«Реконструкція корпусу з добудовою «Національного науково-практичного центру нейротравми і нейрореабілітації» у складі Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова Національної академії медичних наук України» на вул. Платона Майбороди (колишня вул. Мануїльського), 32 у Шевченківському районі м. Києва»
«Reconstruction of the building with the completion of the «National Scientific and Practical Center of Neurotrauma and Neurorehabilitation» within the State Institution «Institute of Neurosurgery named after M. Acad. A.P. Romodanov National Academy of Medical Sciences of Ukraine» on the street Platon Mayboroda (former Manuilskogo St.), 32 in the Shevchenkivskyi district of Kyiv»
Очікувана вартість
2 065 152 186,60 UAH
UA-2019-08-09-001573-b 670dfb47ffa94fecabe18d188fdb92a5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Державна установа "Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02011930
Місцезнаходження замовника: 04050, Україна, Київська область обл., м.Київ, вул.Платона Майбороди,32
Контактна особа замовника: Богатова Наталя Сергіївна
+380444841875
bogatova_n79@ukr.net
Додаткові контактні особи: Робак Олег Петрович
+380444841875
bogatova_n79@ukr.net
Official name: The State institution A.P. ROMODANOV “INSTITUTE OF NEUROSURGERY OF MEDICAL SCIENCES OF UKRAINE”
National ID: 02011930
Contact point: Bogatova Natalya Sergeevna
+380444841875
bogatova_n79@ukr.net
Additional contacts: Robak Oleg Petrovich
+380444841875
bogatova_n79@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 14:44
Очікувана вартість: 2 065 152 186,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 325 761,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 09 серпня 2019 19:58
Enquiries until: 03 листопада 2019 15:00
Complaints submission until: до 09 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 листопада 2019 15:00

Information

Estimated total value: 2 065 152 187 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 325 761 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція корпусу з добудовою «Національного науково-практичного центру нейротравми і нейрореабілітації» у складі Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова Національної академії медичних наук України» на вул. Платона Майбороди (колишня вул. Мануїльського), 32 у Шевченківському районі м. Києва» (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Платона Майбороди,32
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

«Reconstruction of the building with the completion of the «National Scientific and Practical Center of Neurotrauma and Neurorehabilitation» within the State Institution «Institute of Neurosurgery named after M. Acad. A.P. Romodanov National Academy of Medical Sciences of Ukraine» on the street Platon Mayboroda (former Manuilskogo St.), 32 in the Shevchenkivskyi district of Kyiv» (Source of procurement financing: State budget funds)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45210000-2
Період постачання: по 20 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія “Замовник” протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Дозволу на виконання будівельних робіт та за наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, перераховує на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я “Підрядника” в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, попередню оплату/аванс у розмірі - 30% річного обсягу фінансування. “Підрядник” зобов'язується використати одержану попередню оплату/аванс відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 (зі змінами), в тому числі пункту 21 та п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). По закінченні терміну невикористані кошти повертаються “Замовнику” Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Подальшу оплату “Замовник” здійснює проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 10-ти днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок “Замовника”. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за виконанні роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання “Замовником” бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 листопада 2019 17:31
Електронний цифровий підпис
05 листопада 2019 17:21
ТД_реконструкція (нова редакція 4).pdf
05 листопада 2019 17:21
Лист зі змінами 4.pdf
22 жовтня 2019 10:52
ТД_реконструкція (нова редакція 3).pdf
22 жовтня 2019 10:52
Лист зі змінами 3.pdf
30 вересня 2019 12:20
ТД_реконструкція (нова редакція 2).pdf
30 вересня 2019 12:20
Лист зі змінами 2.pdf
06 вересня 2019 15:59
ТД_реконструкція (нова редакція).pdf
06 вересня 2019 15:59
Лист зі змінами 1.pdf
09 серпня 2019 20:19
ADVERTISEMENT.docx
09 серпня 2019 20:06
Додаток 8.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 7.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 6.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 5.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 4.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 3.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 2.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 1.pdf
09 серпня 2019 19:58
ТД_реконструкцiя.pdf
09 серпня 2019 19:58
Вiдомiст__обсягiв_робiт.rar
05 листопада 2019 17:31
Електронний цифровий підпис
05 листопада 2019 17:31
Електронний цифровий підпис
22 жовтня 2019 10:54
Електронний цифровий підпис
30 вересня 2019 12:22
Електронний цифровий підпис
06 вересня 2019 18:06
Електронний цифровий підпис
09 серпня 2019 20:21
Електронний цифровий підпис
05 листопада 2019 17:21
ТД_реконструкція (нова редакція 4).pdf
05 листопада 2019 17:21
Лист зі змінами 4.pdf
22 жовтня 2019 10:52
ТД_реконструкція (нова редакція 3).pdf
22 жовтня 2019 10:52
Лист зі змінами 3.pdf
30 вересня 2019 12:20
ТД_реконструкція (нова редакція 2).pdf
30 вересня 2019 12:20
Лист зі змінами 2.pdf
06 вересня 2019 15:59
ТД_реконструкція (нова редакція).pdf
06 вересня 2019 15:59
Лист зі змінами 1.pdf
09 серпня 2019 20:19
ADVERTISEMENT.docx
09 серпня 2019 20:06
Додаток 8.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 7.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 6.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 5.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 4.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 3.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 2.pdf
09 серпня 2019 20:06
Додаток 1.pdf
09 серпня 2019 19:58
ТД_реконструкцiя.pdf
09 серпня 2019 19:58
Вiдомiст__обсягiв_робiт.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість обсягів робіт
Дата подання: 28 серпня 2019 13:22
Дата відповіді: 30 серпня 2019 17:12
В Тендерній документації надоно архів "Відомість обсягів робіт" в якому міститься два файли: ВОР 1-ша черга та ВОР 2-га черга. ВОР 2-га черга містить лише 41 позицію найменувань, просимо уточнити чи повною є інформація надана в зазначеній відомості, якщо ні, просимо надати доповнений файл зі всією необхідною інформацією.
Відповідь: Інформація надана в відомості обсягів робіт в файлі «ВОР 2-га черга» є повною
Банківська гарантія
Дата подання: 28 серпня 2019 13:38
Дата відповіді: 30 серпня 2019 17:12
Просимо надати банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідь: Відповідно до норм Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, зазначених в п.п.2.6 п. 2 розділу 3 тендерної документації цілком достатньо для оформлення забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії
Субпідрядники
Дата подання: 28 серпня 2019 13:55
Дата відповіді: 30 серпня 2019 17:12
На виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі", учасники мають зазначити повне найменування та місцезнаходження щодо кожного субпідрядника, якого учасник планує залучити до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. В порушення даної вимоги Замовником закупівлі вимагається надання інформації по всім субпідрядним організаціям, які будуть залучені до виконання робіт (в тому числі в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) з наданням підтверджуючих документів по кожному з них. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації привівши її у відповідність до вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм п.17 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тобто, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язковість зазначення в тендерній документації вимоги щодо надання учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В той же час нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не заборонено Замовнику вимагати інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Водночас зауважимо, що згідно з нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Субпідрядники
Дата подання: 28 серпня 2019 14:55
Дата відповіді: 30 серпня 2019 17:13
Замовником встановлено, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, якщо в окремому електронному полі "інформація про субпідрядника" міститься інформація, яка відрізняється від інформації в частині переліку субпідрядних організацій наданої учасником в паперовому документі. Просиму усунути дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною. Електронна форма вміщує для заповнення 512 знаків, тобто Замовник обмежує учасника у залученні до виконання робіт субпідрядних організацій, адже щоб зазначена інформація в паперовому вигляді відповідала інформації в електронній формі, учасник має зазначити мінімум субпідрядників підлаштувавшись під вимоги тендерної документації, а не надавати інформацію відповідно до реальних можливостей та потреб учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм частини 1 статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі» у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначаються, зокрема: у разі закупівлі робіт або послуг - ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Враховуючи той факт, що інформація про субпідрядні організації в звіт про результати проведення процедури закупівлі підтягується з поданої учасником тендерної пропозиції, а саме з заповненого учасником електронного поля "інформація про субпідрядника" автоматично, Замовником і було передбачено в тендерній документації зазначену в питанні вимогу.
Вироби медичного призначення
Дата подання: 30 серпня 2019 11:18
Дата відповіді: 03 вересня 2019 18:10
В додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги), в розділі 3 наявні вимоги про надання документів на вироби медичного призначення: декларації, листи від виробників медичного обладнання та ін. Звертаємося з проханням видалити даний розділ з додатку 2, оскільки дана вимога не є пріоритетною для будівельної галузі та не є доречною на даному етапі закупівлі. Обладнання має закуповуватися, встановлюватися після основних будівельних робіт, відповідно всі необхідні документи будуть надані Замовнику в процесі виконання відповідних робіт. Вважаємо дані вимоги дискримінаційними, та такими, що спрямовані на зменшення кола потенційних учасників. З метою збільшення кола потенційних учасників, що дасть змогу конкурентним шляхом визначити найбільш оптимальні ціни для виконання робіт за даним предметом закупівлі, що в свою чергу дасть змогу зекономити бюджетні кошти, просимо видалити вимоги розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектно-кошторисною документацією передбачено, зокрема, встановлення (монтаж) певних виробів медичного призначення (обладнання). Під час здійснення розрахунків вартості тендерної пропозиції учасники повинні закладати вартість виробів медичного призначення (обладнання), їхню доставку, монтаж та інші супутні послуги. Тобто, учасники повинні вже на момент підготовки і подання своєї тендерної пропозиції запропонувати конкретні вироби медичного призначення (обладнання) з конкретними характеристиками та параметрами. Тому, вимоги розділу ІІІ додатку 2 до тендерної документації були прописані з метою переконатися, що учасник матиме змогу здійснити постачання та монтаж запропонованих виробів медичного призначення (обладнання), та що запропоновані вироби медичного призначення (обладнання) відповідають вимогам проектно-кошторисної документації за своїми технічними та якісними характеристиками.
Наявність працівників
Дата подання: 30 серпня 2019 12:36
Дата відповіді: 03 вересня 2019 18:10
Замовником встановлено вимогу про обов’язкову наявність або залучення працівників серед яких виконавці робіт з монтажу систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, далі зазначено розшифровку до даного пункту, де вказано, що має бути не менше одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та не менше 1-го налагоджувальника приладів. Згідно класифікатору професій виконавець робіт, електромонтери та налагоджувальникі – це різні професії, просимо конкретизувати, які саме спеціалісти мають бути зазначені на підтвердження наявності працівників по даному пункту. Також учасник може залучати до виконання робіт працівників за договорами цивільно-правового характеру, що є офіційним працевлаштуванням, але в таких договорах не зазначається найменування посади, а тільки види робіт які виконує відповідний працівник, чи не буде розцінено Замовником закупівлі надання договорів цивільно-правового характеру як невідповідність умовам тендерної документації, оскільки не буде зазначено посади? Чи є в розумінні Замовника слюсар-сантехнік тотожною професією до монтажника санітарно-технічних систем? Чи є посада монтажника в розумінні Замовника тотожною посаді монтажник систем вентиляції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами п.п.2.2. п.2 додатку 6 до тендерної документації встановлено, що учасники обов’язково повинні мати в наявності або залучити не менше одного електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажника радіоелектронної апаратури та приладів, або електромонтажника) та не менше одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Зазначені працівники та назви професій визначені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В п.п.2.2. п.2 додатку 6 до тендерної документації зазначено перелік професій за якими в учасників повинні бути в наявності або залученими відповідні виконавці. Тотожність професій буде визначатися на підставі Національного класифікатора України "Класифікатор професій", з урахуванням професійних назв робіт та враховуючи положення Довідників кваліфікаційних характеристик професій працівників.
Обладнання
Дата подання: 30 серпня 2019 14:08
Дата відповіді: 03 вересня 2019 18:11
В Тендерній документації зазначено перелік обладнання який має бути обов’язково наявний в учасника або в субпідрядника, або залучений з наданням підтверджуючих документів, наприклад, на підтвердження учасник надає оборотно-сальдову відомість, де зазначено, що він має молоток відбійний, а в тендерній документації зазначено, що має бути молоток відбійний пневматичний, при роботі пересувних компресорних станцій. Чи можливо учаснику зазначати інформацію беручи до уваги загальне найменування тобто: фен будівельний, фарборозпилювач, трансформатор зварювальний, термопенал та ін.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не встановлює обмежень щодо зазначення учасником інформації про наявність в учасника або залучення учасником основних типів обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази. З наданих учасником документів замовник повинен мати змогу встановити факт підтвердження учасником права власності або залучення вказаних учасником основних типів обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази
Подання оригіналів документів
Дата подання: 10 вересня 2019 12:08
Дата відповіді: 12 вересня 2019 19:11
Просимо надати пояснення стосовно вимог до оформлення таких документів як наприклад оригінал наказу про призначення на посаду директора або оригінал аналогічного договору та таке інше, чи значить це, що відповідний документ сканується з оригіналу без додаткового завіряння підписом та печаткой?
Відповідь: Так, відповідний документ кольорово сканується з оригіналу без додаткового завіряння підписом та печаткой
Підтвердження наявності матеріально-технічної бази
Дата подання: 11 вересня 2019 13:59
Дата відповіді: 13 вересня 2019 17:10
Просимо надати пояснення, чи правильно ми розуміємо, що якщо обладнання, будівельні машини і механізми та матеріально-технічна база належить чи залучена субпідрядною організацією, яку ми плануємо залучити до робіт, то в такому випадку не потрібно надавати зазначені в п.1.2. документи на підтвердження права власності або користування субпідрядної організації? 1.2. Оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або залучення основних типів обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази, які зазначені в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або видаткова накладна, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір про користування, або інше право користування на підставі договору). (не стосується основних типів обладнання, будівельних машин і механізмів та матеріально-технічної бази яка належить субпідрядній організації).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, Ви розумієте дану вимогу тендерної документації правильно
Тендерно документація
Дата подання: 16 вересня 2019 16:55
Дата відповіді: 19 вересня 2019 19:08
Добрий день! Просимо уточнити, чи відрізнаються додатки до тендерної документації які розміщені окремими файлами від додатків, що містяться в самій тендерній документації яка завантажена одним файлом?
Відповідь: Не відрізняються
Щодо перекладу документів
Дата подання: 17 вересня 2019 10:04
Дата відповіді: 19 вересня 2019 19:18
Чи потребують перекладу з російської мови на українську перші сторінки трудових книжок та технічні паспорти на техніку що в оригіналі оформлені російською мовою?
Відповідь: Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом перекладача бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою
Вироби медичного призначення
Дата подання: 17 вересня 2019 15:59
Дата відповіді: 20 вересня 2019 18:22
Шановний Замовнику! Звертаємося з проханням надати перелік виробів медичного призначення на які необхідно надати декларації відповідності, листи від виробників та настанови з експлуатації, оскільки більшість позицій медичного обладнання що надані Вами в тендерній документації не містять ні даних по технічним характеристикам ні виробників, наприклад: локальний кошторис 2-1-18 (медичне обладнання) поз. 6055 - апарати наркозні, поз. 6077 - апарати для моніторингу внутрішньочерепного тиску з датчиками, 6079 - інфузомат, 6083 - центральна станція моніторингу стану пацієнта і т. д.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Тендерний комітет в найближчий час перевірить інформацію, що зазначена в Вашому питанні. Нашими спеціалістами буде переглянуто наявну проектно-кошторисну документацію в частині наявності та повноти інформації щодо виробів медичного призначення, які були закладені проектантами. За необхідності, замовник звернеться до проектантів стосовно коментарів з цього приводу та у разі потреби будуть внесені необхідні зміни до тендерної документації.
