Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Нові пасажирські автобуси міського типу)
Mototransport facilities for transportation 10 and more persons (New passenger busses of municipal type)
Mototransport facilities for transportation 10 and more persons (New passenger busses of municipal type)
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2019-08-09-001546-b ● a8a8337ebfe04745ad72287b38d8cbf6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Полтаваелектроавтотранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328511 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., Полтава, С.Халтуріна 10 |
Контактна особа: |
Садовий Сергій Миколайович +380532229049 poltavaelektrotrans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise “Poltavaelectroavtotrans” |
National ID: | 03328511 |
Contact point: |
Sadovij Sergiy Mykolajovich +380532229049 poltavaelektrotrans@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 11:01 |
Очікувана вартість: | 25 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 09 серпня 2019 18:09 |
Enquiries until: | 01 жовтня 2019 20:00 |
Complaints submission until: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 жовтня 2019 20:00 |
Information
Estimated total value: | 25 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 125 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 од
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Нові пасажирські автобуси міського типу) (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця С. Халтуріна, 10
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Mototransport facilities for transportation 10 and more persons (New passenger busses of municipal type) (A sourcing of purchase is money of local budget)
CPV: 34120000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Покупець має право у відповідності до вимог п.1 підпункту 3 Постанови №117 від 23.04.2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями) здійснити попередню оплату в розмірі 30 (тридцяти) відсотків, протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання рахунку. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Поставка товару | Розрахунки Покупцем за поставлений товар здійснюються згідно вимог ст.49 Бюджетного кодексу України. Договірні платіжні зобов’язання за цим Договором виникнуть при наявності відповідного фінансування у Покупця, в залежності від реального фінансування на 2019р. Розрахунки за товар, що постачається за договором, здійснюються по факту поставки товару, після пред’явлення Постачальником відповідного рахунку у розмірі 100% загальної вартості фактично поставленого Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання кожної одиниці Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовиком бюджетного призначенння на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 11:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 11:39 |
Перелік змін.docx | |
03 жовтня 2019 11:39 |
ТД зі змінами .doc |
03 жовтня 2019 11:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 жовтня 2019 11:39 |
Перелік змін.docx
|
|||
03 жовтня 2019 11:39 |
ТД зі змінами .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-09-001546-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 30 серпня 2019 12:41
Вимога
Надискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2019 12:41
Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі по тексту - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону, щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
За результатами розгляду даної вимоги : UA-2019-08-09-001546-b.a1 по суті, з урахуванням інформації наданої начальником технічного відділу встановлено та повідомляється наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент", крім того відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Відповідну інформацію Замовником наведено в Додатку № 5 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ID закупівлі UA-2019-08-09-001546-b.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно до тендерної документації Замовника не встановлено «окремих» вимог до кваліфікаційних критеріїв учасників, щодо обладнання та матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а є навпаки спрощеними та зрозумілими, для забезпечення та створення конкурентного середовища та розвитку добросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель, а технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в частині, встановлення максимальної довжини автобусів не більше 9000мм, які визначені Замовником виходячи з наступного.
Основною причиною визначення габаритних розмірів рухомого складу є умови його експлуатації на маршрутах, які обслуговує підприємство, зокрема всі автобуси КП «Полтаваелектроавтотранс» працюють за міською програмою «Місто без околиць». Тобто, всі 12 маршрутів, на яких працюють автобуси, курсують між центральною частиною міста та віддаленими районами Полтави, де відсутні повноцінні розворотні кільця та шириною дороднього покритття менше 4 м, та де 13 років тому взагалі не було автобусного сполучення. Відповідно до наведеної Вами моделі автобуса Еталон-А08128, проаналізовано його габаритні характеристики. З них виходить, що автобус Еталон-А08128 має більший радіус повороту (відповідно довжина 9440 та база 4900 мм), ніж автобус Богдан-А09202 (які станом на дату розгляду вимоги використовує підприємство), довжина якого складає 7430 мм, база – 3815 мм. Виходячи з того, що довжина автобуса безпосередньо впливає на його радіус повороту, ми не бачимо сенсу вносити зміни в тендерну документацію щодо збільшення довжини автобусів.
Крім того важливим фактором, є обслуговування та зберігання рухомого складу, так виробничі цехи підприємства проектувалися та будувалися для тролейбусного рухомого складу, до 2006 року КП «ПЕАТ» експлуатувало виключно тролейбуси. Відповідно, всі ремонтні бокси з ремонтними ямами будувалися на розрахунок вміщення одночасно двох тролейбусів з габаритною довжиною 12,9 метрів кожен. З цієї причини, довжина ремонтної канави становить 28 метрів. З 2006 року на підприємстві почали експлуатуватися автобуси типу Богдан-А09202, довжина яких складає 7430 мм. В експлуатації виявилося, що на одну тролейбусну яму стає три автобуси, що є важливим фактором при організації раціонального розміщення автобусів при ремонті та обслуговуванні, а також при розміщенні автобусів на ямах в цехах в зимовий період, коли можливі значні низькі температури повітря. Виходячи з цього, максимальна довжина автобусів повинна бути не більше 9 м, адже 3 авт. х 9 м =27 м плюс по півметра між автобусами. Всього виходить 28 метрів. З цієї причини три автобуси Еталон-А08128, які мають довжину 9440 мм, розмістити на тролейбусній ремонтній ямі підприємства не є можливим.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає жодних положень, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, оскільки ініціатором вимоги додатково наведено, як приклад дві моделі автобусів різної марки вітчизняних виробників зокрема, Атаман А092Н6 (довжина 8220 мм), Богдан А221.12 (довжина 8210 мм,), які підпадають під вимоги та умови, щодо довжини транспортних засобів, слід зазначити, що імпортні моделі автобусів таких, як МАЗ-206 (Республіка Білорусь), або Yutong ZK6852HG (Китай) мають також довжину до 9000 мм і перелік не є кінцевим.
Виходячи із господарської потреби, раціонального використання рухомого складу та специфіки матеріально-технічної бази фахівцями підприємства і були сформовані технічні вимоги до предмету закупвлі.
Враховуючи зазначене «Вимога про усунення порушення» номер вимоги: UA-2019-08-09-001546-b.a1, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-08-09-001546-b задоволенню не підлягає.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону, щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
За результатами розгляду даної вимоги : UA-2019-08-09-001546-b.a1 по суті, з урахуванням інформації наданої начальником технічного відділу встановлено та повідомляється наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент", крім того відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Відповідну інформацію Замовником наведено в Додатку № 5 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ID закупівлі UA-2019-08-09-001546-b.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно до тендерної документації Замовника не встановлено «окремих» вимог до кваліфікаційних критеріїв учасників, щодо обладнання та матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а є навпаки спрощеними та зрозумілими, для забезпечення та створення конкурентного середовища та розвитку добросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель, а технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в частині, встановлення максимальної довжини автобусів не більше 9000мм, які визначені Замовником виходячи з наступного.
Основною причиною визначення габаритних розмірів рухомого складу є умови його експлуатації на маршрутах, які обслуговує підприємство, зокрема всі автобуси КП «Полтаваелектроавтотранс» працюють за міською програмою «Місто без околиць». Тобто, всі 12 маршрутів, на яких працюють автобуси, курсують між центральною частиною міста та віддаленими районами Полтави, де відсутні повноцінні розворотні кільця та шириною дороднього покритття менше 4 м, та де 13 років тому взагалі не було автобусного сполучення. Відповідно до наведеної Вами моделі автобуса Еталон-А08128, проаналізовано його габаритні характеристики. З них виходить, що автобус Еталон-А08128 має більший радіус повороту (відповідно довжина 9440 та база 4900 мм), ніж автобус Богдан-А09202 (які станом на дату розгляду вимоги використовує підприємство), довжина якого складає 7430 мм, база – 3815 мм. Виходячи з того, що довжина автобуса безпосередньо впливає на його радіус повороту, ми не бачимо сенсу вносити зміни в тендерну документацію щодо збільшення довжини автобусів.
Крім того важливим фактором, є обслуговування та зберігання рухомого складу, так виробничі цехи підприємства проектувалися та будувалися для тролейбусного рухомого складу, до 2006 року КП «ПЕАТ» експлуатувало виключно тролейбуси. Відповідно, всі ремонтні бокси з ремонтними ямами будувалися на розрахунок вміщення одночасно двох тролейбусів з габаритною довжиною 12,9 метрів кожен. З цієї причини, довжина ремонтної канави становить 28 метрів. З 2006 року на підприємстві почали експлуатуватися автобуси типу Богдан-А09202, довжина яких складає 7430 мм. В експлуатації виявилося, що на одну тролейбусну яму стає три автобуси, що є важливим фактором при організації раціонального розміщення автобусів при ремонті та обслуговуванні, а також при розміщенні автобусів на ямах в цехах в зимовий період, коли можливі значні низькі температури повітря. Виходячи з цього, максимальна довжина автобусів повинна бути не більше 9 м, адже 3 авт. х 9 м =27 м плюс по півметра між автобусами. Всього виходить 28 метрів. З цієї причини три автобуси Еталон-А08128, які мають довжину 9440 мм, розмістити на тролейбусній ремонтній ямі підприємства не є можливим.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає жодних положень, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, оскільки ініціатором вимоги додатково наведено, як приклад дві моделі автобусів різної марки вітчизняних виробників зокрема, Атаман А092Н6 (довжина 8220 мм), Богдан А221.12 (довжина 8210 мм,), які підпадають під вимоги та умови, щодо довжини транспортних засобів, слід зазначити, що імпортні моделі автобусів таких, як МАЗ-206 (Республіка Білорусь), або Yutong ZK6852HG (Китай) мають також довжину до 9000 мм і перелік не є кінцевим.
Виходячи із господарської потреби, раціонального використання рухомого складу та специфіки матеріально-технічної бази фахівцями підприємства і були сформовані технічні вимоги до предмету закупвлі.
Враховуючи зазначене «Вимога про усунення порушення» номер вимоги: UA-2019-08-09-001546-b.a1, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-08-09-001546-b задоволенню не підлягає.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-09-001546-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 05 вересня 2019 12:12
Дата подання: 05 вересня 2019 12:12
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 вересня 2019 20:41
Рішення від 09.09.2019 №12531+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2019 20:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2019 №13678 .pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 17:03
рішення від 25.09.2019 №13678 .pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 21:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини 2 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по результату розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ТД "ЕТАЛОН АВТО" було прийнято рішення №13678-р/пк-пз від 25.09.2019, яким зобов’язано КП «Полтаваелектроавтотранс» ПМР внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Нові пасажирські автобуси міського типу) Mototransport facilities for transportation 10 and more persons (New passenger busses of municipal type)" ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-09-001546-b. В мотивувальній частині рішення Колегією зазначено, що Замовник не надав документів підтвердження відповідності всім у сукупності технічних характеристик викладених в технічному завданні продукції щонайменше 2-х виробників, зокрема, щодо характеристик:
- знак аварійної зупинки;
- два вогнегасника (ВП -5);
- наявність автономного опалювача;
- домкрату гідравлічного.
Зважаючи на вищевикладене, Замовником на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 03 жовтня 2019 12:01
Номер скарги: UA-2019-08-09-001546-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:34
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:34
Скарга
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила:
«Зобов'язати комунальне підприємство "Полтаваелектроавтотранс «внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі –ДК 021:2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Нові пасажирські автобуси міського типу), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-08-09-001546-b з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення, а саме :"
У додатку 5 Документації наведена інформація про технічні, якісні та кількісні
характеристики Предмета закупівлі, зокрема, довжина, мм не більше 9000.",
Замовник не виконав рішеня, Постійно діючеї адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2019 22:01
Скарга відкликана скаржником
Причина: вітсутність потреби у оскарженні
Дата: 16 жовтня 2019 14:54
Рішення від 07.10.2019 № 14326 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 22:01
Рішення від 23.10.2019 № 15309.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 23:34
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 листопада 2019
Найменування: | КП "Полтаваелектроавтотранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328511 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., Полтава, С.Халтуріна 10 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП " Форсаж" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АВТО-БАС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ |
23 760 000,00
UAH з ПДВ
|
23 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-БАС" |
24 999 700,00
UAH з ПДВ
|
24 999 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство " Форсаж" |
24 999 997,00
UAH з ПДВ
|
24 999 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ #41085735 |
Переможець |
23 760 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 11:11
|
Підписаний контракт | укладений |
25 листопада 2019 11:08
|