Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 61 в с. Мотовилівка Фастівського району Київської області - будівництво
Очікувана вартість
8 932 219,00 UAH
UA-2019-08-09-001792-a ● 9a5a8eb676dc4daf919d02a58e115b01
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 8 932 219,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 932,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 61 в с. Мотовилівка Фастівського району Київської області - будівництво
(Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
(Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08522, Україна, Київська область, с. Мотовилівка Фастівського району , вул. Шевченка, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 15:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 15:27 |
ТД.PDF | |
09 серпня 2019 15:27 |
Додатки до ТД.PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-09-001792-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт", Код ЄДРПОУ:41584018
Дата подання: 01 жовтня 2019 13:55
Вимога на дії та рішення
Вимога
на дії та рішення
тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації.
на закупівлю: Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 61 в с. Мотовилівка Фастівського району Київської області - будівництво (Код ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2019-08-09-001792-a)
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт», виявили бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно вимог тендерної документації подали свою тендерну пропозицію щодо учасі у торгах на за купівлю: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 61 в с. Мотовилівка Фастівського району Київської області - будівництво (Код ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Згідно частини 3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 ст. 32 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
27.09.2019 року за результатами розгляду пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт», Замовником було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції (протокол Тендерного комітету № 450 від 26.09.2019 року).
Керуючись вимогами ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з недостатньою аргументацією, зазначеної в повідомленні про відхилення нашої пропозиції, Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» просить надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1. Стосовно першої підстави для відхилення повідомляємо наступне, у якості обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації членами тендерного комітету Замовника визнано подання в складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» витягу з реєстру платників податку на додану вартість, датованого 03.07.2018, що, на думку Замовника, не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Вважаємо, що підстави до відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в протоколі № 450 від 26.09.2019 аргументи, якими керувались члени тендерного комітету приймаючи рішення про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» є безпідставними та необґрунтованими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» необ’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». У тендерній документації Замовник зазначив, що у складі пропозиції учасниками мають бути завантажені файли - витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку. На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» у складі тендерної пропозиції надало витяг з реєстру платників податку на додану вартість, датований 03.07.2018. Відповідно до п. 7.4. Положення про реєстрацію платників податків на додану вартість, витяг з реєстру платників податків діє до внесення змін до реєстру платників податку на додану вартість, про що, зазначено в самому витягу. Наданий Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість станом на дату подання пропозиції є чинним, в ньому міститься актуальна інформація про товариство. Подання витягу з реєстру платників податку на додану вартість від 03.07.2018, який є чинним на дату подання пропозиції та в якому міститься актуальна інформація про товариство, не призводить до нівелювання технічного потенціала та конкурентоздатності Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт», не впливає на зміст нашої пропозиції, а тому в будь-якому разі не може бути підставої до відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт».
Щодо надання відомостей з єдиного державного реєстру підприємств та організацій, які датовані 29.05.2019 року звертаємо Вашу увагу що Відомості з ЄДРПОУ відповідно до Положення
про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 № 499) - Відомості, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, крім випадків, передбачених законами. Термін дії Відомостей не встановлений, таким чином та на підставі вимог Порядку внесені до них дані є достовірними, доки до не внесено відповідних змін до даних Товариства.
2. Стосовно другої підстави для відхилення, щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника завіреної копії сторінок паспорту, відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, повідомляємо наступне, а саме у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» надало скановану кольорову копію з оригіналу паспорту посадової особи учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір. При подачі пропозиції нами були надані до уваги сторінки паспорту 1-5, 10-11, що дало Замовнику змогу ідентифікувати особу, яка буде підписувати документи стосовно закупівлі. Інші сторінки паспорту, а саме 6-9 та 12-16 сторінки «для особливих відміток» не несуть важливої інформації, так як згідно п.6 Розділу 1 Положення про паспорт громадянина України, затвердженої Постановою Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» на прохання громадянина до паспорта може бути внесено (сьома, восьма і дев'ята сторінки) на підставі відповідних документів дані про дітей, групу крові і резус-фактор, які не могли вплинути на прийняття рішення. Реєстрація місця проживання знаходиться на сторінці 11 паспорту, що була надана у складі пропозиції. Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» надана вся інформація, яка необхідна під час проведення кваліфікації учасника.
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» Замовником підтверджено, що наше товариство відповідає кваліфікаційним критеріям та здатно надати послуги за предметом Закупівлі якісно та в строк: Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» має відповідний кваліфікований персонал, необхідні обладнання, техніку та матеріально-технічну базу, позитивний досвід виконання аналогічних робіт, договірну ціну складено у чіткої відповідності до діючого законодавства України. Відсутні підстави, зазначені у ст. 17 і ч. 7 ст. 28 Закону, які не дозволяють нам брати участь у процедурі Закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Крім вищевикладеного вважаємо, що рішення Замовника зазначене в протоколі № 451 від 26.09.2019 року, щодо визнання переможцем та рішення щодо наміру укласти договір з ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" є необ’єктивним та упередженим, виходячи з наступного:
У п.5 Розділу ІІІ Тендерної Документації було визначено, що «3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в складі пропозиції має бути інформаційна довідка про виконання аналогічного договору. Також Учасник подає сканований оригінал або належним чином завірену копію договору, який вказано у довідці відповідно до підпункту З пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з обов'язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-З) та сканований оригінал листа відгука від контрагента, який вказано у довідці відповідно до підпункту З пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" було надано аналогічний договір, а саме: Договір підряду № 12/2019-1 від 01.04.2019р. предмет якого зазначений у п.п 1.1. п. 1 даного Договору: «будівельні роботи по об’єкту Капітальний ремонт нежитлового приміщення, який знаходиться за адресою: вул. Козацький вал,5 в м. Суми.».
Відповідно до п.п. 12.1. п. 12 Даного договору Невід’ємною частиною цього договору є: Додаток 1 – договірна ціна; Додаток 2 – календарний графік виконання робіт.
Вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на те, що ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" не надала зазначені додатки або зазначені додатки відносяться по суті до іншого Договору по об’єкту Капітальний ремонт будинку культури на площі 600-річчя Ярмолинець, буд. 1-А, смт. Ярмолинці, Хмельницька область (коригування), ненаданого у складі тендерної пропозиції і незазначений у Інформаційній довідці згідно вимог тендерної документації. Не надано додаткових угод, які погоджують істотні зміни наданого договору.
Договірна ціна, календарний графік виконання робіт та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт ти витрати за червень 2019 року надані ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" у складі пропозиції по об’єкту Капітальний ремонт будинку культури на площі 600-річчя Ярмолинець, буд. 1-А, смт. Ярмолинці, Хмельницька область (коригування), що не зазначений у Інформаційній довідці згідно вимог тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" не надав підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимагаємо скасувати рішення Замовника Протокол № 451 від 26.09.2019 року, про відповідність пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" умовам тендерної документації на закупівлю Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 61 в с. Мотовилівка Фастівського району Київської області - будівництво (Код ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2019-08-09-001792-a).
Розгорнути
Згорнути
на дії та рішення
тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації.
на закупівлю: Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 61 в с. Мотовилівка Фастівського району Київської області - будівництво (Код ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2019-08-09-001792-a)
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт», виявили бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно вимог тендерної документації подали свою тендерну пропозицію щодо учасі у торгах на за купівлю: «Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 61 в с. Мотовилівка Фастівського району Київської області - будівництво (Код ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Згідно частини 3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 ст. 32 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
27.09.2019 року за результатами розгляду пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт», Замовником було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції (протокол Тендерного комітету № 450 від 26.09.2019 року).
Керуючись вимогами ч. 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з недостатньою аргументацією, зазначеної в повідомленні про відхилення нашої пропозиції, Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» просить надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1. Стосовно першої підстави для відхилення повідомляємо наступне, у якості обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації членами тендерного комітету Замовника визнано подання в складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» витягу з реєстру платників податку на додану вартість, датованого 03.07.2018, що, на думку Замовника, не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Вважаємо, що підстави до відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в протоколі № 450 від 26.09.2019 аргументи, якими керувались члени тендерного комітету приймаючи рішення про відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» є безпідставними та необґрунтованими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» необ’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». У тендерній документації Замовник зазначив, що у складі пропозиції учасниками мають бути завантажені файли - витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку. На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» у складі тендерної пропозиції надало витяг з реєстру платників податку на додану вартість, датований 03.07.2018. Відповідно до п. 7.4. Положення про реєстрацію платників податків на додану вартість, витяг з реєстру платників податків діє до внесення змін до реєстру платників податку на додану вартість, про що, зазначено в самому витягу. Наданий Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» в складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість станом на дату подання пропозиції є чинним, в ньому міститься актуальна інформація про товариство. Подання витягу з реєстру платників податку на додану вартість від 03.07.2018, який є чинним на дату подання пропозиції та в якому міститься актуальна інформація про товариство, не призводить до нівелювання технічного потенціала та конкурентоздатності Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт», не впливає на зміст нашої пропозиції, а тому в будь-якому разі не може бути підставої до відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт».
