Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Перебродівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-Дошкільний навчальний заклад"" Миляцької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39133900 |
Вебсайт: | http://nvkperebrody.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 34130, Україна , Рівненська обл., с. Переброди, вул. Шкільна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Галина Петровець +380988134172 perebrody.nvk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
На підставі вищенаведеного, для виконання додаткових будівельних робіт необхідно провести переговорну процедуру закупівлі згідно ч.2, п.6, ст.35 Закону України" Про публічні закупівлі". Переговорна процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов:договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт,такі роботи технічно чи економічно повязані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості первинного договору.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 15:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 600 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
09 серпня 2019 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-27-000004 ● a49f508cedd64105a3089b79aa9ab839
- Статус: вирішено ● Дата: 18 вересня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2019 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2019 № 43
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.08.2019 № 43.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-09-001861-a 01.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-27 15:59:56
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі КЗ «Перебродівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» в частині влаштування покрівлі, утеплення фасаду, оздоблення цоколя, часткової заміним вікон та дверей по вул. Шкільна,7, с. Переброди Дубровицький район, Рівненська область (коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-001861-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
За результатами переговорної процедури закупівлі Комунальним закладом «Перебродівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-Дошкільний навчальний заклад» Миляцької сільської ради (Замовник), з Приватним підприємством - БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» (Підрядник), укладено договір від 20.08.2019 № 37 на суму 6 608 155,80 грн з ПДВ.
Згідно інформації розміщеній в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2018-07-10-001885-a, Комунальним закладом «Перебродівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-Дошкільний навчальний заклад» Миляцької сільської ради за результатами відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту будівлі, влаштування покрівлі, утеплення фасаду, оздоблення цоколя, часткова заміна вікон та дверей, з Приватним підприємством - БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» укладено договір від 31.08.2018 № 28 на суму 4 537 056,00 грн з ПДВ.
Зважаючи на вищенаведене, просимо пояснити, яким чином укладений договір від 20.08.2019 № 37 на суму 6 608 155,80 грн з ПДВ узгоджуються з вимогами пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не перевищення 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (договір від 31.08.2018 № 28 на суму 4 537 056,00 грн з ПДВ)?
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-28 14:14:32
Відповідь на запит
Відповідь на запит по тендерній закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КЗ «Перебродівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» в частині влаштування покрівлі, утеплення фасаду, оздоблення цоколя, часткової заміним вікон та дверей по вул.Шкільна,7,с.Переброди Дубровицький район, Рівненська область (коригування)»
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ вирішено розірвати укладений договір від 20.08.2019 № 37 на суму 6 608 155,80 грн з ПДВ. Згідно інформації розміщеній в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2018-07-10-001885-a, за взаємною згодою сторін. Копія додаткової угоди додається.
2019-08-30 15:20:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Договір укладений за результатами процедури закупівлі - розірвано.
2019-09-18 15:37:41
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" #31765668 |
Переможець |
6 608 156,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 15:32
|
img001.jpg | укладений |
30 серпня 2019 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 12:49
|
002.jpg | укладений |
20 серпня 2019 12:48
|
003.jpg | укладений |
20 серпня 2019 12:48
|
004.jpg | укладений |
20 серпня 2019 12:48
|
005.jpg | укладений |
20 серпня 2019 12:48
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 серпня 2019 — 30 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
6 608 156,00
UAH (в тому числі ПДВ 132 163,20 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони вирішили достроково припинити (розірвати) укладений Договір підряду №37 від 20.08.2019 року за взаємною згодою сторін. |