Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ОБЛАДНАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Очікувана вартість
5 756,00 UAH
UA-2019-08-09-001848-a 7969f1b139074adfb638a12ade2c2133
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дніпровська МЛ дванадцять

+380506232493 kzd12tmo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровська міська лікарня № 12" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984820
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Електрична, 15
Контактна особа: Дніпровська МЛ дванадцять
+380506232493
kzd12tmo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 14 серпня 2019 11:41
Очікувана вартість: 5 756,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,69%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


мережеве обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , вул. Електрична, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  13 вересня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 15:37
пропозиція.doc
09 серпня 2019 15:37
оголошення.docx
09 серпня 2019 15:37
договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:13
Дата відповіді: 12 серпня 2019 15:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Наша тендерна документація не містить назв торгівельних марок або конкретних моделей. Запропоновані Учасником товари повинні мати зазначені в оголошенні технічні характеристики.
2) Під час кваліфікації Замовник теж має ідентифікувати запропонований товар. Пропозиція, в якій не можливо буде ідентифікувати товар, підлягає дискваліфікації.
3) Обмежень для Учасників-ФОП не має. Пропозиції розглядатимуться за остаточною ціною, що буде автоматично зазначена електронною системою після закінчення аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 5 424,00
UAH з ПДВ
4 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 5 600,00
UAH з ПДВ
4 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 14:45
Щодо гарантії на Товар.pdf
13 серпня 2019 14:45
Несертифікація Atcom.pdf
13 серпня 2019 14:45
Лист згода з договором.pdf
13 серпня 2019 14:45
Довідка про підпис.pdf
13 серпня 2019 14:45
Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 12:32
Доки ЧП Шульц.rar
13 серпня 2019 12:32
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2755803590
Переможець 4 998,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 13:36

Документи

14 серпня 2019 13:36
протокол Дрига.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2755803590
4 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 13:36
протокол Дрига.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 21.PDF укладений
20 серпня 2019 13:59