Щодо надання відомостей з єдиного державного реєстру підприємств та організацій, які датовані 29.05.2019 року звертаємо Вашу увагу що Відомості з ЄДРПОУ відповідно до Положення
про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 № 499) - Відомості, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, крім випадків, передбачених законами. Термін дії Відомостей не встановлений, таким чином та на підставі вимог Порядку внесені до них дані є достовірними, доки до не внесено відповідних змін до даних Товариства.
2. Стосовно другої підстави для відхилення, щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника завіреної копії сторінок паспорту, відповідно до вимог пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, повідомляємо наступне, а саме у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» надало скановану кольорову копію з оригіналу паспорту посадової особи учасника, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію та договір. При подачі пропозиції нами були надані до уваги сторінки паспорту 1-5, 10-11, що дало Замовнику змогу ідентифікувати особу, яка буде підписувати документи стосовно закупівлі. Інші сторінки паспорту, а саме 6-9 та 12-16 сторінки «для особливих відміток» не несуть важливої інформації, так як згідно п.6 Розділу 1 Положення про паспорт громадянина України, затвердженої Постановою Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» на прохання громадянина до паспорта може бути внесено (сьома, восьма і дев'ята сторінки) на підставі відповідних документів дані про дітей, групу крові і резус-фактор, які не могли вплинути на прийняття рішення. Реєстрація місця проживання знаходиться на сторінці 11 паспорту, що була надана у складі пропозиції. Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» надана вся інформація, яка необхідна під час проведення кваліфікації учасника.
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» Замовником підтверджено, що наше товариство відповідає кваліфікаційним критеріям та здатно надати послуги за предметом Закупівлі якісно та в строк: Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд-Екостандарт» має відповідний кваліфікований персонал, необхідні обладнання, техніку та матеріально-технічну базу, позитивний досвід виконання аналогічних робіт, договірну ціну складено у чіткої відповідності до діючого законодавства України. Відсутні підстави, зазначені у ст. 17 і ч. 7 ст. 28 Закону, які не дозволяють нам брати участь у процедурі Закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Крім вищевикладеного вважаємо, що рішення Замовника зазначене в протоколі № 451 від 26.09.2019 року, щодо визнання переможцем та рішення щодо наміру укласти договір з ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" є необ’єктивним та упередженим, виходячи з наступного:
У п.5 Розділу ІІІ Тендерної Документації було визначено, що «3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в складі пропозиції має бути інформаційна довідка про виконання аналогічного договору. Також Учасник подає сканований оригінал або належним чином завірену копію договору, який вказано у довідці відповідно до підпункту З пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з обов'язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-З) та сканований оригінал листа відгука від контрагента, який вказано у довідці відповідно до підпункту З пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" було надано аналогічний договір, а саме: Договір підряду № 12/2019-1 від 01.04.2019р. предмет якого зазначений у п.п 1.1. п. 1 даного Договору: «будівельні роботи по об’єкту Капітальний ремонт нежитлового приміщення, який знаходиться за адресою: вул. Козацький вал,5 в м. Суми.».
Відповідно до п.п. 12.1. п. 12 Даного договору Невід’ємною частиною цього договору є: Додаток 1 – договірна ціна; Додаток 2 – календарний графік виконання робіт.
Вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на те, що ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" не надала зазначені додатки або зазначені додатки відносяться по суті до іншого Договору по об’єкту Капітальний ремонт будинку культури на площі 600-річчя Ярмолинець, буд. 1-А, смт. Ярмолинці, Хмельницька область (коригування), ненаданого у складі тендерної пропозиції і незазначений у Інформаційній довідці згідно вимог тендерної документації. Не надано додаткових угод, які погоджують істотні зміни наданого договору.
Договірна ціна, календарний графік виконання робіт та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт ти витрати за червень 2019 року надані ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" у складі пропозиції по об’єкту Капітальний ремонт будинку культури на площі 600-річчя Ярмолинець, буд. 1-А, смт. Ярмолинці, Хмельницька область (коригування), що не зазначений у Інформаційній довідці згідно вимог тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" не надав підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимагаємо скасувати рішення Замовника Протокол № 451 від 26.09.2019 року, про відповідність пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" умовам тендерної документації на закупівлю Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Шевченка, 61 в с. Мотовилівка Фастівського району Київської області - будівництво (Код ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2019-08-09-001792-a).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 жовтня 2019 15:25
Тендерний комітет Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – тендерний комітет) розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне.