Додаток 2 до ТД
Дата подання: 17 вересня 2019 16:08
Дата відповіді: 20 вересня 2019 18:24
Вимогами Додатку 2 до ТД зазначено надання учасником документів, що підтверджують відповідність запропонованого обладнання вимогам технічного регламенту згідно постанови КМУ. Але зважаючи на те, що ціє ю ж постановою передбачено отримання відповідних документів на партію товару, що ввозиться, дана вимога є дискримінаційною. Замовник на даному етапі може вимагати надання довідки/гарантійного листа про надання відповідних документів при постачанні обладнання, звертаємося з проханням видалити дану вимогу з Тендерної документації бо вона є дискримінаційною!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог технічних регламентів, що затверджені постановою КМУ №753 або №754 або №755 від 02.10.2013р. та інших нормативних документів, Замовник має право купувати лише ті вироби медичного призначення, які введенні в обіг та/або в експлуатацію у відповідності до норм чинного законодавства. Проектно-кошторисною документацією передбачено, зокрема, встановлення (монтаж) певних виробів медичного призначення (обладнання). Під час здійснення розрахунків вартості тендерної пропозиції учасники повинні закладати вартість виробів медичного призначення (обладнання), їхню доставку, монтаж та інші супутні послуги. Отже, учасники повинні вже на момент підготовки і подання своєї тендерної пропозиції запропонувати конкретні вироби медичного призначення (обладнання) з конкретними характеристиками та параметрами. При цьому пропоновані та вказані в розрахунках вироби медичного призначення (обладнання) повинні бути введенні в обіг та/або в експлуатацію у відповідності до норм чинного законодавства. Тому, вимоги розділу ІІІ додатку 2 до тендерної документації були прописані з метою переконатися, що учасник матиме змогу здійснити постачання та монтаж запропонованих виробів медичного призначення (обладнання), та що запропоновані вироби медичного призначення (обладнання) відповідають вимогам проектно-кошторисної документації за своїми технічними та якісними характеристиками і введенні в обіг та/або в експлуатацію у відповідності до норм чинного законодавства.
Обладнання
Дата подання: 18 вересня 2019 09:46
Дата відповіді: 20 вересня 2019 18:25
Просимо надати конкретний та вичерпний перелік медичного обладнання (із зазначенням параметрів, характеристик та виробніиків) на який необхідно надати підтверджуючі документи відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації, оскільки шафа медична, столик інструментальний, каталка медична також відносяться до медичного обладнання, чи потрібно надавати на них декларації та листи від виробників? Якщо ми хочемо запропонувати аналог то також не зрозуміло чи підходить від до даного проедмету закупівлі оскільки не по всім позиціям зазначено параметри, наприклад велотренажер для рук та ніг, який??? Просимо або видалити з Тендерної документації вимоги про надання документів Розділу 3 Додатку 2, або надати окремий перелік обладнання на який потрібно надати документи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Тендерний комітет в найближчий час розгляне інформацію, що зазначена в Вашому питанні. Нашими спеціалістами буде переглянуто наявну проектно-кошторисну документацію в частині наявності та повноти інформації щодо параметрів, характеристик та виробників виробів медичного призначення, які були закладені проектантами. За необхідності, замовник звернеться до проектантів стосовно коментарів з цього приводу та у разі потреби будуть внесені необхідні зміни до тендерної документації.
Щодо згоди на на обробку, зберігання і поширення персональних даних
Дата подання: 19 вересня 2019 14:13
Дата відповіді: 23 вересня 2019 16:15
В тендерній документації зазначено, що «Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних». В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.». Однозначно, що після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані учасником (в тому силі персональні дані володільців цих даних), в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Відомо, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України «Про інформацію»). Відомості про особу за допомогою яких вона може бути ідентифікована, це, наприклад: дипломи про закінчення навчальних закладів, накази про призначення, трудові книжки, паспортні дані тощо. Кожен із зазначених документів містить певну інформацію про особу, яку не кожна особа бажає оприлюднювати. Персональні дані є інформацією з обмеженим доступом та потребують ДОБРОВІЛЬНОЇ згоди суб’єкта персональних на обробку, зберігання і поширення її персональних даних відповідно до МЕТИ (яка в тендерній документації, до речі, не зазначена) їх використання. А умови тендерної документації, що вимагають оприлюднення документів, що мають персональні дані, оприлюднення яких неможливе без згоди суб’єкта таких даних порушують ч.6 ст.6, ст.14 та ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», ст. 32 Конституції України та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки: по-перше, така інформація буде доступна необмеженому колу осіб в силу відкритого доступу до неї, а відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних», доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. по-друге, у разі відмови осіб від надання згоди на поширення її персональних даних (яка є добровільною) учасник НЕ ЗМОЖЕ виконати таку вимогу документації, внаслідок чого така пропозиція може бути відхилена замовником. А отже, у разі, якщо працівники потенційних учасників, чиї персональні дані мали бути опубліковані в системі не погодились надати згоду на обробку їхніх персональних даних, такі учасники фактично не можуть бути допущені до участі у процедурі закупівлі на відміну від учасників, співробітники яких готові оприлюднити документи зі своїми персональними даними для широкого загалу, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ обмеженням, адже згода суб’єкта персональних даних є ДОБРОВІЛЬНОЮ, а тендерна документація не містить інформації щодо допущення до участі у процедурі закупівлі учасників, співробітники (або частина співробітників) яких надала письмові відмови щодо обробки їхніх персональних даних. Додатково незрозуміла мета оприлюднення паспорта директора, що саме ця копія має підтвердити? Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в статуті підприємства, в наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора, а інформація про його прізвище, ім’я та по-батькові наявна в державному реєстрі у загальному доступі. Для обробки наданої інформації у складі тендерної пропозиції учасника достатньо згоди про використання персональних даних учасника процедури закупівлі та гарантійного листа щодо надання достовірної інформації таким учасником. Вищевказані вимоги щодо оприлюднення персональних даних та згод на їх обробку є дискримінаційними умовами (що неодноразово підтверджено рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), що обмежують потенційне коло учасників та мають бути ВИДАЛЕНІ з тендерної документації, в інакшому випадку закупівлі може потрапити під процедуру моніторингу уповноваженим органом та буде відмінена як така, що проводиться з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В свою чергу нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як, зокрема, «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог яким чином учасники повинні підтверджувати свою відповідність зазначеному критерію. Такі вимоги встановлює Замовник на власний розсуд з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель.
За результатами торгів відбуватиметься реконструкція корпусу з добудовою «Національного науково- практичного центру нейротравми і нейрореабілітації» у складі Державної установи «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова Національної академії медичних наук України». Згідно наявної проектно-кошторисної документації повинно бути виконано багато різноманітних видів робіт. Для виконання необхідних робіт згідно проектної документації в учасників повинна бути в наявності достатня кількість кваліфікованих працівників за відповідними професіями. Встановленням лише вимоги щодо надання довідки в довільній формі замовник отримує інформацію лише про можливу наявність відповідних працівників. Для впевненості в фактичній наявності працівників, необхідних для виконання робіт професій, замовником і була встановлена вимога стосовно надання «документа, підтверджуючого трудові відносини працівника з учасником», оскільки це є одним з найдієвіших способів в тому, щоб пересвідчитись в наявності в учасника кваліфікованих працівників за відповідними професіями.
Слід зауважити, що визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці десятому статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Водночас, відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи.
У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України. Тому під час прийняття на роботу роботодавець повинен був отримати від працівників згоду на обробку їхніх персональних даних. А отже зазначені в питанні вимоги тендерної документації не є дискримінаційними.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-09-001573-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:37394854
Дата подання: 25 вересня 2019 17:11
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» має намір взяти участь у закупівлі, проте в тендерній документації містяться дискримінаційні вимоги, які це унеможливлюють.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 27.09.2019 № 13788.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 19:24
Номер скарги: UA-2019-08-09-001573-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:37394854
Дата подання: 17 жовтня 2019 17:49
Скарга на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» має намір взяти участь у закупівлі, проте в тендерній документації містяться дискримінаційні вимоги, які це унеможливлюють.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 21.10.2019 № 15048.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2019 20:22

Документи подані скаржником

25 вересня 2019 17:11
Довіреність Грицюк.PDF
25 вересня 2019 17:11
Скарга.pdf
25 вересня 2019 17:11
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

27 вересня 2019 19:24
Рішення від 27.09.2019 № 13788.pdf

Документи подані скаржником

17 жовтня 2019 17:49
Скарга.pdf
17 жовтня 2019 17:49
Довіреність Грицюк.PDF
17 жовтня 2019 17:49
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку