Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво центру надання послуг в м.Полтава. Коригування»
Очікувана вартість
50 963 933,00 UAH
UA-2019-08-09-001823-a 502eab991e5147449f823053bc9aeaea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:20
Очікувана вартість: 50 963 933,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 096,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво центру надання послуг в м.Полтава. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування є кошти місцевого і державного бюджету. Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Джерело фінансування є кошти місцевого і державного бюджету. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійне обслуговування: 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
Строк виконання: 15%
347-342: 15%
353-348: 10%
359-354: 5%
365-360: 0%
23 серпня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:55
ТД Нова редакція зі змінами 23.08.2019.doc
23 серпня 2019 14:55
Таблиця змiн 23.08.2019.doc
20 серпня 2019 17:15
Таблиця змiн.doc
20 серпня 2019 17:15
ТД Нова редакція.doc
09 серпня 2019 15:32
ТД ЦНАП.doc
23 серпня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:55
ТД Нова редакція зі змінами 23.08.2019.doc
23 серпня 2019 14:55
Таблиця змiн 23.08.2019.doc
20 серпня 2019 17:15
Таблиця змiн.doc
20 серпня 2019 17:15
ТД Нова редакція.doc
09 серпня 2019 15:32
ТД ЦНАП.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-001823-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК НОВОБУДГРУП", Код ЄДРПОУ:41525331
Дата подання: 15 серпня 2019 19:26
Вимога про усунення порушень умов закупівлі.
Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації відкрито торги на закупівлю робіт по об'єкту: «Будівництво центру надання послуг в м. Полтава. Коригування» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
У той же час вищезазначена тендерна документація містить порушення вимог визначених у Законі України «Про публічні закупівлі».

Порушення полягають у наступному:

1. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
У порушення даної норми законодавства тендерна документація у розділі «Специфікацією на придбання обладнання (устаткування) для об’єкту: «Будівництво центру надання послуг в м. Полтава. Коригування» (сторінки 54-60), у описі основних технічних характеристик обладнання (устаткування) містить посилання - у відповідності до проектної документації.
У той же час до тендерної пропозиції не включено (додано) проектної документації (ghjtrn в електронному вигляді PDF) у тому числі планів, креслень, та технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Відсутність у складі тендерної документації чи додатків до неї проектної документації унеможливлює підготовку належно обґрунтованої пропозиції чим обмежує права учасника.
У той же час це може свідчити про можливе намагання надати перевагу одному з можливих учасників, якому дана проектна документація може бути надана в електронному вигляді і у нього будуть кращі можливості ніж у інших учасників по підготовці своєї пропозиції.
Необхідно зазначити, що проектна документація містить значний об’єм інформації та викладена як правило на декількох сотнях аркушів, що фактично унеможливлює її копіювання чи сканування у розумні строки.
У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з належним містить порушення» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (сторінка 11) міститься посилання - З графічною частиною проектної документації можна ознайомитися у Замовника.
У той же час дане посилання суперечить вимогам ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує можливості учасника (особливо який перебуває і іншому населеному пункті), так як проектна документація містить значний об’єм інформації для підготовки пропозиції, що зумовлює необхідність роботи з проектною документацією безпосередньо в офісі замовника, а ніби то ознайомлення у Замовника, без можливості отримати електронний чи паперовий варіант проектної документації фактично унеможливлює участь учасника у тендерній закупівлі.

2. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

- У той же час у розділі «Кваліфікаційні критерії» міститься вимога (сторінка 32) - в штаті підприємства мають бути сертифікований інженер з проектно-кошторисної роботи.
Дана вимога є дискримінаційною, так як чинне законодавство України не містить вимог про необхідність перебування у штаті підприємства, що здійснює будівельні роботи, інженера з проектно-кошторисної роботи.
Проектно-кошторисні роботи можуть здійснювати підприємства та фізичні особи-підприємці, яка мають відповідну документацію на здійснення даного виду робіт. З зазначеними суб’єктами господарювання може бути укладено цивільно-правовий договір (договір підряду, виконання робіт, тощо) на проведення проектно-кошторисних робіт і відповідно вимога про перебування в штаті підприємства інженера з проектно-кошторисної роботи є протиправною та дискримінаційною.

- Розділ «Технічне завдання Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво центру надання послуг в м. Полтава. Коригування» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (сторінка 34) містить вимогу - учасник повинен надати копію договору з акредитованою лабораторією на проведення контролю якості будівельних матеріалів.
Дана вимога є дискримінаційною, так як чинне законодавство України не містить вимог про необхідність підприємству, що здійснює будівельні роботи, до виграшу тендеру та укладення договору підряду заключати договір з акредитованою лабораторією на проведення контролю якості будівельних матеріалів.
У той же час укладання договір з акредитованою лабораторією на проведення контролю якості будівельних матеріалів покладає на учасника фінансові затрати ще до результату проведення торгів.

На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст. 3, ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- включити (додати) проектну документацію до тендерної пропозиції в електронному (цифровому, відцифрованому) вигляді;
- виключити з умов тендерної документації вимогу про наявність у штаті підприємства сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи (розділі «Кваліфікаційні критерії» міститься вимога (сторінка 32);
- виключити з умов тендерної документації вимогу про наявність у учасника договору з акредитованою лабораторією на проведення контролю якості будівельних матеріалів (Розділ «Технічне завдання Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво центру надання послуг в м. Полтава. Коригування» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (сторінка 34).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2019 22:16
Шановний учаснику! Тендерним комітетом Департаменту будівництва, містобудуванні і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації розглянуто Вашу вимогу та за результатом розгляду повідомляємо наступне.
Щодо пункту першого Вашої вимоги слід зазначити, що такі твердження є повністю хибними з огляду на наступне.
Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами АБО без цін АБО затверджену проектну документацію.
Тобто, надавши в складі тендерної документації відомість обсягів робіт та відомість ресурсів без цін, замовник дотримався чинного законодавства, оскільки, згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», такої інформації достатньо для обрахування договірної ціни.
Крім того, технічне завдання Додаток 4 до тендерної документації містить детальний опис предмету закупівлі, що повністю відповідає нормам викладеним в п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Одночасно звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, плани та креслення публікуються у разі потреби.
Додатково наголошуємо, що для відсутності будь-яких дискримінаційних вимог та прозорої конкуренції між учасниками, замовником і встановлена умова, що учасник, за бажанням може ознайомитися з графічною частиною проектної документації. Враховуючи зазначене, порушень у викладенні технічного завдання в даній тендерній документації не вбачаємо та в цій частині відмовляємо у задоволенні вимоги.
Щодо залучення сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи, відповідно до цивільно-правових угод або іншого документу не заперечуємо та повідомляємо, що в цій частині додатково будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо виключення з умов тендерної документації вимогу про наявність в учасника договору з акредитованою лабораторією на проведення контролю якості будівельних матеріалів (далі – Договір), як таку, що суперечить чинному законодавству та змушує учасника понести додаткові витрати повідомляємо, що Ваша вимога є не правомірною з огляду на наступне.
Відповідно до пп. 5 та 14 постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», копія такого Договору додається до повного пакету документів для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (відповідальності) – СС2 та СС3 (далі – Ліценція).
Оскільки, для будівництва даного об’єкту учасник-переможець повинен мати ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 – даний Договір у нього обов’язково повинен бути. Так, як наявність такого договору є обов’язковою умовою для отримання Ліцензії.
Враховуючи відсутність у Вас такого Договору, замовник ставить під сумнів чинність Вашої ліцензії та спосіб її отримання.
Підсумовуючи вище викладене, слід зазначити, що замовник встановлюючи дану вимогу не порушив жодного нормативно-правового документу та відмовляє Вам у задоволенні вимоги в цій частині.
Номер вимоги: UA-2019-08-09-001823-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113252
Дата подання: 06 вересня 2019 16:50
оскарження рішень замовника
ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» відповідно до норм статті 30 пункту 3 «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацією, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації , зокрема, технічній специфікації та/ або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» ЗУ «Про публічні закупівлі».
ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» не погоджується із рішенням тендерного комітету викладеному у Протоколі №156 від 04.09.2019 «Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічного вигідною» вважає викладені причини відхилення пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» не достатньо аргументованими.
Керуючись умовою статті 30 пункту 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» вимагає детального пояснення у рамках проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво центру надання послуг в м. Полтава. Коригування» (код ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 12:04
Шановний учаснику!
Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу від 06 вересня 2019 щодо роз’яснення причин відхилення вашої пропозиції та за результатом розгляду повідомляємо наступне.
По-перше, пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено, пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч гривень), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією.
Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
‒ відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
‒ непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
‒ ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
‒ ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: 35420133009854 в ГУ ДКС України у Полтавській області, МФО 831019 (адреса банку: вул. Шевченка, 1, м. Полтава, 36011) – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» надано архівний файл, в якому міститься банківська гарантія №71.00.012603-1 нова редакція банківської гарантії №71.00.012603 від 22.08.2019, видана 28.08.2019.
Під час розгляду банківської гарантії, тендерним комітетом встановлено, що у тексті невірно зазначено реквізити банку бенефіціара, а саме: зазначено номер: 354500178001854 в ГУ ДКСУ України у Полтавській області.
При цьому Замовник в тендерній документації встановив, що банк відшкодовує гарантійну суму на рахунок: 35420133009854 в ГУ ДКС України у Полтавській області.
Тобто, подана учасником ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» банківська гарантія №71.00.012603-1 від 28.08.2019 року не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Аналогічну позицію з цього питання займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Як приклад наводимо рішення №7049-р/пк-пз від 06.10.2017.
Крім того, у тексті гарантії №71.00.012603-1 від 28.08.2019 року встановлено, що Гарант безвідклично зобов’язаний протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу, що замовником чітко встановлено, що Банк-гарант повинен негайно сплатити суму забезпечення, а не протягом 5-ти банківських днів.
Отже, вищезазначена гарантія містить умову та не є безумовною, що порушує вимоги тендерної документації в цій частині (аналогічна позиція з даного питання викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1364-р/пк-ск від 23.06.2016).
Банківська гарантія №71.00.012603-1 від 28.08.2019 року не відповідає умовам тендерної документації, а тому, не може виступати забезпеченням тендерної пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ».
По-друге, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» міститься інформаційний лист вих.213 від 30.08.2019, в якому міститься інформація, що при здійсненні закупівлі ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» будуть враховані вимоги ЗУ «Про санкції» та Указу Президента України від 19.03.2019 №82/2019.
Зазначений інформаційний лист вих.213 від 30.08.2019 не містить інформації, яка вимагалась умовами тендерної документації, що є невідповідністю.
Будь-яких інших документів, які б інформували Замовника про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) не надано.
По-третє, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, окремим документом потрібно подати інформацію з посиланнями на розділ та пункт Статуту (для юридичних осіб), що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», учасник у вищеназваному документі повинен зазначити код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» міститься довідка про надання інформації щодо можливості здійснення господарської діяльності вих. 210 від 30.08.2019 року.
Проте, у вказаній довідці, всупереч умовам тендерної документації, відсутній код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, що є невідповідністю.
Даний факт свідчить про не виконання Учасником вимог тендерної документації.
Згідно з ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.