Рішенням тендерного комітету (Протокол № 450 від 26 вересня 2019 р.) тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" правомірно відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
У Протоколі № 450 від 26 вересня 2019 р. зазначені наступні підстави для відхилення:
- Всупереч вимогам пункту 2 Розділу 5 тендерної документації, де зазначено, що «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору; свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копій технічних паспортів або інших реєстраційних документів/документів що підтверджують право власності)» - поданий учасником витяг з реєстру платника ПДВ датований 03.07.2018р. а відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій датовані 29.05.2019, тобто датами, раніше дати оголошення торгів, що є невідповідністю вимогам тендерної документації в цій частині.
- Всупереч вимогам пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, де зазначено, що «Учасником надається завірена копія сторінок паспорту (чинного на дату подання) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору, у випадку, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій» - в складі тендерної пропозиції учасника відсутні з 6-9 та з 12-16 сторінки паспорта уповноваженої особи, що є невідповідністю вимогам тендерної документації в цій частині.
Надаємо вам рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель, де зазначено, що тендерну пропозицію учасника, в якого були аналогічні підстави для відхилення Замовником було відхилено правомірно.
Разом з тим, повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" відповідає умовам тендерної документації. (Надаємо вам рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель, де зазначено, що тендерну пропозицію учасника, в якого були аналогічні підстави для відхилення Замовником було відхилено не правомірно).
Крім того, повідомляємо, згідно ч. ст. Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Рішенням тендерного комітету (Протокол № 450 від 26 вересня 2019 р.) тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" правомірно відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
У Протоколі № 450 від 26 вересня 2019 р. зазначені наступні підстави для відхилення:
- Всупереч вимогам пункту 2 Розділу 5 тендерної документації, де зазначено, що «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору; свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копій технічних паспортів або інших реєстраційних документів/документів що підтверджують право власності)» - поданий учасником витяг з реєстру платника ПДВ датований 03.07.2018р. а відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій датовані 29.05.2019, тобто датами, раніше дати оголошення торгів, що є невідповідністю вимогам тендерної документації в цій частині.
- Всупереч вимогам пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, де зазначено, що «Учасником надається завірена копія сторінок паспорту (чинного на дату подання) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору, у випадку, якщо такий паспорт* оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій» - в складі тендерної пропозиції учасника відсутні з 6-9 та з 12-16 сторінки паспорта уповноваженої особи, що є невідповідністю вимогам тендерної документації в цій частині.
Надаємо вам рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель, де зазначено, що тендерну пропозицію учасника, в якого були аналогічні підстави для відхилення Замовником було відхилено правомірно.
Разом з тим, повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" відповідає умовам тендерної документації. (Надаємо вам рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель, де зазначено, що тендерну пропозицію учасника, в якого були аналогічні підстави для відхилення Замовником було відхилено не правомірно).
Крім того, повідомляємо, згідно ч. ст. Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП «Ялик» |
8 476 222,56
UAH з ПДВ
|
7 898 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАСТРОЙ АЛЬЯНС" |
8 929 621,25
UAH з ПДВ
|
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" |
8 488 930,40
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" |
8 923 871,34
UAH з ПДВ
|
8 923 871,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВЯТОВІТ-ЛТД" |
8 932 195,30
UAH з ПДВ
|
8 932 195,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДСЕРВІС" |
8 932 219,00
UAH з ПДВ
|
8 932 219,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП «Ялик» #34019103 |
Відхилено |
7 898 888,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 15:27
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАСТРОЙ АЛЬЯНС" #41685118 |
Відхилено |
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 15:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" #41584018 |
Відхилено |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 15:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" #42283711 |
Переможець |
8 923 871,34
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 15:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 14:49
|
Додаткова угода від 17.06.2021 № 8_№ 213-19.PDF | зміни до договору |
17 червня 2021 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:51
|
Додаткова угода №7 до Договору №213-19 від 15.10.2019.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 11:54
|
Ду № 5 до дог № 213-19.PDF | зміни до договору |
31 липня 2020 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:47
|
DOC004.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 10:02
|
Договір 213-19.PDF | укладений |
15 жовтня 2019 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 213-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 213-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 213-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 213-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |