Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Центральна, 75 в с. Іванівка Білоцерківського р-ну Київської області - будівництво
Очікувана вартість
7 923 697,20 UAH
UA-2019-08-09-001542-a 8d5ab6b5a9c74ce9aac757ad32e0907b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 11:49
Очікувана вартість: 7 923 697,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 923,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія первинної медичної допомоги по вул. Центральна, 75 в с. Іванівка Білоцерківського р-ну Київської області - будівництво
(Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09145, Україна, Київська область, с. Іванівка, вул. Центральна, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 14:47
ТД.PDF
09 серпня 2019 14:47
Додатки до ТД.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінтеграл Буд" 7 526 234,82
UAH з ПДВ
7 510 076,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" 7 918 009,33
UAH з ПДВ
7 512 076,30
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 7 534 513,50
UAH з ПДВ
7 518 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" 7 911 077,07
UAH з ПДВ
7 911 077,07
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДСЕРВІС" 7 923 100,20
UAH з ПДВ
7 923 100,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 05:43
Електронний підпис
28 серпня 2019 05:43
Електронний підпис
28 серпня 2019 05:42
Iншi_документи.PDF
28 серпня 2019 05:41
Технічні вимоги.rar
28 серпня 2019 05:41
Тендерна_пропозицiя.PDF

Публічні документи

28 серпня 2019 05:09
Електронний підпис
28 серпня 2019 02:23
Електронний підпис
28 серпня 2019 02:16
Інші документи.PDF
28 серпня 2019 00:12
Електронний підпис
27 серпня 2019 23:27
Технічні вимоги.rar
27 серпня 2019 23:27
Гарантія 1968-19.zip
27 серпня 2019 23:27
Інші документи.PDF
27 серпня 2019 23:27
Лист від Банку-гаранта.pdf
27 серпня 2019 23:27
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

28 серпня 2019 07:47
Електронний підпис
28 серпня 2019 07:45
іванівка коштор 1.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 12.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 11.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 10.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 9.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 8.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 7.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 6.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 5.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 4.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 3.rar
28 серпня 2019 02:59
іванівка коштор 2.rar
28 серпня 2019 02:59
Файл _5 Інші документи .rar

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінтеграл Буд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"

ПП «Ялик»

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР"

ПП "БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінтеграл Буд"
#41591452
Відхилено 7 510 076,30
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:49
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт"
#41584018
Відхилено 7 512 076,30
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 15:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП «Ялик»
#34019103
Переможець 7 518 888,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 15:58

Документи

27 вересня 2019 14:49
Електронний підпис
05 вересня 2019 12:39
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-екостандарт" #41584018

№ рішення у справі

401-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

04 жовтня 2019 15:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «Ялик»
#34019103
7 518 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 17:53
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 13:27
Додаткова угода № 7 від 13.12.2021_ 203-19.PDF зміни до договору
13 грудня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 15:59
Додаткова угода № 6 від 31.12.2020_ 203-19.PDF зміни до договору
15 січня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 11:57
ДУ №5 від 31.07.2020 до дог № 203-19.pdf зміни до договору
31 липня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:08
DOC005.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 11:56
ППДЦ.PDF зміни до договору
08 листопада 2019 11:55
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 15:38
Договір 203-19.PDF укладений
17 жовтня 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація правильного варіанта протоколу погодження договірної ціни
Номер договору про закупівлю: №203-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ППДЦ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №203-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №203-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №203-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №203-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 927 136,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 154 522,67 UAH)