 27.08.2019 на оприл.docx
09 серпня 2019 17:13
ТД Комп.обладн 2019 на оприл.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 08:47
Дата відповіді: 14 серпня 2019 10:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, допускаємо.
2. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
3. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-09-002208-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: БУШКУ ЛЕОНТИНА КОСТЯНТИНІВНА, Код ЄДРПОУ:3205113624
Дата подання: 22 вересня 2019 19:50
Неправомірне визначення переможця
Щановний тендерний комітет Відділ освіти, молоді та спорту Герцаївської райдержадміністрації, відповідно до п. 3.1.1 Розділу ІІІ Вашої тендерної документації, Учасник під час подання пропозиції мав завантажити документи, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та відповідно до п. 3.1.3. документи щодо Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції та договору, тобто для ФОП такий документом є Виписка або Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб—підприємців. Також, відповідно до п. 3.1.6. Розділу ІІІ Вашої тендерної документації, Учасники під час подання пропозиції мали її підписати за допомогою електронно-цифрового підпису. Під час подання пропозиції до закупівлі ФОП Стругаряну Костянтин Миколайович не надав (завантажив) відповідні документи та не наклав електронно-цифровий підпис, чим порушив вимоги закупівлі. Виходячи зі вище вказаного, визначення його переможцем не є правомірним. Прошу Вас дискваліфікувати ФОП Стругаряну Костянтина Миколайовича.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 25.09.2019 №13663.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 22:08

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

25 вересня 2019 22:08
Рішення від 25.09.2019 №13663.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 257 680,00
UAH з ПДВ
254 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Стругаряну Костянтин Миколайович 258 000,00
UAH з ПДВ
254 900,00
UAH з ПДВ
Документи
БУШКУ ЛЕОНТИНА КОСТЯНТИНІВНА 260 000,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 09:27
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 09:27
Т ех.завдання.pdf
04 вересня 2019 09:27
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 09:27
Порівняльна таблиця.pdf
04 вересня 2019 09:27
Паспорт_код.pdf
04 вересня 2019 09:27
Документи.pdf
04 вересня 2019 09:27
Договір комп. Струг. 4шт..pdf
04 вересня 2019 09:27
Договір 2019 прінтер.pdf
04 вересня 2019 09:27
v380_site.jpg
04 вересня 2019 09:27
TS16949_MSIS_2.jpg
04 вересня 2019 09:27
TS16949_MSIS_1.jpg
04 вересня 2019 09:27
TS16949_MSIK.jpg
04 вересня 2019 09:27
sert_9001_en.jpg
04 вересня 2019 09:27
OHSAS_18001_MSIT.jpg
04 вересня 2019 09:27
OHSAS_18001_MSIS.jpg
04 вересня 2019 09:27
OHSAS_18001_MSIK.jpg
04 вересня 2019 09:27
ISO14001_MSIT_1.jpg
04 вересня 2019 09:27
ISO14001_MSIS_1.jpg
04 вересня 2019 09:27
ISO14001_MSIK_1.jpg
04 вересня 2019 09:27
ISO9001_MSIT_TAF_2.jpg
04 вересня 2019 09:27
ISO9001_MSIT_TAF_1.jpg
04 вересня 2019 09:27
ISO9001_MSIS_1.jpg
04 вересня 2019 09:27
ISO9001_MSIK_1.jpg
04 вересня 2019 09:27
gigiena_sert.jpg
04 вересня 2019 09:27
ecology_sert.jpg

Публічні документи

28 серпня 2019 15:39
Електронний підпис
27 серпня 2019 14:25
Тех_характеристика.pdf
27 серпня 2019 14:20
Пропозиція_ герца.pdf
27 серпня 2019 14:13
Shodo_Sertifikacii.pdf
27 серпня 2019 14:13
inf_uchasnik.pdf
27 серпня 2019 14:13
VsiDogovoraTaNakladni.pdf
27 серпня 2019 14:10
Zgoda_Personalni_Danni.pdf
27 серпня 2019 14:10
sankcii.pdf
27 серпня 2019 14:10
ListDogovir.pdf
27 серпня 2019 14:10
korupcia.pdf
27 серпня 2019 14:10
Dovidka_Podatok.pdf
27 серпня 2019 14:10
Dovidka_19232689170830841214.pdf
27 серпня 2019 14:10
Documents_copy.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Стругаряну Костянтин Миколайович

БУШКУ ЛЕОНТИНА КОСТЯНТИНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 254 899,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 15:31
ФОП Стругаряну Костянтин Миколайович
#3226823351
Переможець 254 900,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 12:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Стругаряну Костянтин Миколайович
#3226823351
254 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 16:54
Договір укладений
27 вересня 2019 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 254 900,00
UAH