Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, конверти, канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
617 250,00 UAH
UA-2019-08-09-002199-a d9af0abd74264c7ea248222c0432be00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діляра Лінасівна

+380985799719 mtz_probation@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПРОБАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 41847154
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, буд. 81
Контактна особа: Діляра Лінасівна
+380985799719
mtz_probation@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 12:12
Очікувана вартість: 617 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 086,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
206 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Івана Харитоненка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
206 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29007, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
138 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Рівненська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
195 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
365 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харьків, площа Свободи, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
467 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Героїв, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
87 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Гойди, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
229 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Матросова, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
155 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Словацького, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
155 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46400, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Стадникової, 40 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
110 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Дружби, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
144 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
715 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київ, м.Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
274 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул.Гоголя, 86 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
178 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. М. Грушевського, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
121 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 118-в, кв. 13, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
326 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
263 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36022, Україна, Полтавська область, м. Полтава, пров. Родини Іваненків, 3-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
121 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця, 70В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
110 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 337
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
104 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58002, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Українська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
240 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Архипенка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
144 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Спаська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
144 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Реміснича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
365 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, Обсерваторна,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 штука
Конверти с 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штука
Конверти с5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6000 штука
Конверти с 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Папки (бокси для архівації документів) 80мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Папка картонна на зав`язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штука
Папка(швидкозшивач «справа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Нитки для прошивки документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штука
Ручка кулькова чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Скотч прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 штука
Книга А4 48 арк.лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65088, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорвська дорога, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 17:07
++ТД канцелярське приладдя (папір)+субв. 2019_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 08:48
Дата відповіді: 12 серпня 2019 17:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1)Відповідь на Ваше запитання дивіться в Додатку 4 до ТД до цих торгів; 2)Відповідь на Ваше запитання дивіться в Додатку 5 до ТД до цих торгів; 3)Відповідь на Ваше запитання дивіться в Додатку 5 до ТД до цих торгів.
екологічність офісного паперу
Дата подання: 12 серпня 2019 16:19
Дата відповіді: 14 серпня 2019 17:16
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до п. 6.7 Наказу МОЗ України №13 від 18.01.2007 р. рекомендована білизна паперу 70-88 % за стандартами ISO2470. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що технічні вимоги до паперу А4, виготовленого із 100% вторинної сировини, за вказананими параметрами (% білизни, непрозорість, щільність) повністю відповідають потребам Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СПЕЙС" 607 129,20
UAH з ПДВ
607 129,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЗЬМІНОВ ОЛЕКСІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" 616 248,50
UAH з ПДВ
616 248,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 16:54
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:53
Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2019 16:53
Технічна специфікація.pdf
23 серпня 2019 16:53
Статут+протокол+опис.pdf
23 серпня 2019 16:53
Протокол.pdf
23 серпня 2019 16:53
ПДВ.pdf
23 серпня 2019 16:53
Наказ.pdf
23 серпня 2019 16:53
Лист гарантія до ст.17.pdf
23 серпня 2019 16:53
Зразки.pdf
23 серпня 2019 16:53
документи якості.rar
23 серпня 2019 16:53
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

27 серпня 2019 09:08
Електронний підпис
27 серпня 2019 09:07
цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2019 22:01
паспорт_код завірені.pdf
25 серпня 2019 22:01
Довідки по ст.17.pdf
25 серпня 2019 22:01
Довідка про санкції.pdf
25 серпня 2019 22:01
Витяг ЄДР від 19.03.19.pdf
25 серпня 2019 22:01
Витяг єдиний податок.pdf
25 серпня 2019 22:01
Виписка ЄДР 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СПЕЙС"

ФОП "КУЗЬМІНОВ ОЛЕКСІЙ ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОФІС СПЕЙС"
#40033419
Переможець 607 129,20
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОФІС СПЕЙС" #40033419

№ рішення у справі

726-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СПЕЙС"
#40033419
607 129,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 10:51
договір 182К.pdf укладений
12 вересня 2019 10:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 607 129,20
UAH (в тому числі ПДВ 101 188,20 UAH)