Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
4 600,00 UAH
UA-2019-08-09-001532-a ● 6b8845a14f334dfd8b286cc0e3ed3b3e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Маріупольської міської ради "Міська лікарня №10" |
Код ЄДРПОУ: | 24159656 |
Місцезнаходження: | 87502, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь,, ВУЛИЦЯ ПАШКОВСЬКОГО, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ірина Тулебергенова +380675853052 margb10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2019 14:48 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 4 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Постачання товара відбувається за адресу м. Маріуполь, Б-р Б. Хмельницькаго, 6
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 пачка
папір ксероксний А4, 80 г/м2 арк/пач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
ластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штука
ручка кулькова сині чорнила
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 упаковка
стержень для олівця НВ 0,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
коректор 5х8 карандаш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 упаковка
скрепки 28 мм, нікель 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
папка на зав'язках 0,4 мм картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
швидкосшивач картон 0,44 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штука
Зошит 48 арк клітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штука
Зошит 96 арк. А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
файл А4 40мк глянц. уп. 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 упаковка
скоби № 10/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
скоби № 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Особові рахунки для заробітної плати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Сегригатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Особова картка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Книга складського учета
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
Маркер жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Карандаш простий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Клей карандаш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Скрепкі великі нікель 100 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 11:54 |
оголошення.doc |
09 серпня 2019 14:46 |
Договор.doc |
09 серпня 2019 14:46 |
проект спеціфікації.doc |
12 серпня 2019 11:54 |
оголошення.doc
|
||
09 серпня 2019 14:46 |
Договор.doc
|
||
09 серпня 2019 14:46 |
проект спеціфікації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:28
Дата відповіді: 12 серпня 2019 11:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналоги продукції можуть бути, ФОП не платника ПДВ Допускаються до співпраці, ціна буде розглянута, як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
4 597,98
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 11:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 14:25
|
Допугода канцелярия.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2019 14:31
|
Договор канцелярия.pdf | укладений |
27 серпня 2019 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Механична помилка |
Номер договору про закупівлю: | 1/канц |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |