Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Змінно-запасні частини для електрообладнання портальних кранів та контейнерних перевантажувачів (контактори, вимикачи)
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2019-08-09-002083-a b60885b3bb324ac7bd73db25c7877021
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Філіпов

+380487389136 yu.filipov@imtp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Морський торговельний порт "Чорноморськ"
Код ЄДРПОУ: 01125672
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Праці, 6
Контактна особа: Юрій Філіпов
+380487389136
yu.filipov@imtp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 14:00
Очікувана вартість: 2 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


25 найменувань (194 шт.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 найменувань
Змінно-запасні частини для електрообладнання портальних кранів та контейнерних перевантажувачів (контактори, вимикачи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вл. Праці, буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку власні кошти Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 16:25
проект договору.docx
09 серпня 2019 16:25
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

"Вимога внести зміни в умови тендерної документації"
Дата подання: 14 серпня 2019 16:33
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:22
Шановний замовник! 1. Відповідно до п. 7 Додатку 3 тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Постачальник протягом 7 (семи) календарних днів з дня отримання заявки Покупця на поставку конкретної партії Товару, поставляє Покупцю конкретну партію Товару відповідно до заявки. Моментом поставки Товару вважається момент одержання Товару Покупцем з оформленням товарно-транспортних накладних на складі Покупця. Постачальник несе ризик пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Покупцю. Повідомляємо, що ми бажаємо прийняти участь у закупівлі. Однак, вказаний термін поставки не дозволяє поставити зазначену Вами продукцію, яка є імпортного виробництва. Строк її виготовлення і постачання на територію України складає мінімум 42 календарних днів. У випадку необхідності можемо надати офіційне підтвердження від виробника. Вимагаємо внести зміни до технічного завдання та збільшити термін постачання до 42 (сорока двох) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Встановлення в тендерній документації строку поставки Товару протягом 7(семи) календарних днів з дня отримання заявки Покупця на поставку конкретної партії Товару обумовлено наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 267 ГК України, сторони наділені правом встановлювати конкретні строки поставки товарів у межах дії договору поставки, з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством. Це пов'язано з тим, що суб'єкт господарювання діє відповідно до певного плану роботи, має певні технологічні цикли, які потребують своєчасної, ритмічної та періодичної поставки товарів, у першу чергу це стосується продукції виробничо-технічного призначення.
Збільшення терміну постачання даного Товару до 42 календарних днів, як пропонуєте Ви, може призвести до порушення виробничого процесу порту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-002083-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЗЧРЕМСНАБ", Код ЄДРПОУ:42241320
Дата подання: 14 серпня 2019 17:28
"Вимога внести зміни в умови тендерної документації"
Шановний замовник!
1. Відповідно до п. 7 Додатку 3 тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) Постачальник протягом 7 (семи) календарних днів з дня отримання заявки Покупця на поставку конкретної партії Товару, поставляє Покупцю конкретну партію Товару відповідно до заявки. Моментом поставки Товару вважається момент одержання Товару Покупцем з оформленням товарно-транспортних накладних на складі Покупця. Постачальник несе ризик пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Покупцю.
Повідомляємо, що ми бажаємо прийняти участь у закупівлі. Однак, вказаний термін поставки не дозволяє поставити зазначену Вами продукцію, яка є імпортного виробництва. Строк її виготовлення і постачання на територію України складає мінімум 42 календарних днів. У випадку необхідності можемо надати офіційне підтвердження від виробника.
Вимагаємо внести зміни до технічного завдання та збільшити термін постачання до 42 (сорока двох) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2019 16:27
На Вашу вимогу UA-2019-08-09-002083-a.b1 від 14.08.2019 року повідомляємо наступне.
Встановлення в тендерній документації строку поставки Товару протягом 7(семи) календарних днів з дня отримання заявки Покупця на поставку конкретної партії Товару обумовлено наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 267 ГК України, сторони наділені правом встановлювати конкретні строки поставки товарів у межах дії договору поставки, з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством. Це пов'язано з тим, що суб'єкт господарювання діє відповідно до певного плану роботи, має певні технологічні цикли, які потребують своєчасної, ритмічної та періодичної поставки товарів, у першу чергу це стосується продукції виробничо-технічного призначення.
Збільшення терміну постачання даного Товару до 42 календарних днів, як пропонуєте Ви, може призвести до порушення виробничого процесу порту. Зважаючи на вищевикладене, вимога підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фронта" 1 954 647,40
UAH з ПДВ
1 954 647,40
UAH з ПДВ
Документи
ФІЛІЯ № 4 ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГАЛПІДШИПНИК" В М.ОДЕСІ 2 580 000,00
UAH з ПДВ
2 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 16:28
Довідки переможця.PDF
28 серпня 2019 14:43
Цінова пропозиція.doc
28 серпня 2019 14:36
Цінова пропозиція.PDF
23 серпня 2019 10:29
1.Технічні вимоги.pdf
23 серпня 2019 10:29
5.Копія Витягу.pdf
23 серпня 2019 10:29
16.Проект договору.pdf
23 серпня 2019 10:29
1.Довідка про Учасника.pdf
23 серпня 2019 10:29
9.Довідка про довкілля.pdf
23 серпня 2019 10:29
5.Копії дипломів.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 15:58
Згода на обробку даних.pdf
22 серпня 2019 15:58
Довідка по матбазі.pdf
22 серпня 2019 15:58
Уставные Одесса.7z
22 серпня 2019 15:58
Уставные Львов.7z
22 серпня 2019 15:58
проект договору.pdf
22 серпня 2019 15:58
Про субпідрядників.pdf
22 серпня 2019 15:58
Лист-гарантія санкції.pdf
22 серпня 2019 15:58
Копія витягу завірена.pdf
22 серпня 2019 15:58
Захист персонал даних.pdf
22 серпня 2019 15:58
Захист довкілля.pdf
22 серпня 2019 15:58
Договор аренды 01.08.2017.pdf
22 серпня 2019 15:58
Довідка ст. 17.pdf
22 серпня 2019 15:58
Довідка про товар.pdf
22 серпня 2019 15:58
Дипломы.7z
22 серпня 2019 15:58
Витяг.rtf
22 серпня 2019 15:58
витяг ПДВ 2016.pdf
22 серпня 2019 15:58
Виписка з балансу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фронта"

ФІЛІЯ № 4 ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГАЛПІДШИПНИК" В М.ОДЕСІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фронта"
#36579053
Переможець 1 954 647,40
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фронта"
#36579053
1 954 647,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 15:48
Дод. угода №2 19_79 т.pdf укладений
07 серпня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 15:53
19_79-т додаткова угода.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 16:55
19_79-т.pdf укладений
19 вересня 2019 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 19/79-T
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/79-T
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 327 091,97
UAH (в тому числі ПДВ 221 181,99 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін