Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів " пристрій для сканування з максимальним форматом сканування А-3
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2019-08-09-001476-a dbe959b011c24b4aaa9807d1dc33f300
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лоліта Говтва

+380970017308 l.govtva@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42401150
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, буд. 75
Контактна особа: Лоліта Говтва
+380970017308
l.govtva@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 16:30
Очікувана вартість: 53 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30100000-0: Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ДК 021:2015 "30100000-0 Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів " пристрій для сканування з максимальним форматом сканування А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Січеславська, 29-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30100000-0 — Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 серпня 2019 09:29
Дата відповіді: 12 серпня 2019 10:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку!
1) Так, до торгів допускаються інші торгові марки, основною вимогою є еквівалентність.
2) Вашу пропозицію буде враховано.
3) До участі у торгах допускаються ФОП, неплатники ПДВ, його ціна буде розглядатись як остаточна, порівняння цін буде проводитись без урахування сплати учасником ПДВ. Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 45 996,00
UAH з ПДВ
45 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 11:51
Epson DS-50000. DS-60000. DS-70000.pdf
19 серпня 2019 11:51
DS-70000_60000_50000.pdf
19 серпня 2019 11:51
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Переможець 45 996,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
45 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 08:37
договір підписаний.pdf укладений
06 вересня 2019 13:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 45 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 666,00 UAH)