Трактор новий (код ДК 021:2015 –99999999-9– не відображене в інших розділах)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2019-08-09-001440-b ca49a03c847a48bbbf7fdc3f99d3f509
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Богодухівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 34177319
Місцезнаходження замовника: 19914, Україна, Черкаська обл., Чорнобаївський район село Богодухівка, Шевченка, 21
Контактна особа замовника: Миргородська Ірина Миколаївна
038068018519
olya161201@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Трактор новий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
трактор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19914, Україна, Чернігівська область, Чорнобаївський район, село Богодухівка, вул. Шевченка,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування предмету закупівлі: кошти обласного бюджету (312000,00), кошти з місцевих бюджетів (168000,00). Замовник, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 серпня 2019 16:39
Електронний цифровий підпис
09 серпня 2019 16:37
трактор договір.doc
09 серпня 2019 16:36
трактор.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-14-000007 ● 3355b2cc67ae4cd68110c36dc57b77b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-14 15:12:12
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.08.2019 № 76
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.08.2019 № 76

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-08-09-001440-b, 09.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-14 15:17:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-001440-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
- з яких підстав для придбання трактора нового визначено предмет закупівлі як «ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах», тоді як предмет закупівлі визначається відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-16 09:53:41

Пояснення

За результатами розгляду інформації про моніторинг закупівлі трактору нового (код ДК 021:2015 –99999999-9– не відображене в інших розділах) UA-2019-08-09-001440-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, повідомляємо наступне:
згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвиту від 17.03.2016 №454, предмет закупівлі товару визначається за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі-Класифікатор) із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
Богодухівській сільській раді необхідно здійснити закупівлю нового трактору.
В Класифікаторі для закупівлі трактора наявний лише код за показником третьої цифри «16700000-2-Трактори». Проте, визначення предмета закупівлі за третьою цифрою класифікатора суперечить наказу Мінекономрозвиту від 17.03.2016 №454.
За показниками четвертої цифри (як вимагає Наказ від 17.03.2016 №454) визначені наступні предмети закупівлі:
- «16710000-5 - Мотоблоки»,
- «16720000-8 -Трактори, що були у використанні»,
- «16730000-1 -Тягові електродвигуни».
Крім вищевикладеного Класифікатором не передбачено інших кодів для визначення предмету закупівлі «трактор».
Листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі», визначено, що у разі, якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у електронній системі закупівель технічно реалізовано можливість обрання замовником показника 99999999-9 – не відображене в інших розділах із можливістю введення предмета закупівлі вручну в текстовому полі.
Крім того, на запит замовника торгів КП «Джерело-Промінь» №706/2017 щодо визначення предмету закупівлі під час проведення торгів по закупівлі трактора нового, Мінекономрозвитку зазначено, що відповідь міститься у листі від 27.10.2016 №3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» (http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=cb14b2fc-18ad-45c8-85f3-15f1dad6a749&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA)
З огляду на вищевикладене, у зв’язку з тим, що згідно коду Класифікатора за показником четвертої цифр передбачена закупівля лише тракторів, що були у використанні, з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, замовником під час проведення торгів по закупівлі нового трактору визначено предмет закупівлі як трактор новий (код ДК 021:2015 –99999999-9– не відображене в інших розділах).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-22 15:43:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-001440-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
- з яких підстав місце поставки товару в оголошенні про проведення процедури закупівлі відрізняється від місця поставки в тендерній документації? Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-02 12:26:40

пояснення

Ваші зауваження, викладені у запиті від 22.08.2019 розглянуті та враховані в роботі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінені у зв'язку з поданням для участі в них менше двох пропозицій. За результатами розгляду висновку про проведення моніторингу закупівлі трактору нового (код ДК 021:2015 –99999999-9– не відображене в інших розділах) UA-2019-08-09-001440-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, повідомляємо наступне: згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвиту від 17.03.2016 №454, предмет закупівлі товару визначається за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі-Класифікатор) із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Богодухівській сільській раді необхідно здійснити закупівлю нового трактору. В Класифікаторі для закупівлі трактора наявний лише код за показником третьої цифри «16700000-2-Трактори». Проте, визначення предмета закупівлі за третьою цифрою класифікатора суперечить наказу Мінекономрозвиту від 17.03.2016 №454. За показниками четвертої цифри (як вимагає Наказ від 17.03.2016 №454) визначені наступні предмети закупівлі: - «16710000-5 - Мотоблоки», - «16720000-8 -Трактори, що були у використанні», - «16730000-1 -Тягові електродвигуни». Крім вищевикладеного Класифікатором не передбачено інших кодів для визначення предмету закупівлі «трактор». Листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі», визначено, що у разі, якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у електронній системі закупівель технічно реалізовано можливість обрання замовником показника 99999999-9 – не відображене в інших розділах із можливістю введення предмета закупівлі вручну в текстовому полі. Крім того, на запит замовника торгів КП «Джерело-Промінь» №706/2017 щодо визначення предмету закупівлі під час проведення торгів по закупівлі трактора нового, Мінекономрозвитку зазначено, що відповідь міститься у листі від 27.10.2016 №3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» (http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=cb14b2fc-18ad-45c8-85f3-15f1dad6a749&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA) З огляду на вищевикладене, у зв’язку з тим, що згідно коду Класифікатора за показником четвертої цифр передбачена закупівля лише тракторів, що були у використанні, з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, замовником під час проведення торгів по закупівлі нового трактору визначено предмет закупівлі як трактор новий (код ДК 021:2015 –99999999-9– не відображене в інших розділах).

2019-09-10 11:27:54

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Богодухівська сільська рада, 34177319, Україна, Чорнобаївський район село Богодухівка, Шевченка, 21
  2. Інформація про предмет закупівлі: трактор, 480000UAH, 99999999-9, ДК021, 1, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: ca49a03c847a48bbbf7fdc3f99d3f509, 2019-08-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі; надання замовником інформації, документів тощо у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-08-09-001440-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 09.08.2019; пояснення, отримані від Богодухівської сільської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 16.08.2019 та 02.09.2019; повідомлення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися; звіт про результати проведення процедури. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, для придбання трактора нового визначено предмет закупівлі як «ДК 021:2015: 99999999-9 – Не відображене в інших розділах». Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Крім того, в ході моніторингу встановлено, що місце поставки товару в оголошенні про проведення процедури закупівлі відрізняється від місця поставки, визначеного в тендерній документації, що є порушенням принципів здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 22.08.2019 через електронну систему закупівель направлений запит Богодухівській сільській раді щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Пояснення через електронну систему закупівель Богодухівською сільською радою надано 02.09.2019, тобто з порушенням строків, встановлених частиною п’ятою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»., 02 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу надання замовником інформації, документів тощо у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», встановлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що торги не відбулися через подання до участі у них менше двох тендерних пропозицій.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»; Богодухівська сільська рада надала пояснення через електронну систему закупівель з порушенням строків, встановлених частиною п’ятою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фотон-Україна" 476 400,00
UAH з ПДВ
476 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 10:21
sign.p7s
23 серпня 2019 10:18
цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2019 10:18
технічна частина.pdf
23 серпня 2019 10:18
ст.17.pdf
23 серпня 2019 10:18
Копія Статуту з описом.pdf
23 серпня 2019 10:18
Копія ПДВ.pdf
23 серпня 2019 10:18
Гарантія 1938-19.zip
23 серпня 2019 10:18
Витяг ЄДР_копія.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
26 серпня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку