Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт зливової системи водовідведення вул. Середньофонтанської з відновленням дорожнього покриття у м. Одесі (ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Очікувана вартість
73 047 260,00 UAH
UA-2019-08-09-002032-a 0762b4a1f3e0474a9a343ea4e27e79df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Усова

+380487981207 usovaelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міські дороги"
Код ЄДРПОУ: 32642110
Місцезнаходження: 65010, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 2-Б
Контактна особа: Елена Усова
+380487981207
usovaelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 14:17
Очікувана вартість: 73 047 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 365200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт зливової системи водовідведення вул. Середньофонтанської з відновленням дорожнього покриття у м. Одесі (ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Середньофонтанська.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності бюджетного фінансування у поточному 2019 році Замовник здійснює попередню оплату за рахунок спеціального фонду коштів бюджету міста Одеси в розмірі 30%. Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів підприємства. Аванс 80 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі документів, визначених п. 6.3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. 6.3. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ –3). Пiсляоплата 390 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 12 серпня 2019 14:02
Дата відповіді: 14 серпня 2019 14:57
Доброго дня! В Додатку 5 до тендерної документації «Технічне завдання» відсутні будь-які посилання на марки матеріалів, відповідно не зазначено параметри матеріалів, які необхідні для виконання робіт, що унеможливлює розробку кошторисної документації. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: На запит, який надійшов 12.08.2019 року о 14:02 до Веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель prozorro.gov.ua до процедури закупівлі оприлюдненої під №UA-2019-08-09-002032-a, а саме: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт зливової системи водовідведення вул. Середньофонтанської з відновленням дорожнього покриття у м. Одесі (ДК 021:2015 – 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) щодо відсутності будь-яких посилань на марки матеріалів в додатку 5 тендерної документації зазначаємо, що рішенням тендерного комітету Замовника цих торгів було вирішено внести зміни до тендерної документації та викласти Додаток 5 у новій редакції. З переліком внесених змін та відновленою редакцією тендерної документації є можливим ознайомитись на Веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель prozorro.gov.ua.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 72 947 260,00
UAH з ПДВ
72 800 313,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 72 999 500,00
UAH з ПДВ
72 853 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 14:11
Електронний підпис
17 вересня 2019 14:11
платіжне доручення.pdf
09 вересня 2019 18:16
Електронний підпис
07 вересня 2019 10:54
довідка з ДФС.pdf
05 вересня 2019 08:51
документи переможця.pdf
27 серпня 2019 20:53
Електронний підпис
27 серпня 2019 20:52
Формальні помилки.pdf
27 серпня 2019 20:52
техніка.pdf
27 серпня 2019 20:52
субпідряд.pdf
27 серпня 2019 20:52
Статут.PDF
27 серпня 2019 20:52
Скан витягу ПДВ.pdf
27 серпня 2019 20:52
РДС - ТФ Ескадор ДС 9.PDF
27 серпня 2019 20:52
працівники.pdf
27 серпня 2019 20:52
Паспорт директора.pdf
27 серпня 2019 20:52
ОПИСЬ 2018.pdf
27 серпня 2019 20:52
накази на працівників.pdf
27 серпня 2019 20:52
Лист-пояснення.PDF
27 серпня 2019 20:52
Лист ТФ СК Ескадор.PDF
27 серпня 2019 20:52
Лист СК Ескадор.PDF
27 серпня 2019 20:52
КБ-3 Преображенская.pdf
27 серпня 2019 20:52
досвід роботи.pdf
27 серпня 2019 20:52
Договір ТФ Ескадор-РДС.pdf
27 серпня 2019 20:52
Довідка по ст.17.PDF
27 серпня 2019 20:52
Відгук.PDF
27 серпня 2019 20:52
4-ОПП.pdf
27 серпня 2019 20:52
13510-70 РОСТДОРСТРОЙ p7s.zip

Публічні документи

27 серпня 2019 14:58
4 Довідка зг ст 17.pdf
27 серпня 2019 14:58
2 Довідка техніка.pdf
27 серпня 2019 14:58
17 Ліцензія.pdf
27 серпня 2019 14:58
15 Аналогічні договори.pdf
27 серпня 2019 14:58
13 Довідка санкції.pdf
27 серпня 2019 14:58
12 Технічне завдання.pdf
27 серпня 2019 14:58
11833-135 ОНУР К.І. p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 72 800 313,17
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
72 800 313,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2022 13:37
ЗпВД від 25.04.2022 (кап.ремонт).PDF укладений
03 травня 2022 13:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:37
Д.у.№9 від 30.12.21 (Середньофонтанська).PDF зміни до договору
30 грудня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:45
ПВЗД №1 від 21.12.20 (ТОВ Ростдорстрой) К.р. Середньофонт..PDF зміни до договору
22 грудня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 16:37
Дог.№23_09-КР (Кап. рем. Середньофонтанська).PDF укладений
23 вересня 2019 16:36
Забезпеч. РОСТ.PDF укладений
23 вересня 2019 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.1. У порядку та на умовах, визначених цим Договором, Підрядник бере на себе зобов’язання до 31.12.2021 р. своїми силами і засобами, на власний ризик виконати роботи, зазначені в п.1.2 Договору, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи в межах виділених бюджетних призначень». «2.1. Підрядник розпочне виконання робіт з «01» лютого 2021 року і завершить виконання робіт до «31» грудня 2021 року. Строки виконання робіт визначаються Календарним графіком виконання робіт, який складається Підрядником та погоджується Замовником та є невід’ємною частиною Договору». «5.1. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду бюджету міста Одеси та коштів підприємства у загальній сумі 72 800 313,17 грн. (сімдесят два мільйони вісімсот тисяч триста тринадцять гривень 17 коп.), в тому числі ПДВ: 12 133 385,53 грн.., з них: – у 2021 році 72 800 313,17 грн. (сімдесят два мільйони вісімсот тисяч триста тринадцять гривень 17 коп.), в тому числі ПДВ: 12 133 385,53 грн.». «12.2. Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31 грудня 2021 року та до повного виконання Сторонами своїх обов’язків».
Номер договору про закупівлю: №23/09-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.1. У порядку та на умовах, визначених цим Договором, Підрядник бере на себе зобов’язання до 31.12.2022 року своїми силами і засобами, на власний ризик виконати роботи, зазначені в п.1.2 Договору, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи в межах виділених бюджетних призначень.» «2.1. Підрядник розпочне виконання робіт з «01» січня 2022 року і завершить виконання робіт «31» грудня 2022 року. Строки виконання робіт визначаються Календарним графіком виконання робіт, який складається Підрядником та погоджується Замовником та є невід’ємною частиною Договору.» «5.1. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду бюджету міста Одеси та коштів підприємства у загальній сумі 72 800 313,17 (сімдесят два мільйони вісімсот тисяч триста тринадцять гривень 17 копійок) гривень в тому числі ПДВ 12 133 385,53 гривень, з них: у 2022 році - 72 800 313,17 (сімдесят два мільйони вісімсот тисяч триста тринадцять гривень 17 копійок) гривень в тому числі ПДВ 12 133 385,53 гривень» «12.2. Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31 грудня 2022 року та до повного виконання Сторонами своїх обов’язків».
Номер договору про закупівлю: №23/09-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 25 квітня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), а саме: запровадження в Україні воєнного стану на підставі Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року та керуючись п.9.4. Договору, Сторони вирішили припинити дію Договору про закупівлю робіт №23/09-КР від 23.09.2019 року за взаємною згодою з 25.04.2022 року.