Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в Управлінні адміністративних послуг Полтавської міської ради
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-08-09-001733-a 90ec62da288442e797b9ea6e8ab84a9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нємець Атрем

+380660168054 nau.777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39779718
Вебсайт: http://cnap-pl.gov.ua
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Нємець Атрем
+380660168054
nau.777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 12:41
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення комплексної системи захисту інформації в Управлінні адміністративних послуг Полтавської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 36, Управління адміністративних послуг Полтавської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться по факту надання послуги шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуги (далі - рахунок) та акту наданих послуг протягом 10 –и календарних днів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 15:18
проект договору.doc
09 серпня 2019 15:18
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 14 серпня 2019 17:06
Дата відповіді: 19 серпня 2019 14:37
1. Просимо надати наступні роз’яснення та уточнення: 1.1. Деталізувати перелік ІТС та їх опис (Додаток 3 Тендерної документації та Додаток проекту Договору про закупівлю) у зв’язку з тим, що з наявного опису систем учасники не матимуть змоги оцінити реальні строки надання послуг та, відповідно, гарантувати Замовнику надання цих послуг. 2. Просимо внести зміни: 2.1. До Розділу 1 Додатку 3 «Технічні вимоги», пункт «- організація та супроводження державної експертизи КСЗІ кожної окремої складової частини ІТС» викласти у вигляді «- супроводження державної експертизи КСЗІ кожної окремої складової частини ІТС» 2.2. Назву підрозділу 4.6. «Організація та супроводження державної експертизи КСЗІ кожної окремої складової частини ІТС» викласти у редакції «Супроводження державної експертизи КСЗІ кожної окремої складової частини ІТС». 3. Просимо вилучити як такі, що не відповідають змісту послуг в рамках закупівлі: - пункт 4.6.4. Додатку 3 «У ході підготовки до проведення державної експертизи КСЗІ готується проект заяви на ім'я Голови (заступника Голови) Держспецзв'язку про проведення первинної державної експертизи КСЗІ кожної окремої складової частини ІТС»; - пункт 4.6.5. Додатку 3 «За результатами експертизи: власник ІТС отримує експертний висновок та атестат відповідності КСЗІ кожної окремої складової частини ІТС; готується проект акту про завершення робіт зі створення КСЗІ складових частин ІТС».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, спеціалісти з технічної частини розглядають за вашим запитом необхідність внесення змін до тендерної документації. Їм необхідні додаткові консультації які потребують часу. Якщо буде прийнято позитивне рішення Ви це побачите на Прозоро.
З повагою голова тендорного комітету.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ МЕРЕЖЕВОЇ БЕЗПЕКИ" 1 249 999,00
UAH з ПДВ
1 089 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Українські спеціальні системи" 1 326 000,00
UAH з ПДВ
1 097 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЙФІТІ ХАБ" 1 490 000,00
UAH з ПДВ
1 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ" 1 485 000,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Світ Інформаційно-Телекомунікаційних Рішень" 1 435 002,00
UAH з ПДВ
1 435 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 13:32
31. Лист ДССЗЗІ.pdf
22 серпня 2019 13:32
2. Витяг з ЄДР копія.PDF
22 серпня 2019 13:32
1. Виписка з ЄДР копія.PDF

Публічні документи

04 вересня 2019 17:18
Електронний підпис
04 вересня 2019 17:16
Документи переможця
04 вересня 2019 17:16
Документи переможця
04 вересня 2019 17:16
Документи переможця
22 серпня 2019 17:46
Електронний підпис
22 серпня 2019 12:17
технічна частина.PDF

Публічні документи

23 серпня 2019 23:02
Електронний підпис

Публічні документи

23 серпня 2019 10:15
Електронний підпис
23 серпня 2019 10:12
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 серпня 2019 16:24
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ МЕРЕЖЕВОЇ БЕЗПЕКИ"

ДП "Українські спеціальні системи"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ"

ТОВ "СЕЙФІТІ ХАБ"

ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "Світ Інформаційно-Телекомунікаційних Рішень"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ МЕРЕЖЕВОЇ БЕЗПЕКИ"
#42839396
Відхилено 1 089 500,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 12:04
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
Переможець 1 097 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
1 097 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:45
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 10:53
Додаткова угода №2 до договору УСС.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 16:30
дод.угода 28.11.2019 УСС.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 16:25
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 16:06
Договір.pdf укладений
18 вересня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 11.2 Договору, внесено наступні зміни: ціна договору складає 1097000,00 грн., в тому числі ПДВ - 182833,33 грн.; бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення та після фактичного затвердження кошторису чи внесення змін до нього; строк надання послуг: до 20 жовтня 2020 року; термін дії Договору продовжено до 31.10.2020 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 11.612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5.1 Договору викласти в такій редакції: "5.1. Строк надання послуг: до 22 грудня 2020 року." Пункт 10.1 Договору викласти в такій редакції: "10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2020 р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань"
Номер договору про закупівлю: 11.612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.6 розділу 4 Додатку №2 до Договору (Вимоги щодо надання послуг) доповнити підпунктом 4.6.6 в такій редакції: "4.6.6. Виконавець зобов'язаний передати Замовнику Атестат відповідності та Експертний висновок комплексної системи захисту інформації кожної окремої складової частини ІТС, які будуть зареєстровані у встановленому порядку Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України та передані Замовнику до закінчення строку дії цього Договору."
Номер договору про закупівлю: 11.612/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 097 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 182 833,33 UAH)