Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Богодухівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34177319 |
Місцезнаходження: | 19914, Україна , Черкаська обл., Чорнобаївський район село Богодухівка, Шевченка, 21 |
Контактна особа: |
Миргородська Ірина Миколаївна 038068018519 olya161201@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування предмету закупівлі: кошти обласного бюджету (312000,00), кошти з місцевих бюджетів (168000,00). Замовник, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 16:37 |
трактор договір.doc | |
09 серпня 2019 16:36 |
трактор.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-14-000007 ● 3355b2cc67ae4cd68110c36dc57b77b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2019 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2019 № 76
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.08.2019 № 76
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-08-09-001440-b, 09.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-14 15:17:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-001440-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
- з яких підстав для придбання трактора нового визначено предмет закупівлі як «ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах», тоді як предмет закупівлі визначається відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-16 09:53:41
Пояснення
За результатами розгляду інформації про моніторинг закупівлі трактору нового (код ДК 021:2015 –99999999-9– не відображене в інших розділах) UA-2019-08-09-001440-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, повідомляємо наступне:
згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвиту від 17.03.2016 №454, предмет закупівлі товару визначається за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі-Класифікатор) із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
Богодухівській сільській раді необхідно здійснити закупівлю нового трактору.
В Класифікаторі для закупівлі трактора наявний лише код за показником третьої цифри «16700000-2-Трактори». Проте, визначення предмета закупівлі за третьою цифрою класифікатора суперечить наказу Мінекономрозвиту від 17.03.2016 №454.
За показниками четвертої цифри (як вимагає Наказ від 17.03.2016 №454) визначені наступні предмети закупівлі:
- «16710000-5 - Мотоблоки»,
- «16720000-8 -Трактори, що були у використанні»,
- «16730000-1 -Тягові електродвигуни».
Крім вищевикладеного Класифікатором не передбачено інших кодів для визначення предмету закупівлі «трактор».
Листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі», визначено, що у разі, якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у електронній системі закупівель технічно реалізовано можливість обрання замовником показника 99999999-9 – не відображене в інших розділах із можливістю введення предмета закупівлі вручну в текстовому полі.
Крім того, на запит замовника торгів КП «Джерело-Промінь» №706/2017 щодо визначення предмету закупівлі під час проведення торгів по закупівлі трактора нового, Мінекономрозвитку зазначено, що відповідь міститься у листі від 27.10.2016 №3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» (http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=cb14b2fc-18ad-45c8-85f3-15f1dad6a749&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA)
З огляду на вищевикладене, у зв’язку з тим, що згідно коду Класифікатора за показником четвертої цифр передбачена закупівля лише тракторів, що були у використанні, з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, замовником під час проведення торгів по закупівлі нового трактору визначено предмет закупівлі як трактор новий (код ДК 021:2015 –99999999-9– не відображене в інших розділах).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-22 15:43:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-09-001440-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
- з яких підстав місце поставки товару в оголошенні про проведення процедури закупівлі відрізняється від місця поставки в тендерній документації? Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-02 12:26:40
пояснення
Ваші зауваження, викладені у запиті від 22.08.2019 розглянуті та враховані в роботі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Торги відмінені у зв'язку з поданням для участі в них менше двох пропозицій. За результатами розгляду висновку про проведення моніторингу закупівлі трактору нового (код ДК 021:2015 –99999999-9– не відображене в інших розділах) UA-2019-08-09-001440-b, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, повідомляємо наступне: згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвиту від 17.03.2016 №454, предмет закупівлі товару визначається за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі-Класифікатор) із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Богодухівській сільській раді необхідно здійснити закупівлю нового трактору. В Класифікаторі для закупівлі трактора наявний лише код за показником третьої цифри «16700000-2-Трактори». Проте, визначення предмета закупівлі за третьою цифрою класифікатора суперечить наказу Мінекономрозвиту від 17.03.2016 №454. За показниками четвертої цифри (як вимагає Наказ від 17.03.2016 №454) визначені наступні предмети закупівлі: - «16710000-5 - Мотоблоки», - «16720000-8 -Трактори, що були у використанні», - «16730000-1 -Тягові електродвигуни». Крім вищевикладеного Класифікатором не передбачено інших кодів для визначення предмету закупівлі «трактор». Листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі», визначено, що у разі, якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у електронній системі закупівель технічно реалізовано можливість обрання замовником показника 99999999-9 – не відображене в інших розділах із можливістю введення предмета закупівлі вручну в текстовому полі. Крім того, на запит замовника торгів КП «Джерело-Промінь» №706/2017 щодо визначення предмету закупівлі під час проведення торгів по закупівлі трактора нового, Мінекономрозвитку зазначено, що відповідь міститься у листі від 27.10.2016 №3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» (http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=cb14b2fc-18ad-45c8-85f3-15f1dad6a749&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA) З огляду на вищевикладене, у зв’язку з тим, що згідно коду Класифікатора за показником четвертої цифр передбачена закупівля лише тракторів, що були у використанні, з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, замовником під час проведення торгів по закупівлі нового трактору визначено предмет закупівлі як трактор новий (код ДК 021:2015 –99999999-9– не відображене в інших розділах).
2019-09-10 11:27:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»; Богодухівська сільська рада надала пояснення через електронну систему закупівель з порушенням строків, встановлених частиною п’ятою статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».)