Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Медичній, 14-А в с. Шамраївка, Сквирського району Київської області - будівництво
Очікувана вартість
8 934 654,60 UAH
UA-2019-08-09-001643-a 647cf5c15b47497dbfe9a8330e02cf57
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт замовника: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа замовника: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 14:32
Очікувана вартість: 8 934 654,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 934,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Медичній, 14-А в с. Шамраївка, Сквирського району Київської області - будівництво
(Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09034, Україна, Київська область, с. Шамраївка, Сквирського району , вул. Медична, 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 серпня 2019 17:33
Електронний цифровий підпис
27 серпня 2019 17:32
ТД у новій редакції.PDF
27 серпня 2019 17:32
Перелік змін.PDF
27 серпня 2019 17:32
Додатки до ТД зміни.PDF
27 серпня 2019 17:33
Електронний цифровий підпис
09 серпня 2019 15:05
Електронний цифровий підпис
27 серпня 2019 17:32
ТД у новій редакції.PDF
09 серпня 2019 15:04
ТД.PDF
27 серпня 2019 17:32
Перелік змін.PDF
27 серпня 2019 17:32
Додатки до ТД зміни.PDF
09 серпня 2019 15:04
Додатки до ТД.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-06-000005 ● d1c614f97bb84eea9fbb27af5e2436be
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-06 16:37:19
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.11.2019 № 203

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2019 № 203

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівліунікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-09-001643-a 09.08.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, 21467647, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
  2. Інформація про предмет закупівлі: Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Медичній, 14-А в с. Шамраївка, Сквирського району Київської області - будівництво (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету), 8934654.6UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 647cf5c15b47497dbfe9a8330e02cf57, 2019-08-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 06 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.08.2019 № 317 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Євроінтеграл Буд», ТОВ «Буд-екостандарт» та ПП «Ялик», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.09.2019 № 369, від 03.10.2019 №№ 542, 543 та 544, повідомлення про намір укласти договір 04.10.2019, договір від 16.10.2019 № 211-19., 26 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті та розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінтеграл Буд" 7 886 850,15
UAH з ПДВ
7 886 850,15
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" 8 479 625,52
UAH з ПДВ
8 197 821,55
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 8 488 871,84
UAH з ПДВ
8 199 571,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СтарБудКонтракт 8 934 360,00
UAH з ПДВ
8 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 20:46
sign.p7s
03 вересня 2019 20:46
sign.p7s
03 вересня 2019 20:20
Технічні вимоги.rar
03 вересня 2019 20:20
Інші документи.PDF
03 вересня 2019 20:20
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

03 вересня 2019 22:09
sign.p7s
03 вересня 2019 22:09
Тендерна пропозиція.PDF
03 вересня 2019 22:09
Інші документи.PDF

Публічні документи

07 жовтня 2019 19:15
sign.p7s
07 жовтня 2019 19:15
Документи переможця.rar
04 вересня 2019 07:43
sign.p7s
04 вересня 2019 07:38
Файл №5_Інші документи.rar
28 серпня 2019 00:45
sign.p7s
28 серпня 2019 00:44
Файл №5 Інші документи.rar

Публічні документи

03 вересня 2019 22:04
sign.p7s
03 вересня 2019 22:03
5_Інші документи 2.rar
03 вересня 2019 22:03
5_Інші документи 1.rar
03 вересня 2019 22:03
4_Банківська гарантія.rar
03 вересня 2019 22:03
3_Технічна частина 4.rar
03 вересня 2019 22:03
3_Технічна частина 3.rar
03 вересня 2019 22:03
3_Технічна частина 2.rar
03 вересня 2019 22:03
3_Технічна частина 1.rar
03 вересня 2019 22:03
1_Тендерна пропозиція.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінтеграл Буд"
#41591452
Відхилено 7 886 850,15
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"
#41584018
Відхилено 8 197 821,55
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:08
ПП «Ялик»
#34019103
Переможець 8 199 571,84
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «Ялик»
#34019103
8 199 571,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 жовтня 2019 15:51
Договір 211-19 .PDF укладений
17 жовтня 2019 15:48
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 15:00
DOC.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 14:59
sign.p7s зміни до договору
08 листопада 2019 11:42
ППДЦ.PDF зміни до договору
08 листопада 2019 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація правильного варіанта протоколу погодження договірної ціни
Номер договору про закупівлю: №211-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ППДЦ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №211-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку