Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівлі перинатального центру м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та система централізованого пожежного спостерігання (шифр 05-02/19-ПССО)
Buildings of the Perinatal Center of Kyiv at: Kiev, Predslavinskaya Street, 9. Fire alarm system, fire alert system and centralized fire surveillance system (code 05-02 / 19-PSO)
Очікувана вартість
5 207 341,29 UAH
UA-2019-08-09-001360-a b66ed106096e4de1a61d3bdfc712985f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняк Інна Миколаївна

+3805228742 pcenter_ekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 22964365
Вебсайт: http://www.pcenter.org.ua
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛ. ПРЕДСЛАВИНСЬКА, будинок 9
Контактна особа: Черняк Інна Миколаївна
+3805228742
pcenter_ekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Perinatal center of Kiev
National ID: 22964365
Contact point: Chernyak Inna Nikolaevna
+3805228742
pcenter_ekonomist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 серпня 2019 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:50
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:50
Очікувана вартість: 5 207 341,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Publication date: 09 серпня 2019 14:21
Enquiries until: 31 серпня 2019 18:00
Complaints submission until: до 06 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 вересня 2019 18:00
Planned auction date: 30 вересня 2019 12:50

Information

Estimated total value: 5 207 341 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Scope of the procurement
закупівля здійснюється з метою виконання робіт по проекту
procurement is carried out for the purpose of project work
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Будівлі перинатального центру м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та система централізованого пожежного спостерігання (шифр 05-02/19-ПССО). Джерело фінансування закупівлі: Закупівля здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Предславинська, 9
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Buildings of the Perinatal Center of Kyiv at: Kiev, Predslavinskaya Street, 9. Fire alarm system, fire alert system and centralized fire surveillance system (code 05-02 / 19-PSO) Source of procurement financing. The purchase is carried out at the expense of local budgets
CPV: 45310000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату виконаних Виконавцем робіт на протязі 35 (тридцяти п'яти) банківських днів, на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в (надалі - «Акт КБ-2в») та Довідок про вартість виконаних підрядних робіт та витрат за формою № КБ-3 (надалі - «Довідка КБ-3») за фактично виконані Виконавцем Роботи по цьому Договору Пiсляоплата 35 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 14:21
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
09 серпня 2019 14:21
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
09 серпня 2019 14:21
Додаток 2 Проект договору.docx
09 серпня 2019 14:21
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
09 серпня 2019 14:21
ТД монтаж сигналізації.doc
09 серпня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 14:21
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
09 серпня 2019 14:21
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
09 серпня 2019 14:21
Додаток 2 Проект договору.docx
09 серпня 2019 14:21
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
09 серпня 2019 14:21
ТД монтаж сигналізації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

специфікація обладнання
Дата подання: 14 серпня 2019 10:21
Дата відповіді: 19 серпня 2019 10:20
1. В п. 5 Технічного завдання - Шафа комутаційна закрита ШПА-02, "Електронмаш" - 8 шт. не вказана комплектація блоками (шлейфів, вводу-виводу і т.д.) Просимо терміново внести коригування в Тендерну документацію. 2. Чому в п. 23 Технічного завдання використано не сертифікований Пристрій комутаційний УК-ВК/04, виробництва компанії "Болід" (Росія)?
Відповідь: 1. У додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю по предмету "електромонтажні роботи код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Будівлі перинатального центру
м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та система централізованого пожежного спостерігання (шифр 05-02/19-ПССО)" зазначено найменування робіт і витрат, одиниці виміру та кількість, що орієнтовно, може бути використане підчас виконання послуги.
Комплектація обладнання та матеріалів, що використовуються для виконання послуг мають у повному обсязі забезпечувати безперебійну роботу систем пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та система централізованого пожежного спостерігання відповідно до гарантійних зобов’язань виконавця послуг.
2. У примітках до додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на закупівлю по предмету "електромонтажні роботи код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Будівлі перинатального центру м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Предславинська, 9. Система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та система централізованого пожежного спостерігання (шифр 05-02/19-ПССО)" зазначено наступне: "У разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічне завдання містить вираз (або еквівалент)."
Виходячи з вищенаведеного, та з метою уникнення дискримінації серед учасників, виконавців послуги та постачальників матеріалів та обладнання Замовник залишає право Учасникам, під час підготовки тендерної пропозиції використовувати еквіваленти вказаних у ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ обладнання та матеріалів за умови, що такі еквівалентні обладнання та матеріали не будуть порушувати безперебійну роботу систем пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та система централізованого пожежного спостерігання відповідно до проектної документації та гарантійних зобов’язань що бере на себе виконавець послуг.
Беручи до уваги зазначене вище, Перинатальний центр не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації.
специфікація обладнання
Дата подання: 19 серпня 2019 11:07
Дата відповіді: 22 серпня 2019 16:41
Це не відповідь по-суті, а формальна бюрократична відписка, яка ставить всіх учасників, окрім розробника проекті, в нерівні умови. Повна комплектація шафи ШПА-02 якраз необхідна для безперебійної роботи системи пожежної сигналізації. Ні про які еквіваленти тут мови йти не може! Або надайте для загального доступу схеми зовнішніх підключень та специфікації проекту 05-02/19-ПССО
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виходячи з вимог тендерної документації передбачена можливість кожному потенційно можливому учаснику відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Таким чином, Ви маєте можливість скориставшись правом наданим усім учасникам виходячи з вимог тендерної документації і також отримати інформацію, яка Вам необхідна для підготовки тендерної пропозиції.
Висновок експертної організації.
Дата подання: 29 серпня 2019 17:23
Дата відповіді: 30 серпня 2019 13:35
Доброго дня. Просимо надати роз`яснення по наступному питанню: згідно умов тендерної документації: - Подана Учасником-переможцем кошторисна документація має містити позитивний висновок експертної організації, перелік яких затверджений законодавством, що саме мається на увазі? Учасник має отримати експертний висновок по кошторисній документації до перемоги у торгах на етапі подання пропозицій??? - Згідно Додатку №1: п. 14. Якщо наша пропозиція буде визначена найбільш економічно вигідною, ми зобов’язуємося власними силами та за власний рахунок отримати і надати Замовнику позитивний висновок експертизи (експертний звіт) кошторисної частини проектної документації, що входить до складу нашої тендерної пропозиції, виконаний експертною організацією, що відповідає Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 №53, та може проводити експертизу проектів будівництва. Не зрозуміло на якому етапі учасник має надати експертний звіт? Згідно порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011р. № 560, розділ Експертиза проектів будівництва п.12 зазначено: Замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, якщо це не передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. У потенційних учасників немає юридичних прав та підстав на подання кошторисної документації по вашому об`єкту до експертної організації. Уточніть Ваші вимоги та приведіть їх у відповідність до чинного Законодавства України, або надайте врозумілі пояснення. Завчасно вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Перинатального центру м. Києва розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне.
Виходячи з вимог чинного законодавства, а також бюджетного законодавства кошторисна документація повинна містити позитивний висновок експертної організації.
У зв’язку з цим, а також з метою недопущення будь-яких порушень до тендерної документації було включено вимогу про надання позитивного висновку експертної організації. Дана вимога передусім зумовлена необхідністю уникнення ситуації відносно непогодження та/або не проходження розрахунків потенційно можливих учасників їх кошторисних документацій.
Виходячи з вимог пункту 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлену згідно з Додатком 1 до тендерної документації та кошторисну документацію завірений підписом уповноваженої особи Учасника.
У свою чергу, згідно з умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що дана форма надається виключно учасником тендерна пропозиція, якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону.
Таким чином, незрозумілим залишається Ваше питання в частині етапності подання пропозицій даних документів.
Що стосується Ваших зауважень відносно того, що Замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, маємо намір звернути Вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги, а не роботи, а висновок експертизи кошторисної документації Учасником пропозицію, якого визначено найбільш економічно вигідною було встановлено з метою уникнення значного демпінгу, який може призвести до неможливості реалізації проекту, який є предметом закупівлі.
Разом з цим, маємо намір звернути Вашу увагу, що з метою проходження експертизи кошторисної документації Ви як учасник можете використати вимогу тендерної документиції щодо необхідності отримання позитивного експертного висновку як доручення на проходження експертизи. В будь-якому випадку всі витрати пов’язані з проходженням експертизи учасник має покрити за власний рахунок та не включати їх у загальну вартість тендерної пропозиції.
Також, в разі необхідності, Ви як учасник можете звернутися до замовника за необхідними вихідними даними та документами.
Таким чином, жодних порушень під час встановлення зазначеної вимоги тендерним комітетом допущено не було.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-09-001360-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 25 вересня 2019 13:29
щодо не законної дискваліфікації
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» прийнято участь у процедурі закупівлі
UA-2019-08-09-001360-a щодо встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання (шифр 05-02/19-ПССО).

ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» ,-

1. Замовником було відхилено пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» з наступною аргументацією: Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації передбачалось, що Учасник зобов’язаний надати довідку про згоду, що графік та черговість надання послуг не будуть фіксованими, а їх узгодження може бути здійснене в термін кількох годин перед початком виконання монтажних послуг.

Повідомляємо, що дана довідка присутня у складі пропозиції. Файл «Графік.pdf» стор. 2. Учасником не порушено умов тендерної документації. Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відхилена неправомірно.

2. Замовником було відхилено пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» з наступною аргументацією: Виходячи з вимог тендерної документації передбачалось надання у складі тендерної пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. При цьому, тендерною документацією встановлено, що усі документи з відомостями з єдиних державних реєстрів повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було встановлено наявність довідки про включення до ЄДРПОУ датованої 21.11.2012 р., що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації і, як наслідок, бути підставою для прийняття рішення про її відхилення.
Повідомляємо, що Замовником (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі») передбачено означення формальних (несуттєвих) помилок (пункт 1 Розділу 3 тендерної документації). Там же Замовником зазначено, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»


У складі пропозиції відомості з ЄДРПОУ. Одночасно подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який містить ті ж відомості, що і Відомості з ЄДРПОУ. Витяг було сформовано 05.09.2019 р., що дотримує умови тендерної документації в частині датування відомостей з єдиних державних реєстрів. Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України не визначений в якості Єдиного та Державного реєстру серед переліку Єдиних та Державних реєстрів на веб-порталі Міністерства юстиції України (https://minjust.gov.ua/m/str_22253) та не визначений в переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».

Таким чином відсутні законні підстави відносити Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України до єдиних державних реєстрів. Учасником не порушено умов тендерної документації. Пропозиція ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» відхилена неправомірно.

ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не погоджується з рішенням Замовника щодо допущення до аукціону пропозицій ТОВ «ЗАХИСТ»
1. Учасником порушено вимоги абзацу 2 ч. 1 ст. 27 Закону України та опубліковано ціну пропозиції до початку аукціону (файл [10-09-2019 14.02.38]Тендерна документація 2, стор. 8)
2. У складі пропозиції зазначено персональні дані Бондаренко Анатолія Ілліча (Статут), при цьому відсутній лист-згода працівника на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, чим порушено вимогу п. 2 Розділу V тендерної документації
3. У складі пропозиції відсутня довідка у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним, чим порушено вимогу п. 4 Розділу VI тендерної документації
4. У складі пропозиції надано один договір з підтвердженням його виконання, чим порушено вимогу пп. 5.3.1 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації (надати копії даних договорів з підтвердженням їх виконання)
Пропозиція учасника ТОВ «ЗАХИСТ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» не погоджується з рішенням Замовника щодо допущення до аукціону пропозицій ПП «ОХОРОНА-004».

1. У складі пропозиції відсутній проект календарного графіку виконання робіт, чим порушено вимогу пп. 2) п. 6 Розділу ІІІ
Пропозиція учасника ПП «ОХОРОНА-004» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників. Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України -
Нагадуємо, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запопігання корупційним діям та зловживанням.

ВИМАГАЄМО:
Анулювати рішення щодо дискваліфікації ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», забезпечити повторно об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». В протилежному випадку ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» буде вимушене звертатись до перевіряючих та контролюючих органів (Департамент захисту економіки Національної Поліції України, Рахункова палата України, Державна аудиторська служба України, Антимонопольній комітет України) та відповідно до законодавства, просимо оприлюднити інформацію щодо рішення Замовника на офіційному веб порталі з здійснення закупівель у встановленій діючим законодавством України терміни.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

25 вересня 2019 13:29
Заява.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-09-001360-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЗАХИСТ, Код ЄДРПОУ:31394403
Дата подання: 11 жовтня 2019 15:51
Скарга на прийняття Замовником рішення
Скарга на прийняття Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПП "ОХОРОНА-004" (згідно протоколу засідання тендерного комітету №137 В від 04.10.2019 р.)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2019 21:47
Рішення від 16.10.2019 №14788 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 21:47
Рішення від 30.10.2019 №15719.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2019 22:25
Номер скарги: UA-2019-08-09-001360-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЗАХИСТ, Код ЄДРПОУ:31394403
Дата подання: 14 жовтня 2019 10:07
Скарга на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель
Замовником порушено законодавство з питань публічних закупівель. Порушення Замовником порядку визначення предмета закупівлі. Порушення Замовником порядку оприлюднення інформації під час проведення закупівлі. Порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2019 00:44
Рішення від 17.10.2019 № 14873 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 00:44
Рішення від 04.11.2019 № 15932.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 01:39

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 15:49
Скарга
11 жовтня 2019 15:49
Платіжне доручення 837

Документи подані скаржником

14 жовтня 2019 10:07
Скарга
14 жовтня 2019 10:07
Платіжне доручення 838

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 вересня 2019
UA-2019-08-09-001360-ab66ed106096e4de1a61d3bdfc712985f
Найменування: ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 22964365
Місцезнаходження: 03150, Україна, Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛ. ПРЕДСЛАВИНСЬКА, будинок 9
Учасник Документи Рішення
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ЗАХИСТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Спорт Маркетинг Груп Документи
Відхилено
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

10 вересня 2019 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2019 13:30
Електронний підпис
10 вересня 2019 09:04
Електронний підпис
10 вересня 2019 09:02
14. Статут.pdf
10 вересня 2019 09:02
12. Витяг ЄДР.pdf
10 вересня 2019 09:02
10. Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 вересня 2019 09:02
07. Довідки.pdf
10 вересня 2019 09:02
06. Відповідність ст. 17.pdf
10 вересня 2019 09:02
05. Графік.pdf

Документи

10 вересня 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2019 14:42
Електронний підпис
10 вересня 2019 14:42
Електронний підпис
10 вересня 2019 14:02
Тендерна документація 2.pdf
10 вересня 2019 14:02
Тендерна документація 1.pdf
10 вересня 2019 14:02
Аналогічні договора.pdf

Документи

10 вересня 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 вересня 2019 17:12
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:08
33. Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 вересня 2019 17:08
22. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
10 вересня 2019 17:08
21. Проект договору.pdf
10 вересня 2019 17:07
3. Витяг ПДВ.pdf
10 вересня 2019 17:07
2. Статут ТОВ СМГ.pdf

Документи

10 вересня 2019 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

15 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис
08 жовтня 2019 18:17
public_doc(2).pdf
08 жовтня 2019 18:17
public_doc(2).p7s
01 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
01 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
01 жовтня 2019 17:17
Кошториси.pdf
10 вересня 2019 17:12
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:12
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:10
статут.pdf
10 вересня 2019 17:10
Про субпідрядника.pdf
10 вересня 2019 17:10
Підтвердження огляду.pdf
10 вересня 2019 17:10
паспорт і код директора.pdf
10 вересня 2019 17:10
Док.щодо ліцензії.pdf
10 вересня 2019 17:10
Довідки про довкілля.pdf
10 вересня 2019 17:10
Довідки по ст.17.pdf
10 вересня 2019 17:10
Гарантія щодо санкцій.pdf
10 вересня 2019 17:10
Гарантія про медогляди.pdf
10 вересня 2019 17:10
гарантія про 90 днів.pdf
10 вересня 2019 17:10
Гарантія про 10 років.pdf
10 вересня 2019 17:10
Відомості про учасника.pdf
10 вересня 2019 17:10
відомості єдрпоу.pdf
10 вересня 2019 17:10
витяг ПДВ.pdf
10 вересня 2019 17:10
тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2019 17:10
Кошториси.pdf
10 вересня 2019 17:10
технічне завдання.pdf
10 вересня 2019 17:10
медичні книжки.pdf
10 вересня 2019 17:10
Матбаза та обладнання.pdf
10 вересня 2019 17:10
Докум.на працівників.pdf
10 вересня 2019 17:10
відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

ТОВ ЗАХИСТ

ТОВ Спорт Маркетинг Груп

ПП "ОХОРОНА-004"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 4 031 610,49
UAH з ПДВ
4 031 610,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАХИСТ 5 192 305,85
UAH з ПДВ
5 192 305,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис
08 жовтня 2019 18:17
public_doc(2).pdf
08 жовтня 2019 18:17
public_doc(2).p7s
01 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
01 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
01 жовтня 2019 17:17
Кошториси.pdf
10 вересня 2019 17:12
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:12
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:10
статут.pdf
10 вересня 2019 17:10
Про субпідрядника.pdf
10 вересня 2019 17:10
Підтвердження огляду.pdf
10 вересня 2019 17:10
паспорт і код директора.pdf
10 вересня 2019 17:10
Док.щодо ліцензії.pdf
10 вересня 2019 17:10
Довідки про довкілля.pdf
10 вересня 2019 17:10
Довідки по ст.17.pdf
10 вересня 2019 17:10
Гарантія щодо санкцій.pdf
10 вересня 2019 17:10
Гарантія про медогляди.pdf
10 вересня 2019 17:10
гарантія про 90 днів.pdf
10 вересня 2019 17:10
Гарантія про 10 років.pdf
10 вересня 2019 17:10
Відомості про учасника.pdf
10 вересня 2019 17:10
відомості єдрпоу.pdf
10 вересня 2019 17:10
витяг ПДВ.pdf
10 вересня 2019 17:10
тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2019 17:10
Кошториси.pdf
10 вересня 2019 17:10
технічне завдання.pdf
10 вересня 2019 17:10
медичні книжки.pdf
10 вересня 2019 17:10
Матбаза та обладнання.pdf
10 вересня 2019 17:10
Докум.на працівників.pdf
10 вересня 2019 17:10
відгуки.pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 14:42
Електронний підпис
10 вересня 2019 14:42
Електронний підпис
10 вересня 2019 14:02
Тендерна документація 2.pdf
10 вересня 2019 14:02
Тендерна документація 1.pdf
10 вересня 2019 14:02
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ ЗАХИСТ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
4 031 610,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:33
1577370412443841 004.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:31
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 13:15
ДОД. 4 ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ.pdf укладений
14 листопада 2019 13:14
ДОД. 3 ГРАФІК ВИКОНАННЯ.pdf укладений
14 листопада 2019 13:14
ДОД. 2 ДОГОВІРНА ЦІНА ТА ДОДАТКИ ДО НЕЇ.pdf укладений
14 листопада 2019 13:14
ДОД. 1 ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf укладений
14 листопада 2019 13:14
договір охорона 004 11-ПС.pdf укладений
14 листопада 2019 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: №11-ПС
Договір:
Номер додаткової угоди: №11-ПС
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 690 655,57
UAH (в тому числі ПДВ 615 109,26 UAH)