Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
4 600,00 UAH
UA-2019-08-09-001532-a 6b8845a14f334dfd8b286cc0e3ed3b3e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Тулебергенова

+380675853052 margb10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Маріупольської міської ради "Міська лікарня №10"
Код ЄДРПОУ: 24159656
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь,, ВУЛИЦЯ ПАШКОВСЬКОГО, будинок 4
Контактна особа: Ірина Тулебергенова
+380675853052
margb10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 14:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 14:48
Очікувана вартість: 4 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Постачання товара відбувається за адресу м. Маріуполь, Б-р Б. Хмельницькаго, 6
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 пачка
папір ксероксний А4, 80 г/м2 арк/пач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
ластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штука
ручка кулькова сині чорнила
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 упаковка
стержень для олівця НВ 0,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
коректор 5х8 карандаш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 упаковка
скрепки 28 мм, нікель 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
папка на зав'язках 0,4 мм картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
швидкосшивач картон 0,44 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штука
Зошит 48 арк клітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Зошит 96 арк. А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
файл А4 40мк глянц. уп. 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 упаковка
скоби № 10/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
скоби № 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Особові рахунки для заробітної плати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Сегригатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Особова картка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Книга складського учета
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Маркер жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Карандаш простий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Клей карандаш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Скрепкі великі нікель 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 11:54
оголошення.doc
09 серпня 2019 14:46
Договор.doc
09 серпня 2019 14:46
проект спеціфікації.doc
12 серпня 2019 11:54
оголошення.doc
09 серпня 2019 14:46
оголошення.doc
09 серпня 2019 14:46
Договор.doc
09 серпня 2019 14:46
проект спеціфікації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:28
Дата відповіді: 12 серпня 2019 11:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги продукції можуть бути, ФОП не платника ПДВ Допускаються до співпраці, ціна буде розглянута, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 4 597,98
UAH з ПДВ
4 597,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 17:57
Паспорт_Коврига І.М..pdf
14 серпня 2019 17:57
Паспорт.pdf
14 серпня 2019 17:57
Довіреність_2019.pdf
14 серпня 2019 17:57
Висновок СЕС Rey Copy.pdf
14 серпня 2019 17:57
Статут.pdf
14 серпня 2019 17:57
Протокол №6 та №26.pdf
14 серпня 2019 17:57
Наказ.pdf
14 серпня 2019 17:57
Довідка 4-ОПП.pdf
14 серпня 2019 17:57
Витяг_ПДВ_19.09.pdf
14 серпня 2019 17:57
Витяг_06.08.pdf
14 серпня 2019 17:57
Пропозиція_14.08.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 4 597,98
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 11:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
4 597,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 14:25
Допугода канцелярия.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 14:31
Договор канцелярия.pdf укладений
27 серпня 2019 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Механична помилка
Номер договору про закупівлю: 1/канц
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 597,98
UAH (в тому числі ПДВ 766,33 UAH)