Номер вимоги: UA-2019-08-09-001823-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113252
Дата подання: 09 вересня 2019 14:46
про дискримінаціні рішення замовника
Тендерному комітету
Департаменту будівництва,
містобудування і архітектури
та житлово-комунального господарства
Полтавської обласної державної
адміністрації

Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-08-09-001823-a

ВИМОГА

Тендерним комітетом Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації по закупівлі (UA-2019-08-09-001823-a) пропозицію ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» відхилено, а ТОВ «ТЕХНОБУД-Україна визнано переможцем закупівлі.
Такі рішення Замовника вважаємо незаконними з наступних підстав.

ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА»:

- Не надано витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності на складське приміщення. Надана копія договору купівлі-продажу складського приміщення підтверджує лише факт його придбання покупцем не певну дану, а право власності підтверджується відповідним свідоцтвом або витягом з реєстру речових прав на нерухоме майно. Крім того у договорі оренди та акті приймання-передачі складського приміщення в оренду не вказано його площу, тому не відомо яку частину його орендує учасник.
- не надано копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності на обладнання, вказане в довідці учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (надано лише копії свідоцтв про реєстрацію на самоскид КАМАЗ та екскаватор).
А згідно додатку 3 до ТД: «Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.
Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт»
Пояснення учасника про те, що в право власності підтверджується наданими витягами з оборотно-сальдових відомостей не відповідає дійсності, оскільки Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби», затверджене Наказом Міністерства фінансів України 27.04.2000 р. N 92, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 18 травня 2000 р. за N 288/4509 не передбачає підтвердження права власності/користування оборотно-сальдовими відомостями.
Тому не виконано умови ТД по документальному підтвердженню обладнання та матеріально-технічної бази, а учасник не відповідає передбаченому ТД кваліфікаційному критерію.
- Не надано копії листів про згоду на обробку персональних даних працівників;
- місце роботи по посвідченням з охорони праці працівників не відповідає учаснику;
- Посвідчення з охорони праці працівників протерміновані;
Тому не виконано умови ТД по документальному підтвердженню наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі і виконання договору, а учасник не відповідає передбаченому ТД кваліфікаційному критерію.

- Згідно додатку 3 учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу з реєстру платника відповідного податку. ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА» надано копію витягу з реєстру платників ПДВ, згідно якого дата реєстрації його платником ПДВ «01.05.2019року», а дата формування витягу «05.04.2019 року», що на місяць раніше. Тобто витяг було сформовано що до надання статусу платника ПДВ, що викликає сумніви в його дійсності.

- Також, п. 1 Розділу ІІІ ТД передбачає необхідність подання копій документів, які посвідчують особу учасника та підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника та укладення договору про закупівлю. Учасником подано копії протоколу та наказу про призначення директора, але не надано копії документа, який би посвідчував особу учасника.
- Також учасником не виконано вимоги п. 2 Розділу V ТД, яким передбачено: «Додатково потрібно надати інформацію за підписом керівника та уповноваженої особи про наявність чинної(их) ліцензії(й) із обов’язковим зазначенням дати видачі, переліку видів дільяності, класу наслідків (у разі якщо визначення класу наслідків передбачено умовами ліцензованої діяльності), інформацію про джерело де можливо пересвідчитись про чинність ліцензії.»;
- Також учасником не виконано вимоги п. 2 Розділу V ТД, яким передбачено: «Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулись). Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, який містить згоду з умовами формування ціни тендерної пропозиції, що викладені вище». Так учасником подано лист-згоду, згідно якого: «ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА» повідомляє, що надає свою згоду з умовами формування ціни тендерної пропозиції», але не вказало з якими. А необхідно було надати гарантійний лист про згоду з умовами формування ціни пропозиції та з умовами, що витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулись).
Таким чином учасник ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА» не підтвердив документально свою відповідність встановленим ТД кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
А сама пропозиція ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто у відповідності до вимог ст. ст. 16 та 30 Закону України пропозиція ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА» підлягає відхиленню, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації, а учасник не підтвердив документально свою відповідність встановленим ТД кваліфікаційним критеріям.

Крім цього, пропозицію ТОВ «СВ-БІЛДІНГ», яка менша по ціні на 2 412 032,78 грн, тобто є більш економічно вигідною відхилено з підстави того, що учасник надав електронну банківську гарантію, в якій НІБИ-ТО невірно вказано реквізити банку бенефеціара, що не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» надало електронну банківську гарантію з вірними реквізитами.
Також, наша пропозиція була відхилена з підстави того, що НІБИ-ТО електронна банківська гарантія містить умову та не є безумовною, що також не відповідає дійсності оскільки в самій електронній банківській гарантії вказано, що вона є безумовною та безвідкличною. А обов’язок гаранта перерахувати кошти протягом п’яти днів є не умовою, а строком виконання зобов’язанням.
Іншою підставою для відхилення пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» стало те, що підприємство не надало гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції), хоча нами було подано, і це відображено в протоколі про відхилення пропозиції, інформаційний лист, в якому вказано, що при здійсненні закупівлі підприємством будуть враховані вимоги закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 19.03.19 року № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
І п. 2 вказаного рішення РНБО України вказано: «2. Застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до:
1) фізичних осіб згідно з додатком 1;
2) юридичних осіб згідно з додатком 2.»
Ці додатки юридичних та фізичних осіб є ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» відкритими, тому не зрозуміло, які ще ДОКАЗИ необхідні замовнику про те, що не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції). А недотримання форми листа не є законною підставою для відхилення пропозиції учасника.
І останньою підставою для відхилення пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» стало ненадання підприємством інформації про код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, хоча в самій пропозиції надано копію всіх сторінок статуту, тому не зрозуміло, чому замовник не може пересвідчитись в можливості здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі (зазначенні такого виду діяльності в статуті).

Все вказане вище вказує на порушення Замовником принципів здійснення закупівель. передбачених ст. 3 закону України про «публічні закупівлі», а саме:
- максимальної економії та ефективності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників;
- об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням,
оскільки перемогла дорожча пропозиція учасника, який документально не підтвердив свою відповідність встановленим ТД кваліфікаційним критеріям та пропозиція якого не відповідає вимогам ТД.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 16, 30, -

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ»;
2. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «ТЕХНОБУД-УКРАЇНА»;
3. Визнати переможцем торгів ТОВ «СВ-БІЛДІНГ».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2019 15:57
Шановний учаснику! Тендерним комітетом Департаменту будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Департамент; Замовник) розглянуто Вашу вимогу від 09.09.2019 року і за результатом розгляду повідомляємо наступне.
Тендерною документацією встановлено, що для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.
Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт.
Звертаємо увагу, що в розумінні даної тендерної документації, та враховуючи, що всі матеріали передбачені проектно-кошторисною документацією закуповує власними силами учасник-переможець відкритих торгів, у складі обладнання та матеріально-технічної бази учасники обов’язково підтверджують право власності або право користування складським приміщенням (ангаром).
Відповідно до ст. 655 Цивільного кодексу України, договір купівлі-продажу — договір, за яким продавець зобов'язується передати майно у власність покупцеві, а покупець зобов'язується прийняти майно і сплатити за нього певну грошову суму.
Тобто, ТОВ «Технобуд-Україна» (далі- Учасник-переможець) надавши в складі тендерної пропозиції копію договору купівлі-продажу від 04.09.2015 року в реєстрі за номером 3136 (далі – Договір купівлі-продажу), виконав вимоги тендерної документації.
Додатково слід зазначити, що в даному договорі купівлі-продажу, зазначено, що загальна площа такого приміщення становить 241,8 кв.м.
Крім того, у довідці № 91 від 29.08.2019, в графі «Коротка характеристика» зазначає, що складське приміщення, яке вони орендують має площу 241,8 кв.
Зазначене свідчить, що Ваші твердження щодо не зрозумілої площі, яку орендує ТОВ «Технобуд-України» є повністю хибними, так, як останній орендує всю площу, що підтверджено документами, які наведені вище.
Щодо вашого твердження про ненадання підтверджуючих документів на право власності матеріально-технічної бази Учасником-переможцем повідомляємо, що воно є хибним, оскільки, умовами тендерної документації передбачено, що учасниками повинно надаватися копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.
В складі тендерної пропозиції Учасник-переможець надав витяги з оборотно-сальдових відомостей власників того чи іншого обладнання.
Одночасно зазначаємо, що Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби», затверджене Наказом Міністерства фінансів України 27.04.2000 р. №92, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 18 травня 2000 р. за №288/4509, як раз таки передбачає, що відомості в оборотно-сальдовій відомості підтверджують право власності обладнання на підприємствах.
Крім того, звертаємо вашу увагу, що ваша тендерна пропозиція ТАКОЖ містить оборотно-сальдові відомості ТОВ «БК «Центр-буд».
Тобто, зазначене твердження у вашій вимогі не тільки суперечить здоровому глузду, а і власне вашій тендерній пропозиції.
Також повідомляємо, що тендерною документацією встановлена вимога, що у разі якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів-згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників.
В тендерній пропозиції Учасника-переможця відсутні копії трудових книжок (наявність яких не була обов’язковою, відповідно до тендерної документації), тому, копії листів-згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників і не повинні були надаватися.
Ваше твердження щодо прострочених посвідчень працівників з охорони праці, які наявні у пропозиції ТОВ «Технобуд-України» також є хибним. Для замовника не зрозуміло, які саме посвідчення ви вважаєте не дійсними. Так, як всі посвідчення є чинними.
Щодо місця роботи працівників з охорони праці в їх посвідченнях повідомляємо, такі працівники працюють в ТОВ «Технобуд-України» за сумісництвом (підтверджуючі документи у складі пропозиції надані), тому, надавши у складі пропозиції відповідні посвідчення, Учасник-переможець нічого не порушив.
Щодо копії витягу з реєстру платників ПДВ, згідно якого дата реєстрації ТОВ «Технобуд-України» платником ПДВ 01.05.2019 року, а дата формування витягу 05.04.2019 року повідомляємо, що у замовника немає сумніву щодо недійсності цього документу з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 64 Податкового кодексу України, статус платника ПДВ надається юридичній особі з першого числа наступного місяця після подання заяви від такої особи щодо взяття на облік, як платника ПДВ.
Враховуючи зазначене, наданий витяг Учасником-переможцем повністю відповідає вимогам закону та є дійсним.
Щодо твердження про начебто відсутність документів та невідповідності їх змісту повідомляємо, що у складі пропозиції Учасника-переможця наявні всі документи та зміст всіх документів повністю відповідає вимогам тендерної документації та закону.
Щодо вашого відхилення в котре повідомляємо, що ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
По-перше, пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено, пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч гривень), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією.
Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
‒ відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
‒ непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
‒ ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
‒ ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: 35420133009854 в ГУ ДКС України у Полтавській області, МФО 831019 (адреса банку: вул. Шевченка, 1, м. Полтава, 36011) – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» надано архівний файл, в якому міститься банківська гарантія №71.00.012603-1 нова редакція банківської гарантії №71.00.012603 від 22.08.2019, видана 28.08.2019.
Під час розгляду банківської гарантії, тендерним комітетом встановлено, що у тексті невірно зазначено реквізити банку бенефіціара, а саме: зазначено номер: 354500178001854 в ГУ ДКСУ України у Полтавській області.
При цьому Замовник в тендерній документації встановив, що банк відшкодовує гарантійну суму на рахунок: 35420133009854 в ГУ ДКС України у Полтавській області.
Тобто, подана учасником ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» банківська гарантія №71.00.012603-1 від 28.08.2019 року не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Аналогічну позицію з цього питання займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Як приклад наводимо рішення №7049-р/пк-пз від 06.10.2017.
Крім того, у тексті гарантії №71.00.012603-1 від 28.08.2019 року встановлено, що Гарант безвідклично зобов’язаний протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу, що замовником чітко встановлено, що Банк-гарант повинен негайно сплатити суму забезпечення, а не протягом 5-ти банківських днів.
Отже, вищезазначена гарантія містить умову та не є безумовною, що порушує вимоги тендерної документації в цій частині (аналогічна позиція з даного питання викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1364-р/пк-ск від 23.06.2016).
Банківська гарантія №71.00.012603-1 від 28.08.2019 року не відповідає умовам тендерної документації, а тому, не може виступати забезпеченням тендерної пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ».
По-друге, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» міститься інформаційний лист вих.213 від 30.08.2019, в якому міститься інформація, що при здійсненні закупівлі ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» будуть враховані вимоги ЗУ «Про санкції» та Указу Президента України від 19.03.2019 №82/2019.
Зазначений інформаційний лист вих.213 від 30.08.2019 не містить інформації, яка вимагалась умовами тендерної документації, що є невідповідністю.
Будь-яких інших документів, які б інформували Замовника про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) не надано.
По-третє, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, окремим документом потрібно подати інформацію з посиланнями на розділ та пункт Статуту (для юридичних осіб), що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності за даним предметом закупівлі. У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», учасник у вищеназваному документі повинен зазначити код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» міститься довідка про надання інформації щодо можливості здійснення господарської діяльності вих. 210 від 30.08.2019 року.
Проте, у вказаній довідці, всупереч умовам тендерної документації, відсутній код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, що є невідповідністю.
Даний факт свідчить про не виконання Учасником вимог тендерної документації.
Згідно з ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи зазначене, тендерний комітет приходить до висновку, що всі рішення, які прийняті щодо вашого відхилення та визнання переможцем ТОВ «Технобуд-України» є законними та підстави щодо їх скасування відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 48 355 586,28
UAH з ПДВ
48 355 586,28
UAH з ПДВ
1.4285714286 33 848 910.40 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС" 50 900 000,50
UAH з ПДВ
50 900 000,50
UAH з ПДВ
1.4285714286 35 630 000.35 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА" 50 767 619,06
UAH з ПДВ
50 767 619,06
UAH з ПДВ
1.4285714286 35 537 333.34 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІТВІС" 50 850 000,00
UAH з ПДВ
50 844 900,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 41 872 270.59 Документи
ТОВ "АЛІОМ" 50 960 000,00
UAH з ПДВ
50 960 000,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 44 590 000 Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 18:54
Пропозиція ч.3_.pdf
30 серпня 2019 18:54
пропозиція ч.2.pdf
30 серпня 2019 18:54
Пропозиція ч.1.pdf
30 серпня 2019 18:54
Гарантія.rar

Публічні документи

28 серпня 2019 11:20
Електронний підпис
28 серпня 2019 11:19
01 Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 11:19
02 Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 11:19
БГ.rar

Публічні документи

01 вересня 2019 19:44
щодо Статуту.pdf
01 вересня 2019 19:44
щодо санкцій.pdf
01 вересня 2019 19:44
щодо права підпису.pdf
01 вересня 2019 19:44
щодо податків і зборів.pdf
01 вересня 2019 19:44
щодо печатки.pdf
01 вересня 2019 19:44
щодо несудимості.pdf
01 вересня 2019 19:44
щодо ліцензії.pdf
01 вересня 2019 19:44
щодо договірної ціни.pdf
01 вересня 2019 19:44
щодо вимог БКУ.pdf
01 вересня 2019 19:44
щодо банкрутства.pdf
01 вересня 2019 19:43
цінова.pdf
01 вересня 2019 19:43
ст.36.pdf
01 вересня 2019 19:43
ст.17.pdf
01 вересня 2019 19:43
Скан-копії Трудових.pdf
01 вересня 2019 19:43
реквізити.pdf
01 вересня 2019 19:43
Охорона праці.pdf
01 вересня 2019 19:43
опис до Статуту.pdf
01 вересня 2019 19:43
Накази Суміщення.pdf
01 вересня 2019 19:43
захист довкілля.pdf
01 вересня 2019 19:43
довідка МТБ.pdf
01 вересня 2019 19:43
антиконкурентні дії.pdf

Публічні документи

01 вересня 2019 18:45
Якість матеріалів.pdf
01 вересня 2019 18:45
Формування ціни.pdf
01 вересня 2019 18:45
Статут.rar
01 вересня 2019 18:45
Стаття 17 -5.pdf
01 вересня 2019 18:45
Стаття 17 -4.pdf
01 вересня 2019 18:45
Стаття 17 -3.pdf
01 вересня 2019 18:45
Стаття 17 -2.pdf
01 вересня 2019 18:45
Стаття 17 -1.pdf
01 вересня 2019 18:45
Специфікація.pdf
01 вересня 2019 18:45
Протокол зборів_2.jpg
01 вересня 2019 18:45
Протокол зборів_1.jpg
01 вересня 2019 18:45
Наказ про призначення.jpg
01 вересня 2019 18:45
Захист довкілля.pdf
01 вересня 2019 18:45
Витяг ПДВ.jpg
01 вересня 2019 18:45
Виписка 2.JPG
01 вересня 2019 18:45
Виписка 1.JPG
01 вересня 2019 18:45
Виконання робіт.pdf
01 вересня 2019 18:45
Вартість матеріалів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВ-БІЛДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТОС"

ТОВ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІТВІС"

ТОВ "АЛІОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
Відхилено 48 355 586,28
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 18:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА"
#42825231
Переможець 50 767 619,06
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА"
#42825231
50 767 619,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 09:11
др 9 основний.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 09:11
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 16:48
д.у 8.PDF укладений
21 жовтня 2020 16:46
довідка.PDF зміни до договору
21 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 09:23
ду 7.PDF укладений
02 липня 2020 09:22
ду 7.PDF зміни до договору
02 липня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 17:50
цнап.PDF укладений
16 вересня 2019 17:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та ч. 6 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019
Номер договору про закупівлю: 03-19/142
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та ч. 6 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019, Сторони домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2
Номер договору про закупівлю: 03-19/142
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 03-19/142
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 46 854 628,73
UAH (в тому числі ПДВ 7 791 595,29 UAH)