Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія первинної медичної допомоги по площі Перемоги, 19-Б в с. Пустоварівка Сквирського району Київської області - будівництво
Очікувана вартість
7 884 866,40 UAH
UA-2019-08-09-001592-a 191cdd3b8e474774931d3221a27e4c31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 14:27
Очікувана вартість: 7 884 866,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 884,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія первинної медичної допомоги по площі Перемоги, 19-Б в с. Пустоварівка Сквирського району Київської області - будівництво
(Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09051, Україна, Київська область, с. Пустоварівка, площа Перемоги, 19-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:21
ТД у новій редакції.PDF
27 серпня 2019 17:21
Перелік змін.PDF
27 серпня 2019 17:21
Додатки до ТД зміни.PDF
27 серпня 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:21
ТД у новій редакції.PDF
09 серпня 2019 14:57
ТД.PDF
27 серпня 2019 17:21
Перелік змін.PDF
27 серпня 2019 17:21
Додатки до ТД зміни.PDF
09 серпня 2019 14:57
Додатки до ТД.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-06-000006 ● f029501bfa4d47b99d40860a69b44943
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.11.2019 № 203

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2019 № 203

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівліунікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-09-001592-a 09.08.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінтеграл Буд" 6 952 652,03
UAH з ПДВ
6 952 652,03
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" 7 421 992,64
UAH з ПДВ
7 298 338,01
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 7 488 564,11
UAH з ПДВ
7 299 679,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СтарБудКонтракт 7 884 624,00
UAH з ПДВ
7 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 20:44
Електронний підпис
03 вересня 2019 20:33
Технічні вимоги.rar
03 вересня 2019 20:33
Інші документи.PDF
03 вересня 2019 20:33
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

07 жовтня 2019 19:11
Електронний підпис
07 жовтня 2019 19:10
Документи переможця.rar
04 вересня 2019 06:13
Електронний підпис
04 вересня 2019 05:38
Файл_5 Інші документи.rar
04 вересня 2019 05:38
Файл_3_Тех_вимоги_1.rar
04 вересня 2019 05:38
Файл_2_кваліфік_крит_2час.rar

Публічні документи

03 вересня 2019 22:10
Електронний підпис
03 вересня 2019 22:08
5_Інші документи 2.rar
03 вересня 2019 22:08
5_Інші документи 1.rar
03 вересня 2019 22:08
4_Банківська гарантія.rar
03 вересня 2019 22:08
3_Технічна частина 4.rar
03 вересня 2019 22:08
3_Технічна частина 3.rar
03 вересня 2019 22:08
3_Технічна частина 2.rar
03 вересня 2019 22:08
3_Технічна частина 1.rar
03 вересня 2019 22:08
1_Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінтеграл Буд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"

ПП «Ялик»

ТОВ СтарБудКонтракт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінтеграл Буд"
#41591452
Відхилено 6 952 652,03
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 15:58
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"
#41584018
Відхилено 7 298 338,01
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 15:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП «Ялик»
#34019103
Переможець 7 299 679,23
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:00

Документи

04 жовтня 2019 15:58
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:58
Протокол 539.PDF
12 вересня 2019 14:15
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 вересня 2019 15:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" #41584018

№ рішення у справі

401-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

04 жовтня 2019 15:59
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:59
Протокол 540.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «Ялик»
#34019103
7 299 679,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:48
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 12:04
ДУ №5 від 31.07.2020 дог № 210-19.pdf зміни до договору
31 липня 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:15
DOC008.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 12:00
ППДЦ.PDF зміни до договору
08 листопада 2019 12:00
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 15:39
Договір 210-19.PDF укладений
17 жовтня 2019 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація правильного варіанта протоколу погодження договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 210-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ППДЦ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 210-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 210-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 299 679,23
UAH (в тому числі ПДВ 1 211 104,45 UAH)